/spanien/barcelona/forum/13747.aspx/spanien/barcelona/forum/13747.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield- Abidal > Chuck Norris
2011-03-13 20:30
Vem bryr sig om han är homosexuell eller inte? Blir man en sämre person om man är homosexuell?

Härligt att Adriano får starta, det är en spelare som växer i mina ögon.
Barcelonistas
2011-03-13 20:30
Andreas

Du har blandat ihop mig med någon annan
Barcelona VizzlA^^
2011-03-13 20:29
Ronaldo måste vara homosexuell tror inte ni det?
Barcelona Blaugrana91
2011-03-13 20:27
Alltså jag är så förbannat less på den här jäkla Patrik Sjögren på Aftonbladet...
Nu har skrivit ytterliggare en artikel om Barca och han har då vinklat det El Mundo Deportivo skrev till:
"Barcelona njuter av Zlatans olycka"....Det var ju för tusan tidningen El Mundo Deportivo som skrev det där om Zlatan, vad har det med klubben Barcelona att göra...Så jäkla idiotisk den där Patrik...
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-03-13 20:26
Som sagt..

Barcelonistas och Trippeln är väl de "människor" (speciellt den första) som kallar Ronaldo för dittan och dattan.
De om några ska ju inte uttala sig.

Ni är så jävla petiga här, ta inte allting på allvar för i helvete.
Om jag tex hade varit mörkhyad hade jag inte brytt mig ett skvatt om någon kallat mig "n*ger" ..

Vem BRYR sig!?
Folk tar ju illa upp för i praktiken ingenting, ett jävla skämt är det.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2011-03-13 20:24
Det är inte okej att kalla Ronaldo homosexuell, det är några här som gör det men det gör det hela inte rättfärdigat.
2011-03-13 20:23
Jag hade önskat ett forum där man kan "spärra" medlemmar, dvs att jag slipper se vad dom skriver. Går detta inte att ordna?

Cataloniaboy - Remuntada //

Fotbollssöndag? Vad är det?
Fotbollskanalen Europa har vi ju att se fram emot 23.35 :D
Barcelona Cataloniaboy- Remuntada
2011-03-13 20:22
Tråkigt att de har ställt in Fotbollssöndag ikväll, såg precis som addeh framemot det. För övrigt fick man sig ett gott skratt nyss, då Villarreal bytte in en kille som hette Mubarak i efternamn:-)
Barcelona Barcadinho.
2011-03-13 20:21
Man kan väl säga att Adriano har kört om Maxwell i hierarkin.
2011-03-13 20:21
Barcaholic

För att det här är Sverige, Zlatan är helig MARK.
2011-03-13 20:20
Hyder

Jag har 38.4 graders feber, sprutande huvudvärk och ändå sitter jag med datorn, haha nördvarning ftw..

Jag är taggad som fan till match och får se om man lever när matchen är slut, det känns som det är -35 grader här inne och morsan sitter här bredvid och säger att hon svettas.. :(
Barcelona Barcaholic
2011-03-13 20:16
¡Barca! - Crèma Catalana

Hans pappa är ju zigenare. Han kopierade det tydligen från någon tidning ser inget fel med det. Varför är det okej att säga homosexuell till Ronaldo och komma undan men zigenare till Zlatan och världen går under?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-03-13 20:15
Harmonin här är hög ser jag...

Barcelona line-up (official): Valdes - Alves, Pique, Abidal, Adriano - Xavi, Busqets, Iniesta - Pedro, Messi, Villa

Barcelona bench: Pinto, Milito, Maxwell, Mascherano, Keita, Afellay, Bojan

Jeffren upp på läktaren då han blir den 19:e mannen i truppen.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-03-13 20:12
För det första, Zlatan är inte en zigenare. För det andra, varför använda det som en förolämpning även om han nu är det? Det är riktigt lågt, och att du försvarar det Barcaholic är ännu lägre.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-03-13 20:12
Haha, lugna ner er. En klubbzigenare är vad jag syftade på. Sen får ni dra era egna slutsatser hur ni vill :)
Barcelona Hyder
2011-03-13 20:11
Andreas - V.V [Barney S]

Melodifestivalen och nån gammal klasskompis. Du är taggad på match ikväll hoppas jag? :)

Skönt att Adriano startar, måste vara skönt att få lite kontinuitet för honom själv. Annars bästa möjliga elva.
Barcelona Barcaholic
2011-03-13 20:10
Trippeln & Barcelonistas

Han kallade Zlatan för zigenare vadå då? Det är väl inget nytt att han är det. Hur fan kan man vara rasist för det?
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2011-03-13 20:10
Ta de lugnt vafan!

Fan är det med er egentligen? Han översatte bara vad någon tidning sa.

Barcelonistas
2011-03-13 20:09
Barcelonito

ey mannen vem kallar du ziga?
Barcelona Trippeln
2011-03-13 20:06
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Käften din rasist!
2011-03-13 19:50
En gammal klasskamrat i kaosets Japan.. ^^
Atlético addeh
2011-03-13 19:50
Frodo

Jag kan köpa att man lånar ut exempelvis Jonathan dos Santos, men inte Bartra och Muniesa. Den sistnämnda får ju, om Fontás flyttas upp till A-laget, nästa säsong en ypperlig chans att ta en ordinarie plats i mittförsvaret bredvid Bartra. Dessutom tror jag chansen för båda ynglingarna är stora att få spela ett par matcher i A-laget nästa säsong.

Om vi räknar med Thiago och Fontás tycker jag Montoya, Bartra, Muniesa, Romeu & Sergi Roberto samtliga har potential att om några år slå ta en plats i A-truppen. Det finns ingen anledning att låna ut någon av dessa.
2011-03-13 19:45
Zigenaren, ingen jävlas med Peps Barca.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-03-13 19:44
Svenska tack?
2011-03-13 19:40
¡ Zlatan "el Gitano", Que nadie se meta con el Barça de Guardiola!
Barcelona el Flaco - "Leave the gun, take the cannoli"
2011-03-13 19:30
Klubben Sevilla har idag hyllat de Barçaspelarna som blev världsmästare förra året genom att tilldela de plakat. Eftersom Puyol inte vara närvarande fick Zubi ta emot den i kaptenens namn. Sevilla har även tidigare utfört en liknande hyllning till de spanska VM-mästarna i Valencia och Atheltic Bilbao när dessa lag har besökt Sánchez Pizjuán. Även Keite, Dani Alves och Adriano hyllades med sina egna plakat för sina år i Sevilla.
Barcelona Figeta
2011-03-13 19:29
Många här vill ha Coentrao. Jag har inte koll på hur bra han egentligen är för jag har bara sätt ett antal få matcher men är han verkligen värd 200-250 miljoner när vi kan satsa på Adriano som vet hur spelet i La liga fungerar och som även skulle acceptera bänken.

Mitt svar är, satsa på Adriano. Man kan då anpassa till vilket motstånd vi möter. Spelar vi CL mot ett United så väljer man ju Abidal före så vi inte kör alltför offensivt.

Sen vet jag inte om vi ska satsa på Fontas nästa säsong eller värva in en ny mittback. Min drömvärvning i försvaret är T.Silva som jag tycker varit en av dem bästa mittbackarna denna säsongen.
elbraco
2011-03-13 19:29
Är F.Soriano i Osasuna släkt med B-lagets Soriano?
Barcelona Frodo
2011-03-13 19:16
Jag undrar vad planen är för några av b-lagets ungdomar. Barca B ligger på fjärde plats i Segundan trots att laget haft många skador. Utöver det har man bara sporadiskt fått använda sig av lagets bästa spelare Thiago. Det känns som att vissa av spelarna skulle må bättre av att bli utlånade till klubbar i högsta divisionen än att spela ytterligare en säsong i Segundan. Nu kan ju inte hur många spelare som helst bli utlånade men vissa med rå potential som exempelvis Muniesa och Bartra kanske skulle må bra av tuffare motstånd.
2011-03-13 19:05
PedroRodriguez

Precis, det var dom där bilderna jag hade i bakhuvudet när jag tyckte mig minnas Shakira som Madridsta.
Annons: