/spanien/barcelona/forum/13732.aspx/spanien/barcelona/forum/13732.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona niklash
2010-11-29 11:03
Behöver tips till en sjysst stream? Någon som kan hjälpa mig?
Barcelonistas
2010-11-29 10:57
ja måste hylla iniesta vilken spelare. folk glömmer av hur bra han är alla pratar om messi.

Iniestas mål på stamford bridge och vm målet båda kom på tillägstid! och är båda de viktigaste målen både i klubblag och landslag!

ozil = överskattad, angelina di mariam, ochd den där khadjara haha vilket skämt.

vi har stort övertag på mittfältet utan att överdriva så är det klasskillnad på mittfältet barca har 10 gr bättre mittfält än mandril.
Barcelona Pep the King
2010-11-29 10:53
Idag kör vi över smuts laget.
Barcelonistas
2010-11-29 10:44
VISCA BARCA

MADRID CABRON SALUDA EL CAMPEON!

idag är det alvar el clasico och vi måste slå dom parasiterna en gång för alla. dom har fått för mycket luft dags o köra in den igen! 3-1 barca!

MADRID CABRON SALUD EL CAMPEON!
jeffren
2010-11-29 10:36
Hej alla

Har tagit ledigt från jobb både idag och i morgon allt för årets höjdpunkt

Ska snart knäcka min först öl,ska bli så jävla kul ikväll shit alltså som jag längtar

Vädret inför matchen ikväll blir enligt följande prognos:Måndag Kväll
uppsprickande moln små regn
Temp: 10 °C

Krossa svinen från Madrid / Madrid, cabron, saluda al campeon!

T " Estimo Barca

Barcelona LM10
2010-11-29 09:00
12 TImmar KVAR!!

Visca FUENTEALBILLA!!
elbraco
2010-11-29 07:43
VizzlA^

Var det kanske Sporting Gijons tränare som var i farten igen?
Han verkar vara vår egen lilla Mourinho.
Barcelona C.A.K
2010-11-29 06:42
Co sign! typ..
Real Madrid elskarmittmadrid!
2010-11-29 02:50
alltså vad fan håller vissa på med i både forumen? har varit madridista sen barnsben! vissa av er härinne sitter o klankar på madridsupportrarna och samma sak i puertan! SKÄRP TILL ER FÖR HELVETE! det är fan pinsamt. Brukar aldrig sitta inne o surfa på SF för nivån här är så jävla låg! Önska bara både lagen lycka till o må det bästa laget vinna! Gör som jag gör när någon säger att madrid är sämst lr hackar på madrid på ngt sätt säger jag bara: bara det får dig att sova på nätterna, sen är jag tyst! Låter lagen tala för sig själva på fotbollsplanen istället.

Ha det gött o må bästa laget vinna :)
Barcelonistas
2010-11-29 01:24
kåmark är bajs orka ta de ens seriöst va den muppen säger.

Alonso är ingen dussinlirare han är jävligt bra men inte bäst på sin positon. Sen är pedro bättre än angelina de mariam, och busi före khadajra alla dar i veckan!
Barcelona Baltaev (red)
2010-11-29 01:07
Fick vara med på en kant i Realredaktionens "Casa Blanca Special vol.2".

Hoppas jag gjorde er stolta!

Visca el Barça!
Barcelona westinho
2010-11-29 00:57
VizzlA

Tycker du verkligen Puyol och Villa har presterat så bra att de får 4,5 av 5 i betyg av dig? Känns lite enögt tycker jag. Puyol må vara en världsback och en av de bästa under 2000-talet, men man märker att åldern börjar ta ut sin rätt. Han lever på sin vilja, och därför är han viktig i en match som denna. Mitt betyg på Puyol är snarare 4, absolut inte mer.

Villa har gjort en del mål, men har inte levt upp till förväntningarna. Vi får bara hoppas att han är taggad till tusen imorgon och spelar som han gjorde mot Sevilla. Han har sjunkit i mina ögon, så jag sätter en svag 4 även på honom.

--------------------------------

När Kåmark sa att Alonso är en dussinlirare tappade jag hakan. Det första jag tänkte på var "undra hur det ser ut på Puertan nu" hehe..

Vamos!
Barcelona .Sami.
2010-11-29 00:54
VizzlA^^
Barca fansen är väl utanför Reals hotell och skriker väl. Vill störa dom.
Barcelona Siempre Barça
2010-11-29 00:48
Fattar inte ens hur man kan sätta Pontus Kåmark framför tv rutan, här visar han ännu en gång hur okunnig han är när det gäller fotboll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona VizzlA^^
2010-11-29 00:45
"Ett föremål kastades på Reals spelarbuss och krossade fönstret där Albiol och Arbeloa satt"

Synd att dom inte träffa där ronaldo satt, fint med lite glassplitter i hans foundation (eller vad de nu heter) face.

G-natt
Barcelona VizzlA^^
2010-11-29 00:41
Barcelona: skala 1-5 R*al Mad***

Valdes: 4 Casillas: 4.5
Alves: 4.5 Ramos: 4
Puyol: 4.5 pepe: 4
Piqué: 5 Carvalho: 4
Abidal: 4 marcelo: 3
Sergio: 4 Xabi: 4
Xavi: 5 özil: 4
Iniesta: 5 Khedira: 3.5
Pedro: 4 Di maria: 3.5
villa: 4.5 Higuain: 4
messi: 5 R*naldo: 5

Summa:49.5 Summa:43.5

Har ärligt talat försökt vara opartisk, såhär tycker jag.
Barcelona LM10
2010-11-29 00:33
HAHAAH! Det där var ju bara sjukt skämmigt. Håller med dig där till 100, att Hussfelt ville bara slå sönder honom.

Visca FUENTEALBILLA!
Atlético addeh
Jag ångrar mig innerligt att jag stannade uppe för att titta på extrasändningen av fotbollskanalen europas el Clásico-special... Herregud vilket skämt. Pontus Kåmark tog ju ut sin stubblista mest efter personligt tycke. Han anser alltså att själen och hjärtat i laget, Puyol, är vår sämsta försvarsspelare, när han den här säsongen varit totala motsatsen och betett sig som om han vore 25.

Även om jag aldrig gillat Alonso och tycker inte alls han håller samma klass som Busquets, är det bara patetiskt att kalla honom för dussinlirare. Kåmark däremot måste väl anses som Sveriges största dussinexpert.
Barcelona AzizWaysi
tikitaka , Essienesque

Haha jag håller med er. Sen jag tycker att Alonso är en av världens bästa på sin position och han kallar honom för "dussinlirare". Hoppas Hussfelts tips (2-0 Barca) går igenom;)
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-11-29 00:32
Aa Kåmark är verkligen ett skämt bara att låta honom vara haha..
Barcelona Essienesque
2010-11-29 00:31
Någon som tittar på fotbollskanalens extra sändning om el clasico? Kåmark skämmer ut sig igen.

Han betygsätter lagens startelvor...Fan vad han är fel ute. Man ser hur Hussfelt nästan vill slå vett i hans skalle. Nämnvärt från hans betygsättning: Khedira framför Busquets, Xabi Alonso en dussinlirare och Di Maria är tydligen bättre än Pedro. Puyol fick förövrigt en 3a av 5..
Barcelona tikitaka
2010-11-29 00:30
Pontus Kåmark, är ett skämt!!! haha vilken madridista han är.. Carvalho bättre än puyi? khedira bättre än buquets? di maria bättre än pedro? omg! haha
Barcelona .Sami.
2010-11-29 00:01
Ett föremål kastades på Reals spelarbuss och krossade fönstret där Albiol och Arbeloa satt.
Barcelona Poysson
2010-11-29 00:00
Precis som många andra är jag ruskigt nervös inför imorgon. Hur som helst är det en del saker vi får tänka på som är en stor fördel för oss. Vi har haft i till 80-85% samma lag under de senaste 4 el clasicona. Real Madrid har haft en totalrenoverad trupp, och spelare som Özil, Di Maria, Caravahlo och Khedira kommer att spela sin första El Clasico. De kommer att stega in på ett Camp Nou för första gången i Real Madrid tröjan med 98.000 människor som buar åt dem (minus bortafansen). De kommer stå framför spelare som de har blivit brutalt spöade av och nerverna kommer att komma in. Barca har kontinuitet, Barca är ett kollektiv. Real spelar inte lika mycket "one-touch" utan spelarna kommer att få ta några touch mellan varje pass, vem tror inte att Özils och Di Marias ben kommer att darra? Vem tror inte att de kanske inte vågar köra flera överstegare och andra finter? Ronaldo vågar, men jag tror att dessa herrar i stundens hetta förlorar det då nerverna tar över och de spelar säkert och ofarligt mot Barcelonba. Jag tror även att de kommer sätta hjärtat i halsgropen då de inser att Barca har 70% bollinnehav och spelar sitt spel mot dem.

Kalla mig en optimist, men jag tror att de spelarna kommer ha det som på första dagen i skolan, riktigt jävla nervöst.
Barcelona Bernie
2010-11-28 23:32
Fan, nu börjar man bli nervös...undrar hur det kommer bli imorgon!!!

Vi måste visa marängerna hur man spelar fotboll! :D
Atlético addeh
2010-11-28 23:13
Säga vad man vill om Canal+ La Liga-satsning, men inför el Clásico har de i alla fall laddat upp ordentligt. Jag menar, inte ens TV4 hade både en studio på Camp Nou och en i Sverige.

"I studion på Camp Nou i Barcelona finns Joachim Björklund, Jonas Dahlquist, kommentator Anders Fredriksson och expert Jens Fjellström. I studion i Stockholm finns Lasse Granqvist och Tony Gustavsson."

Låter riktigt bra i mina öron. 19:30 reprissänds dessutom förra säsongens möte med Real Madrid på Santiago Bernabéu, vilket alltid kan vara en bra klädvärmare.
Barcelona Kim ★
2010-11-28 22:51
21 stämmer, ja.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2010-11-28 22:50
För några dagar sedan sades det att matchen skulle spelas kl 22. Nu får jag höra att det är 21.00 som gäller? Vad stämmer!? Har ju träning till kl 21!!!!!!
Barcelona Zlatan Ibrahimovic
2010-11-28 22:40
Har en känsla som säger att Barca kommer övertyga imorgon som de alltid gör på Camp nou mot Mourinho..
Barcelona Barca-nist
2010-11-28 22:35
Det känns som Mourinho som försöker få ut info ur Pep!
Annons: