/spanien/barcelona/forum/13597.aspx/spanien/barcelona/forum/13597.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2010-12-13 21:28
Hahahaha Arsenal har 40% bollinnehav mot United. Trodde folk påstod att dem var bra på att hålla i bollen.
Barcelona Barca4eva
2010-12-13 21:22
Chockad över att Messidinho inte är här och ber efter Tevez.
Canaletes
2010-12-13 21:06
Lång intervju med Messi efter matchen
Barcelonistas
2010-12-13 21:00
återigen så ska han pajasen bögrell snacka skit om allt som har med barca att göra.. man blir förfan förbanad!
Barcelona Magicman
2010-12-13 20:59
alla som smutskastar Barca e bara avundsjuk!!
Barcelona kev
2010-12-13 20:57
Detta känns lite som El Clásico på en Måndag. Man u vs Arsenal. stream!
Barcelona Sentuary
2010-12-13 20:40
Vem är denna Borell och vad f*n har han emot Barca? Var kan man se klippet, nån?
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2010-12-13 20:35
Jag blir så arg på mig själv.

Jag hade lovat mig själv att aldrig mera störa mig på den fantastiskt inkompetenta Borell som idag satt och smutskastade Barcelona, dess fans och hela kulturen i Eurotalk. Ändå sitter jag här förbannad och bara önskar honom och all Italiensk fotboll (exklusive Roma) all olycka i världen. Att ta in en sådan person och sedan inte ha någon som faktiskt är man nog att säga emot är fan skamligt.

Så, ingen mer frustration spendarad på en fotbollsblind, sorglig man.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2010-12-13 20:32
Jag hoppas verkligen att vi får Inter, jag vill ha revansch! Sen är jag tacksam om vi får de och sedan inte får en domare som har ägt någon restaurang med Benitez.
Real Madrid Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)
2010-12-13 20:28
Var han inte den nya Messi?

Finns bara en Messi och det kommer alltid att finna en Messi och ingen spelare kommer vara närheten lik honom. Han är verkligen one of kind.

Synda att han tjänar över 100 miljoner redan, man kan aldrig hoppas på att han blir girig som många sydamerikaner och drar där pengarna finns mest(syftar inte på Real).
Barcelona Mrfaariis
2010-12-13 20:01
Varje år säger jag till mig själv att de här året blir bojans och han tar inte den sista steget..trots att han får speltid. En utlåning skulle vara perfekt för både Barca och bojan. Jag vet att talang finns hos den killen..det gäller bara o ta fram den !!
Barcelona UT Clásico
2010-12-13 20:00
sa SANDRO ROSELL SÅ
På den inslagna vägen fortsatte Rosell att agera och i Radio Marca fick de afrikanska spelarna i ungdomslagen sig en känga då han i princip sa att de tog plats från ”våra pojkar”.
Atlético addeh
2010-12-13 19:52
1.70

Absolut, det poängterade även Hetfield när han drog igång diskussionen. Egentligen ska man bara vara extremt nöjd med spelet just nu, och det är jag också.
Barcelona Barça-MeTi
2010-12-13 19:45
Grabbar vilket lag skulle ni helst vilja att Barca möte i Champions League och varför? ;) jag vill helst ha MILAN! därför att jag vill bara att Barca vissar zlatan att han inte e något.
The Special Five
2010-12-13 19:42
Mr Andrés-Iniesta.
Där har du din länk:)
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-13 19:42
Jo, jag förstår vad ni menar och egentligen håller jag med er. Men just nu fungerar ju spelet så löjligt bra att jag tycker de kan få hålla på att lira runt som de gör - det lyckas ju trots allt 9/10 nästan och resulterar i farligheter i vartannat anfall.

...men den dagen spelet inte klaffar lika bra hoppas jag att man går på tidigare avslut emellanåt :)
Atlético addeh
2010-12-13 19:34
1.70/

Ibland känns det som vi måste spela in bollen över mållinjen och gör det svårare än vad det egentligen är. Får man skottläge en bit utanför straffområdet tycker jag man ska trycka till, det är inte många målvakter som limmar bollen och då blir det i stort sett alltid returer eller hörnor. Om inte bollen går in dvs.
PedroRodriguez
2010-12-13 19:24
tikitaka

Själv gör det mig inget ifall Madrid värvar Tevez, De kan köpa vem de vill men hur de än vrider och vänder så lyckas de inte slå detta Barca. Istället blir det tvärtom, Man blir utrullade och förnedrade. Det krävs mer än att köpa färdiga världsklasspelare, Ta Barca som exempel: Spelarna som dominerat i El Classico kommer ifrån La Masia.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-13 19:17
Hehe, inte för att vara sån, men varför klaga på att vi skjuter för lite när vi gör 5 mål per match typ? :D

Atlético addeh
2010-12-13 19:07
Hetfield

Vi har inte sett Villa skjuta utifrån lika mycket som han gjorde under sin tid i Valencia, men han är i alla fall en av få som vågar ta skott, även man kunde önska lite mer av den varan. Håller med dig att Xavi inte har någon bössa att skryta med, men så pass bra skott och pricksäkerhet har han ändå att han borde träffa mål när han får skottläge utanför straffområdet. Lite oftare borde han skjuta.
AndreD
2010-12-13 19:04
Hehe, lite parodi på Tevez transferbegäran
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-13 19:04
Om Tevez går till Real Madrid lär väl Higuain placeras på bänken. Inte mig emot isåfall. Visst är Tevez en bättre spelare än Pipita, men då får Real börja om på noll. Igen.

Jag skulle dock gärna se Tevez i Barca, men inte i dagsläget om man säger så.
Barcelona tikitaka
2010-12-13 18:56
Ja jag kan ju hålla med om att det vore synd o bänka pedro samtidigt som bojan inte skulle få mycket speltid. Men tevez skulle vara en mycket stark tillgång tror jag. Köper Madrid honom vilket de lär göra :S så är det inte något bra direkt..
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-13 18:49
Skulle aldrig vilja betala de pengarna Tevez skulle kosta, för att placera Pedro på bänken och Affelay, Bojan och Jeffren ännu längre ifrån startelvan. Vi behöver honom inte helt enkelt. Den enda anfalleren jag i nuläget tycker är värd att lägga pengar på är Llorente.
Barcelona Okkapokka
2010-12-13 18:48
tikitaka

Nej tack. Själv har jag Pedro före honom alla dagar i veckan.
Barcelona tikitaka
2010-12-13 18:44
Grabbar vad skulle ni säga om Tevez i barca?

Tevez-Villa-Messi
Barcelona Pep the King
2010-12-13 18:42
.Sami.
Jag vill också möta Roma. Roma har inget att göra i Cl.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-13 18:23
LAM,

Du är nog inte ensam om att känna lite oro inför nästa helgs derby. Enligt mig är det säsongens svåraste bortamatch.Espanyol har en skrämmande förmåga att bli dubbelt så bra såfort de möter Barca Och i är är den ännu svårare, eftersom Espanyol har blivit ett topplag i La liga. Någon risk för underskattning lär inte finnas hos Peps mannar, men det betyder inte att vi vinner ändå. Dock är jag ganska optimistik, trots allt. Den form Barca har visat upp på sistone har fått mig att känna att inget är omöjligt.
Barcelona .Sami.
2010-12-13 18:21
Hoppas verkligen vi får möta Roma i Cl. Dom är verkligen kassa!!
PedroRodriguez
2010-12-13 17:28
Abbe.

Verkar som vår Hernandez verkar ha en slags kompass i skallen som visar var han ska passa, Det är tamefan sinnes hur han alltid lyckas hitta osynliga lägen, Överlägset bästa passningspelare jag någonsin skådat.

Men en bra frisparksläggare, det tycker jag han inte är. Inte många han lyckats knorra in. Det är alltid han lyckas skjuta över målet.
Annons: