/spanien/barcelona/forum/13760.aspx/spanien/barcelona/forum/13760.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD
2/21/2011 21:40
Gonzalez_Barca

Torres filmar inte där. Har själv råkat ut för samma sak. Det räcker med minsta lilla touch för att man ska snubbla på sin fot så som Torres gör.
Barcelona Blaugrana91
2/21/2011 21:30
C. Ronaldo:
"– Vi vill alla till finalen på Wembley och jag tror att vi är favoriter. Den rikaste klubben i världen med de bästa spelarna måste ingå i den grupp av favoriter, säger han."

Vilket äckel...
Och Realfans undrar varför så många ogillar honom...
Barcelona el Flaco
2/21/2011 20:25
Sen så tog Juvenil A ytterligare en seger i sin serie och är alltmer obesegrade. I helgen vann de med 3-1, målskyttar Dongou, Oriol Rosell och Ernesto Cornejo. Starkt av de att komma tillbaks efter att ha hamnat i underläge.
Barcelona el Flaco
2/21/2011 20:19
På klubbens hemsida står det att Pep kommer skriva på sin förnyelse på onsdag denna veckan efter träningspasset. Skönt att han stannar minst ytterligare en säsong till. Har svårt att se Guardiola fortsätta på sin post lika länge som sir Alex Ferguson, men han har trots allt sagt att ha aldrig tänker överge klubben bara så där. Och hans ord är trovärdiga.
Barcelonistas
2/21/2011 19:46
Ganska roligt klipp, länkade den i the shed åkte på en fett spärr för ett tag sen :)
Barcelonistas
2/21/2011 19:40
Gonzalez Barca

Ja fyfan, ( haha o så sitter the fucking blues och klagar över domarna..

handsen på pique är straff, ( men den på eto är inte straff, bollen träffar lejonet rakt på armhålan.
Barcelona Gonzalez_Barca
2/21/2011 19:40
Barcelonistas

Mm sen så gnäller Ballack på Övrebo i slutet då han vill ha hands på Eto'o, trots att han tog bollen med handen tidigare i matchen..
Barcelonistas
2/21/2011 19:37
PedroRodriguez

helt otroligt de är inte ens kontakt...

och den här situationen kan jag säga att jag nästan slog sönder tv när jag såg matchen. Henry blir nerdragen av bosingwa ( det ska vara straff vi får ingen och bara 1 min senare får puyol ett gult kort och missar returen)

och sen att ballack har mage och gå fram till domaren när han inte ens borde fått vara på plan, efter sina sparkar.

Vi har fått orättvist mycket skit!
Barcelona Gonzalez_Barca
2/21/2011 19:35
Anelka situationen är snarlik Fernando Torres filmning mot Chile i VM då Estrada också blev utvisad..

Önskar de båda två (Anelka&Torres) så mycket olycka som möjligt i sina karriär efter de två händelserna.
PedroRodriguez
2/21/2011 19:31
Barcelonistas

Anelka är helt otrolig i den situationen. Notera att det är han som snubblar på sig själv. Nu går det inte så jättebra för honom i Chelsea...Payback's a bitch.
Barcelona Gonzalez_Barca
2/21/2011 19:30
BárcèLónà

Seriöst.. ge upp för helvete
Barcelona BárcèLónà
2/21/2011 19:30
IP-spärrad. /Red
Barcelona Gonzalez_Barca
2/21/2011 19:29
Rambla~

Ähh hyckleri har varit marängernas favoritord sedan 2009 efter att Laporta sagt att Barca skapar ballon d'or vinnare, Madrid köper dom (vilket han hade helt rätt i).
Barcelonistas
2/21/2011 19:27
Kolla länk!

varför nämner ingen den här situationen!?
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2/21/2011 19:25
Ja självklart måste han blåsa, annars får han inga pengar från Moratti inte..
Barcelona Barcelona ska slita isär Arsenal 2011-03-08!
2/21/2011 19:24
För det första är mitt namn ett skämt och ingenting annat, sen om du börjar gråta pga namnet är inte mitt problem.

Och ja,Barca leder ligan, med 5 poäng.
Barcelona Rambla~
2/21/2011 19:22
Barcanist `´ Jimmy Jump

Jag vet, inte ens det går att med 100% säkerhet faställa att bollen faktiskt träffade Yayas hand. Det ser mer ut som om den tar mitt i magen. Ja men det är ju självklart att domaren måste blåsa då.
PedroRodriguez
2/21/2011 19:22
Barcelonistas

Där är beviset på att Milito är offside. Det räcker att lite av honom är framför Piqué där, då ska målet inte godkännas. Man ser på videon att halva honom är över linjen.
Barcelonistas
2/21/2011 19:20
Hombre

Manipulerad vid? haha kolla igenom båda matcherna så ser du att det är fakta.

situationerna finns i bättre länk, men då är det 9! min långa klipp..
Barcelona Rambla~
2/21/2011 19:20
Hombre

Du kanske skulle ta och slå upp ordet hyckleri i ordboken istället för att komma med helt meningslösa inlägg. Bara ett tips.
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2/21/2011 19:19
Rambla~

Vill bara tillägga en grej där..bollen tog inte på Yayas hand..
Barcelonistas
2/21/2011 19:18
kolla länk

först det mot inter och nu detta mot arsenal...
Higuain, Más Que Un Jugador- "Hombre"
Barcelonistas

Kunde du inte hitta en mer manipulerande Video?

Om AS nådde botten idag, så har du ännu inte nåt din egen botten.

Barcelona ska slita isär Arsenal 2011-03-08!

Hmm, Cules får vara hur självsäkra som helst, men när Madridistas tror på sitt lag så saknar dem ödmjukhet?

Hyckleri..
Barcelona Rambla~
Flest assists också.
Barcelona Blaugrana91
2/21/2011 19:13
Haha kolla Rosells reaktion när Messi kör slalom genom Bilbaoförsvaret! (Se länktips)

För övrigt är Messi inte bara Spaniens ledande målskytt han har även gjort flest mål i hela Europa! Får han kanske sin tredje guldboll nästa säsong? :)
Barcelona Rambla~
2/21/2011 19:13
I förra CL åkte vi ut för att domaren ansåg Yaya medvetet ta med handen trots att det var Lucios som dundrade bollen i ren panik när han skulle rensa och den flög rakt upp på Yayas hand och Bojans mål godkänns inte. Yaya stod typ en halvmeter ifrån Lucio.

Djourou försöker bryta en friställande passning till Pedro med handen och det ska helt plötsligt tolkas som ofrivilligt?

När Barca hade flyt med domsluten i matchen mot Chelsea då hette det att Barca fuskar till sig segrar och är äckliga. När andra lag gör samma sak är det sånt som händer.

Okej, varför ens gå in i en diskussion med de förutsättningarna kan man ju undra?
Barcelonistas
2/21/2011 19:07
El braco

för mycket skit har vi fått pågrund av den matchen ( för man kan inte bara säga att allt gick emot chelsea) ett par domslut gick även emot oss men ingen som nämner det... och då finns inte ens den orättväsa utvisningen med i länken som abidal fick.
Barcelona Barcelona ska slita isär Arsenal 2011-03-08!
2/21/2011 19:04
Ok då har vi bytt namn från Trippeln till ovanstående!
Barcelona 1.70-ligan.
2/21/2011 18:55
Orkar inte ge mig in i en lång och onödig diskussion, men att Barca inte fick med sig det resultat man förtjänade från Emirates är nog de flesta cules eniga om. Enligt var det dels vårat eget fel, men också en del otur med domslut och hur bollen studsade
PedroRodriguez
2/21/2011 18:53
Wilshere #19

Visst var det ett fint anfall. Alves tycker jag förtjänar all skit för att han inte springer för fullt.....Han ska jobba stenhårt där. Han kan inte vara så nonchalant vid dessa tillfällen. Nu straffade det sig rejält.

Jag tror och hoppas att detta inte upprepar sig på CN.
Annons: