/spanien/barcelona/forum/13750.aspx/spanien/barcelona/forum/13750.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barney S
2010-11-24 00:42
Jäkligt synd att Barca B spelar borta mot Betis och det är inte direkt så att man kan ta bussen till Betis, ligger ju lååångt bort =(

Någon som har tips på text på ett lakan som jag tänkt hänga upp :) ?
Barcelona Pep the King
2010-11-24 00:38
tikitaka
Folk kommer kasta säkert massa ägg på Real bussen.
Barcelona tikitaka
2010-11-24 00:36
Barney S

Det är en sjuk upplevelse att få va med om ett el classico. Du borde vänta in spelarna, det blir en sjuk stämmning när madrid bussen kommer in. Kan tänka mig att det blir värre iår när de har mourinho.
Barcelonistas
2010-11-24 00:35
bara för de måste jag länka en vid på Ronaldinhos top 10 mål.

min favorit är helt klart den mot sevilla riba in!
Barcelona Barney S
2010-11-24 00:34
Bara 26 timmar innan det är dags att bege sig till Arlanda då, har väntat sen 1 september på det här :O
zioaod
2010-11-24 00:10
Synd att dinho inte höll nått år till i barca, då skulle inte bli lika bort glömt i fotbollsvärden som han är nu. För medialt och i synnerhet i sverige så är ronaldinho fram tills zlatans ankomst till milan helt bort glömd.
Canaletes
2010-11-24 00:09
hahahah skön Messi trailer inför El Clasico med mycket humor :D
men den är på spanska
Barcelona Pep the King
2010-11-24 00:07
Tänk er en Ronaldinho i 05-06 och Messi i samma lag.
Barcelona Barca-nist
2010-11-24 00:07
Barcelonistas

Zidan är inte en skam!
oavsett vad så kan jag inte hålla med dig om det:)
zioaod
2010-11-24 00:06
För mig är ronaldinho en av de största fotbollsspelarna genom tiderna, det han gjorde i barca var inte normalt i synnerhet 05-06
Barcelonistas
2010-11-24 00:04
Zioaod

jag firade ronaldinhos mål nästan som ett barca mål kommer aldrig glömma Ronaldinho tid i barca.

Ronaldinho är en stor förebild för alla spelare och en bra sådan. Zidane däremot är en skam de han gjorde 06 är en skandal.
Barcelona .Sami.
2010-11-24 00:03
Barcelonistas
Messi är som ett tv-spel:) Han gör vad han vill på planen och mål när han vill. Vi vinner imorgon med 1-3.
Barcelona Zlatan Ibrahimovic
2010-11-24 00:01
Och alla ska ha klart för sig idag att jag såg hela Reals match och jag kollade med inställningen att Ronaldo var en jävla filmare.

Visst ser man honom filma,men vem gör inte det i den här fotbollsvärlden. Jag kunde inte räkna med händerna hur många gånger han blev rejält kapad och nerstampad, hela Ajax mittfält försökte sänka honom.

Men det återstår att Ronaldo faller lätt,det är ett faktum men man får ändå vara aningen neutral ibland.

Jag heter Trippeln inte pajasen ovan...
zioaod
2010-11-24 00:00
Kungen Ronaldinho fick 5 min på sig och gör ett vackert mål. kungen lever fortfarande, får rysningar när man ser har på plan :)
Barcelonistas
2010-11-23 23:58
.Sami.

Messis form är inte o leka med tror han gör 2 mål och villa sätter 1.
Barcelona Zlatan Ibrahimovic
Nu får folk ta och skärpa sig för fan! Och om Real har vunnit idag,fokusera på morgondagens match och skräpa inte ner vårt forum.
Att en som går i första ring på gymnasiet ska säga det till er är pinsamt och inget annat.

Det enda jag önskar är en välutförd match imorgon samt ett fantastiskt spektakel mellan Barca och Real,så lägg ner tramset!
Barcelona 1.70-ligan.
Rambla,

Jo jag vet. Vet att Chelsea kan bli farliga när de har fått tillbaka alla stjärnor. Skrev så bara för att det är så roligt att de i nuläget inte går något bra alls.. de är inga favoriter hos mig direkt.
Fast jag tycker faktiskt att Chelsea inte längre är vad de en gång var. För första gången på två, tre år är det inte längre Chelsea jag allra minst vill möta i CL.

Och ja, det stämmer att FCK slog United på Parken för några år sedan. De är för övrigt obesegrade på hemmaplan i CL-sammanhang.
Barcelona Pep the King
2010-11-23 23:52
MADRID, CABRON, SALUDA AL CAMPEON!
Barcelona .Sami.
2010-11-23 23:51
Tror ni det blir Messi show imorgon?
Barcelona Pep the King
2010-11-23 23:50
Ronaldo=Filmare!!
Barcelona Rambla~
2010-11-23 23:48
1.70

Det är inte i nuläget du ska vara orolig över Chelsea. Det är i februari nästa år. De har faktiskt full pott än så länge i sin grupp. Även om den gruppen är lite av en skrattgrupp. Fast och andra sidan, vår grupp anses nog heller inte så svår i andras ögon. Det är bortamatchen i Ryssland som är knepig. Att kryssa på mot ett heltänt Köpenhamn kan vilket lag som helst göra. Jag vill minnas att Man U tom förlorade där för någon säsong sedan.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-11-23 23:47
Onside har intervjuat er lilla forum-räv och moderator Adam Pinthorp inför el Clasico! Läs intervjun som även kretsar kring Hassan Alavis tankar inför drabbningen.
Barcelona .Sami.
2010-11-23 23:45
Tänk och möta Real i en Cl Final. Wow!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-23 23:32
Nej, det är klart man vill vi ska vinna gruppen. Det tror jag vi kommer göra också. Men det är ändå skönt att veta att en åttondelsplats är säkrad i princip :)

Just Chelsea är jag inte överdrivet rädd för i nuläget dock. Men det blir ju onekligen svårare om man kommer tvåa, även om många bra lag ser ut att hamna där .. Arsenal, Inter, Milan osv. Marseille har varit riktigt bra också.
Barcelona westinho
2010-11-23 23:23
1.70-ligan.

Jo det är sant, men det är stor fördel att komma etta i gruppen. Jag blir inte nöjd om vi kommer tvåa, då kanske vi får möta Chelsea eller något annat storlag.
Barcelona tikitaka
2010-11-23 23:20
dani alves gjorde det för inte så längesen och skrattade efter det, jag tror inte dem bryr sig särkillt mycket :P
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-23 23:17
Barca är ju i princip helt klara för åttondelen alla redan. Oavsett om Köpenhamn eller Rubin vinner imorgon är det mer eller mindre positivt. Jag hoppas givetvis på att Rubin vinner, då vi kan säkra förstaplatsen mot Panathinaikos, men vinner FCK är andraplatsen i hamn redan innan vi startar matchen.
elbraco
2010-11-23 22:52
westinho

Jo, jag tror faktiskt inte man får göra så men är inte 100%. Xabi kan ju alltid säga "men jag hade ingen att passa" så är den saken ur världen, så vad kan dom göra då?

Fan vad jag gillar att se Ibra när han mår bra i ett lag, då är han riktigt kung. Vem blir inte lite Zlatan-fanboi när han gör mål som detta.
Barcelona DM1982
2010-11-23 22:47
Jag vet att Marquez har gjort samma sak men jag säger bara att nu var det för uppenbart när två spelare gjorde det i samma match. Det skulle inte förvåna mig om UEFA hittar någon paragraf någonstans, värre saker har hänt inom fotbollen.
Barcelona westinho
2010-11-23 22:46
DM1982

Bötfälla dom för vad? Det är fan bara taktiskt gjort, de bryter inte mot några regler. Barcelona hade gjort samma sak, och har gjort samma sak, i det läget.
Annons: