/spanien/barcelona/forum/13768.aspx/spanien/barcelona/forum/13768.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zlatan Ibrahimovic
2010-11-21 16:35
OBSERVERA!

Nu hojtar man till lite,om det fortsätter gå risigt för Inter och Sneijder samtidigt som Messi avgör El Clasico med stil och fortsätter briljera,tror ni då Messi vinner guldbollen?
Barcelona Messidinho_10
2010-11-21 16:30
Kolla på Sneijder nu han förtjännar fan inte vinna guldbollen, vad har han liksom åstadkommit den här säsongen??
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-21 16:19
Inter visar varför de är ett mediokert lag utan Mourinho. Love it!

Hjälper inte heller att laget består av osympatiska skithögar, förutom Eto'o och Zanetti förstås.
Blaugrana_Messi10
2010-11-21 16:17
Håller med ''elbraco''.
elbraco
2010-11-21 16:10
Eto'o är ju den stora kungen i Inter just nu, hade han kommit hem (om det nu kan kallas så) hade Inter åkt ner i italienska segundan :P 7 mål på 5 matcher i CL!
Barcelona Pep.G
2010-11-21 15:46
Messidinho_10

Frågan är, vad sysslar du med som kallar Etoo för en sopa ?
Barcelonistas
2010-11-21 15:45
Eto lär bli avstängd några matcher efteråt.

Inter mår inte bra just nu.
ponta p
2010-11-21 15:44
Plocka hem Eto'o, han mår ju uppenbart inte bra i Inter.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-11-21 15:42
Barcelonistas
2010-11-21 15:42
HAHAHA komedi detta vafan gör eto??
Barcelona Messidinho_10
2010-11-21 15:41
Vafan sysslar Eto med är han helt jälva dum i huvet eller??? Ut med sopan!!!!!!!
elbraco
2010-11-21 15:40
Samuel Eto'o a.k.a Zinedine Zidane!
Barcelona pokke
2010-11-21 15:40
Usch, såg ni Eto'os fula danska skalle?
Barcelona Abbe.
2010-11-21 15:39
Oj, Eto'o gör en Zidane. En skalle i bröstet.

Ingen domare såg det uppenbarligen, eftersom Samu inte fick syna det röda kortet. Han kan nog vänta ett par matchers avstängning för det där. Perfekt för Inter som har stora problem med skador.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-21 15:26
Barca4eva,

Tack så mycket!

Barcelona Kim ★
2010-11-21 15:23
Jag vet inte om någon redan har besvarat detta, men tidigare var frågan uppe kring hur många assist Messi har kontra hur många Ronaldo har. Enligt AS så har Messi fem stycken och Ronaldo fyra.
Barcelona Zlatan Ibrahimovic
2010-11-21 15:20
Barcelonistas

Driver du med mig, kan du snälla tänka igenom nästa gång du skriver ett inlägg. Helt onödigt och ogenomtänkt,om det är någon eller några som inte gynnas av dommaren så är det alla lag förutom Barca och Real.

Ps mitt användarnamn är trippeln men har för tillfället glömt lösen...
Barcelona Barca4eva
2010-11-21 15:17
1.70-ligan.

Det där inlägget var briljant...helt...
Barcelonistas
2010-11-21 15:14
El Triplete

dom har även haft sån otrolig flyt i många matcher där dom gjort mål i sista sec eller så har domaren avgjort för dom.
Barcelona ElTriplete
2010-11-21 15:07
Khazal

Det är en Champions League-match och då tycker jag inte vi ska lufta Fontas, möjligtvis Thiago men endast om vi leder säkert. Panathinaikos är de grekiska mästarna och glöm inte att de har spelare som Cissé, Govou. Blir ett bra test inför El Clasico.
Barcelona ElTriplete
2010-11-21 15:05
Barcelonistas

De är före oss i ligan för att de varit bättre och lyckats vara effektivare i sina matcher än vi. Tänk om vi hade satt våra chanser mot Mallorca, då hade vi varit etta nu.
Barcelona Khazal
2010-11-21 15:04
Matchen mot Real spelas nästa måndag, vi har en match till innan dess. Vad har ni för tankar kring onsdagen?

Själv ser jag gärna Fontas eller Thiago få en timma. Masken eller Busquets?
Barcelonistas
2010-11-21 14:49
Vi ska inte dra allt för stora slutsatser om den här upplagad av Madrid. dom är en aning överskattade med spelare som ozil, de maria, khadiara osv.

anledningen till att dom leder ligan är 3 saker enligt mig

1 Domaren
2 Ronaldos filmningar
3 att lagen inte spelar sitt bästa mot real.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-21 14:44
Måste bara säga en sak.

Oavsett hur det går om en vecka, eller vilka som vinner ligan:
Jag kommer alltid älska Barcelona! Med stolthet, i med - och motgång. Vi har varit bortskämda med medgång på senare år och inget säger att det inte kommer fortsätta så. Men det går upp och ner i fotbollen.

Vilka minns våren 2008? Det gjorde ont att se frustrationen bland spelarna. Det gjorde ont att se våra hjältar inte komma någonvart. Men kärleken till klubben var inte mindre då än vad den var nästa år samma månad, då vi vann allt. Det var bara mindre lidande.

Åtminstone för mig, handlar det i grund och botten om kärlek till klubben.
Barca, som står för allt det jag gillar, både på och utanför planen. Från de yngsta lagen på 7-8 år, till A-laget. Det finns inte mycket som går upp emot att se Barcelona gå in på planen och spela fotboll så som den ska spelas. Eller att se en ny stjärna födas, som tagit sig genom alla de egna leden... den glädjen och kärleken hade funnits där även om Barca hade spelat i Segundan.

Visst hade man lidit av att se Barcelona rasa samman. Det förnekar jag inte en sekund. Det hade varit sjukt tungt. Men jag hade fortsatt följa dem. Jag hade letat upp en sunkig stream för att se dem spela inför halvtomma läktare, istället för att bädda ner mig i soffan och se en toppmatch i La Liga.

Nu ska det grymt mycket till för att Barca ska hamna där, men i fattar poängen? ;)
Det skulle vara tungt som fan om Barca förlorade el Clasico, eller ligan. Särskilt eftersom jag avskyr Real. Men OM (jag upprepar, OM) Mourinhos sätt att spela fotboll skulle reslutera i en titel för Real tillslut hade det egentligen inte ändrat nånting. Okej, grattis att ni vann. Men jag skulle inte vilja se Barca vinna på det sättet. Det är tvärtemot allt jag älskar med Barca - anlednigen till VARFÖR jag älskar Barca.

Skulle barcas filosofi inte bära frukt ett år, så får man ladda om batterierna till nästa säsong och fortsätta på vägen man tror på. Inte "göra en Real", dvs ändra på ALLT, i hopp om att det ska bli bättre. Jag vet vems sätt som vinner i längden... Real kanske kan pricka rätt någon gång emellanåt. Men so what? För när allt kommer kring, handlar inte om att hålla på den klubben som ligger först i tabellen. För mig kommer alltid Barcelona vara nr 1.
Barcelonistas
2010-11-21 14:43
el grande pep

Busquets hade petat vilken mittfältare som helst i real.

khediera who?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-21 14:40
Blaugrana_Messi10

Jag menar väl nu, så ta inte illa upp. Men det inlägget du skrev tog bara en hel del plats och var helt meningslöst. För det första så har det du skrev upprepats miljontals gånger, sen så är det aningen onödigt att skriva något sånt i ett Barcelonaforum när det inte bidrar med något konstruktivt.

Bara lite tips.
Blaugrana_Messi10
2010-11-21 14:38

Blaugrana_Messi10
Barcelona el Grande Pep
VizzlA^^

Jag tycker Khedira är bättre. Det är vad jag tycker och alla får tycka som dem vill. Varför jag tycker det är för att Busquets i någon annan klubb skulle aldrig varit så bra som han är nu. Men kanske uttryckte mig dåligt och kan uttrycka mig på ett bättre sätt.

Busquets i barca är bättre än Khedira men annars är han inte det.

Sen förstod jag att han skrev med ironi. Men jag svarade aldrig på det senaste inlägget han gjorde utan jag svarade på det inlägget när han skrev "klippt ur madrids forum" som du ser längre ner.
Barcelona Barca4eva
2010-11-21 14:37
ElTriplete

Co-sign

Fokusera på matchen mot Pana.
Annons: