/spanien/barcelona/forum/13835.aspx/spanien/barcelona/forum/13835.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona C.A.K
2010-11-12 12:04
Jag vill hellre se att man satsar på egna talanger istället för Afellay. Jeffren till exempel. Han får väl inte spela så mycket längre? Jag hoppades mycket på Jeffren när han slog igenom under förra försäsongen. Vill att han ska satsas på ordentligt för jag ser mycket potential i den grabben.
Barcelona Pep the King
2010-11-12 11:28
Vad tycker ni grabbar? Tror ni han kommer skriva på.
Barcelona El Seny #15
2010-11-12 10:16
Helt säker på att Zlatans mormor hade bänkat honom också, så enkelt är det att coacha FC Barcelona!!! :-)
Barcelona Piqué
2010-11-12 07:30
Je m'appelle Samuel

Haha, det var värt ett försök. Nu borde det iallafall bli något billigare i och med att matchen är på en måndag och att många utländska fans kanske (eller jag hoppas) inte har möjlighet att åka.

Barcelona Sempre Culé
2010-11-12 07:08
Jag förstår anledningen till att man spelar matchen på måndagen med tanke på valet i Katalonien. Tycker jag det är kul? Knappast. Jag hade hellre set att de spelade på söndagen, men vi kan inte hänga upp oss på det nu. Nu gäller ju Villarreal först...
Barcelona Je m'appelle Samuel
2010-11-12 02:07
"AUhfiuhuiFuibuasbgsbhdgsdbhgsdbjigbsdgbijsdngsdngknkdg" ...

Detta beskriver ungefär vad jag känner just nu när El Clasicó är flyttat, tycker fan gott nog att Barcelona kan betala min och min väns extra kostnader med nytt flyg och extra hotellnatt, speciellt EFTERSOM man går ut med att matchen spelas lördag eller söndag.
Man tänker ju knappast på fansen iaf, dom skiter man fullständigt i.

Ska stämma FC Barcelona om jag inte kan ändra flyget utan kostnader, extra hotellnatt kan jag stå för.

Piqué //

Haha, Walsing är min polare och dom biljetterna säljs inte och skulle dom göra det så blir dom snuskigt dyra till någon slipsnisse på blocket.se =)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-11-12 01:21
Mrfaariis

Jo det kan han bli, han står kvar på 4 varningar.
Barcelona Mrfaariis
2010-11-12 01:06
Pique kan väll inte bli avstängd mot Real eller ??
Barcelona Essienesque
2010-11-11 23:52
1.70-ligan. - Ilska? Vad fan ska han säga? Oj spelas den på en måndag? Då är det nog kört mot ett så bra lag som Barcelona. Nej, klart man måste gå in i en match med mentaliteten att man ska vinna, annars har man inget i en storklubb o göra.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-11 23:11
För ett par månader tyckte jag om Özil. Det gör jag inte längre. tror att han egentligen är besviken över att inte kunnat få chansen i klubben han gillar, och nu försöker han istället vända sin besvikelse till ilska mot klubben.
Atlético addeh
2010-11-11 22:50
Just muntliga avtal på förhand och så vidare tror jag förekommer ganska ofta faktiskt. I fallet Cesc tror jag inte det är någon omöjlighet att Arsenal och Barcelona redan nu har en sorts överenskommelse angående spelaren, men det är någon vi aldrig kommer få reda på. Är oerhört tveksam till om Wenger lyckas behålla sitt guldkorn ännu en säsong, Rosell har redan sparat i flera månader...
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-11 22:45
Ja, och tyvärr har ju Real redan mött dem där nere..
Barcelona Rambla~
2010-11-11 22:39
Vilken jävla match i cupen mellan Malaga och Hercules. Jag tror att Pellegrini kommer att få fason på Malaga. Synd att vi inte redan mött dom. Det kommer bli ett helvete på La Rosaleda.
Barcelona Rambla~
2010-11-11 22:37
Hetfield

Ramos bråkade med Lisandro.

Självklart kan Barca värva Afellay redan nu och han kan komma till Barcelona redan i morgon om PSV tillåtit det. Dock så kan han inte registreras som Barca-spelare förrän i januari.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-11 22:32
Hetfield,

Mycket möjligt. Det var tydligen en ganska pålitlig nederländs tidning vid namn Voetball International som gått ut med nyheten att Barca ska ha lagt bud, men sedan har en annan holländs tidning som heter "Omroep Brabant" skrivit att PSV förnekar att Barcelona lagy officiellt bud.

Enligt google translate´s översättning lyder rubriken " PSV:Ingen kontakt Afellay Barcelona".. men om man läser artikeln låter det mer som att de syftar på officiellt bud än kontakt. Afellays agent har valt att inte kommentera uppgifterna.

Hmm, vi får väl se vad som händer, som sagt! Men kom ihåg att Bremen nekade att Real ens hade hört av sig till dem så sent som samma dag som han sedan han kritade på för Real.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-11 22:27
addeh

S.Ramos sa något liknande när Real spelade mot Lyon i CL, sen när de åkte ut så bråkade han med Pjanic för att han hade hånat Ramos.

När ska han lära sig att hålla klaffen?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-11 22:23
1.70-ligan

Jag tror att Barcelona skulle kunna prata med PSV så att de har ett muntligt (inofficiellt löfte) om att de står först i kön, med tanke på Afellays potential och prislapp så lär alla storklubbarna stå i kön.

------

Bojan ska ingenstans, end of story.
Barcelonistas
2010-11-11 22:23
Addeh

innan matcherna är dom kaxiga efter matchern är dom tysta som små möss!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-11 22:20
Enligt sport har barca redan börjat förhandla med Afellay. Samtisigt skrev goal några timmar tidigare att PSV förnekar att Barca lagt ett officiellt but. Fast lägga bud och förhandla är inte samma sak. Och ingen källa är pålitilig. Vi får se.

Förresten, kan man ens göra affärer redan nu? Att spelaren inte kan komma innan januari förstår jag, men kan en affär bli "klar i förväg", så att säga?
Barcelona Cataloniaboy
2010-11-11 22:16
Mesut "Mesen" Özil står för citatet... Han som endast för några månader sedan sa att Barcelona är världens bästa och största klubb. Wooooooooh!!!
Atlético addeh
2010-11-11 22:11
Barcelonistas

Sergio Ramos sade även samma sak inför förra El Clásico: "Vi vinner med 3-0". Vi kan ju bara hoppas för hans egen skull att han inte satsar pengar på matcherna han tippar.
Barcelonistas
2010-11-11 22:01
Pokke

vi alla vet hur det slutar låt dom vara kaxiga vi vet hur de slutar :)

:Sergio Ramos "Vi vinner med 3-0 mot lyon"

: Ronaldo "vi vinner el clasico"

deras fans är precis likadana, vi alla minns den klassiska el madridismo de slutade med 4-0 och 2-6 :)
Barcelona pokke
2010-11-11 21:51
Samma visa varje år. Se länktips.
elbraco
2010-11-11 21:39
För min del får Bojan stanna tills han är 40 om han vill, han tillhör Barca i själ och spel. Tycker många är illojala mot honom, han pepprade in mål i B-laget men bara för att han inte är en superstjärna vid 20 års ålder så vill folk ha bort honom.
Iniesta blommade ju ut vid typ 23-24 års ålder...
Atlético addeh
2010-11-11 21:36
Bortsett från håret och leendet, så visst är det en yngre version av den Ronaldinho som spelade i Barcelona som vi ser på bilden? Kanske har brassen fått en värdig arvtagare att i framtiden agera tittfintare och bolltrollare?
AndreD
2010-11-11 21:31
Assulin skrev på ett fyraårs kontrakt för City för inte så länge sedan. Hoppas inte hans karriär går i botten nu. Synd att hans jäkla knäskada hämmade hans utveckling. Han hade något stort på gång.
Barcelona Pep the King
2010-11-11 21:25
Inget jag skulle gråta över.
Barcelona ★Sami★
2010-11-11 21:21
Fattar inte varför många här inne vill se Masken som back. Har han spelat back nångång ens?
Barcelona LaSagradaFamília
2010-11-11 21:14
Jag har för mig att Gai är på väg till City, han ska i alla fall ha tränat med dem. Vet inte om han väntar tills januari innan han skriver på... vi får se, hoppas han hittar ett lag.
Barcelona petersays
2010-11-11 19:52
"Formidabel stavning på Coentrão du gör ;)"

Jag det blev typ en likör istället..
Annons: