/spanien/barcelona/forum/13624.aspx/spanien/barcelona/forum/13624.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-12-07 21:50
Vlad2

Du har inte gjort något fel. Du är den inhyrda underhållningen här på forumet. Vi har fattat det.

Ta en sup till vetja.
Barcelona Kim ★
2010-12-07 21:49

Barça uttalas Barsa
Barca uttalas Barca
Barcelonistas
2010-12-07 21:49
men kan nån spärra den här pajasen han bidrar med 0.
Spanien Vlad2
2010-12-07 21:48
Hetfield- Megan Fox is a dude

Vad jag har gort för fel?

Ha!

trots att jag är spärrad så tänker jag skriva att den här forumet är av antigen Pedro eller Gomes

Trots att Barsa vunnit så borde ni ha masturbera på att ni inte fått Zenit eller CSKA i samma grupp.
Kuk i ert ansikte
Tack hemsida att man fick skriva kommentarier på de kommentarier man redan har skrivit trost spärrdning av bögar på den här bögforumen

Sammtidigt vill jag hälsa comrade,marchello,nilson och alla nadra zenits fans på den här forumen. Jag är spärrad här.Men det vikrigaste är att jag är acceptabelt på Zenits forumen. Sup! Sup! Hura!
PedroRodriguez
hemmabarca

Haha nej ta d lungt nu, han skriver rätt så bedrövligt men låt han försöka.
Barcelona Kim ★

PedroRodriguez
Nix, Barca är inget smeknamn, såvida du inte snackar om en kvinnlig båt. Barça är däremot korrekt, men uttalas Barsa. Barca är enligt språkens alla regler detsamma som Barka.
Barcelona 1.70-ligan.
AndreD,

Vore ruggigt tråkigt om Jeffren blir borta länge igen.. stackars kille! Känns inte som han kommer bli något i Barca, inte pga att han inte har talang, men pga hans fysik. Undrar vart han hamnar tillslut? Hoppas för hans egen skull att det inte blir PL i alla fall.
Men jag håller in i det sista tummarna för att läkarteamet helar honom en gång för alla, som de gjorde med Messi!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2010-12-07 21:47
Kim

På vilket sätt är Barsa mer korrekt än Barca?

Stavas det inte med c?
Barcelona Rambla~
Jeffren alltså, vad händer med killen? Den här gången höll han i två inhopp. Första match han startade håller han knappt 10 min. Nu är det fan dags för fysteamet att hitta en lösning på hans problem. Det här håller inte. Messi hade också problem i början när han blev uppflyttad, om än inte så allvarliga som Jeffrens. Hans problem löste man med ett specialdesignat rehab och träningsprogram. Jag förstår att Jeffren inte får samma särbehandling som Messi men något måste man ha kunnat lära sig av Messis muskelproblem.
Barcelona hammabarça
Vlad2

Varför lever du?
Barcelona Kim ★

Vlad2
Bara för att jag tog dig i försvar så betyder inte det att jag håller med dig och uppmuntrar dig till ett fortsatt idiotiskt beteende.
Spanien Vlad2
Ride_The_Big_One(6)

Problemet är att du är en nykterist
Vi är som på andra planet. Det du ser tror dig verkligen för verklighet. Däremot när jag är på en hög supnivå så ser jag alla(även de fullaste tjejer) mer snygga.Däremot nästa dag när man hamnar på dit nivå med huvudverk så ser man förjavligt ut. Starckars dig nykteristen!
PedroRodriguez
2010-12-07 21:46
Vlad2

Det är lungt skriv som du vill asså men folk förstår inte riktigt vad du menar så man drar egna slutsatser.

Kim

Mer rätt än Barca?
Barca är ett av flera smeknamn ifall du inte visste?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-07 21:46
Varför spärrar ingen Vlad2? Vad ska han behöva göra för att få spärren, det är nästan som att han vill ha det.
Spanien Vlad2
2010-12-07 21:44
PedroRodriguez

när det gäller att kyssa eller ännu djupare in mellan ben så stavar jag oftast rätt..
Barcelonistas
2010-12-07 21:43
håller med rubin kazan är fan ett skämt. herregud vi spelar med b laget och dom har parkerat bussen och flyget framför mål...
Barcelona Kim ★
2010-12-07 21:43
PedroRodriguez

Barsa är – tro det eller ej – mer korrekt än Barca åtminstone.
amnesia
2010-12-07 21:42
hahaha
Spanien Vlad2
PedroRodriguez

Om du frågar en ryss vem är Gvardiolla,så säger alla futbolsäskarna att det är en barsas tränare i futboln.Om du säger till en ryss GUArdiolla så verkar det vara en av samma grupprelation som Pedro och Gomes. Med andra ord bögjavel från latinamerika:)
isste du inte att i synamerika var andra antingen Pedro eller Gomes?

I
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
Kim,

Du har verkligen rätt om detta med att kritisera andra språk här inne. Svenskafans ska vara en mötesplats för alla som uppför sig någorlunda anständigt som debattörer och det oberoende av deras förmåga att hantera det skrivna språket. Att ta poäng på brister i andras språk är dumt.

Detta är skrivet av en person som har levt på sitt språk helt eller delvis under ganska många år och numera delvis har som arbetsuppgift att granska språket i svåra facktexter.
AndreD
2010-12-07 21:41
"Jeffren has injured a harmstring muscle in left thigh. After the game we'll know more about the extent of the injury. #fcblive #cl [fcb]"

Det ser inte bra ut för vår lilla kantspringare...
PedroRodriguez
2010-12-07 21:40
Kim

Man förstår ingenting av vad han skriver, massa felstavningar allt från ''barsa'' till ''gvardiolla'' jag börjar tro att en klonad näsapa skriver.

Vlad2

Du verkar vara en skön lirare men skriv dina meningar korrekt.
Barcelona Rambla~
2010-12-07 21:38
Ok Pep, det är beundransvärt att ge talangerna chansen i en CL-match som inte gäller något. Fast varför måste han experimentera med trebackslinje, en diamant på mittfältet? Spelarna verkar ju vara helt förvirrade och ingen verkar veta sin uppgift. Det är lite väl mycket att smälta på en gång och speciellt med så många nya i startelvan. Bättre att köra ett spel alla är vana vid istället. Nu ser ju machen ut som ett träningspass. Dessutom att göra det mot ett så tråkigt och defensivt lag som Rubin. Nog för att de är svårspelade men de måste vara det tråkigaste laget i CL? Barca ställer up med värsta b-uppställningen och de försöker inte ens ta tag i matchen. De behöver vinna för att ha en chans att gå vidare. Istället börjar målvakten maska redan efter 20 min vid 0-0. Är det ett skämt eller vad är det frågan om?
Barcelona Kim ★
Ni får väl tycka vad ni vill om varandra, men att attackera språket hos andra är, enligt forskning, något som endast görs när argumenten tagit slut. Jag vill inte tro att det är så illa att man inte kan föra en sansad diskussion baserad på relevanta argument. Ni kan göra det, jag vet det. Jag har sett er diskutera på en bra nivå. Återgå dit, tack, istället för att förolämpa varandra.
PedroRodriguez
amnesia

Kan du vara bussig och precisera dig? Har jag frågat ifall du gillar science fiction? :) Hur går det med Sneijder? Har du äntligen tat för dig att Iniesta var bättre än Sneijder gångna säsongen?:)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2010-12-07 21:37
Vlad

Du är verkligen IQ befriad!
Laget är vidare därför vilas de största spelarna, är du verkligen så dum eller spelar du?

Sluta skäm ut dig själv, du försöker spela rolig framför dina kompisar men det går inte hem då du är skämtet
Barcelona 1.70-ligan.
Fy helvete också! Bojan och Jeffren skadade... lider allra mest med den sistnämde, som säkert blir borta länge igen. Bojan lär väl vara tillbaka relativt snart om han fick en smäll i huvudet? Nu är det tunnt på anfallsfronten.

Vad som dock är kul är att Pep valde att sätta in Bartra som högerback och ta upp Adrano som vänsterforward, i princip. Kul att se brassen spela där. Men i övrigt är det inte alls kul just nu, i och med skadorna.. detta som hade kunnat bli så intressant :(
Spanien Vlad2
Visca El Catalunya

Stackars dig din exploderande macho. Den som provocerar är faktisk du.Alla andra nöjer sig av skratt och humor. Verkar du har inte fått napp på längre
amnesia
2010-12-07 21:36
// PedroRodriguez

aa ja gillar oså science faction
Barcelonistas
2010-12-07 21:35
vlad2

du skämer ut dig själv

suger guardiola för att han vilar spelare? rikti sten e du.
Annons: