/spanien/barcelona/forum/13634.aspx/spanien/barcelona/forum/13634.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AzizWaysi
2010-12-06 17:56
HetField

HAHAHAHA absolut. Sen tänkte jag på att han är en mästare på att assistera Del piero när Juve och Real mötts.
PedroRodriguez
2010-12-06 17:52
Joan Gamper 1899

Att säga att Messi inte ska vara med i topp 3 ska ju bara vara förbjudet. Jag bara skakar på huvudet när jag läser sånt men dom e såååå avundsjuka att BLAUGRANA ÄR PLANETENS BÄSTA LAG !
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-06 17:52
AzizWaysi

Ja, sitta på bänken som en parasit och värma bänken för de som sedan byts ut.
Barcelona AzizWaysi
2010-12-06 17:51
Delarocha

Finns det något som Guti är bra på'?:P

Joan Gamper 1899

Kolla inte på deras forum. Majoriteten där är enögda. Säger man att snö är vit så säger de nej den är svart. Enligt de är bara deras spelare riktiga fotbollsspelare och enligt de är bara deras tränare en riktig fotbollstränare. Sen finns det några där som kan respektera också och som skriver bra saker(Armin Nagi, Radical mm).
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-12-06 17:49
Va de snackas om Iniesta i Puertan. Sen säger vissa att Messi bör inte var med i top 3. What ? man ska inte ta dom på allvar.
Delarocha
2010-12-06 17:40
Och Guti fast för rattfylla. En bra dag att vara cule.
Barcelona AzizWaysi
2010-12-06 17:38
Så jävla skönt att det är just tre spelare från LA MASIA! Det säger allt om våran ungdomsakademi.

Jag älskar Sport.es startsida nu. Checka sidan, de har lagt en bild på Xavi, Iniesta och Messi när de spelade i La Masia.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-06 17:37
Klint,

Jaså, det visste jag inte. Trodde han var helt frisk. Då var det ju inte så konstigt.

Tack för infon! :)
Barcelona Barca4eva
2010-12-06 17:32
Hetfield- Megan Fox is a dude

Själv tycker jag att Jimmy Jump borde vinna den men,men...
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-06 17:31
Haha vi culés är helt fantastiska, vi har nyss fått reda på att 3 Barcelonaspelare ska kämpa om priset som världens bästa spelare, och vi sitter fortfarande och bråkar med varandra.

Njut av det istället, hur ofta är det något liknande händer?
Barcelona Klint
2010-12-06 17:30
1.70-ligan

Inte så konstigt egentligen. Han har lite känningar i vänstra knät och därför vill man inte riskera något.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-06 17:29
Keita utanför truppen imorgon? Besynnerligt.
Barcelona Barca4eva
2010-12-06 17:28
Äh vem bryr sig, även om Sneijder skulle vara med i Top 3 skulle han inte ha en chans att vinna...Nu står det mellan våra 3 kungar! Priset går återigen till oss, underbart!

Det bevisar vilka vi är! El millor club del món!
Barcelonistas
2010-12-06 17:23
Ibland är det verkligen komedi i puertan haha!

"Busquets var nära på att avgöra förra årets semi-final i CL, med sin filmning" :S utvisningen var helt korrekt dock mindre bra av busquets att överdriva det hela.

länktipset förklarar sanningen.
AndreD
2010-12-06 17:22
Guti tagen för rattfylleri. Vem är chockad?
Barcelona Barca4eva
2010-12-06 17:17
L.A.M Nr 10

Han citerade en person som sover varje gång en fotbollsmatch spelas =)
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-12-06 17:15
MagicMan

Nu säger du två saker. Xavi bara passar bollar och Messi bara får serverade passningar. Kan man räkna ut 1+1 så ska man nog fatta hur dumma citat det där var också. Sedan tror jag du är ironisk, så det var nog lite onödigt av mig att svara.
Annars är du nog Sneijders bittra farfar som vill se sin son få guldbollen innan han går bort.

Edit: Sorry, då får väl han du citerade vara Sneijders bittra farfar istället.
Barcelona Barca4eva
2010-12-06 17:14
Magicman

Tänkte väl det, om du använder citattecken kanske folk förstår att du kopierar någon annans text enklare ;)
Barcelona Magicman
2010-12-06 17:12
Grabbar chilla jag är Barcafan te döden!

det var nån som skrev så och jag ville att ni också skulle skratta lite :)

haha
Peshmerge
INIESTA FÖRTJÄNAR DEN SÅ HÅRT..HAN ÄR så världsbäst det går bli..hoppas han får den, dock gör det inget vem som får den eftersom alla tillhör oss..fy fan så stolt man är.. VISCA BARCA!!!
Barcelona L.A.M Nr 10
ElTriplete

Skön trupp. Största skrällen är ju Vasquez som jag tror är ganska gammal? Aja, jag tror det bli väldigt B-betonat.
Det känns säkert att brassarna tar hand om varsin kant i backlinjen då Abidal kört två matcher i rad. I mitten tippar jag på att en av talangerna, hoppas på Fontás, och en av de ordinarie får chansen för att Barca B-spelaren ska ha en lite mer rutinerad brevid sig.

På mittfältet tror jag Pep spelar Masken, och sen hoppas jag både Thiago och JDS får starta. Det kan även bli så att Pep spelar med Busquets också.

Anfallet tror jag Iniesta den här matchen räknas till. Tror Messi, Bojan och Jeffren startar och att Iniesta hoppar in senare.
Peshmerge
2010-12-06 17:09
Magicam ..HAHA du är ju real fan och AVUNSJUK så det ryker om det..HIGH FIVE på dig..ska din pappa få den eller? så jävla RÄTTVIST att de tre är de som har chansen..ABSOLUT världens tre bästa fotbollspelare..VISCA BARCA..
Barcelona Barca4eva
2010-12-06 17:08
Magicman

Jag antar att du kopierade någons text eller var ironisk där...annars vet jag inte vad man ska säga om ditt inlägg.
Barcelonistas
2010-12-06 17:08
magicman

kolla länktips.

Iniesta var en av dom bästa i vmet. Messi gjorde 47 mål föra säsongen och xavi har varit anledningen de mesta då till att de gått så bra för spanien och Barcelona.

ditt inlägg är skratretande!
Barcelona Magicman
2010-12-06 17:04
FIFA är verkligen skrattretande! Fullkomligt löjeväckande att välja tre spelare från samma lag. Visst gjorde Iniesta det avgörande målet i VM men vad gjorde han innan dess? Xavi? Vad har han gjort förutom att passa bollen? Och Messi.....stänker in mål på bollar som han ofta får serverade. FIFA och UEFA saknar trovärdighet. Absurt!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA
Barcelona ElTriplete
Truppen till imorgon:

Målvakter:
1 - Valdes
13 - Pinto

Försvarare:
3 - Pique
5 - Puyol
19 - Maxwell
21 - Adriano
22 - Abidal
26 - Fontas
32 - Bartra

Mittfältare:
8 - Iniesta
14 - Mascherano
16 - Busquets
29 - Vasquez
30 - Thiago
34 - dos Santos

Anfallare:
9 - Bojan
10 - Messi
11 - Jeffren

Spelare som jag tror är garanterade speltid imorgon:
Adriano
Fontas
Mascherano
Thiago
Bojan
Jeffren

Sen kommer nog Messi säkert vilja spela lite (som alltid).
I helhet är jag nöjd med truppen och det ska bli väldigt kul med match imorgon. Längtar redan nu! ;)
Barcelona Piquénbauer
Iniesta om NÅGON förtjänar att stå på pallen tillsammans med Messi och Xavi.

Världens bästa Iniesta!

Xavi tar nog hem det ändå tror jag, Messi har ju redan vunnit.
Däremot tror jag Iniesta har chansen att ta det inom 2-3 år.

Barcelona Barca4eva
2010-12-06 16:59
De som rösta fram Top 3 var förbundskaptener,lagkaptener samt journalister...vilka röstar fram vinnaren?
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-12-06 16:59
Sen måste jag även hålla ett litet försvarstal för Andrés Iniesta.

Han har verkligen inte varit så kass som alla beskriver det som. Han var i och för sig mycket skadad i somras. Men samtidigt känner man att varje gång han är på plan så är vi mycket farligare. Trots att han inte var i sin normala form i våras, var han riktigt bra. Då menar jag att han med sina mått mätt var ganska dålig, men trots det nästan topp 5 i världen.

I VM var han helt klart en av turneringens bästa spelare. Mycket bättre än ex. Sneijder. Och det höjer en ganska mycket om man nätar i finalen för den största fotbollsturneringen man kan spela. I höst har han varit fenomenal. Helt klart topp 3.

Han har inte varit så jävla dålig som alla bittra Real, Inter eller vad som helst-supportrar påstår. Inter-fansen är troligen avundsjuka för att det bara kommer en sådan här chans för de varje årtionde att ens ha en spelare med i topp 3.
De som säger att Iniesta inte förtjänar att vara med är väldigt avundsjuka, återigen. Avundsjuka på att Barca i dessa ljusa tider dominerar all fotboll och är världens överlägset bästa klubb.
Här ville alla att åtminstonde en spelare kunde få representera resten av Europa, men det var ganska naivt tänkt av de personerna.

Visca Terrassa, Fuantealbilla y Rosario.
Barcelona Dani Alves=The King
2010-12-06 16:58
Helt OTROLIGT att vissa tycker att Messi inte förtjänare vara med.

Har man gjort flest mål i Europa och vart den som presterar bäst så borde de räcka. Messi snålar heller inte 47 mål är inte något som händer ofta..

Men som tur är så är de inte bittra fans som får rösta :D
Annons: