/spanien/barcelona/forum/1370.aspx/spanien/barcelona/forum/1370.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Flavía
2016-01-16 19:54
@Barcelonistas:

Vad hände med "Lord Guidetti" från din sida? :)
Barcelona Barcelonistas
2016-01-16 19:33
Vi borde köpa Guidetti. Han kan bli vår nya Henrik Larsson elr Gudjonsen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Junta Dimision
2016-01-16 19:06
Guidetti tvåmålsskytt för sitt Celta, härligt!!!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-01-16 18:28
@Rambla~:

Hoppas att Martines tar in Valdes. Är svag för den tränaren och Everton som lag.
Men fan vad de tappar många poäng i sista minuterna. Hur många kryss matcherna har de haft den här säsongen? För mycket alltid i sista min.
Barcelona Vampíro
2016-01-16 18:13
Everton tappar alldeles för många matcher när de har ledningen. Likadant mot Palace, Norwich och Stoke där de förlorade annars är det ju ett jävligt skönt lag att följa.
Barcelona Rambla~
2016-01-16 18:00
Everton, byt målvakt. Howard håller inte. Förlorar poäng hela tiden pga honom.
Barcelona Bentley King
2016-01-16 17:59
Vi svalkar av oss i 24 timmar.// Mod.
Barcelona LegendenN10
2016-01-16 17:56
Chelski kvitterar, vilken tur detta chelski har. De vann CL med tur precis som real madrid vann sin på tur. Skulle vart skönt att få möta detta chelski och förnedrad de totalt som vi förnedrade real skit.
Barcelona Rambla~
2016-01-16 17:54
Så jävla uppgjort när domaren låter Chelsea får spela 1m på övertiden som var 7m. Dessutom ett solklart offsidemål. Jävla SKANDAL!!!
Barcelona BARCA-més que un club
2016-01-16 17:47
Everton på tillägsminuterna 2-1 hahaha GO CHELSKIIIIIIIIII
Barcelona Rambla~
2016-01-16 17:46
Howard, som han säljer sig vid första målet. Vad ska han ut och göra när han tajmat så fel? Oh, mål igen av Everton. Gol Funes Mori. Vilket inlägg av Deulofeu.
Barcelona neymar JR
2016-01-16 17:21
Cesc gjorde precis 2-2 haha!
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-01-16 17:13
Englands vidrigaste lag ligger under med 2-0. Undrar om Pedro och Fabregas ångrar sig...
Barcelona Rambla~
2016-01-16 17:00
@ElRaval:

Det har säkert med det att göra. Dessutom är han fortfarande ung, har växt upp med spansk fotboll är således ännu inte van vid så många matcher. De vilar ju som sagt inte över vintern som de gör i andra länder. Det där tar tid att få in "det" i kroppen.
Barcelona ElRaval
2016-01-16 15:51
Jag har märkt att Deulofeu ofta bänkas när det vankas stormöte.

Han var inte med från start mot City senast utan kom in mot slutet och nu är han på bänken mot Chelsea.

Kan det ha o göra med att hans defensiva arbete fortfarande inte är så bra?
Barcelona Rambla~
2016-01-16 15:28
När man precis åkt på en transferban från Fifa är det kanske inte så lämpligt att direkt efter försöka sno en 12-åring från en konkurrent, eller?

Nu vet man ju inte hur mycket Sport kryddar eller tom hittar i just det här fallet. Ett stort skämt till tidning, precis som de 3 andra, EMD, AS och Marca.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-01-16 14:50
[Carles Puyol 5]

Aritz Aduriz-avstängd

Ibai Gomez-Knäskadad

Aymeric Laporte-Ryggskada

Raul Garcia-Knäskadad

Resten spelar.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2016-01-16 14:49
Någon som vet hur Lee skötte sig idag? Missade nämligen matchen.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2016-01-16 14:45
Är någon i Bilbao avstängd mot oss?
Barcelona neymar JR
2016-01-16 14:39
Junta Att få in Messi som nr: 10 kommer ta oss till en ny nivå, han är gjord för den rollen
Barcelona Junta Dimision
2016-01-16 14:17
@Liunil Masse:

Om man får in Messi på nummer 10 positionen, så tycker jag inte det är någon dålig idé!
Barcelona Liunil Masse
2016-01-16 13:59
Luis Enrique: "Double pivot against Espanyol? We could use it more, it can have advantages both in attack and defense." #fcblive Gör mig inte orolig nu Lucho. Barca ska aldrig spela med dubbla pivote!
Barcelona Liunil Masse
2016-01-16 13:53
[QUOTE=neymar JR]Claudio beauvue från Lyon [/QUOTE] wow, bra värvning. förvånad att Lyon släpper. Då inväntar vi Nolito nu ;)
Barcelona neymar JR
2016-01-16 13:50
Claudio beauvue från Lyon
Barcelona Liunil Masse
2016-01-16 13:49
[QUOTE=neymar JR]Celta har nu gjort klart med en anfallare som ses som nolitos ersättare. Jag räknar med kallt att han blir klar för oss nästa vecka Själv hade jag hellre sett Soriano men men ska inte klaga. Vi har behövt en bra bänk ett bra tag [/QUOTE] Vem är denna anfallaren Celta gjort klart med?
Barcelona neymar JR
2016-01-16 13:45
Luis Enrique:"The 4-2-3-1 used against Espanyol could be a strategy we use more this season. Gives us better cover in defensive transition" Detta gillar jag, när man har lite fler spelmodeller Busken iniesta Arda-Messi-neymar . Suarez En riktigt fin formation och hyper kreativt , har man inte kontroll med dessa spelare då vette fan asså
Barcelona Katalano
2016-01-16 13:37
@A good coach is everything!:

Ja, Suarez har med Barcelona mått inte världens bästa teknik och touch på bollen. Men hans slit, hans löpningar som öppnar ytor och hans förmåga att hitta Messi och Neymar gör att han gör ett fantastiskt jobb även om han missar chanser ibland. Trots allt så leder Suarez skytteligan hittills delat med Neymar i ligan. I CL så är han vår bäste målskytt också. Suarez missar enkla chanser ibland, mest mot sämre motstånd, men även i dessa matcher så är han ofta vägledande till de mål som lagkamraterna gör. Dessutom så kliver han alltid fram i de viktigaste matcherna och även om han då också kan missa ett enkelt läge så sätter han bollar i lägen som är allt annat än enkla vilket mer än väger upp.

Vi har en otrolig balans i anfallet med Messi, Ney och Suarez där spelarna kompletterar varandra på ett otroligt sätt.

Vad jag sett av Suarez så har han varit fantastiskt, men jag ser på hans slit, löpningar och öppnande passningar också, även om hans bollkontakt som sagt, med barcelonamått mätt, inte är så bra. vi kommer aldrig att hitta en bättre central anfallare med bättre touch och målsinne dock.
Barcelona Vampíro
2016-01-16 13:28
Luis Enrique: "I've told the club which players could be interesting for us. We'll see what happens. Transfers or not, I keep on working." Förstår mig inte på folk som menar att man inte behöver värva när tränaren gång på gång påpekat att han vill förstärka laget. Ledningen har vetat om detta ett bra tag, återstår att se om de är kompetenta nog att göra något åt det.
Barcelona Blaugrana91
2016-01-16 13:12
Sport skriver att pga av Reals transferförbud så kommer Barca antagligen att ändra sin planer inför sommarens transferfönster, tanken var som jag fattade att man skulle ta det lite lugnare den här sommaren för att sommaren 2017 satsa ordentligt. Men som sagt med tanke på Reals förbud så kommer Barca att accelerera dessa planer och försöka få det klart redan den här sommaren. Spelare som man är intresserade av är bland annat Pogba eller Verratti för att nämna några. Då det är Sport så ska man alltid ta det med en nypa salt, men intressant och egentligen ganska logiskt. Klubben ser dock fortfarande tuff konkurrens från PL-klubbarna.
Barcelona A good coach is everything!
2016-01-16 13:08
Katalano // Det har du isåfall för jag tycker handhar sätt klumpig ut och missat för många klara målchanser. Är LE rättvis så ska du inte få hur många chanser som helst innan någon annan får chansen!! Missförstå mig inte jag älskar Suarez men säger bara att han måste höja sitt spel. Jag tror att ankomsten av Nolito lär höja hans spel!
Annons: