/spanien/barcelona/forum/13737.aspx/spanien/barcelona/forum/13737.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-12-07 18:47
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Hahaha det är ju som upplagt för ett magiskt Guti sketch i Crackóvia :D

Måste kolla nu om det var med i gårdagens avsnitt
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-12-07 18:47
Dubbel..
PedroRodriguez
2010-12-07 18:46
Barcelonito

Ahahahaha fyfan vad kul att se Ellen Degeneres gå omkring berusad, Måste väl ha supt sig full i en vecka efter att ha sett sitt kära Madrid bli trampade.
Barcelona petersays
2010-12-07 18:45
Ska bli grymt att se Jeffren från start på någon av kanterna idag (och inte som högerback, hör du det Pep??!!). Han har ju bara fått inhopp i 85:e hela säsongen (när han nu varit hel dvs). Och hoppas för guds skull att han får göra en match utan att skada sig.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-12-07 18:40
Hahahaha, Titta på Guti som försöker slå kameramannen "lite" halvfull. Nu har den blonda damen gjort bort sig igen.

Saknar El Flacos FAIL stämplar måste jag säga. Känns som ett bra tillfälle att komma med ett El Flaco ;)
PedroRodriguez
2010-12-07 18:38
Aja dags att fokusera på matchen mot Rubin ikväll. Inte ska väl dom orsaka något problem för detta underbara lag? Nej, det tror jag inte eftersom man vet hur förbaskat bra Rubin är mot Blaugrana och aldrig att man släpper detta på Camp Nou.
Ganska ironiskt att vi inte lyckats slå dom 3 senaste mötena.....
Barcelona thiago alcantara
2010-12-07 18:38
J_MADRIDISSTA

finns ingen spelare som de villl inte köpa
PedroRodriguez
2010-12-07 18:34
el Flaco

Båda lika sköna, dessa två herrar är sköna gubbar men tog mina påståenden feltolkat.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-07 18:33
el Flaco

"that's a hard one"

That's what she said!
PedroRodriguez
2010-12-07 18:32
thiago alcantara

City är ett Real Madrid material och lägger bud på allt som rör sig. Det är bara och fortsätta lägga bud för dom kmr bara avböjas. Inte så troligt att en ordinarie Barca spelare säljs eftersom majoriteten är från La Masia.

Och sen så är det alltid aftonbladet:)
Barcelona el Flaco
Gabriel: "Hellre hoppar jag ut från ett flygplan och landar i ett hav fullt med hajar än att jag ser Ronaldo i Barçatröjan."

Hetfield: "Jag vill hellre att mina testiklar blir mosade av en elefant än att behöva så det där äcklet med "brun utan sol" ansiktet i Barcelona."

Vet inte vilka av dessa två citat som jag ska co-signa mer än den andra. Can't decide, that's a hard one...
J_MADRIDISSTA
thiago alcantara // Säg någon spelare city inte vill köpa ....
Delarocha
2010-12-07 18:31
thiago alcantara

Vari ligger logiken i det resonemanget?
2010-12-07 18:28
jag tror att jag och pep tänker samma
iniesta måsta spela så mycket matcher som mojligt för att slippa att bli skadat oftare
PedroRodriguez
2010-12-07 18:22
Grabbar grabbar grabbar

Angående Ronaldo så snackade jag inte om hans personlighet för jag tänkte mer på hans fotbollsskills då däremot hade jag ALDRIG tackat nej för honom. Det är inte så att jag är i behov av han utan hans personlighet är riktigt äcklig, absolut !

Gabriel

Sry ifall jag på något sätt förolämpa dig det där citatet var mer för att jäklas.
2010-12-07 18:18
vill city köpa hela barcelona spelaran eller
första vad det alves och nu vampyren
Barcelona Frodo
2010-12-07 18:08
I Barcelona måste alla spelare pressa. Ronaldo visade med all tydlighet i senaste el clasico att han inte är villig att pressa för lagets skull. End of story.
Barcelona Barca4eva
2010-12-07 18:04
Lite sen nu men hänger på ändå...även om Cristiano är en jädrans bra spelare kan jag inte tänka mig honom här.
2010-12-07 18:03
Jag vill hellre att mina testiklar blir mosade av en elefant än att behöva se det där äcklet med "brun utan sol" ansiktet i Barcelona. Vissa saker är viktigare än att ha skickliga spelare i laget, och det är att ha hedern i behåll.

Om man ska ha C.Ronaldo i laget så kan man lika gärna klä av Cruyff och be honom strippa mitt i Barcelona .
Atlético addeh
2010-12-07 18:00
PedroRodriguez

Gabriel hängt här inne sedan urminnes tider så du ljuger när du påstår att han är "ny" inom fotbollen, snarare tvärtom i sådana fall. Dessutom håller jag med honom till hundra procent, skulle över min döda kropp aldrig vilja se C.Ronaldo dra på sig en blåröd tröja. Hemska tanke.
Barcelona Gabriel
2010-12-07 17:59
PedroRodriguez

Ursäkta? Jag är en av dem som varit medlem och aktiv på det här forumet mest av alla och jag skulle inte bli förvånad om det faktiskt var så att jag var culé redan när du hade blöja på dig.

Din lillskit, lär dig något om Barça innan du pratar okej? Ronaldo representerar allt som jag inte vill se i Barça. Arrogans, kaxighet och egoism. Han är allt som Barça inte representerar och att ha en sån personlighet i laget skulle göra mer skada än nytta men jag kan bara utgå ifrån att du inte har en jävla aning om vad FC Barcelonas står för och representerar.
AndreD
2010-12-07 17:55
Mata om hur det är att möta Alves:

"Biggest pain to play against? Dani Alves demands so much of you. He runs and runs and runs … and then runs some more … buf!"
PedroRodriguez
2010-12-07 17:50
Gabriel

Ja vi vet att du är ny i fotbollen:):)
Barcelona Gabriel
2010-12-07 17:50
Seriöst, jag hade inte ens tackat ja till Ronaldo även om han skulle komma på en free transfer. Hans attityd och arrogans hade missgynnat hela laget något enormt.
PedroRodriguez
2010-12-07 17:47
1.70-ligan.

Absolut, men jag snackar ifall man hade fått han för ett hyfsat bra pris då kan en som tittar på fotboll seriöst inte dra ett sånt uttalande.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-07 17:45
PedroRodriquez,

Om man får Ronaldo gratis, fine. Men att hosta upp de pengarna som kommer krävas för att få hit honom? Big no
Barcelona Gabriel
2010-12-07 17:45
Hellre hoppar jag ut från ett flygplan och landar i ett hav fullt med hajar än att jag ser Ronaldo i Barçatröjan.
PedroRodriguez
2010-12-07 17:42
Katalanska.nr.9

Nej du hade inte valt Ibra före Ronaldo. Du kan inte seriöst säga att du hade tackat nej till självaste Cristiano Ronaldo - en av världens absolut bäste spelare. Hans personlighet dock är svart som kol och det behöver man inte i detta lag men klart som fasen att man tackar ja till Ronaldo.

Let's be realistic mate:)
2010-12-07 17:39
"Arrogant och självgod"
"Spelar bara för sig själv"

No shit, är det värt att ha det som nyhet? Det är typ C.Ronaldo in a nutshell.
Barcelona Katalanska.nr.9
2010-12-07 17:34
Messidonho//

Jag hade hellre värvat Zlatan på nytt och se honom floppa igen, än att se den saken i en Barca-tröja.
Annons: