/spanien/barcelona/forum/13801.aspx/spanien/barcelona/forum/13801.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Leo.Leandersson=Madridistas
2010-11-17 20:20
ok tack för svaret :) hoppas det blir en bra lottning för oss madrid och er :)
Barcelona Cataloniaboy
2010-11-17 20:19
Pastore skulle sitta bra... Vilken talang!
Barcelona GDS-17
2010-11-17 20:18
Vilken form Messi har. Var det hans åttonde match i råd att nätta?
Barcelona ElTriplete
2010-11-17 20:18
Leo

Jag tror att det är imorgon.
Barcelona AzizWaysi
2010-11-17 20:16
Nu har Messi nätat i ÅTTA raka matcher!
Real Madrid Leo.Leandersson=Madridistas
vet ni när nästa omg till copa lottas ? tacksam för svar
Barcelona Gabriel_
Rambla~

Minns att jag skrev ett inlägg här inne för ett par veckor sedan om intressanta värvningsmöjligheter och nämnde då David Luiz. Då fick jag inte mycket medhåll här inne men jag är helt övertygad om att han kommer att bli en av dom bästa inom ett par år. Precis som du så tycker jag att han verkar som klippt och skuren för Barça. Han har både fysiken, tuffheten, längden och tekniken, helt komplett kort sagt. Men ja, han lär kosta. Däremot är det nödvändigt med en ny mittback till nästa säsong då Milito inte håller och Abidal spelar på sin sista bensin. Då står vi där med enbart Pique och Puyol (som dessutom börjar komma upp i åren) och en massa orutinerade ungdomar (som jag för övrigt tror på men det är en annan sak). Och vad händer om Pique skulle skada sig? Nope, jag är fast bestämd över att det bebövs en ny mittback nästa säsong.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Hur Maradona kunde förstöra något så bra är beyond me. Nä, han är en arrogant prick, det är allt.

Gonzalo Higuain

Gago? Ja, han kan ju alltid putsa skor och klippa gräset.
Barcelona Pep the King
2010-11-17 20:14
Fan vad man längtar tills El Clasico!
Barcelona .Sami.
2010-11-17 20:14
Rambla
Smakar det så kostar det.
Barcelona .Sami.
2010-11-17 20:11
Rambla
Smakar det så kostar det.
Real Madrid Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)
2010-11-17 20:11
el Grande Pep

Pastore kommer tyvärr att bänkas utav Di Maria som har cementerat sin startplats i landslaget. Men han kommer att ta platsen från Tevez då denna inte har någon motivation kvar.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-17 20:10
ElTriplete har hur som helst rätt i att Batista har fått igång både Leo och kollektivet. Synd att han inte ledde Argentina under VM!

Unnar verkligen Messi att få avgöra mot ärkerivalen Brasilien. Jag vet, det är en träningsmatch, men rivaliteten finns där ändå. Det såg man inte minst på glädjen på Argentinas bänk när Messi rullade in bollen..

i och med Messis mål kanske det till och med var positivt med den annars onödiga turen till mellanöstern. Han kommer hem glad och nöjd efter att ha hjälpt sitt Argentina till en seger, något som betyder oerhört mycket för honom.
Barcelonistas
2010-11-17 20:10
anledningen till att messi inte lyckades så bra i vm var för att han var tvyngen att även agera spelfördelare. Messi ska vara längre upp i banan och då presterar han.
2010-11-17 20:09
Addeh

Lägg till Higuain i den listan, han är bara 23 år just nu.

Fyller på listan med fyller på listan med Gago, Soza, tevez och Zarate(om han slutar diva).
Barcelona Rambla~
David Luiz hade inte suttit fel. En aggressiv och stenhård mittback med bra fötter. Kan dessutom även spela ytterback om det behövs. Tyvärr så är han ju svindyr.
Barcelona el Grande Pep
rico

Han föredrog Spanien för att han tyckte att hans spelstil passade bäst in i La liga och att det är här han kan göra sig bäst ifrån. Då är det bara två klubbar det står emellan.

Delofeu

Håller med dig. Det är därför jag tycker att Pastore ska starta i landslaget för då kommer Messi högre upp i banan.

Cambiasso Mascherano
Pastore
Messi Higuain Teves

Så borde dem starta tycker jag.

Skulle jag bestämma om jag fick bestämma.
Barcelona ElTriplete
2010-11-17 20:08
addeh

En 41-årig Zanetti hade inte varit fel? Haha, traktorn lägger väl av snart, tyvärr.
Barcelona ElTriplete
2010-11-17 20:08
Rambla

Sorry, men det var så jag menade. Spelfördelare. :p
Atlético addeh
2010-11-17 20:05
Hetfield

Co-sign. Lavezzi är verkligen en unik spelare som jag gillar skarpt. Tror stenhårt på Argentina i framtiden, de har båda storstjärnor och supertalanger som tillsammans kan bli den där perfekta blandningen ett lag behöver. Tänk er Pastore, Lavezzi, Di Maria, Messi, Mascherano, Banega, Musacchio, Agüero osv om fyra år, dvs VM 2014. Wow, det kan bli riktigt bra.
Barcelona Rambla~
2010-11-17 20:04
ElTriplete

Fel position hade han väl knappast. Snarare var det så att han skulle agera spelfördelare och avslutare i ett. Det blir för mycket ansvar och resten av spelarna verkade inte ha tydliga roller.
2010-11-17 20:02
"Hetfield- Megan Fox is a dude

Lavezzi är bra på allt utan att göra mål. Men tyvärr är han alldeles för ojämn för ett storlag.
Barcelona ElTriplete
2010-11-17 20:02
1.70-ligan

Helt rätt. Maradona använde honom i en helt fel position, Batista gör ett bättre jobb. Både kollektivt och med Leo.
2010-11-17 20:00
1.70-ligan.

Såg tyvärr inte den matchen, men han gjorde då ett mål vad jag kan komma ihåg.
Barcelona Delofeu
2010-11-17 20:00
Han var bra i vm men för långt från målet sedan hade han en del otur ribba stolpe och otroliga räddningar.Han ska dock spela närmare målet och inte bara agera framspelare till Higuain som bara bränner Messi sätter de flesta skotten på mål eller ännu bättre i mål.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-17 19:59
Lavezzi är en personlig favorit, jag diggar verkligen snubben. Synd att Barcelona inte tittar åt det hållet, annars så hade jag tagit Lavezzi före Afellay 7 dagar i veckan.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-17 19:57
Gonzalo Higuain,

Nja, han var mycket bättre mot Spanien tidigare i höst. Ändå sen Maradona försvann har Leo varit bättre i landslaget, även om han faktiskt var grym i Argentinas öppningsmatch i VM mot Nigeria.
Barcelona Gabriel_
Underbart att det var Messi som avgjorde. Som att hans självförtroende inte redan är på topp, detta kommer bara göra honom ännu starkare!
Barcelona Pep the King
Messi Messi Messi
elbraco
Till den som skrev senaste krönikan; där knäckte Messi dig :) ärligt talat håller jag inte med om krönikan, tycker fortfarande Messi är farlig när han är ensam mot två backar.
Det enda som skiljer sig från denna säsongen är att han har byggt lite mer muskler.
Riktigt härligt var det iaf att han gjorde mål i landslaget, mot Brasilien!

Alves & Messi kramade om varandra efteråt, nu vill man ju bara se att han och Gaucho byter tröjor med varandra!
Viva Messi!
Annons: