/spanien/barcelona/forum/13748.aspx/spanien/barcelona/forum/13748.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cataloniaboy
2010-11-22 22:17
Hoppas Oleguer avgör imorgon mot Madrid ;)
AndreD
2010-11-22 22:13
Fy fan vad jag har tröttnat på alla pojkar som kommer in här och ska försvara Zlatan. Vi vet att ni gillar honom och hans näza, men håll det för er själva.
Barcelonistas
2010-11-22 22:08
låt oss vara ärliga zlatan sög häst på våren. kommer knappt på en bra match under våren som han gjorde (undantag mot arsenal i cl)
Barcelona Cataloniaboy
2010-11-22 22:07
szhlatan
Sett till förväntningarna när han kom hit så var han inte bra sett över hela säsongen. Hösten=Bra Våren=Inte bra!
Barcelona älskabarcelona
2010-11-22 22:04
Madrid stora förlust är så klart Kaka som var deras absolut bästa spelare på plan matchen då Zlatan avgjorde . Özil har en tendens att försvinna ur dom stora matcherna liksom Ronaldo och Higuain .
Barcelona albanian4lifebarca
2010-11-22 21:57
DET ÄR KLART ATT JAG TROR JU OCKSÅ ATT BARCA VINNER,, 2-1 tror jag..
MESSI X2 eller MESSI 1 och VILLA 1 sen så tror jag också real gör mål men hoppas inte men jag tror dom kommer göra mål och då blir det alla förutom "Christina"... !!!!
Barcelona szhlatan
2010-11-22 21:54
Cataloniaboy

Du glömmer en viktig faktor, Zlatan avgjorde förra året på 5 min
Barcelonistas
2010-11-22 21:49
Cataloniaboy

vi är bättre nu inför detta el clasicot på camp nou än föra. Messi är i magisk form föra säsongen inför första clasicot var han små skadad. Även Iniesta är bättre än föra säsongen.
Barcelona Cataloniaboy
2010-11-22 21:48
Se och njut!
Barcelona Cataloniaboy
2010-11-22 21:45
10 saker som talar för Barcavinst i El Classico:
Hemmaplan, vunnit båda mötena de två senaste säsongerna, bra självförtroende sedan utklassningen i lördags, möter Ronaldo, har gjort flest mål i La Liga den här säsongen, tränare med fokus på matchen och inte på media, Messi har hittat målformen ordentligt, Zlatan är inte med, bästa laget och återigen det bästa laget.
Vad tycker ni?
Barcelonistas
2010-11-22 21:38
för första gången gick det iallafall att kolla på eurotalk den här säsongen. Trodde de skulle bli massa BS med tanke på att borell va me.
PedroRodriguez
2010-11-22 21:23
albanian4lifebarca

Hahaha klart du får fråga men du får samtidigt förvänta dig motstånd då INGEN här inne ens vill tänka tanken att Barca torskar mate.

Och svar på din fråga: BARCA VINNER SJÄLVKLART :)
PedroRodriguez
2010-11-22 21:20
Fyy vad lektstuga Iniesta och Xavi hade mot Marrängerna 08/09..Helt obegripligt, de gjorde verkligen vad dom ville. Måste kännas för Madrid fansen den matchen asså aj aj aj. Brukar kalla dom ''siamesiska tvillingar'' pga deras otroligt bra sammarbete.

Barcelonito

Grym video - Vi får hoppas att han visar vägen på måndag
Barcelona Barca4eva
2010-11-22 21:19
Stream till Getafe - Zaragoza matchen i länktips för intresserade

albanian4lifebarca

Håller med om att alla kanske inte tror att vi vinner men skärp dig...helt onödigt inlägg
Barcelona albanian4lifebarca
2010-11-22 21:18
Till Lukman:

Lukman fan vad tuff du är asså sheet beundrar dig wow asså,, men lilla du är det förbjudet att fråga om vem som tror vinner el clasico?? Det är inte alls säkert att barca vinner för real madrid är i bra form också det får man inte glömma heller, du kan vara lite snällare och svara på frågan och inte skriva som jag tog det på ett kaxigt sätt, tips bara till senare tillfällen att du tänker på...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-11-22 21:15
Iniesta Top 20 spelsekvenser. Mycket sevärd video.

Saker han gör mot Madrid, när han får en pokal av Pep som junior och hans 2 mål mot Chelsea och Holland är höjdpunkterna i videon.

Andres Iniesta <3
Barcelona Sam
2010-11-22 21:03
Piqué

Jag har också för mig att man får tillgång till BarcaTV.
Barcelona Lukman
2010-11-22 20:56
albanian4lifebarca

Du är på BarcaForum och undrar du vilket lag som vinner El Clasico ?
Atlético addeh
2010-11-22 20:53
AndreD

Kul att du länkade den gamla klassikern. Överlägset en av de mest underhållande läsningarna här på sidan.
Barcelona Piqué
2010-11-22 20:25
Visca Barca

Som medlem kostar det ca 160 euro /år (ca). Fördelarna är att du får rabatterat när du handlar på shopen, förtur till biljetter, barcatidning (tyvärr inte på engelska), välkomstpaket m.m Största fördelen för min del är att jag känner en större samhöriget till klubben genom att vara medlem.

Angående vem som får bli medlem: Som du nämnde så har du rätt i att vem som helst inte får bli medlem (nya regler som Rosell satt). Reglerna innebär att du endast kan bli medlem om någon i din familj redan är medlem eller att du tidigare varit medlem (i en period om 2 år). Du kan även bli medlem om du är under 15 år utan att uppfylla ovanstående.

Reglerna finns i den här länken:
http://www.fcbarcelona.com/web/english/socis/fes-te_soci/nova/info_senior.html
Barcelona Barca-nist
2010-11-22 20:25
AzizWaysi

jag förstår dig men tyvärr så gör alla tränare samma sak trots avstängning!
Jag gillar inte mou men även om han är avstängd så lär han ändå styra från sidan.

Vi får nog koncentrera oss på annat än en clown som Jose Mourinho.
Barcelona AzizWaysi
2010-11-22 20:19
Någon som vet om spanskaförbundet kommer stänga av Mourinho efter matchen mot Bilbao? Om inte , vad är då meningen med att stänga av en tränare när han endå får medverka sen när han är "avstängd"?
elbraco
2010-11-22 20:10
co-signar AndreD :D garvade som fan när jag läste den.
AndreD
2010-11-22 20:06
"Vad innebär följande sifferkombination, 30 + 3?
1 Madrids bollinnehav i procent samt Pepes tröjnummer.
X Raúls näsborrar i diameter samt antalet tränare Madrid kommer avverka under säsongen.
2 Gutis felpass under matchen samt det totala antalet meter han kommer springa."

Detta är nog bland det roligaste jag någonsin läst.
Barcelona Okkapokka
2010-11-22 19:51
messi el maestro © , AndreD

Tackar för länken. :-)
AndreD
2010-11-22 19:07
Okkapokka

Njut :)

Edit: Nvm, såg att någon annan hade länkat
Barcelona 1.70-ligan.
2010-11-22 18:58
Totalt off topic men..

Har kikat runt lite på lite filmer om Yaya Toures tid i Barca på youtube osv. Visst saknar man honom. Det är en unik spelare.. stor, stark, teknisk och snabb. Mascharano har allt utom fysiken, även om han är väldigt fysisk för sin storlek. Han har imponerat stort på mig, och tillför utan tvekan mycket till laget, men jag saknar ändå Yaya ibland.

.. vad jag stör mig på är alla kommentarer på dessa filmer. Folk beskyller Pep och säger att det var hans sämsta beslut nånsin att sälja Yaya Toure osv. Vadå hans beslut? Pep har alltid sagt att han vill ha kvar Yaya, men han ville själv lämna. Vad ska man göra? Han kan inte lova honom 90 min varje match liksom.
Är så trött på att alla "barca hatare" alltid vill måla upp Pep som fan på väggen.
Barcelona VISCA BARCAA!!!
2010-11-22 18:58
Har en fråga som jag gärna vill ha svar på. Tycker ni att det är värt att bli medlem hos Barca? kan någon som redan är medlem eller vet berätta hur mycket det kostar o va medlem och vilka fördelarna är? Och va det inte nånting om att Rosell ville bara ha medlemar som bor i Spanien/Katalonien

Tacksam för svar
Barcelona messi el maestro ©
2010-11-22 18:57
Okkapokka:
Här är artikeln du syftade på :-)
Barcelona westinho
2010-11-22 18:52
dubbel
Annons: