/spanien/barcelona/forum/13713.aspx/spanien/barcelona/forum/13713.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-11-30 03:10
Vilken jävla match.

Guardiolas facit mot Real Madrid. 16 - 2 (Och de två målen kommer ifrån 6-2-matchen)

Detta är out of this world.

Guardiola spelar ut Mourinho. Den ena talade utanför plan och den andra talade på plan.
Barcelona emilio___
2010-11-30 03:00
fan vad man älskar barca. de väljer verkligen sina matcher. vilket är smart när man tror att man har de som mot fc köpenhamn! höjer de nivån och klår ut de bästa.

passningspelet, messi,iniesta,xavi,villa,pedro,alvez,busquets osv på de små ytorna var magiiska grekiska mytologi gudar bland dem dödliga madrid spelarna.

jag kan inte beskriva matchen med ord. med känsla. bara vad jag och vare cule i världen känner!!!!!!

länk tips. lyssna bara på de engelska kommentatorerna! när barca spelar och gör mål! fyfan vilka superlativ de använder om barca ni måste lyssna.
http://www.youtube.com/watch?v=0df0zvDF_3E&feature=player_embedded

sist men inte minst. ÄLSKA BARCA I GODA TIDER, ÄLSKA BARCA I SÄMRE TIDER, ÄLSKA BARCA I ALLA TIDER.
Barcelona el Profete
2010-11-30 02:54
Andreas (Aris/Brasilien Red.)

En fantastisk bild utan att man på förhand vet vad Abidal egentligen menade med gesten. :)

"When one looks at the lines on the pitch, its clear Abidal has already passed Cristiano when he makes the gesture and that Abidal is making the gesture to people in the stands. In a radio interview, Abidal explained he reacted to friends in the stands making the "high five" gesture towards him."
Barcelona Barney S
2010-11-30 02:51
Någon som vet vart man kan hitta ev "intervjuer" innan matchen? Vi blev intervjuade av ESPN, GolTV och TV3.cat och de filmade lite här och där också.

Barcelona Kärlek
2010-11-30 02:49
Andrea Pirlo har Barça DNA.

Barcelona Zamboza
2010-11-30 02:37
Canaletes

Mourinho snackar så mycket, så det svårt att minnas alla hans citat haha.
Barcelona Barney S
2010-11-30 02:29
Film på tifot kommer snart :)
Canaletes
2010-11-30 02:26
När madridistas skriver att man saknade Kaká så är det verkligen nåt som inte stämmer :P

Lite kul dock att nu fick äntligen Pepe spela mot Barca!! Då han missat 2-3 El Clásico sist. Det blev inte mycket bättre.... hehe

Sen lite kul att igår när Fotbollskanalen pratade med assisterande tränaren José Morais så sa han att man hade studerat Barca i upp mot 12 timmar på video!!! helt onödigt nu i efterhand...

Zamboza:
Du glömde citatet där Mourinho säger att bortalagen ger bort matcherna till Barcelona ;P
Barcelona Zamboza
2010-11-30 02:23
Sjuk match vi gör. Vi var helt överlägsna. Jag måste bara ta upp några roliga citat från real lägret.

Ronaldo: 1. Vi får se om dem gör 8 mot oss.
2. Må bäste lag vinna och bästa laget är Real Madrid.

Mourinho: Det finns vissa spelare( syftar på Villa) som är köpta för dyra pengar men som inte gör mål.

Oj vad båda portugiserna fick på tal. Jag är dock mycket tveksam till om resultatet kommer göra båda ödmjukare.

Iom slog vi många flugor i en smäll.
Nu är vi serie ledare, samt det laget som gjort flest och släppt in minst mål. Vi har även knäckt ärkerivalen mentalt, samt tvingat dem spela utan vissa spelare till nästa match. Sen tror jag faktiskt att Mourinho hade gett upp redan i halvtid. Ligger man under med 2-0, så byter man knappast in en defensiv(Lass) mot en offensiv(Özil). Han försökte nog bara hålla siffrorna nere, fast det inte hjälpte. Real kan dessutom inte längre skryta om att dem är obesegrade så här långt.

Vill avsluta med att säga: Give me five
dresevic
2010-11-30 02:10
Så underbart att se Delarocha berömma Abidal bland så mycket annat som man kan prata om kring matchen. Den killen förtjänar en alldeles egen medalj. Han är världens bästa vänsterback efter Evra och har varit det i några år nu.

Grattis barca!
Barcelona Barney S
2010-11-30 02:03
Okej grabbar, vad vill ni ha film på? :D

Ser matchen på tv nu, även om det måste varit nice att se på tv så kan jag inte beskriva atmosfären på Camp Nou, detta kommer man aldrig glömma.

Stööööört, hela kortsidorna hoppade och sjöng, magiskt.
Atlético Almer
2010-11-30 02:02
Det var det bästa jag någonsin sett!!! Imponerande helt enkelt. Det finns 70-tal bilder på min blogg för er som är intresserade...
Barcelona MSL#666 !2-6!
2010-11-30 01:43
Någon som vet vart man kan ladda ner matchen? skulle vara guld värt!!
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-11-30 01:35
Ramos har nu tangerat Hierros rekord i att bli utvisad flest gånger i Real tröjan. 10 gånger. Skillnaden är bara att Hierro blev utvisad 10 gånger på 439 matcher och Ramos har lyckats med det på 175 matcher. Det är ju verkligen något att hylla :-P
Barcelona Barca-nist
2010-11-30 01:34
The Argentine's comments on Jose Mourinho could yet prove controversial.

"He couldn't bring a major correction to the game," noted Valdano. "Today he didn't even leave the bench."
Barcelona AzizWaysi
2010-11-30 01:33
Viva le pepa!

Oj. Skandal att man inte ens kan gårdagens datum:P. Men aja, det är inte så lätt efter vad som hände egentligen ;9
Delarocha
2010-11-30 01:26
Abidal är sån kung. Stenhård. Älskar fan den killen. Den bilden gör det inte sämre.
Barcelona Viva la Pepa!
Innan målet? Eller bara innehav? De måste isåfall vart runt minut 70 där när de klackades hej vilt från Villa, Iniesta o Messi:)
Barcelona Davids3
Nu kommer jag sova gott inatt, riktigt gott, eller kanske inte..matte prov imoron.. :/

VISCA EL BARCA !!!
Barcelona Barca-nist
2010-11-30 01:24
Viva la Pepa!

enligt canal + den längsta passnings orgien var 36 passningar .. inte dåligt !
Barcelona Viva la Pepa!
2010-11-30 01:19
AzizWaisy det är november, inte december;-)

För övrigt läste jag precis definitionen, tror de norska kommentatorerna sa att de var efter 29 passningar som Pedro sköt 2-0, om de inte nämnts tidigare.

härlig kväll att vara culé:):)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2010-11-30 01:18
Jag trodde på vinst men 5-0?

Spelarna i Madrid är iof i uppbyggnads fasen av Mourinhos sätt att spela, men inte fan kan låta det rinna ut på detta vis. Alldeles för många visar inte tröjan respekt. Synd om deras fans, i vårat läger är det dock cloud 9. De pressar, försöker spela, försöker skapa något nytt, vad mer kan man begära?

Många Rm skriver att det var bra att Ramos agera som en junior, har de redan glömt att de har Valencia nästa vecka?

Smart drag verkligen.

Barcelona är historiska!
Barcelona Barca-nist
2010-11-30 01:14

talk to the hand hahaha
Barcelona Mrfaariis
2010-11-30 01:11
Hhahahaha jaa fyfan !! :D
Barcelona .Sami.
2010-11-30 01:10
Mrfaariis
Härlig bild. HAHAHAHAHA
Barcelona Mrfaariis
2010-11-30 01:08
Då är du kuuung !!!!
Barcelona .Sami.
2010-11-30 01:06
Mrfaariis
It was fucking me!!
Canaletes
2010-11-30 01:05

HAHAHHAHAHA!!! :''') ROFLMAO!!!

Seriöst, fyfan vad jag skrattade!!! XD
Barcelona Mrfaariis
2010-11-30 01:04
Jag vet inte men någon här i forumet sa att Villa kommer vakna och sänka Real madrid. Undrar vem det var ??
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-11-30 01:04
Vet inte om bilden i länktips länkats tidigare.

EPIC i vilket fall som helst haha!
Annons: