/spanien/barcelona/forum/13707.aspx/spanien/barcelona/forum/13707.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-15 21:49
PedroRodriguez

Hur kan man inte gilla Peter Crouch, haha..
Jag trodde ett tag att jag var smalast i världen men icke, Peter Crouch tar priset :D
Barcelona tarrak
2011-02-15 21:49
Det roliga var att Gallas så sent som igår, inte hade en aning om att Cassano var cup tied, vilket han blev upplyst om på presskonferensen. Säger en del om Redknapps (ö)kända brist på taktiska genomgångar.
PedroRodriguez
2011-02-15 21:47
Lyxstolpen Crouch har imponerat big time. Är ett ständigt orosmoment för Milans backlinje. Den killen vinner alla jävla nickdueller, har aldrig sett honom förlora en nickduell. Han gör nog ett i andra.
elbraco
2011-02-15 21:46
Tror att kommentatorerna försöker "bonda" lite med svenska folket, därför spammar de Ibras namn. "Zlatan!! Zlatan SKJUTER men Zlatan står offside..."

Försöker locka tittare genom att göra det mer spännande då vi faktiskt har en svensk som kan avgöra detta.
2011-02-15 21:46
Spammade sönder Leifby den enögda pajasen.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-15 21:45
Hunting Bears

Äh, bara ignorera deras Zlatan fixering. Jag tittar på Sky Sports och där koncentrerar de på alla spelarna, särskilt Crouch. Lite mer objektiva.

Roligt att världens största sportkanal inte ens har pratat om Zlatan :P
Hunting Bears
2011-02-15 21:44
Han är cuptied. Kvalat till Cl med Sampdoria i höstas.
Barcelona Barcadinho.
2011-02-15 21:44
Tottenham överaskar mig ordenligt med hur de lyckas att dominera spelmässigt.
Jag var så säker på att milan skulle föra matchen och få bättre bollinnehav.
De skulle få fördelning med lite tur, 0-0 speglar inte riktigt första halvleken.
Det blir typiskt italienskt om Milan vinner med 1-0
Barcelona Trippeln
2011-02-15 21:43
Varför är inte Cassano med?
Hunting Bears
2011-02-15 21:43
Jag börjar bli allergisk mot när de svenska kommentatorerna säger Zlatan. Har de en inbördes tävling i vem som kan nämna hans namn flest gånger på en match eller? "Zlatan passar Zlatan som dribblar av Zlatan" är typ allt jag hör.
2011-02-15 21:42
Någon som har tråkigt?

Fan, jag glömde..
Hade jag haft ett anteckningsblock kunde man suttit och räknat hur många gånger dom säger Zlatan i en sändning, jag lovar det är över 100!
Hunting Bears
2011-02-15 21:40
Nu visade Viasatstudion samma Zlatan-läge två gånger... Fixering eller vad? Exakt samma klipp
2011-02-15 21:40
Jaha, ser man på. Då är det ännu värre för Milan.

Fan, jag måste börja kolla på fler Tottenham matcher, väldigt imponerad :D

Canaletes

Ingen dum teori, med tanke på Perez enorma ego så vet man aldrig.
2011-02-15 21:39
CuléAK (F.d Robin.)

Tror du Zlatanho*an skriver nåt om Tottenham eller? Hahahaha..:D
Canaletes
2011-02-15 21:38
Andreas - V.V [Barney S]

Florentino vill inte ha spelare från Calderons tid. Därför vägrar man acceptera Pepes krav på 1milj euro mer och därför underskattar dem Higuain så mycket

En teori bara, trolig teori
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-15 21:37
Hetfield

De kom fyra i serie A förra året och kvalade i årets cl, dock misslyckades dom.
Länktips:
2011-02-15 21:36
Hetfield //

Sampdoria spelade champions league kval, gick som bekant inte vidare dock.

Åkte mot Werder Bremen.
Hunting Bears
2011-02-15 21:36
Hetfield

Ja dom kvalade så vitt jag vet.
elbraco
2011-02-15 21:35
Milan behöver en Sneijder som kan hålla igång ett snabbt spel.

Alltså Aftonbladet är såna rubrikhoror, "zlatan blåst på solklar frispark" herregud...
Tottenham blåsta på 2 straffar kanske vore more like it.
2011-02-15 21:34
Nä, jag håller inte Real Madrid som en potentiell vinnare. Det är inte föratt jag ogillar de, det är mer föratt de har för många svin i laget med förlorarmentalitet. C.Ronaldo slutar typ spela fotboll om han inte får bollen.

PedroRodriguez

Med tanke på deras form och bästa startelva så såg jag de som en potentiell CL vinnare, men det håller inte med Seedorf som en form av playmaker.

DM1982

Spelade Sampdoria i CL?

Hunting Bears
2011-02-15 21:33
Det är inte GAIS ni möter Milan.
Barcelona Barca-nist
Väck mig när nån har gjort mål !
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
Aftonbladet: Zlatan blåst på solklar frispark.

Hah men inget om straffen :)
2011-02-15 21:32
Lite snålt med 2 minuters tillägg? Tog väl nån minut mer än så?
Barcelona DM1982 [Runtime Error]
2011-02-15 21:32
Hetfield- Megan Fox is a dude

Cassano är väl cup-tied?

Det ser väl ut ungefär som jag trodde, Milan hänger inte med för fem öre. Det ser nästan lite pinsamt ut och då lägger väl Tottenham inte in högsta växeln i en bortamatch får man anta. Kan bli läskigt med när Bale är tillbaka nästa match, finns inte en chans att de hänger med när han kör igång.

Nej, Milan kommer absolut inte vinna CL det finns inte en chans.
elbraco
2011-02-15 21:31
Kan iofs hålla med om Real men jag kan inte se dom som vinnare i en final mot t.ex. oss eller United. Har Ronaldo en grym dag så kanske men det ska nog mycket till..
Barcelona el diablo
2011-02-15 21:30
Sommarens Copa America kommer bli hyperintressant för Messis del. Själv tror jag Brasilien försvarar förra guldet som Argentina inte vunnit sedan 1993. Men se upp för Uruguay som ingen trodde på i sommarens vm och som borde fått en medalj. Det är sorgligt att Uruguay inte fått sitt internationella erkännande ännu..de har trots allt 14 Copa America titlar lika som Argentina. Och Uruguay slår fortfarande Spanien med hästlängder i fotboll! Spanien kommer ramla snart ur toppen. Det blir en jäkla spännande turnering som slår EM tycker jag. Fotbollens hemkontinent när det gäller teknisk fotboll slår inget annan världsdel. Där spelas den mest sevärda fotbollen. Förövrigt så borde gamla Fifa World Player of the year komma tillbaka, nya Ballon D`or är inget uselt..
PedroRodriguez
2011-02-15 21:30
Hetfield

Hade du Milan som en potentiell vinnare? Nä inte jag, försvaret håller absolut inte mot lag i CL. Zlatan har inte lyckats uträtta något, inte heller Robinho och Seedorf i anfallet.

Man U är alltid farliga och de kommer långt i detta CL.
Hunting Bears
2011-02-15 21:29
Real skulle jag nog ha kvar som en potentiell vinnare. Men Milan har jag aldrig ens haft på min lista.
2011-02-15 21:29
Det måste vara nåt allvarligt fel på Madrid alltså..
Hur kunde man släppa en spelare som V.D.V? och ROBBEN? .. I dont get it..
Annons: