/spanien/barcelona/forum/13591.aspx/spanien/barcelona/forum/13591.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona .Sami.
2010-12-13 22:36
Rooney är verkligen inte sig själv.
elbraco
2010-12-13 22:35
Några veckor sent, men jag vill citera Borell inför El Clasico.

"Medelmåttan Mourinho har fått Guardiola så mycket ur balans att denne snart inte orkar mer. Mourinho viskar, Guardiola tittar bestört. Mourinho gör sitt utspel och Guardiola ändrar tiden för sin presskonferens. Mourinho styr och Guardiola reagerar. Locktoner från Chelsea eller inte. Vi ser början på slutet för Guardiola i Barcelona. Han får ingen ro i Mous perfekta storm. Det är ju det som är meningen. Mourinhos spelare får ro i portugisens perfekta storm. Motståndarna går under."
Barcelona DM1982
2010-12-13 22:35
En av de absolut sämsta straffarna jag har sett på den här nivån. Uselt.
Barcelona Barca4eva
2010-12-13 22:34
Fan gör Rooney lol.
Barcelona kev
2010-12-13 22:33
O M G Ronny missar straff. hahahah. He wasnt even close.
Atlético addeh
2010-12-13 22:28
Hetfield

Trots att Oleguer inte var den bästa fotbollsspelare som äntrat Camp Nou har han en större plats i mitt och garanterat många andras culéhjärtan än exempelvis Zlatan. Lojal spelare som alltid gav hundra procent. Sådana går inte ogilla, i alla fall inte i min värld.
elbraco
2010-12-13 22:26
Delarocha

Det är i Dortmund den magiska lille japanen lirar va? Kawasaki eller vadfan han nu heter :P Dom spelar ju underbar fotboll, kommer antagligen slå Sevilla med tennissiffror. Skämt åsido är det faktiskt förvånande att oddsen inte är lägre på Borussia.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-13 22:25
På tal om ingenting, är det ingen som saknar Oleguer :P? Uh uh uh oleguer!

Det var roligt att när han tabbade så brukade folk hagla honom med glåpord och visslingar, det var tider de.
Barcelona DM1982
2010-12-13 22:25
Fabregas in för Arsenal. Vad är oddsen på att han skadas igen? Det går säkert inte ens att spela på.
Atlético addeh
2010-12-13 22:24
el Flaco

Precis som det diskuterades här inne tidigare idag verkar det som åtminstone katalanerna ser det ur ett mer positivt än negativt perspektiv med tröjreklam. Och eftersom klubben numera ägs av i stort sett bara katalaner känns det ganska så givet att det röstas för att sätta Qatar Foundation på tröjorna, men man ska aldrig vara säker.

el Mastro!

Víctor Vázquez har som jag ser det ingen framtid i A-laget och hans bästa "utvecklingsår" förstördes av skador. Med tanke på att han inte heller har en ordinarie startplats i Barça B ser jag det som en bra lösning att släppa Vázquez så han får pröva lyckan någon annanstans.
Barcelona kev
2010-12-13 22:24
fabregas och Van persie in för Arsenal.
Barcelona el Flaco
2010-12-13 22:21
el Maetsro/

Jag hade faktiskt gett upp hoppet på Víctor Vázquez efter hans knäproblem för några år sen, men det är kul att han har kommit tillbaka nu och att Pep har gett honom några uppmuntrade ord. Nu tror väl jag inte att han kommer ta klivet upp till A-laget, det känns lite för sent, men bara en sådan sak att han ansågs vara den bästa spelaren från 87-generationen får mig att höja på ögonbrynen, med tanke på att en viss Leo Messi också kommer från den kullen.
Barcelona el Maestro!
2010-12-13 22:16
"Barcelona B attacker Victor Vazquez (23) has many offers to leave Barcelona. The club are considering his future. [ona] "

Nej vad är detta? Jag vill ha kvar Victor Vazquez i Barca.
Jag hoppas verkligen att Pep ser till han behålls i klubben. Å andra sidan måste han ju spela fotboll i La primera, om han inte kan få göra det i Barca.
Barcelona el Flaco
2010-12-13 22:14
addeh/

Jag skulle dock inte hoppas alltför mycket på att medlemmarna ska rösta emot tröjreklamen. Att döma av att majoriteten av los socios godkände Due Diligence-rapporten vid förra medlemsförsamlingen och att det inte har uppstått några enorma protester emot Qatar Foundation drar jag slutsatsen att många culés anser att detta vore en bra lösningen med de ekonomiska problemen vi har.
Barcelona Barcadinho.
2010-12-13 22:10
Jag måste bara beundra kort domaren Howard Webb i matchen United-Arsenal. Exemplarisk.
Den här mannen dömer på samma nivå som Roberto Rosetti eller Collina (båda är finskaliga).

Webb är den enda domaren som har dömt båda en cl-final och en vm-final under ett och samma år
Atlético addeh
2010-12-13 22:09
el Flaco

Känns på något sätt grymt mycket bättre efter ha fått den rapporten. Vore som du nämner intressant att se om Rosell kan stå fast vid sitt ord att bryta avtalet med Qatar Foundation om medlemmarna skulle rösta nej i frågan. Time will tell.
Pedro León
2010-12-13 22:08
PedroRodriguez, jo exakt. Ska i a f satsa på Dortmund, och ett par andra matcher (totalt 124 odds i det spel håller på att bygga) :P
PedroRodriguez
2010-12-13 22:02
Pedro León

ajjemän men det är trots allt historik och Dortmund stor imponerar just nu, en enda förlust i ligan hittils och de har en vass anfallare vid namn Lucas Barrios som är stenvass. Men man vet aldrig i såna matcher.
PedroRodriguez
2010-12-13 22:00
Delarocha

Lirar du med Dortmund? Hur är Lucas Barrios? När jag lirat med Tottenham så har lag värvat honom och han har gjort dundersuccé.
Pedro León
2010-12-13 21:58
PedroRodriguez, å andra sidan slog Sevilla Dortmund på bortaplan. Men det är ju mer än två månader sedan dess, Sevillas form är som du är inne på inget att hurra över medan det är tvärtom för Dortmund.
Delarocha
2010-12-13 21:58
Jag körde en liten billig trippel på Porto och Napoli vinster hemma till odds av 1.30 typ + Dortmund seger borta. Satsade 50 spänn. Spelar förövrigt med Dortmund nu på FM.
PedroRodriguez
2010-12-13 21:56
Delarocha

Samma här, Dortmund kör över i Bundesliga medans Sevilla totalfloppar
Barcelona el Flaco
2010-12-13 21:56
Rosell klargjorde vissa detaljer kring dealen med Qatar Foundation tidigare idag under en presskonferens i Sala Paris. Tydligen ska pengarna komma från Qatar Sport Investment och inte från själva Qatar Foundation.

Rosell rättfärdigade att införa reklam på tröjan genom att dra upp de ekonomiska problem som klubben går igenom. Han sade även att man hade tre andra alternativ för att minska skulden; höja medlemsavgiften, sälja mark, eller investera mindre på de olika sektionerna, men samtliga dessa alternativ avvisades. "Vi har föredragit att sälja marketing", sade Rosell.

Presidenten informerade även att om denna frågan dyker upp i framtida medlemsförsamlingar och medlemmarna röstar emot att ha reklam på tröjan så kommer styrelsen att slopa projektet med Qatar Foundation. Vore jävligt intressant om klubbens medlemmar röstar emot det här samarbetet vid nästa års asamblea och om Rosell nu håller sitt ord.
Barcelona DM1982
2010-12-13 21:55
Delarocha

Det är ju ett helt sjukt odds för Dortmund. Skulle lätt kunna tänka mig att satsa en femhundring (eller mer), känns nästan som pengar på banken. Dortmund är väldigt starka och Sevilla är väl allt annat än starka.
Delarocha
2010-12-13 21:48
För er som bettar så är det 2.70 på Dortmund vinst borta mot Sevilla på onsdag :) Vågar man spela på det tro? Dortmund har ju typ 6 raka vinster och Sevilla är ett fritt fall.
Barcelona el Flaco
2010-12-13 21:43
Verkar som att trollen har invaderat forumet.
Delarocha
2010-12-13 21:41
Mer än ett "företag"?

Gött 1-0 till Man United mot Arsenal.

AC Milan ¦ Robson de Souza Robinho

Försvinn troll.
AC Milan ¦ Robson de Souza Robinho
2010-12-13 21:40
Real Madrid Gonzalo Gerardo Higuaín
2010-12-13 21:36
Hörde att dem ska måla om stolarna på nou camp till; Mes que un empresa!

Stämmer det?
Delarocha
2010-12-13 21:28
Hahahaha Arsenal har 40% bollinnehav mot United. Trodde folk påstod att dem var bra på att hålla i bollen.
Annons: