/spanien/barcelona/forum/13683.aspx/spanien/barcelona/forum/13683.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2010-12-14 23:22
Diar Iniesta Shekha/

I artikeln står det också att Pep ska själv få bestämma hur pass långt kontraktet ska sträcka sig och att det även kommer finnas en möjlighet till en ökad lön för el míster. Tydligen så ska även Sandro Rosell själv vara den som är ansvarig för att förhandla med Pep om hans förnyelse.
Barcelonistas
2010-12-14 23:10
Man United på old trafford är alltid svåra att möta. även om dom hamnar i dålig form så förlorar dom inte där.

Chelsea är Chelsea skulle vi ställas mot dom skulle dom parkera bussen och abramovic flyg vid sitt mål.. deras spel mot oss senaste var det pinsamaste jag någonsin skådad otroligt skönt att iniesta smashed chelsea ut ur turneringen!

Arsenal bra men tror inte dom räcker riktigt i cl.

Tottenham har överasskat alla och dom har gjort det riktigt bra men för elr senare tar det stopp.
Barcelona i10 - In Bojan we trust!
2010-12-14 23:09
*För er som har tråkigt*

haha kolla länken, Patrik Ekwall han avbryter alla och snackar skit om alla andra sporter. Ganska kul faktiskt.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2010-12-14 23:04
Barca4eva
OKej Tack! Vi får väl hoppas att han bestämmer sig för att förlänga. För det finns ingen tränare i dagsläget som kan göra det lika bra som honom...
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-12-14 23:00
Rooonney___

Det är svårt att spekulera i vilken form lagen kommer vara i om 3-4 månader.

jag tror också att Chelsea, med Essien, Lampard och Drogba i form, kan bli en tuff nöt att knäcka för Barca.

Arsenal känns precis som tidigare något för tunna och naiva i sitt spel för att kunna hota om de inte skulle nå en absolut formtopp över två matcher.

United vet jag inte var jag ska placera, vägrar att förlora men verkar svänga oerhört mellan topp och dipp. Annars brukar de alltid stå för en väldigt hög lägstanivå - nu känns den betydligt lägre och därmed tror jag inte att de håller mot Barca över två matcher.

Tottenham? Njae, bra anfallsspel men är för naiva & dåliga bakåt.

Men som sagt, det är en lång väg till mars-april och mycket kan hända med formen, skador och annat.
Barcelona Barca4eva
2010-12-14 22:59
Diar Iniesta Shekha

Det handlar om Peps förlängning. Klubben vill ju förlänga med honom men alla vet att Pep tar det steg för steg. Därför väntar man på att han bestämmer sig. Man vill ha klart med en förlängning redan till Jul men Pep väntar troligtvist till Januari eller senare.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2010-12-14 22:53
Någon som kan och spanska och kan se vad de menar i länken? Jag kan tyvär inte använda google tranlste nu...
Barcelona Rooonney___
2010-12-14 22:46
Barca4eva //

P.L lagen har varit sämre än på länge. Men jag tror att chelsea nog har det bästa medlet att få stopp på barca. Deras taktiska skicklighet och styrka. Barcelona skulle fortfarande va favoriter men knappa. Samtidigt så vet vi ju alla att form inte har så mycket effekt när det närmar sig utslagningar.

Mesut Özil "the next one"

Jag höll nog er helt klart som top 3. Men efter barcelona matchen så vet jag inte. Visst är det så att ingen kan upprepa det barcelona gjorde men real har ju inte sats på prov ännu. Chelsea - real skulle också va en rolig match
Barcelona .Sami.
2010-12-14 22:34
Så jävla synd att inte Hussfelt fick den i ansiktet. Fan!
Barcelonistas
2010-12-14 22:29
Barcelona 5-0 Real sociedad men en annan era :)
The Special Five
2010-12-14 22:21
Får instämma med Hetfield, "Min penis må vara liten, men min fotbollsklubb har de största stjärnorna" är nog det bästa sättet att beskriva 99% av kottarna inne på Puertan

Btw så skrev jag inte att den var rolig, utan skrev att den var skön:)
Barcelonistas
2010-12-14 22:20
Los mejores

ni har en ond historia bakom er, diktatorn franko, hans ande sätter forfarande skräk på dommarna därför ni för fördelar än idag!

slarvigt inlägg men men..
Barcelona Barca4eva
2010-12-14 22:16
EDIT: Onödigt inlägg =P
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-14 22:15
“Min penis må vara liten, men min fotbollsklubb har de största stjärnorna!”

Haha, maränger in a nutshell! :P
Real Madrid Los mejores
2010-12-14 22:07
The Special Five

Hur kan man ens tycka att den är rolig, ser inte ens några som helst samband med Realmadrid när jag läser hans pinsamma krönika.

Om jag ska försöka beskriva killen med några ord skulle jag säga, en vilsen pojk som söker uppmärksamhet..

Du som ändå länkade, ser du några samband?
Barcelona Barca4eva
2010-12-14 21:52
The Special Five

Hahaha hade inte läst den tidigare, klockren!
Barcelona Magicman
2010-12-14 21:50
Barcas anfall

messis 3-0 målet.

Fyfan.
The Special Five
2010-12-14 21:46
Riktigt skön artikel, speciellt för madridistas:) Minns vilken kalabalik den orsakade när den kom ut, bland de värsta ja sett
Barcelona Sentuary
2010-12-14 21:41
UT Clásico

Den killen måste fanimej vara full när han skrev det, vad är det för storm han jiddrar om, orkanen i Camp Nou eller måste han ha missat El Clasico? Nån borde vägleda honom till en läkare, genast.
Barcelona UT Clásico
2010-12-14 21:37
vad har han å säga nu,, skulle bli intressant att höra
Barcelona Barca4eva
2010-12-14 21:29
CarlesPuyolSaforcada

Okej...

Rooonney___

Vet inte riktigt...Tycker att lagen har blivit betydligt sämre. Arsenal är, ja ni vet hur, så fort de möter storlag. Manchester är ganska bra men inte riktigt så bra som förut. Chelseas form är ju riktigt dålig för tillfället. Vet faktiskt inte vilket lag men skulle Arsenal vara kvar i semin skulle vilja jag möta de.
Real Madrid Mesut Özil "the next one"
2010-12-14 21:27
Roooney/

Skulle nog se oss Real Madrid som en joker inte största utmanaren till CL-titeln.Vi har ett åttondelsspöke att besegra och inte lika samspelta som Man u,Chelsea och Barca. Så efter de lagen så kan du nog lägga Real kanske.

Chelsea-Barca skulle vara intressant att se. Hur det skulle se ut liksom.
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-14 21:24
SvenskaFans.com Barcelona är en Facebook-sida som kommer att publicera artiklar och nyheter härifrån dit.

¡visca Barça y visca Catalunya!
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-14 21:24
SvenskaFans.com Barcelona är en Facebook-sida som kommer att publicera artiklar och nyheter härifrån dit.

¡visca Barça y visca Catalunya!
Barcelona Rooonney___
2010-12-14 21:14
Har en fråga till er barca supportrar. Hur ser ni på eventuellt engelsk motstånd i kvartsfinalerna senare? Är det något ni skulle vilja undvika eller ser ni real som största hotet i år ?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-14 20:24
Håller på och pluggar, men tittade förbi här i all hast och det första jag får se är :

"att få en femtedel av det är så dumt av Laporta att jag får mensvärk trots att jag saknar en vagina."

Tack Hetfield! Ett gott skratt var precis vad jag behövde för att orka återgå till studierna.

PedroRodriguez
2010-12-14 20:22
Hetfield

Till synnes men det var ju trots allt året innan och tänk även på att R10 hade hunnit med att gå ner sig kraftigt från 07 och 08 och han var absolut inte lika dominant som hans fantastiska år innan vilket även gör att prislappen stiger enormt mycket.

Amen till att Laporta inte är en värvningsperson iaf...
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-14 20:14
PedroRodriguez

Året innan Ronaldinho försvann så ville Moratti lägga 1 miljard på Ronaldinho, att få en femtedel av det är så dumt av Laporta att jag får mensvärk trots att jag saknar en vagina.

Jag önskar att Laporta kunde lära sig att hålla käften ibland och vara lite mer diskret, den mannen kunde inte sälja och värva utan att till och med Amish folket visste det.

1.70-ligan

Varför inte? Han får ju inte ens speltid och han är ständigt småskadad, varför inte bara flytta upp Fontas?
PedroRodriguez
2010-12-14 20:12
Hetfield

Njaa, man fick ju ändå 210 mille för en rätt så rostad Ronaldnho. Deco och Eto'o kan man hålla med om, Deco med sin sinnesjuka bollkänsla gav en annan dimension till laget och en sån spelare säljer man inte.

Bytesköpet med Z visste jag från början skulle bli dumt, Addera Zlatan med Barca och du får summan 0....Zlatans öde är att lira i Serie A för det är där han kan prestera eftersom hans arbetskapacitet är i takt med Serie A lirarna, medans Eto'o totaldominerat i FCB sedan han kom till klubben.
Barcelona Hyder
2010-12-14 20:02
Hetfield- Megan Fox is a dude

"Sandro gör det bakom stängda dörrar och visar resultatet när allt är bergsäkert."

Det är exakt det jag gillar med Sandro! Vem hade ens tänkt tanken att Adriano skulle anlända? Endast Pep, Zubi och Sandro känns det som. Det är helt enkelt bättre för klubben att göra affärer bakom just stängda dörrar. Sandro verkar succesivt ta klubben till en plats där man inte slänger ut bisarra summor pengar bara för att man heter Barcelona där andra klubbar känner att dem bara kan mjölka pengar ur plånboken. Sånt måste man bara gilla, spciellt med tanke på att vi lagt ut stora summor pengar på spelare som inte ens har spelat en match för klubben.

Visca el Barça y visca Sandro!
Annons: