/spanien/barcelona/forum/13805.aspx/spanien/barcelona/forum/13805.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hunting Bears
2011-02-07 16:56
elbraco

Förmodar att den första delen du skriver är ironi?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-07 16:54
Vi kan väl sammanfatta Ronaldinho vs Messi diskussionen med att det är en smaksak, vissa föredrar Ronaldinho och vissa andra föredrar Messi. Det är inte fel att tycka som man tycker.
elbraco
2011-02-07 16:54
låll delaråcha sån noob cule men hatar ronaldinho herrwgud mannen är du medgångsfann alla vet reonaldinho var bäst i välrden. riktig fail på dej mannen

Själv tycker jag Messi kan vara viktigare för ett lag när han är i sin prime. Han höjer hela laget då han är mer spelfördelare än vad Gaucho var, men vem som var bäst tror jag är för svårt att säga såhär på rak arm, och det gäller nog alla...
Barcelona LaSagradaFamília
2011-02-07 16:43
Hetfield, tack!
Hunting Bears
2011-02-07 16:42
Och så är Borell i Euro talk. Pallar man ens se detta?
Barcelona B-Guden
2011-02-07 16:41
Det Ronaldinho gjorde för oss var att ta oss till fin rummet igen.
det han gjorde var mer underhållande än Messi. Men det Messi gör är smatare då det gynnar laget mer.
När Messi var yngre var han också underhållande inte lika som Ronaldinho men han dribbla mer än nu.
2011-02-07 16:41
Den stora frågan på Barcelona-forumet: Inte hönan eller ägget, utan Dinho/Messi. Det säger en hel del om spelarna, båda är fantastiska.

Annars: Jag hittade äntligen länken till eurotalk, moc moc! Och fjäll har klippt sig
Real Madrid IvaneE
2011-02-07 16:39
Denyo

Minns inte å palla inte bry mig nu, njuter av Ronaldinhos klipp som någon la upp nyss :)
Barcelona .Sami.
2011-02-07 16:38
Hunting Bears
Det var inte riktad till dig. Jag själv ogillade också hans attityd. Men det han gjorde på planen. Var fucking magiskt! Ingen kan göra det han gjorde. Men alla tycker olika:) Vem som är bäst. Osv
Barcelona Denyo
2011-02-07 16:38
IvaneE

Du svarade aldrig på mitt inlägg igår från kl 00.00-01.00 kommer ej ihåg när den skrevs men någon gång mellan den tiden, svara gärna.
2011-02-07 16:37
LaSagradaFamília

Där har du den :)
Real Madrid IvaneE
2011-02-07 16:37
Har aldrig njutit mer av en spelare som när Ronaldinho spelare (förrutom Zizu då) Kung går inte beskriva..
Barcelona Denyo
2011-02-07 16:36
grabbar alla tycker olika så är det bara
men alla vi som såg ronaldinhos magi vi vet ;)
Barcelonistas
2011-02-07 16:36
PedroRodriquez

Sant Messi vann cl i stort sett ochså för oss 09.

aja men en sak är säker och det är att messi kommer bli mycket större en dinho.
Hunting Bears
2011-02-07 16:34
.Sami.

Vart skriver jag att jag inte gillar Ronaldinho spelmässigt. Jag ogillade hans attityd men älskade hans spelstil. Men bara för att Messi är bättre i min värld så tycker jag därmed illa om Ronaldinho?

Fan din logik är ju helt "flawless"

Snart kommer väl alla påhopp i form av PM mot mig.
PedroRodriguez
2011-02-07 16:32
Barcelonistas

Men Messi vann också CL åt oss 09. Messi gör mål non-stop, assisterar som en maskin och överglänser alla han möter. Aldrig har jag sett någon spela så magiskt som Messi, inte ens Ronnie. Leo är som Michael Schumacher en gång var i Formel 1, helt dominant.

Ronnie får ursäkta, Messi är bättre.
Barcelona .Sami.
2011-02-07 16:31
Stort fail till den som inte gillar Ronaldinho.
2011-02-07 16:30
Delarocha... det är som att försöka övertyga en nyfrälst kristen att buddha is the shit. En del saker går inte att ändra på, och länkarna är bara bevis på hängivenhet.
Barcelona Denyo
2011-02-07 16:30
delarocha

tror det nog är mer att du inte kan diskutera eller vet vad du pratar om som gör att du inte kan diskutera vidare eller för den delen läsa andras inlägg
respektera att ingen behöver tycka som du och visserligen tyckte ingen som du heller du behöver inte bli sur för det..
Barcelonistas
2011-02-07 16:29
Ursäkta mig en jesus man, kolla vilket kaos det blev. Vi bråkar om vem som är bäst mellan Messi nu och Ronaldinho i sin prime. Hahaha.
2011-02-07 16:27
Länk till eurotalk någon?

Delarocha
Orkar inte skriva mer till illiterata personer som varken kan eller vill läsa hela inlägg innan de skickar iväg grundlösa salvor som inte ens svarar på det jag skriver. Är ganska irriterande.

Barcelonistas
Delarocha

Ja självklart gör Messi det, han är vår guldklimp. Men Ronaldinho tog klubben till toppen igen.
Barcelona Messidinho_10
Man kan säga att Ronaldinho är/var grundpelaren till vad Barca är idag,

Gracisas muchos Ronnie!

Underbar video titta och njut
Barcelona Pep the King
2011-02-07 16:26
Ganska kul att hela forumet föredrar Ronaldinho. Och att en inte gör det. Hahaha.
2011-02-07 16:25
Delarocha

Om du ska ogilla Ronaldinho föratt han gör reklam så måste väl samma sak gälla Messi? Jag menar, jag förstår att du ogillar Ronaldinho, men bara föratt någon annan gör samma sak så är det inte rätt.
Delarocha
Det gör väl Messi åt oss år efter år också?
Barcelona Denyo
Delarocha

svårt och förklara men alla här inne som vet vad ronnie gjorde för klubben och för sig själv måste hålla med om att det var magi runt om honom.

om du följde barca vid den tidpunkten vid barcas vändning så förstår jag inte dina invändningar på briljera? som i vadå? han gjorde inte så galet mkt mål?

han var spektakulär,innovativ,briljant,geni, gjorde oförglömliga frisparkar, shower utan dess like, nya dribblingar osv osv, fråga bara madrid publiken

det du pratar om det var ronnie på slutet, om du sett han spela i barca under hans prime så vet du vad jag pratar om annars tvivlar jag på om du verkligen sett han och barca under den perioden.

precis som LaSagradaFamilia säger nedan han var en annan dimension även om messi är bättre rent under en längre period o i poängskörd..
Barcelonistas
2011-02-07 16:24
Delarocha

Han mer elr mindre vann cl åt oss 06. Hans mål, och brilijans, dom smörpassningar han la.
2011-02-07 16:24
SASGFDAQHFD RE YBYTREBREYNTRE
Så. Nu har jag stått för lite keyboard-bashande.

Ingen idé att irritera sig på varandra, ni håller ju fan med varandra till 95%. Den ända skillnaden är om man föredrar "magi" eller effektivitet.
Annons: