/spanien/barcelona/forum/13700.aspx/spanien/barcelona/forum/13700.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Riiio!!
2010-11-29 23:59
Någon som kan länka någon bild på Afellay, Henry o Eto't från matchen???
Barcelona Barcadinho.
2010-11-29 23:59
Jag läser inlägg nere och ser att alla är glada, nästan poetiska glada.
Så ska det vara - vi har tur att uppleva den här modellen som Barca har lanserat.
Ha det så bra allihopa och fira och njut så mycket ni orkar.
Alla timmar och pengar som man slås och spenderar för Barca och fotbollen betalas tillbaka efter sådana kvällar.

Han/Hon som inte förstår glädjen med fotboll vet inte vad han missar.

Godnatt - det är bara tisdag imorgon :((
Barcelona Ravo
2010-11-29 23:58
Sam

Haha ja vet men de är alltid de som får äta upp sina ord igen:D Min pappa va barca fan i början eller "fan" sen sa han de spelar inte fint längre fast att de vann allt som gick och vinna så han gick till sin favorit spelare, villa och när villa kom till barca gick han efter christina. Min äldsta bror börja hata barca efter matchen mot arsenal, de gjorde första målet ju och han blev skit glad, jag sa vänta bara tills 71/73 och det var där barca kvittera ju har jag för mig. Min näst äldsta har varit real fan länge den enda riktiga av hela min familj:) och min lillebror är motsatsen till det jag gillar. Men nu har de inte sagt något än så länge:)

Det där med vännerna så har jag några barca fans men inga som ville med ut och titta på matchen. men nu kan man sova gott:D om det ens går
Barcelona el Maestro!
2010-11-29 23:57
"Afellay kommer att lyckas grabbar - han är riktigt teknisk och är duktig på det korta passningsspelet. Det räckte för mig med tre matcher för att se det."

Afellay satt på läktaren tillsammans med Henry, Eto'o och njöt av matchen. Vilken match, hörrni!
Atlético addeh
2010-11-29 23:56
Hetfield

Ett stort epic co-sign på det inlägget, instämmer till fullo. Guardiola förtjänar lite uppmärksamhet och cred för sina insatser nu.

För övrigt, tror ni Mourinho sitter kvar på tränarposten även nästa säsong om det inte blir någon titel? Jag är tveksamt till dessa, och då får Madrid återigen börja om på ruta ett och ytterligare miljardbelopp kommer förmodligen spenderas på spelarköp. Bara en tanke, men jag tror det är ganska nära sanningen ändå.
amnesia
2010-11-29 23:55
underbar seger....

hur som helst nåt jag inte kan låta bli att undra lite grann över är att mourinho kommer så billigt undan hos madrid fansen... pga sin historia? ja menar 5-0? väldigt få som lägger någon som helst skuld hos honom.... om det däremot varit någon annan så hade han förmodligen sparkats vid lunch tid imorgon.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-29 23:53
Haha, jag kan fortfarande inte fatta det! Pep vann med 5-0 mot världens bästa defensiva taktiker! Kan ni fatta hur stort det är, det är dags för hela fotbollsvärlden att sluta ta Guardiola för givet och inse att han är en världstränare.

Ja, han är bättre än Wenger. There you go, I said it.
Barcelona el Maestro!
2010-11-29 23:51
Det som är skönast för mig ikväll är inte att köra över Real Madrid. Sånt händer i fotboll och det går runt.
Men däremot överkörningen av Mourinho och Cristinao med deras fula arrogans. Ikväll satte Barcas ödmjukhet Mourinhos och Cristianos arrogans på plats. Jag hade dött om Mourinho hade vunnit ikväll.
Nu vill jag gärna höra Mourinho komma med sina bortförklaringar när han än så länge har mött bottenlag i ligan innan denna match.
Barcelona Sam
Ravo

Måste vara tufft att vara Barcafan bland alla sina vänner och familj som är Realfans. Haha. Hur har du hamnat i den sitsen?
Barcelona tikitaka
Jag funderar väldigt starkt att tatuera in: T'estimo Barça
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2010-11-29 23:50
Iker Casillas är det enda Real Madrid har att glädja sig över. Fan vilken profil!
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
Jag älskar fc Barcelona utav hela mitt hjärta ;D. Världens lyckligaste dag någonsin ;D. Det här är fotboll , Visca el Barca!
Barcelona pokke
Åh herre min... jag är hemma nu. Jag kan fan inte tro att det är sant. Helt jävla otroligt!
Barcelona Ravo
real fansens bortförklaringar nr 1 domaren, nr 2 offside mål på alla 5, nr 3
real va trötta på grund av resan, nr 3 de va inte i from så de spela inte sitt bästa, nr 4 solen sken rakt i casillas ögon, nr 5 alla barca fans är medgångsfans, nr 6 barca har köpt matchen..

haha så jävla skönt ja satt me 5-6 real madristats o alla snacka som fan real hit o dit.. o sen blev de tysta under resten utav matchen och samma sak med mina bröder och pappa. Pappa la sig innan jag ens hann komma hem och mina bröder va fett tysta! svider nog för mycket för dem.
Barcelona Messi 4-ever
2010-11-29 23:48
HAHA sa jag inte att ni skulle vara lugna, att barca skulle vinna lätt?? men besvikelsen är total hade 5-1 resultat 75 odds 50 kr, men nejdå real kan ju inte göra ett mål, jaja får njuta av detta Real är lika bra som Levante!! haha nu tar vi hem allt vi kan spela med B-laget på bernabeu och vinner ändå!

VI ÄR BARCA - NI ÄR VÄRDELÖSA!!!!!
amnesia
2010-11-29 23:47
bara jag som ska ut och fira det här nu fastän det är måndag? :D
Barcelona 1.70-ligan.
Canateles, Barca- crema catalana m.fl:

Skulle gärna göra det, men har spelat in det på det gammelmodiga sättet, dvs med videon. Går det att föra över ändå? Förmodligen inte, men om jag har fel får nån gärna upplysa mig.
Barcelona Kim ★
Así, así, así pierde el Madrid!

Kan vi en gång för alla ta ner Mourinho på jorden och inse att hans taktik är en antitaktik utan någon som helst vilja att spela ett eget spel?

Nakenmodellen Ramos har uppenbarligen ett psyke som en treåring.

Hade någon slagit till Mourinho på samma sätt som Cristiano gjorde på Guardiola så hade det blivit ett gräsligt liv på allt och alla.

Misströsta inte, madridistas. Ni var trots allt inte riktigt lika usla som Almería.
Barcelona DM1982
2010-11-29 23:46
¡Barca! - Crèma Catalana

Ramos till att börja med. Sedan är även Carvalho avstängd mot Valencia.
Barcelona ★ Legend Killer ★
2010-11-29 23:45
Grattiis mina barca bröder & systrar, Så underbart att få tyst på Mourin** och deras smuts fans, , Njut av den här underbara kvällen, PEACE
Barcelona La Masia
2010-11-29 23:45
Ja jävlar va vackert! Idag är man fan extra orgulloso att vara culé. ¡Visca Barça!
Barcelona Barca4eva
2010-11-29 23:43
Vilken jävla kväll!!!!!!!!

Visça Barca!!!!!!
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2010-11-29 23:43
Någon som vet vem som är avstängd nu i Real?
Barcelona Barcadinho.
2010-11-29 23:41
Det här laget är absolut det bästa laget som jag har sett i mitt liv.
Och jag skriver inte så för att jag är sjukt jäkla glad nu, och inte heller för att jag har kort minne och jag kommer inte ihåg alla underbara lag och landslag som jag har sett under åren från olika ligor och landslag.

Jag menar på riktigt grabbar och tjejer. När allt funkar för det här laget så är det det högsta och bästa fotboll som man kan prestera. Det går inte att få det bättre.

Hur många sådana matcher med 5-0 och 4-0 mot stora stabila lag har inte den här truppen visat oss under de här två/tre åren. Jag har tappat räkningen.

Cruyff som spelare och hans lagkamrater har kommit med det totala fotbollen med Holland under 70-talet. Det är precis vad Barca gör nu med ett snäpp högre, mycket högre.

Det är helt sjukt hur perfekt ett fotbollslag kan prestera.

Och nu en hälsning till Rosell och ledningen - ge nu nästa vecka ett nice kontrakt till Alves fram till 2016.
Han är en viktig cylinder av den här perfekta maskineriet.

Afellay kommer att lyckas grabbar - han är riktigt teknisk och är duktig på det korta passningsspelet. Det räckte för mig med tre matcher för att se det.

Jäkla gött att tystna ner mourinhos media hysteri på ett tag nu.

Visca.
Barcelona DM1982
2010-11-29 23:41
Psycho Ramos i länktips.
elbraco
2010-11-29 23:40

VISCA BARCA!
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2010-11-29 23:39
1.70-ligan

Kan du lägga upp hela med försnack och allt, hade verkligen uppskattat det
Canaletes
2010-11-29 23:38
1.70-ligan.

Fan va nice!! Skulle va guld om du la upp den så man kan ladda ner den!! :)

Gör det för Barcas 5-0!!
Canaletes
2010-11-29 23:35
Fyfan vad jag längtar o höra vad Tomas Roncero kommer säga!!!
CANT WAIT!!! :D

Ni som inte vet vem han är kan ju kolla videon bara för att få en uppfattning :P (spanska)
Barcelona FC-Barcelona
2010-11-29 23:35
Vill ni ladda ner matchen så finns det 2 alternativ 1: ligger på 3gb och första halvlek är ute medans anndra komer lite senare, sedan anndra alternativet ligger på hela 10gig fast det komer upp om 1 time eller så, måste påpeka att jag skrek åt mau att resa sig men han ville inte =(.

5-0!!
Annons: