/spanien/barcelona/forum/13851.aspx/spanien/barcelona/forum/13851.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Leo.Leandersson=Madridistas
2010-11-07 21:50
Je m'appelle Samuel

fan vad gudligt inlägg synd att det inte finns någon gilla funktion!
Real Madrid Bengan
2010-11-07 21:49
Varför skulle man som madridsupporter ha någon sympati öht för Xavi? Som ni säger om han blir gammal och skadad i landslaget tar ju Fabregas över och det märks ingen skillnad.

Samuel, jo... vi måste ju väl åka i 8-del ungefär 20 år till i rad innan ni ens kommer i närheten av CL titlar
Barcelona Fille s
madrid: 0
lag från division tre jag inte ens minns namnet på: 4
alcaron? alcorcon?
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
Bengan

Men ge dig, det stod på hans egna hemsida att hans favoritklubb var FC Barcelona, sedan togs det bort när han kom till oss. Vad spelar det för roll om hans favoritklubb var Barcelona? Tydligen så tyckte han inte om dem tillräckligt mycket så att han kände sig tvungen att tacka nej till Real Madrid.
Barcelona Trippeln
2010-11-07 21:48
Bengan

Kolla på Pokkes länktips,tack.
Barcelona Je m'appelle Samuel
2010-11-07 21:48
petersays

Visa mig ett inlägg där jag vill ha Özil till laget, NEJ TACK!
Jag har aldrig velat ha Özil, dock är han rätt bra, det förnekar jag inte.
Men att jag vill ha han i Barca är inte sant.
Barcelona Rambla~
2010-11-07 21:47
Bengan

Vadå, tror du inte på oss? Tror du vi hittar på? Förresten, vad spelar det för roll. Nu spelar han i Madrid och kommer så göra i många år förmodligen.
2010-11-07 21:46
Madridista 4 Life!

Haha, ja vi väntar med spänning på när ni åker i åttondelsfinalen igen :D
Är det bara jag som tycker att det är samma visa varje år

"I år vinner vi CL, fan vad bra vi är"
Sen åker dom ut i åttondelen i alla fall, sjuk humor!

Nu ska dom vinna igen :)

Sätter mig med spänning ner och väntar på nästa "Akta er för El Madrisimo"
medans jag fortsätter kolla EMA och äta Sourcream & Onion :)
elbraco
2010-11-07 21:45
Madridista 4 Life

Kan någon spärra den här idioten?

Bengan

Det stod på hans hemsida innan han såldes. Det har funnits flera cachade sidor där det bevisades, annars tror jag en tysk tidning hade en bild på hans hemsida innan den ändrades. Orkar inte leta reda på den dock för jag vet inte vad den hette eller något sånt.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-07 21:45
Bengan

Han hade det i hans officiella hemsida, det är ingenting som någon har hittat på.
Barcelona pokke
2010-11-07 21:44
Bengan

Här har du.
Barcelona Fille s
2010-11-07 21:44
men stick va hur kan någon klaga på xavi kanske den bästa mitt mitten någonsin, håller du verkligen på madrid så borde du veta att dom vara tacksamma för att xavi skaffade vm och em guld åt dem!
Barcelona petersays
2010-11-07 21:43
Skärp er allihop nu. Beter er som barnungar och bara flamear.

"Vi ville dock inte ha "grodöga" och satsar på bättre spelare istället :) "
Hade gärna sett Özil i laget. Sluta fåna dig.

"Dessutom är Xavi snart 31 år, snälla bort med gamlingen."
Fortfarande världens kanske absolut bästa playmaker. Det vet du själv med. Sluta fåna dig.
Barcelona Piqué
Je m'apelle Samuel

Ja du, hur kunde jag? Jag tar på mig straffen, men vad gör domarn.
Barcelona Trippeln
Madridista 4 Life!

1.Xavi är 30 år.
2.Han är fantastisk och är spaniens bästa mittfältare genom alla tider,tom bättre än Josep Guardiola.
3.Han har chans att vinna guldbollen.
4.Det lugnt,om 3 år när Xavi blir skadad ofta så messar vi Cesc och han pensionerar Xavi,med andra ord you keep loosing.
Barcelona Rambla~
När det handlar om ett stadsderby då ska man ge precis allt man har. Varenda spelare ska ha glöd i ögonen. Titta på alla andra derbyn ute i världen. Det finns inte ett enda lag som spelar så pinsamt som Atletico gör mot Real Madrid. Oavsett klasskillnad på lagen eller placering i tabellen. Se bara på Espanyol, de dör ju hellre än viker ner sig när de möter Barcerlona.
Real Madrid Bengan
2010-11-07 21:42
Kan någon ge mig en referens till där Özil ens säger något som ens kan relateras till att hans favoritklubb är barcelona med hans egna ord och inte något som tidningarna tolkat efter hans uttalande att han kunde tänka sig spela i barcelona
Barcelona Lionel#10Messi
Madridista 4 Life!

Menar du fullaste allvar att du nyss sa bort med Xavi ?! Herregud! Kvittar hur gammal han är, han är ändå den bästa mittfältaren.
Real Madrid Madridista 4 Life!
Samuel:

Han måste ha förstått att han valt HELT fel lag. Ni kan fan inte neka att han är bra och ni vill ha honom.
Canaletes
2010-11-07 21:41
Namn: 1.70-ligan.

Enligt sport nej, det var hans femte
2010-11-07 21:41
''Hellre snål än banklån.''
Haha, de blir inga banklån när vi vunnit denna säsong.
Dessutom är Xavi snart 31 år, snälla bort med gamlingen. Eller förlåt, förstår er sit, ni är har ju inga pengar.
Barcelona älskabarcelona
2010-11-07 21:39
Det är precis vad ja syftade på . Ena dagen så påstår han att hans favorit lag är Barca . Dagen efter kysser han Madrids klubbmärke efter bara 2-3 månaders spel för dom :S Skulle inte förvåna mig om han bytte klubb till Barca efter några säsonger och efter bara några matcher så kysser han Barcas klubbmärke .
Barcelona älskabarcelona
Det är precis vad ja syftade på . Ena dagen så påstår han att hans favorit lag är Barca . Dagen efter kysser han Madrids klubbmärke efter bara 2-3 månaders spel för dom :S Skulle inte förvåna mig om han bytte klubb till Barca efter några säsonger och efter bara några matcher så kysser han Barcas klubbmärke .
Madridista 4 Life!

Haha, vilken sten har du legat under?
Han hade på sin egen hemsida:

Favoritlag: FC Barcelona
Det måste svida ;)
Vi ville dock inte ha "grodöga" och satsar på bättre spelare istället :)
Barcelona Trippeln
1.70-ligan.

Ja det gör han!
Barcelona Trippeln
Madridista 4 Life!

Nej jag tror vår president tänkte på att vi har talanger som tar över platsen och vad ska Özil göra när Xavi och Iniesta spelar,det vore tråkigt att bänka ett troget barca fan med ett barca hjärta som Özil.

Hellre snål än banklån.
elbraco
2010-11-07 21:38
Herrejävlar Ronaldo, hade målvakten behövt ta den hade han antagligen dött samtidigt. Undrar hur många km/h det var.
2010-11-07 21:37
Lazio - Roma (wow)
Fenerbahce - Galatasaray (nuff said)
M.m...

Real Madrid - At.Madrid? Derby? Ingen passion alls, det är som att kolla på Levante - Osasuna..
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-07 21:37
Canateles,

Helvete! Men står han kvar på 4 gula också eller?
2010-11-07 21:36
Haha barca fan, skojar du.
Du är bara ledsen att eran snåla president inte vill betala. men så är livet när man är en ''barcafan''
Annons: