/spanien/barcelona/forum/13837.aspx/spanien/barcelona/forum/13837.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2010-11-11 10:24
Skadehelvetet fortsätter för Milito. Argentinaren blir borta i max sex veckor för den skada han ådrog sig igår. Tycker verkligen synd om Gaby.
elbraco
2010-11-11 07:34
Canaletes

Haha, skön video. Puyols reaktion i slutet :P rycker påsen från honom.
Canaletes
2010-11-11 02:48
HD Highlights från matchen från Messi10Ibrahimovic9.

Subscriba hans kanal, han är tillbaka och kommer bara posta Barcavideos
Canaletes
2010-11-11 02:41
Pique när han skämtar med kompisen genom att kasta nötter.
Dem känner varann men AS och MARCA kommer säkert starta en stor debatt.. *facepalm*
Real Madrid Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)
2010-11-11 02:27
Jösses vilket gnäll om att Real Madrid körde med bästa laget, vilket inte stämmer.

Anledningen till att Casillas stod i mål var att Dudek var skadad och på bänken satt Adan som är för grön.

Man ställde precis upp med alla spelare som normalt inte startar, fler hade kunnat starta om de inte varit skadade.

Canales, Granero, P.leon, Benzema, Albiol, Arbeloa och Diarra var helt nya i startelvan jämfört med derby elvan mot Atletico Madrid. Den enda som inte fick speltid som inte starade derbyt var Lass, han har hamnat i onåd hos tränaren.

Casillas, Ramos, Marcelo och Higuain startade i derbyt.
Så innan ni spottar ur er lögner think before u speak snälla.Det är omöjligt att ställa upp i ett helt B-lag i en tävlingsmatch där man är tvungna att vinna.

Synd att ni har stängt forumet för utomstående, man kan inte komma hit och försvara sanningen mot osanning. Det kanske så nu känner när ni besöker Puertan då ni gärna velat svara emot, men istället vänt ilsket tillbaka till Ramblan.

Dags att byta tröja igen...

Lycka till(nåja)...
AndreD
2010-11-11 01:43
Målen från dagens match.
Barcelona Criff
2010-11-11 01:12
Fan vad jag älskar att Real måste köra med nästan sin originala startelva för att prestera i spanska cupen, medans vi spelar med vårt B-lag mer eller mindre och får samma resultat :P

Det är bra dagar att vara cule ;)
Canaletes
2010-11-11 01:01
Hetfield- Megan Fox is a dude

Då försvinner väl balansen i laget? Inte samma typ av spelare
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-11 00:47
Jag vill bara avsluta dagens match med att säga att jag hoppas att Thiago slussas in sakta med säkert in i laget för att permanent ta över Keita när vi möter smålag.
Barcelona Jojjje
2010-11-11 00:46
Tackar så hjärtligt
2010-11-11 00:43
Highlights
Barcelona Jojjje
2010-11-11 00:39
Highlights någon?
Barcelona NoGo™
2010-11-11 00:35
Frodo

Aha okej, hade för mig det men måste ha blandat ihop med nån annan.
Barcelona albanianbarca
2010-11-11 00:34
LEO MESSI KUNGLIGT, MÄKTIGT, FANTASTISKT, UNDERBAR osv.....
Barcelona ★Sami★
2010-11-11 00:32
Messis nionde mål – på sex matcher. Mäktigt!!
Barcelona Frodo
2010-11-11 00:29
NoGo

Nej, Rafa är inte en större talang men han är mer taktiskt begåvad. Låt oss säga så här, Thiago är fansens favorit medan Rafa är tränarnas. Båda är extremt talangfulla och har alltid varit lite före i utvecklingen för sin årskull men Thiago har en större och råare potential.
Barcelona albanianbarca
2010-11-11 00:28
Vill även ha in Torres som en stor och stark som kan ta emot bollen och är rörlig ingen Ztaty utan han kan springa utan bollen också... VILLA TORRES MESSI
eller TORRES VILLA MESSI på forwards platsen,,, Men vill även ha in Fabregas på mittfältet till sommaren som sagt...
Barcelona albanianbarca
2010-11-11 00:25
Barcelona Rambla~
2010-11-11 00:20
Hetfield

Annars kan det ligga någonting i det Nina var inne på? Han kanske redan är klar för utlåning till Zaragoza? Fast när en spelare från Barcelona lånas ut brukar det oftast innebär "the kiss of death". Det är inte många som kommer tillbaka.
Barcelona Barcadinho.
2010-11-11 00:19
Det var väl en trevlig match. Ceuta bjöd också på ett bra spel första halvan. De lyckades stå emot i defensiven med en man mindre och gjorde några bra kontringar. Bartra och Adriano var totalt borta på deras mål.
Thiago blixtrar ibland otroligt snyggt och jag börjar känna mig säker på att han hamnar i a-laget i januari. Rörelsen innan smörpasset till Messi var hur elegant som helst.
Sergi Roberto ser ut som en ung tonåring. Han såg så liten ut när han drack från vattenflaskan innan han kom in.
Synd att Milito fick en sträckning. Vi har inte räd med skador.
Kul för Bojan att göra mål efter straff missen, men han har väldigt svårt att gå förbi sin gubbe.

Jag vill också ge beröm för stämningen. Publiken var igång hela tiden och levde upp matchen. De skanderade spelare som Milito och Pedro och så klart Messi. De visar kärleken till spelarna, men inte bara det, utan kärleken till fotbollen. Betydligt bättre stämning än Manchester derbyn (jag såg första halvleken och tyckte att alltihopa var tråkigt).
Kul också med spanska kommentatorer i min stremen som skrek GOOOL varenda gång.

Höjdpunkten för min del - att se hur spelarna kramar varandra efter varje mål. Trots det att matchen var avgjord redan från början (vi hade 0-2 med oss) och trots det att laget leder stort så kramas det varje gång. Det ska vara så. Man ska ska visa glädjen på plan och glädjen för varandra.

sov så gott.
AndreD
2010-11-11 00:13
Messi spelade matchen av tre enkla orsaker.

1. Hans sug för fotboll är helt obeskrivligt (vet hur det känns), Messi bad t.o.m. Pep ta ut honom fast han inte ville.
2. För att publiken skulle se lite av världens bästa fotbollsspelare.
3. Så att Messi kunde lägga upp bollen till Bojan ;)

Annars var det bra att Pep gav unga chansen. Hade varit riktigt kul att se vårt mittfält endast bestå av egna produkter i framtiden.

Sergi Roberto, nya Keita anyone?
2010-11-11 00:11
Rambla

Haha jag kom att tänka på Dudek, hur fan går man från att vinna CL som en av europas bästa målvakter till att bli Casillas bollkalle? Har den karln ingen ambition eller vilja, han skulle lätt kunna bli startmålvakt i ett mittenlag, men han verkar vara nöjd med att få en saftig lön genom att sitta på bänken *host* Saviola...

For all I care så skiter jag faktiskt fullständigt i JDS och hans familj, kalla det vad ni vill men magkänslan säger att JDS är bad news. Det finns ingen plats för honom när Cesc kommer, så skit samma.
Barcelona NoGo™
2010-11-11 00:09
Thiago! Vilken kille alltså.

Det sägs väl att hans bror Rafa är en större talang eller har jag fel nu?
Barcelona Rambla~
Vi kanske ska lugna oss med hyllningarna. Det var faktiiskt mot ett lag från Segunda B och de spelade med 10 man under halva matchen. Åtminstone när det gäller laginsatsen. Fast individuella spelarprestationer som sticker ut räknas ju så klart ändå.
Spanien Osito
Hetfield- Megan Fox is a dude:
I sommras när Mexicos VM trupp skulle tas ut och sista gallringen gjordes så petades Jonathan och hans pappa gick ut och sa att varken Jonathan eller Gio skulle lira i landslaget.

Jag hoppas att Zezinho tänker efter innan han gör/säger någonting dumt!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-11 00:08
Osito,

Jag har ingen aning, spekulerade bara. Men om JDS är tredjevalet bland B-lags spelarna på mitten så tror jag inte han blir kvar.. forhoppningsvis lånas han ut.
Barcelona Rambla~
2010-11-11 00:06
Lavezzi är nog bra mycket snabbare än Silva när det handlar om att löpa och särskilt längre sträckor. Fast hans träffsäkerhet på mål är ju vanligtvis inte den bästa. Det är möjligt att han kommit in i ett stim nu.
Barcelona el Maestro!
Sergio Roberto är, enligt mig, den som har en spelförståelse och en blick för spelet, som påmminer om Xavis och Cescs. Inte så konstig att Luis Enrique och Pep är så förtjusta i honom.
Barcelona 1.70-ligan.
Godnatt!
Barcelona basaric
2010-11-11 00:05
Jag är mycket tveksam om jag kommer få se en bättre mittfälltare än Xavi Hernandez, mycket tveksam.. men om det är någon som ska bli bättre än Xavi så är det Thiago. Han är löjligt bra. Han njuter verkligen av att spela, han njuter verkligen av att göra sina gubbar med sina snygga dragningar, han njuter verkligen av att leverera bollen vidare till sina lagkamrater. Det är det som honom så jävla bra.
Annons: