/spanien/barcelona/forum/13720.aspx/spanien/barcelona/forum/13720.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Who's that chick?
2011-01-10 01:38
Delarocha

Underhållande fotboll som är kul att titta. Inte sådana matcher som ni spelar, där man somnar efter en halvtimme. Men aja ni har er spelstil och ni kan fortsätta med den hur länge ni vill, det går ju bra:)
2011-01-10 01:36
Lever vi på Ronaldo, ni lever nog mer på Messi. 2-1 mot Levante utan Messi säger allt.
Delarocha
2011-01-10 01:35
Vad är er filosofi då? Kontringsfotboll på hemmaplan mot Racing och såna gäng?
Real Madrid Alex.K
2011-01-10 01:33
Delarocha

Vi har ett eget spelsystem eller vad det nu kallas. Bara för att man inte har 70% bollinnehav betyder inte det att man inte har en filosofi.
Delarocha
2011-01-10 01:31
Pepe, Diarra x2, Ramos, Carvalho är ju alla spelare som drar på sig en hel del kort.
Barcelona Abbe.
2011-01-10 01:27
Det har nog med alla era "karaktärspelare" att göra, som en del av er så vackert uttrycker det.
Delarocha
2011-01-10 01:26
Tja, vi spelar väl sällan fult. NI har ju Ramos.
Real Madrid Bengan
2011-01-10 01:25
Delarocha, ert försvarsspel när ni tappar boll är extremt aggressivt och stoppar ofta kontringar så tycker fortfarande det är väldigt konstigt med så lite kort
Atlético addeh
2011-01-10 01:24
El-Blanco10

"I år har Real Madrid fått 6 spelare avstängda medans Barca fått 1 spelare avstängd, EN!"

Det har ju att göra med att ni spelar så fruktansvärt mycket fulare än vad vi gör. Vart är poängen?
Delarocha
2011-01-10 01:22
el-blanco10

Det där med avstängningarna, tänk efter hur gula och röda kort uppstår. Har du bollen drar du ej på dig kort.

Håll i bollen och skapa er ett eget spelsystem istället för att lev på Ronaldo, motståndarens misstag eller domarens frikostighet.

Annars får ni nog leva med att vi gnäller på er.
Real Madrid El-Blanco10
2011-01-10 01:18
Tycker att många av er verkligen skämmer ut er själva, era forumskamrater som försöker hålla en bra nivå + erat eget lag och det som ni själva säger att ni står för. Någon kallade Pepe för våldtäktsman, tänk på vad det egentligen betyder, skamligt ! Någon annan skriver "nu gjorde bögnaldo mål igen", wow moget. Sedan har vi det vanliga snacket, Real fuskar, Perez ringer samtal bla bla bla.

Allvarligt talat hur orkar ni? Tycker ni inte att det är pinsamt att vecka in och ut kalla människor för saker och hela tiden skylla allt på fusk osv. Fotboll är en sport man ska njuta av, självklart är vi rivaler och "hatar" varandra men herregud håll det på en mänsklig och sansad nivå. Ena stunden klagar ni på att Mourinho inte visar ödmjukhet för att i nästa stund kalla honom för ett svin, ödmjukhet?

I år har Real Madrid fått 6 spelare avstängda medans Barca fått 1 spelare avstängd, EN!

Så kom inte med massa skitsnack om domarna. Alla lag får fördelar och nackdelar med sig, så har det alltid varit, så är det och så kommer det alltid att vara så sluta med erat skitsnack och uppför er på sansad nivå. Pinsamt verkligen !
2011-01-10 01:18
Fusk händer i fotboll, som Messis mål mot Espanyol? hmm.. Kan erkänna att 3-2 målet var offside, men 1-1 målet är inte offside, kolla noga på det.
Barcelona Abbe.
2011-01-10 01:13
"Ja, Realmadrid är ett fuskande lag som vunnit alla sina titlar som förövrigt inte är så många på fusk, man värvade världens äckel för en miljard, så pinsamt Messi är ju så mycket bättre. Realmadrid bara fortsätter att fuska, Ronaldo försöker sno ligatiteln från Barcelona på fusk. Slutsats Realmadrid är en klubb som förespråkar för fusk och vars ledande spelare är en äcklig fuskare."

Fan, du fick ju med det mesta där.

You rest my case, kan man säga så?
Delarocha
2011-01-10 01:10
"Granero y Higuain"

Första marängen som kommit in och varit ärlig. Det uppskattas.
Håller med dig i allt om det där med att ni fuskar faktiskt. Tråkigt att ni gör det dock.

Hur kommer det sig att det endast är maränger som skriver här nu? Är ni arbetslösa hela bunten eller vad är det frågan om?
Real Madrid C Ronaldo #7
2011-01-10 01:10
Menar ni att 1-1 målet var offside då var ju Özil i linje med sista försvararen.
3-2 målet var dock offside....

Ni får också otroligt mycket fördelar av domarna så ni ska inte säga så mycket... Real skulle ha fått en straff och Villa var offside vid 3-0 målet i i El Clasico. Ett exempel på en match som ni fick domaren med er.

Godnatt.
Real Madrid Bengan
2011-01-10 01:09
Visst, Ronaldo är solklart offside vid 3-2 målet. Men den andra offsiden är hårfin, sådana situationer går lite hur som helst. Kolla bara Real mot getafe när 2 frilägen blir bortdömda när spelarna inte är offside. Men jag tvekar inte en sekund på att om man tittar över en hel säsong på såna där lägen så får både Real och Barcelona fördelar...
Real Madrid "Granero y Higuain"
2011-01-10 01:06
Gio Style

Ja, Realmadrid är ett fuskande lag som vunnit alla sina titlar som förövrigt inte är så många på fusk, man värvade världens äckel för en miljard, så pinsamt Messi är ju så mycket bättre. Realmadrid bara fortsätter att fuska, Ronaldo försöker sno ligatiteln från Barcelona på fusk. Slutsats Realmadrid är en klubb som förespråkar för fusk och vars ledande spelare är en äcklig fuskare.

Suck..

Så låter det på er Cules, varför inte bara erkänna att Cristiano i skrivande stund är världens bästa fotboll spelare, och varför inte bara erkänna att vi är Spaniens stolthet.

Ni må vara bäst nu, det är klart. Men ni är så pinsamt enögda.
Barcelona Gio Style
2011-01-10 00:22
Sa ju att det var offside 2 gånger på den. 2 GÅNGER! Men vad ska man göra... det är bara så sjukt att det är OK att fuskas så pass tydligt som det görs vecka ut och vecka in
Barcelona Gio Style
2011-01-10 00:21
Nej de kan ju erkänna ett mål, så att det ändå slutar 3-2 åt Real ;)
Canaletes
2011-01-10 00:21
Gonzalez_Barca

Eller den här: "Det måste ha varit nån hacker som som skrivit det här"

Kollar man dem bästa kommentarerna kan man fan skratta ihjäl sig ibland. haha brukar alltid kolla dem bästa :P
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-01-10 00:17
Canaletes

Haha jag diggar en av kommentarerna till artikeln:

"Den som skrev detta kommer få sparken"
Barcelona Frodo
2011-01-10 00:14
Missade matchen men kommer hem och ser att Real gjorde 2 mål efter offside. Inget nytt under solen med andra ord. Skönt att jag missade matchen för domarnas "misstag" varje vecka börjar ta kål på min mentala hälsa. Ser även att Mou sin vana trogen förolämpat det andra laget. Aja, vi får gå på knockout på Bernabeu om några månader.

På annat håll ser jag att Liverpool fullständigt blivit rånade av Howard Webb. Han var snabb med att döma straff i landet där det aldrig filmas enligt anglofilerna. Samma Howard Webb som inte ville dela ut röda kort i VM-finalen trots att vissa fick karatesparkar på bröstet.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-01-10 00:12
Jag orkar inte bry mig om Reals dommarpresenter längre. Rättvisan vinner väl i slutändan, hoppas jag! Men visst är det tråkigt, Villarreal förtjänade en pinne ikväll.

Fast nu har det gått så långt att för varje gång Madrid vinner på det här viset så blir jag mer och mer stolt över att jag håller på Barcelona.. :)
Barcelona älskabarcelona
2011-01-10 00:03
WOW han är ju 1 meter offside !!!
Canaletes
2011-01-09 23:54
Otroligt!!! MARCA erkänner att 3-2 målet var offside!! 2 gånger också!!

Kom också ihåg att det var offside till 1-1 målet...
Barcelonistas
2011-01-09 23:28
vårt lag fortsätter imponera stort trots domarförbundets skumma samarbete med real madrid- ledningen...

och knubbfält är igång igen...
Barcelona Capitán - El tiburón
2011-01-09 23:26
Herregud Kåmark, vilken start.."Katalanien"...
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-01-09 23:20
Få se nu om Hussfeldt flikar in en "Ja men ligans försvarare är inte så bra" nu när de kommer prata om Cristianos hat trick i FK-Europa, eller om han bara säger det när Messi är uppe på tapeten.
Barcelona Ronaldo11
2011-01-09 23:18
Jag ska snart starta en hemsida därdet kommer att finnas 6 st bloggar i, med lagen: barca, real, arsenal, unted osv.

Jag söker nu en som vill blogga om Barca, personen ska vara flitig på att skriva, duktig, gillar att blogga. Om du är intresserad skriv ett PM till mig då!
Atlético addeh
2011-01-09 23:13
Det underbaraste måste väl ändå bara att vi redan nu vet att en Barcelona-spelare kommer få priset. Vem som får det bryr jag mig egentligen inte om. Som Xavi själv sade: "Det kommer bli ett stort Barçaparty".
Annons: