/spanien/barcelona/forum/13728.aspx/spanien/barcelona/forum/13728.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Joga16
2010-11-29 15:41
jag kommer missa matchen idag :( finns det nåt sätt att se den direkt inatt ? vill verkligen se den blir att stänga av mobilen och inte lyssna på folk man vill ju ha spänningen , visca barca
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-11-29 15:38
Jag tror också Higuain kommer starta men jag fruktar faktiskt mer Benzema än den förstnämnde i sådana här typer av matcher. Argentinaren är endast en riktigt bra målskytt medan fransmannen är en spelare som gillar att delta mer i spelet med sitt breda register. I stormatcher som El Clasico får ett lag inte speciellt många målchanser, vilket betyder att Higuain inte gör mål vilket är i lika med underkänt, eftersom det enda han är bra på är att näta.

I matcher mot bottenlag får man många chanser som center och då är det ju också självklart att det blir ett par mål här och där.
Barcelonistas
2010-11-29 15:28
PedroRodriquez och Hetfield

Dom hatar oss och vi hatar dom så enkelt är det me det!

sami

aa nu börjar man bli nervös asså detta är inte bra för hjärtat
Barcelona .Sami.
2010-11-29 15:22
elbraco
Jag är också sjukt nervs. Men jag tror Mou bluffar det med Higuain.
elbraco
2010-11-29 15:19
Börjar bli jävligt nervös nu, även om jag faktiskt tror på vinst.
Angående Higuain; antingen bluffar Mou eller så missar han faktiskt matchen. Jag hoppas på det första med tanke på hur kall Higuain är i stormatcher.

edit: Måste även lägga till att jag tror det blir Villa som blir matchens konung, så att jag kan skryta om det efteråt när han har gjort 3 mål. Kanske inte helt otippat men ändå...
Barcelona westinho
2010-11-29 15:06
Spelarna verkar avslappnade och redo inför kvällens match, blir faktiskt lite lugnare när jag ser hur "redo" de verkar vara.
Barcelona westinho
2010-11-29 15:03
älskabarcelona

Tror inte ett dugg på att Benzema kommer starta ikväll, Madrid brukar alltid försöka luras innan match. Dock så hoppas jag att han startar, då han inte är lika bra som Higuaín. Det stämmer att Higuaín ofta är osynlig i stora matcher, men han är trots allt bättre än Benz och om han är på spelhumör ikväll innebär det stora problem för oss.
Barcelona älskabarcelona
2010-11-29 14:59
Jag fruktat Benzema mycket mer än Higuain . Higuain har absolut inte presterat på toppnivå . Sen vet nog alla om att Higuain inte gör så mycket på dom stora matcherna . Benzema däremot har imponerat dom gångerna han har hoppat in . Benzema spelar även för en plats i startelvan och idag har han en bra chans att vissa Mourinho . Jag hoppas på att Higuain startar .
PedroRodriguez
2010-11-29 14:25
Hetfield

Kan inget annat än att hålla med dig om att det bara är idiotiskt att hata ett lag, Har Real Madrid skadat ens familj eller vaddå för att man ska hata dom, det är en annan sak att inte gilla dom men palla hata ett lag som inte gjort dig eller behöriga någor ont. Visst fan ska man visa känslor i fotboll å andra sidan men att hata ett fotbollslag för mig känns också ganska lamt.
Barcelona NoGo™
2010-11-29 14:21
Tifot ikväll.

Se länk.
PedroRodriguez
2010-11-29 14:17
FC BARCELONA<3

Jaa du, vad kan man säga - bästa videon i youtubes historia

Hoppas på en repris ikväll !
Barcelona FC BARCELONA <3
2010-11-29 14:15
Ojojoj jag får rysningar bara av att se videon..
Kolla länktipset, ett mycket bra klipp!
Barcelona Saludalcampeon
2010-11-29 13:57
Tack för det addeh!

Det jag tänkte på främst var om det finns någon pub där bara barcasupporters kommer hänga, så att man slipper marängerna. Finns det ngn sådan i gbg-området?
Barcelona Kim ★
2010-11-29 13:48
Jeffren

Om du nu undrar varför folk här inte kan hålla sams, varför är det då du som börjar dravlet med att gå till personangrepp. Måste ha varit en väldigt bra psykologiutbildning du gick.
Atlético addeh
2010-11-29 13:43
Saludalcampeon

Se länktips, det är bara välja och vraka.
Barcelona Saludalcampeon
2010-11-29 13:38
Tänkte höra om någon har koll på om det finns någon bar/pub i göteborgsområdet där barcasupportrar kommer se the big game?

Visca barca!
s.eto
2010-11-29 13:37
Har precis beställt anal plus så jag kan se matchen på TV ( hd tom ) :) Känns Känns gött att slippa se matchen på sunkig stream. Kommer använda mig av ångerrätten sen för att slippa abonnera på dem :)
Barcelona ElTriplete
2010-11-29 13:36
Skitsnack att Benzema ska starta. If you don't see it - don't believe it.
Tills jag ser Karims namn på officiella laguppställningen tror jag inte ett dugg på det.
Barcelona Tjocken8
2010-11-29 13:35
Addeh

Känns verkligen inte som det är El Clasico ikväll, var nervös som fan igår men inget idag, men det kan vi nog ordna under dagen.

Hetfield

Sköna kommentarernas man!

jeffren
2010-11-29 13:33
En sak förstår inte jag,, vi alla här inne håller på Barcelona, varför ska vi då hålla på att klaga på varandra???? för fan kom igen nu vi behöver varandra för att vi ska kunna vinna ikväll

Visca Barca

Svar till:Basuuka : Ja jag har pluggat psykologi och arbetar inom det området
Barcelona NoGo™
2010-11-29 13:25
addeh

Tycker inte heller det känns som att det är el Clásico ikväll, brukar oftast vara rejält nervös men inte den här gången. Det känns lite konstigt att den spelas på en måndag faktiskt.
Atlético addeh
2010-11-29 13:22
Bernie

Precis som Hetfield säger är detta ett vanligt drag av Mourinho och det ligger inget annat än taktik bakom det. Higuain må vara småskadad, men det är i stort sett alla spelare jämt och ständigt.

Bara jag som tycker det inte ens känns som att det är match ikväll? En vanlig måndag, det känns helt fel.
Barcelona Basuuka
2010-11-29 13:12
jeffren om du nu måste visa dina "känslor" med onödiga oneliners så stick ut på stan och skrik lite.

Människor har dåligt självförtroende för att dom kommenterar vad andra skriver? jadu hoopas iallafall att du inte studerar till psykolog.
Barcelona Messidinho_10
2010-11-29 13:10
Pep the King

Ska du dra till Mcdonald's eller?
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-11-29 13:04
DEN HÄR MATCHEN ÄR INTE BRA FÖR MÄNNISKOHJÄRTAT! Och jag menar helt allvar. Känns som hjärtattacken ligger i luften! Vill bara somna till den här matchen och se på resultatet dagen efter men ändå inte. Jag ber till alla höga makter just nu att vi vinner!
Barcelona Pep the King
2010-11-29 12:49
Jeffren.
Han har väl inga känslor. Han är väl rädd. Ska dra på restaurang nu. Ha de!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-29 12:49
Bernie

Bullshit, det där är typiskt av Mourinho att säga att en spelare är osäker för att sedan spela med honom från start.
Barcelona Bernie
2010-11-29 12:45
Enligt spanska medier så är Higuain ytterst tveksam till spel, på marca står det no jugara, så det kanske blir Benzema som får hoppa in istället. Nåja
Peshmerge
2010-11-29 12:38
Det var Ibra som sänkte Real Madrid senast på Camp Nou. Målet kommer jag aldrig glömma som en cúle. Vem kliver fram ikväll må tro? Messi 90% men vill se Villa göra det ikväll.

Barcelona Frodo
2010-11-29 12:35
Jag är så otroligt taggad just nu. Det är helt obeskrivligt. Väntan är för lång!

Se länk om ni vill pumpas upp ännu mer.
Annons: