/spanien/barcelona/forum/13589.aspx/spanien/barcelona/forum/13589.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 15:00
Öh, Oier är väl inte ens ordinarie i B-laget? Mino brukar väl stå det stå det flesta matcher och bör således räknas som tredjemålvakt.
Hur som helst, hur bra är Oier? Detr känns ju knappast som om han skulle göra det så mycket sämre än Pinto i alla fall. Han kanske kan få starta?
AndreD
2011-02-20 14:41
Valdes missar matchen. Oier och Pinto ersätter.
The Special Five
2011-02-20 14:39
Någon som hört något nytt angående Valdes skada?
The Special Five
2011-02-20 14:37
Hetfield

Kan du förstå att Messi idag bara är 23 är och har redan vunnit Guldbollen två, Guldskon 1 gång, Champions League 2 gånger och Laliga 4? gånger. Helt sanslöst vilken meritlista för att vara 23 år...
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 14:10
Hoppas laget verkligen gör en bra match. Högt tempo och en hög effektivitet är väldigt viktigt. Hoppas Messi kan sätta några bollar också och få upp självförtroendet.
Barcelona B-Guden
2011-02-20 14:04
Hetfield- Megan Fox is a dude

det var ju då messi dribbla som mest nu spelar han smartare.
Barcelona el Maestro!
2011-02-20 13:28
En svår match idag mot ett klassiskt lag med brittisk stil. Det är långa bollar, många tacklingar och spring som motståndarna bjuder på.

Håller tummarna för att laget ska vända nu på steket och att det inte blir några skador. Barca har ett antal tuffa matcher framöver. Mallorca borta är inte heller en lätt match. Det är nu det tuffa schemat kommer att börja kräva sin. Skador och avstängningar kan kosta laget med tanke på hu tunn truppen är i vissa positioner.

Ska bli intressant att se hur laget svarar idag.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-20 13:20
Hetfield //

Nej, det är helt obegripligt.
Det är som att jag skulle gjort det där "förra året" - Jo tjena..
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-20 13:18
Kan ni förstå att Messi gjorde detta när han var 19 år?

2011-02-20 13:15
Fast inget slår ju denna seger, kommentatorerna är totalt awesome!

Pugol Pugol, PUGOL!! :D

Heywood Jablome - Sal del banquillo //

Haha, jag kunde inte styra mina känslor, flippade totalt.
Vi har ett ganska litet kvarter, tar typ 40 sekunder att springa runt så jag hann precis tillbaka till när "Etoo" fick bollen på handen och jag trodde det var solklar straff och fick nästan en hjärtattack för en sekund innan jag såg att det inte blev någon straff..

Även om man som Barca fan var sjukt glad får man fan lida lite med Chelsea där..
Året innan var man så nära att vinna mot United och Terry sköt i stolpen på straffarna, året därpå blir man rånad på några straffar.
Dock var utvisningen på Abidal totalt feldömd och kanske var kompensation för det, var ju även en hands på Ballack tidigare i matchen.
Aja, det är historia nu, härlig historia.

Japp, jag hoppas stenhårt på seger.
Är riktigt dålig förlorare (försöker träna bort det) men det är bara för att jag har sån jävla vinnarskalle så besvikelsen kommer vara enorm om Arsenal slår ut Barca =(

Ska även se Barca - Zaragoza men den matchen blir som en träningsmatch, hehe

"De två senaste matcherna jag har varit på Camp Nou har ju slutat 5-0 så vi hopppas på det" :)

Barca - Real och Barca - Sociedad.
2011-02-20 13:12
Haha, jag får gåshud varje gång jag ser klippet.

Det är roligt hur Pep springer från zonen av ren glädje, sen så återvänder han snabbt föratt inte få kort :P

Personligen så blev jag helt förlamad av målet, när domaren blåste av så sa en kompis: Du vet väl att ni gick vidare?
Då sjönk det in att Iniesta hade gjort mål.
Good times.
Barcelona Heywood Jablome - Sal del banquillo
2011-02-20 13:09
Andreas - V.V [Barney S]

Jag satt hos en Chelseasupporter och hoppade upp ur soffan innan bollen slog in i mål och skrek. Tittade snabbt bakom för att försäkra mig om att den var inne i mål. De andra satt knäpptysta och på hemvägen kunde jag inte sluta skrika och sjunga.

Förresten, härligt att du ska vara på plats mot Arsenal den 8:e mars. Då förväntar jag mig en 5-0-vinst. :)
Barcelona --Xavi--
2011-02-20 13:01
Detta är peps 3:e säsong ha ?
2011-02-20 13:00
När jag ändå youtube surfade hittade jag denna goding också, alltså..
Lyssna på hur han flippar ur alltså, jag tror fan jag var värre!

Jag sprang runt i hela huset, ut på gatan, runt kvarteret och skrek hela vägen! HAHA, grannarna måste fan trott att jag tagit någonting..

Hur reagerade ni :D ?
2011-02-20 12:57
Jag bara skojar lite med er grabbar, klart jag inte håller Pinto som någon superman bakom stolparna heller ;)

Men jag gillar han då han är en trevlig påg, och då ska man ju ha speltid? Eller hur Pep ;) ? *Keita*
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-20 12:42
Jobbigt att Valdes inte kan spela. Pinto är ju inte direkt en målvakt som ger trygghet till backlinjen, man håller ju andan varje gång motståndarna får ett läge eller när han har bollen.
2011-02-20 12:31
Med tanke på skadorna i laget och en Puyol som återvänder efter en tids skada så behövs det en målvakt som ger säkerhet till backlinjen, tyvärr så är Pinto mer av en clown än en målvakt.

Barcelona B-Guden
2011-02-20 12:28
Andreas - V.V [Barney S]

länka !!
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 12:27
Andreas VV

Haha, det är sant. Jag älskar Pinto.. han må inte vara en bäste målvakten, men han är en härlig person som skapar en god stämning i truppen =)
PedroRodriguez
2011-02-20 12:26
Andreas V.V

Hans bästa höjdpunkt i karriären. Jag gillar Pinto, men jag känner mig aldrig bekväm med honom på plan. Han ska alltid sticka ut och göra någon enstaka fint på motståndaren som nästan kostar ett mål i baken. Han är cool men är ingen säker pall på plan.
2011-02-20 12:15
Ha lite " faith " in Pinto för fan, han stog ju för den coolaste straff psykningen jag sett någonsin :D
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 11:55
Det är sant att Valdes är skadad. Hur allvarligt det är vet man dock inte än. Enligt EMD finns det tom en lite chans att han står ikväll.. vi får helt enkelt invänta domen ;)
Barcelona Barca4eva
2011-02-20 11:55
PedroRodriguez

Nej absolut inte. Det är ju lång tid kvar till CL.
PedroRodriguez
2011-02-20 11:49
1.70.ligan

Är det sant och ifall det innebär att han missar CL-returen blir jag fly förbannad. Pinto ska absolut inte stå mot Arsenal. RvP kommer mata skott.... Pinto gillar ju också som bekant att dribbla förbi motståndarnas anfallare.
Barcelona H.C Xavier
2011-02-20 11:47
Tjena culés.

Tänkte att ni skulle kunna hjälpa mig med ett par frågor.
Det är så att jag och två vänner tänkte åka till barcelona för att kolla på derbyt
och jag undrar dels vad ni tror om möjligheterna att få 3 matchbiljetter ihop och om någon hyrt lägenhet genom barcelonagruppen?
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 11:16
Hetfield

Det står på Sports förstasida. Dock har inte MD eller någon annan rapporterat om det, men det stämmer säkert. Enligt mig är det den spelare som allra minst får bli skadad... Messi, Xavi och Iniesta är viktiga, men det finns 10 man till som kan täcka upp för dem. För Valdes finns bara Pinto
2011-02-20 11:12
1.70-ligan

Villa tränade med laget, så vi behöver inte oroa oss för honom. Om Valdes är borta så är jag personligen väldigt orolig, jag litar inte ett dugg på Pinto.

Iniesta kan spela så länge han försöker hålla sig från tuffa smällar.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 11:08
Granero y Higuain

Ja, tyvärr är jag seriös. Det var något med knät. Ingen vet ännu har allvarlig skadan är, men han ska undersökas mer noggrant nu vid 12-tiden för att ta reda på det. Förhoppningsvis är det inget farligt, men helt klart är det i alla fall att han missar kvällens drabbning.

Villa befarades skadad men det är lugnt. Xavi och Iniesta är så vitt jag vet fit for fight, även om Andrés har problem med sin axel
Real Madrid "Granero y Higuain"
2011-02-20 10:58
1.70-ligan.
Serriöst? jag har även hört att Xavi, Iniesta och Villa är osäkra, någon som vet något mer om det?
Barcelona 1.70-ligan.
2011-02-20 10:36
Nu blev jag med ens mycket oroligare.. Valdes är skadad! Satan
Annons: