/spanien/barcelona/forum/13617.aspx/spanien/barcelona/forum/13617.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
PedroRodriguez
2010-12-08 23:09
haeger

Jag vill bara möta Inter, Jag kan sätta min tunga på att vi skulle ha totalförnedrat dom. Nu finns det ingen Mourinho som kan rädda dom, Gäller och tvåla bort Zinter.

Arsenal hade suttit fint också, Trött på att Arsenalfansen tror att de är ett utav de bästa lagen, Det är bara att kalla på Messi och matchen är avgjord.

Dessa lag
elbraco
2010-12-08 23:09
Köpet av Chygo var fan helt absurt egentligen. 250 miljoner för en oprövad spelare som visade sig vara värdelös (i Barcelonatröjan skall tilläggas).

Hur bra Barcelona är på att scouta spelare, skala 1-10:
I det interna ledet (La Masia); 10 Xavi, Iniesta, Messi, Bojan, Valdés, Pique etc.
i det externa ledet (utomlands) 0 K9, Chygo...ja, ni vet.

"Dessvärre har ju Shakhtar Chygrynskiy och vem fan kommer förbi honom?"
Klockrent.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-12-08 23:06
Jag tar Lyon alla dagar i veckan.

Vi fick dem ju i åttondel 2009, och då gick det ju bra!
Barcelona Barca4eva
2010-12-08 23:04
haeger

Milan eller Arsenal, ett av dessa lag hoppas jag vi möter
AndreD
2010-12-08 23:04
Drömlag i åttondelsfinal:

Arsenal, Milan eller Inter.

Arsenal: Nej, ni är inte världens bästa lag och nej, ni har inte världens bästa ungdomsakademi.
Milan: Ska bli skönt att se "Filosofen" tysta näZan.
Inter: Ska bli ännu skönare att tysta luftbubblorna till Interfans som tror de är oslagbara.

Ta mig inte för en självsäker Real-supporter som tror att man kommer vinna alla matcher. Detta är bara vad jag hoppas på kommer hända om vi möter något av dessa lagen.
Barcelona haeger
2010-12-08 23:01
Inter Lyon Roma Marseille Milan Arsenal

Något av de lagen kan vi få. Jag hoppas på Inter, Milan eller Arsenal.
Inter pga revansch.
Milan pga att Zlatan och Ronnie lirar där och min kompis som är Milan fan säger att de skulle vinna över oss.
Arsenal för att visa hur fotboll ska spelas ännu en gång och återigen sätta Arsenal fansen på plats. :)

Vilka vill ni möta?
Barcelona Barca4eva
2010-12-08 22:56
Barcelonistas

Drömlottning fan!

The return of the King...inget extra S tyvärr Ibra

Okej nu förstår jag inte varför jag helt plötsligt är på Ibra men det räcker för idag.
Barcelonistas
2010-12-08 22:54
gick lite över gränsen men nu glömmer vi detta.

jag sätter en tusing på att vi får milan i åttondelen haha hur komiskt vore inte det?
Barcelona Barca4eva
2010-12-08 22:51
Måste klistra in en del roliga kommentarer från FKs kommentarsfält.

"Om zlatan endå bara vill sitta o vila på bänken varför inte stanna i barca ?"

"JUST NU: Milan ligger under - då hoppar Zlatan in ..... men ändå förlorar Milan" HAHA XD"

"Zlatan hoppar in - DÅ gör Ajax mål."
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-08 22:45
Pedro Leon

Du är mer än välkommen här så länge du inte är ute efter tjafs.

Barcelonistas

Fokusera mer på att älska ditt lag än att hata motståndaren.
Pedro León
2010-12-08 22:44
Bra sagt av er bägge :) Det roliga är att Barcelonistas är hur trevlig som helst via PM.

Aja, nu ska jag gå och träna...
Atlético addeh
2010-12-08 22:39
Barcelonistas

Vad hjälper det att vara otrevlig mot någon bara för hans lagtröja är vit? Kom igen, visa lite respekt.
Barcelona Barca4eva
2010-12-08 22:36
Pedro León

Vissa klarar helt enkelt inte av att se maränger här trots att de inte gör något ont, tyvärr. Bara att ignorera dessa dock.

Det blir väl EL för Ajax nu.
Atlético addeh
2010-12-08 22:34
Hetfield

Hade Chygrynskiy varit en lika duktig fotbollsspelare som han är ödmjuk hade han förmodligen räknats som en av de främsta mittbackarna i världen i dag. Nog för att han inte är dålig, men tyvärr passande han inte i Barcelona.

Trots att den långhårige ukrainaren inte uträttade så mycket på Camp Nou's gräsmatta så saknar jag honom faktiskt lite.
Pedro León
2010-12-08 22:33
Barcelonistas, nej "no shit". Fast du kanske inte tyckte mitt inlägg var relevant (trots att det snackades om att Arsenal kan gå ut ur CL), i a f "herregud vilken massaker" - skippa såna ord, tills ni möts.
Barcelonistas
2010-12-08 22:32
Lag som vi kan möta i åttondelsfinalen.

Milan,Inter,Arsenal,Roma,

Inte för att det spelar någon roll vilka barca möter då vi är världens bästa klubblag men vilka vill ni se i åttondelen??
Barcelonistas
2010-12-08 22:22
Pedro Leon

No Shit? skojar du?,,,

hoppas vi får arsenal i åttondelen herregud vilken massaker de hade blivit på camp nou 4-0, 5-0 barca.

Chyg hängde inte med tempot i la ligan. kolla bara hur det gick när han fick möta kvicka spelare som tex aguero.

En bra liga för chyg vore serie A och Milan!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-08 22:21
addeh

"Dessvärre har ju Shakhtar Chygrynskiy och vem fan kommer förbi honom?"

Hehe, var det inte Aguero (?) som joggade förbi Chyg när han fick spela för oss :P?
Jag saknar den hårfagre trollet, en riktig ödmjuk och klok herre.
Barcelona Barca4eva
2010-12-08 22:20
Ännu mer oväntat *hostar blod*
Barcelonistas
2010-12-08 22:20
floppen benz har gjort 2 mål idag mot världslaget axurrie
AndreD
2010-12-08 22:19
addeh

Chygrynskiy? The Wall menar du väl?
Pedro León
2010-12-08 22:18
Arsenal gjorde nyss mål.
Barcelona Barca4eva
2010-12-08 22:17
Oväntat *host*
Atlético addeh
2010-12-08 22:12
AndreD

Braga måste vinna över Shakhtar medan Arsenal förlorar poäng för att London-gänget ska bli utslagna, men det är ingen omöjlighet att det inträffar. Dessvärre har ju Shakhtar Chygrynskiy och vem fan kommer förbi honom?
AndreD
2010-12-08 22:12
Barca4eva

Jag vet, men det är ändå nära nu. Braga behöver bara ett mål.

Hetfield

Haha, det kommer inte förvåna mig. Sämre förlorare får man leta efter.
Barcelona Messidinho_10
2010-12-08 22:11
Barcelonistas

tack för den videon har letat efter den som fan, synd att ljudet är så dålig,
Barcelonistas
2010-12-08 22:11
ajax har 0-2 borta mot milan
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-08 22:06
Har varit iväg och tränat, så inte kunnat delta i den intressanta diskussionen om Jeffren/Nolito/Afellay.

Men jag ser att många är skeptiska till vad Afellay kommer att tillföra. Jag kan bara gå på min magkänsla och på vad jag har sett, men jag tror ni kommer få jäkligt fel om honom.
Det kan bli en riktig kanonvärvning, den klockrenaste på länge t.o.m. Och jag ser betydligt hellre Afellay än Nolito i A-laget. Det är en bättre spelare, med mer rutin och som dessutom betydligt mer mångsidig. Dessutom är Nolito en av få spelare från B-laget som jag inte tycker har lärt sig Barcas sätt att spela fullt ut... nog för att man ska ge spelare från canteran chansen, men det är inget fel att plocka in lite spännande blod utifrån också ibland. Snarare tvärtom.

PS. Jäkligt starkt av Barca B att klara 2-2 borta mot Betis utan flera nyckelspelare. Hatten av!

Barcelonistas
2010-12-08 22:04
shit el clascio 5-0 matchen med galna komentatorer sjukt galna!

"The real madrid defence is spread out like spandex on a maimi beach and casillas is left naked"

hahaha

Barcelona Barca4eva
2010-12-08 22:03
AndreD

Men står resultaten som de är blir det ju ändå åttondelsfinal för Arsenal
Annons: