/spanien/barcelona/forum/13580.aspx/spanien/barcelona/forum/13580.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2010-12-13 00:33
Chicharito

Inga frisparksmål och endast ett straffmål tror jag han ligger på
Chicharito
2010-12-13 00:32
Vem tar straffar i ert lag egentligen? Vet inte om jag sett er få någon straff så
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2010-12-13 00:29
Håller med, 3-0 målet gav mig gåshud, samspelet Messi-Alves var stört.

Sjukaste idag: Visselorkanen när Tamudo byttes in, fifan! Det ringer i mina öron än!!
2010-12-13 00:29
Chicharito

Knappt några alls..
adil,
2010-12-13 00:28
3-0 målet idag var ren poesi. Det påminde mig om Messis solomål mot Getafe fast i väggspels variant. Alltså det är sanslöst hur mycket vackra mål Messi gjort genom väggspel efter väggspel denna säsong. Det är sådana mål man verkligen njuter av. Dessutom minskar ju risken att Messi blir nersparkad när han bara passar sig igenom motståndarna sådär. ;D
Chicharito
2010-12-13 00:24
Tjanna!

Nån som har koll på hur många frisparkar/straffar Messi gjort mål på den här säsongen? Nice win today btw!
2010-12-13 00:17
Asså drömmer jag?

Mina fyra senaste besök på Camp Nou:

4-0 Valencia
5-0 Real Madrid
5-0 Real Sociedad

En sak att notera:

Jag har varit på 6 matcher på Camp Nou totalt.
Jag har ALDRIG sett Barca släppa in ett mål när A-laget har spelat.

En match slutade 2-3 mot Shakhtar men då spelade i princip hela B-laget.
Jag bör besöka fler matcher, det tenderar ju att gå bra då :=)
Barcelonistas
2010-12-13 00:15
Barcelona 4-0 Bayern

Barcelona 5-1 Lyon

Barcelona 5-0 Real

Barcelona 4-1 Arsenal

Nu tar jag fram bara några lag som blivit fukade av oss på camp nou. finns många fler lag, Inter, även man united cl finalen blev utspelade ordenkligt! Barca är lika domintanta i europa som i spanien! den där Bögfelt har inte alla hästar hemma!

Alla Italienska lag är dessutom ute ur EL och i cl kan alla 3 åka ut redan i åttondelen.
Barcelona Rambla~
2010-12-13 00:10
Hussfeldt är milanista, det är ingen hemlighet. Han klagar på spanska ligans försvarspel och menar på att det är en helt annan sak med europaspel. Menar han som Milans försvarspel när de mötte Madrid på Bernabeu. Det var ett skämt, Ronaldo och de andra lekte med Milan. Samma Madrid som Barcelona spelade ut efter noter på Camp Nou.

Hussfeldt, stäng igen käften bara. Det blir nog bäst så.
Barcelona Barca4eva
2010-12-13 00:07
JohnGalt

Helt ärligt ska det där inte vara hans mål men det kvittar för mig, som jag sade tidigare tror jag inte att det målet kommer avgöra vem som vinner priset. Men hur Marca tänker är det äckliga.
Barcelonistas
2010-12-13 00:00
El Diablo

Mannen är du alvarlig? visst ronaldinho eran var sjukt underhållande att kolla på men att du säger att Guardiola har gjort Barcelona för tråkigt.. försöker du vara rolig elr?

dom 2 sista åren specielt det sista med frank så var det kaos i klubben, spelet var riktigt uselt vi hade gått back flera steg, nivåe!!
Andreas-
2010-12-12 23:59
Har absolut inga invändningar på att det där målet tillskrivs Ronaldo, faktiskt..

Däremot har jag lust att bryta nacken på Hussfelt..

Edit: Om förbundet har gett Pepe målet, så är det inte heller fel. Såg att någon hade skrivit att han fått målet. Vilka patetiska människor det finns på Marca egentligen. Det är väl för helvete FÖRBUNDETS skytteliga man ska gå efter?

Med det sagt, vem som får målet spelar egentligen inte så stor roll. Båda har rätt till det egentligen. Vi har sätt värre, t ex riktiga Ronaldo i ett VM mål mot Costa Rica 2002, tror jag det var. En match som jag har för mig slutade 5-2 till Brassarna.

Men då förbundet gett målet till Pepe ska det SJÄLVKLART vara det som ALLA följer, inklusive idiotera på Marca. Bara skita i det priset.
Barcelonistas
2010-12-12 23:55
hahahahahaha vilket dagis de är i fkeu herregud!

ekwall!
Barcelona Barca4eva
2010-12-12 23:55
Okej verkar som att jag har missat något XD
Barcelona JohnGalt
2010-12-12 23:54
Ser att några frågar hur många mål CR har gjort. Klicka på länktipset och bedöm själva.

Barcelona Messidinho_10
2010-12-12 23:54
HAHHAHAH SÅG NI EKWALL TRYCKA UPP TÅRTAN I LUNDHS NYLLE
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2010-12-12 23:53
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Barcelona Napao
el diablo>Ronaldinho gick från vara kung på planen till kung i baren så klart han fick gå tycker inte det är konstigt att han och Deco såldes,men Etoo mot Zlatan vart ej kul men det är fixat nu med Villa.
Barcelona Lionel#10Messi
hahahahah så jävla kloockren !
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
HAHAHHAHAH SÅ JÄVLA OVÄNTAD!!!
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
HAHAHHAHAH SÅ JÄVLA OVÄNTAD!!!
Barcelona Barca4eva
2010-12-12 23:48
Hahaha ska kolla Fk Europa när de lägger upp den, tittar inte just nu. Verkar som att nån blev knäckt =P
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-12 23:47
vad säger Hussfelt?
Atlético addeh
2010-12-12 23:47
Jag kan inte annat än att skratta åt Jesper Hussfelts La Liga-hat (eller Barcelona hat?). I kvällens Fotbollskanalen Europa menade han på att Barcelonas utklassningssegrar beror enbart på de spanska lagens usla försvarsspel. Men vänta här nu, var inte Real Madrid det lag i Europa som hade släppt in minst mål inför el Clásico?

Almería kan jag hålla med om, men Hussfelt har nog aldrig funderat över att det i själva verket kanske är Barcelona som gör motståndarna så dåliga.
Barcelonistas
2010-12-12 23:46
Syns ganska klart och tydligt att bögfelt är avundsjuk på Barcelona. och han får oss alla på sämre humör efter barcas matcher alltid!

Nu hoppas jag att vi får milan och krossar dom i cl!

tom kåmark fick nog stängde käften på den bittra människan
Barcelona Barca4eva
2010-12-12 23:45
el diablo

Ronaldinho blev ju skit? Sedan är dagens Barca underbart fan...du kanske blandar ihop Basels matcher med Barcas.
Barcelona Larsson1333
2010-12-12 23:43
Hussfelt ska som vanligt få oss i sämre dagar, äckliga Italien freak
Barcelona el diablo
det är bara att konstatera att dagens barca är helt sinnessjukt bra form.. laget radar upp storseger efter storseger.. men jag tycker ändå inte att dagens barcalag är lika upphetsande som när ronaldinho och etoo var med och rijkaard var tränare.

Pep guardiola känns tråkig och hans barca lag känns ganska tråkiga utan ronaldinho, etoo och när de försvann blev barca helt enkelt inte lika roliga längre. Visst Pep vinner ju titlar som en galning men det känns mer som en maskin med honom och ointressant. Kommer ALDRIG förlåta honom för att han inte ville ha kvar ronaldinho och etoo. Dagens barca är tyvärr trist, enda ljusglimten är förstås Messi. Usch för Pep...
Barcelona Gonzalez_Barca
Haha Hussfeldt är ju ett jävla skämt..
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Hussfeldt bitterhet på Barcelona lyser igenom, efter hans husse skämde ut sig och lämnade med svansen mellan benen
Annons: