/spanien/barcelona/forum/13776.aspx/spanien/barcelona/forum/13776.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD
2010-12-02 00:01
Ska folk aldrig lära sig att det heter El Clásico? Småsaker jag vet, men man börjar blir riktigt förbannad när alla skriver det.
Barcelona tikitaka
2010-12-01 23:57
Delarocha

Han är faktiskt bra på fm haha, men han duktig i verkliga fall oxå följde honom lite grann i förra säsongens Euro league, och då var han matchens lirare i båda mötena mot liverpool. Han har en mycket bra talang och känns som en blandning av messi och cristiano ronaldo. Dock lär han inte vara så billig.
Real Madrid Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)
2010-12-01 23:55
Av en anledning så öppnar ni bunkern efter El Classico.

Man får gratulera till segern, även fast det är tillfälligheter som gjorde att matchen slutade som den gjorde. Barca spelade med stortsjälvförtroende och Real Madrid med en 13 årig flickas.

Passa på att njut så länge det går! Det kan vara så att ni går igenom klubbens bästa tid i historien.

Delarocha
2010-12-01 23:47
Är Eden Hazard bra på FM eller? Känns som någon ny spelare som alla ska tycka och tro kommer bli skitbra utan att ha någon koll.

Förövrigt tror jag inte att Reals problem går att värva bort. Det finns liksom inte så galet mycket bättre spelare än de som dem har tillgång till. Vilka ska de köpa? Handlar ju om taktik, inställning, kontinuitet, Men det sistnämnda ordet finns ju inte i Real Madrid som klubb.

Förövrigt anser jag att Kartago bör förgöras.
Barcelona westinho
2010-12-01 23:45
Konoutetjooo

Haha du du döljer inte direkt att du gör reklam, som är förbjudet..
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-01 23:45
Konoutetjoo

Det är förbjudet med reklam och ingen bryr sig om det du skriver i bloggen.
Barcelona Visca_Barca
2010-12-01 23:42
Vem vann Cupen grabbar ?
Real Madrid Konoutetjooo
2010-12-01 23:42
Det är strängt förbjudet att reklamera här inne, vilket nu resulterar i en spärr. /Mod

Pedro León
2010-12-01 23:40
Barcelomannen, du kände inte för att berätta att personen som skrev det inlägget är nyreggat och har skrivit ett enda inlägg totalt?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-01 23:35
Missade matchen, har JDS varit bra?
Barcelona Barcelomannen
2010-12-01 23:30
HAHA riktig humor!

Nu vill jag säga lite här ! Det är dags för förändring! In med Dudek i mål, Casillas är inte bra...In med en några perfekt nyförvärv som Brödern Toure och Carrahger som mittback. Detta är mitt Real Madrid drömlag
-----Dudek

Gary Neville( perfekt rutin)--Kolo Toure(vädligt bra)-Olof mellberg(Världensbästa mittback!)Safari( Bra i svenskalandslaget)

Ronaldo---Yaya toure---Mohamed Diarra---messi(byts mot Arbeloa)

-------------Voronin---Adebayor-----------

Detta kommer bli vårat perfekta nya lagbygge! Sälg Higuain och Benzema mot Voronion Och adebayor. Sen är det bara jag som har tröttnat på Mourinho? Dags att ersätta med Rafa benetiz? eller ta tillbaka gamla godingen pellegrini? Det är mina framtidsplaner? vad tycker ni real bröder?
Barcelona Delofeu
2010-12-01 23:03
Vilken skillnad två noll redan riktigt fin frispark av Jonathan.Soriano han nätar jämt ; ) Två gånger Jonathan Soriano och Dos Santos
Barcelona Messidinho_10
2010-12-01 23:02
Kul och se JDS leverera hoppas han får chansen igen av Pep i det riktiga A-laget.
Barcelonistas
2010-12-01 23:02
2-0 fint spel
jacoob
2010-12-01 23:01
2-0:D
Barcelona Villa#7
2010-12-01 23:01
Vilken krossboll av Jonathan. Han visar verkligen att han håller hög klass.
Barcelona Messidinho_10
2010-12-01 22:58
FIFAN SÅ SNYGGT MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL DOS SANTOS
Barcelonistas
Dos santos!!!!!!!!!

vilken frispark
jacoob
jaaaa grym frispark av JDS :D
Barcelona Villa#7
Vilken frisparksmål :) Kul för Jonathan
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-01 22:57
Delofeu.

Ja, det är lite tråkigt faktiskt att vårt B-lag inte klarade av att vinna. Men det betyder inte att vi har en tunn trupp. Spelade Espanyol med sin förstaelva? Isåfall är det inte så dåligt att förlora med 2-1, med tanke på att Espanyol ligger 4:a i La Liga!
Vi vet redan att majoriteten av de spelarna Barca ställde upp med klarar av att vikariera i A-laget galant.

Glöm inte att A-laget också svårt mot Espanyol.
Barcelonistas
2010-12-01 22:56
addeh

ja de var lag från olika länder, trodde detta var samma cup hade faktiskt ingen aning tack för infon!.

nu är det match.
Barcelona Delofeu
2010-12-01 22:53
Det löste sig man ska inte vara så ivrig den gamla funkade när det väl började nu snackar vi b-lag ska bli kul att se Jonathan
Barcelona Messidinho_10
2010-12-01 22:52
Nu ska JDS spela det var längesen man såg honom.
Delarocha
2010-12-01 22:50
AndreD

Nej exakt. Hade inte Busquets varit förstavalet hade ju yaya spelat mer, därmed varit kvar på grund av mer speltid och vi hade aldrig värvat Mascherano. Men då nu fallet var så att Busquets gick före för Pep valde Yaya att flytta, då ser jag inte logiken i att värva in Mascherano och tro att han ska peta Busquets när jag anser att Yaya är åtminstone lika bra som honom.
Barcelona Delofeu
2010-12-01 22:50
Sorry att man tjatar men länk någon?
Atlético addeh
2010-12-01 22:49
Barcelonistas

Det är inte samma cup. Jag känner till den turneringen du talar om eftersom ett lokalt lag var nere och deltog i den för ett par år sedan. Där spelar lag från hela världen, men i den här turneringen som spelas just nu är det bara lag från Katalonien som medverkar.
Real Madrid RealMadridArmy
2010-12-01 22:44
kul att ni återigen har öppnat forumet vill bara säga grattis ingen snack om att ni är bäst grattis :)
Barcelona Delofeu
2010-12-01 22:43
Ja vad säger man truppen är inte speciellt bred tur att det inte är speciellt mycket skador.Man hade hoppats på att reserverna ville visa mer.Vissa spelare borde inte få mycket speltid framöver Keita var totalt borta,Maxwell visade inget alls.Mascerano gjorde en del bra men slarvar för mycket ett steg tillbaka.Jeffren försökte en del likaså Bojan de var väl de bästa tycker jag.Av Barca b spelarna var Thiago hyfsad annars är jag besviken på båda mittbackarna.Vazquez vet jag inte varför han är kvar.Bra med speltid för reserverna som sagt men ser inte bra ut för Copa del rey där många av dessa kommer få chansen.

Ställer vi inte upp med ett bra lag mot Bilbao är det ajöss till speltid för reserverna och det vore inte bra för säsongen.Om vi däremot vinner första matchen mot Bilbao har vi en lätt väg till finalen och den titeln känns säker bara vi vinner första matchen.Om nu cupen prioriteras vill säga.Madrid har en tuffare väg och det är inte säkert de går till final även om de kommer satsa en del.
Barcelonistas
2010-12-01 22:42
tro det eller ej men jag har faktiskt spelat copa catalunya. vi åkte ditt med fotbollslaget till Barcelona för att spela den cupen, de tog flera år att sammla pengar för att göra resan.

gjorde en bussresa med fotbollslaget till Barcelona. kan lägga ut den på youtube som bevis när ja har tid om ni vill se den medaljen riktit fin!
Annons: