/spanien/barcelona/forum/13577.aspx/spanien/barcelona/forum/13577.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Khazal
2010-12-16 23:40
elbraco

Det verkar bara bli svårare och svårare att "tajma" rätt nu för tiden. Nu loggar man ut lika fort som man loggade in.
elbraco
2010-12-16 23:29
Det här forumet vinglar mellan läsvärda, kunniga inlägg och personer som el Flaco, Rambla, addeh m,m. till riktigt invalida kommentarer och personer som skriver om att våldta lag hit och dit.
Det gäller att tajma när man loggar in och hoppas att det pågår en bra diskussion istället för "fan mannen vi vålltog er på camp nou vi kmr käka upp er op sanntigio brnrbaneu okkså"...
Barcelona 99Vontassen99
2010-12-16 23:25
Ett av nöjen med att få möta och besegra Milan är att vi som är äkta fans kan skratta i veckor och månader åt svensk press som skriver om Milan ""Världens bästa lag""" """"Med världens bästa spelare i Ibra""" Och som hånar och förnedrar Josep Guardiola exempelvis. Nöjet att skratta åt dessa påhittiga looser vore också mycket värt.
Barcelonistas
2010-12-16 23:20
Barcelona,Real Madrid,Man United,(Chelsea många skador ( kris i inter just nu så räknar inte med dom) är lag som har bra trupp och kan vinna cl.

Milan har ett bra anfall men mittfältet är ursäkta men sämst, och backlinjen behöver jag inte ens komentera. Milan är inte va dom en gång i tiden var.
Barcelona Frodo
2010-12-16 23:17
Man ska inte räkna ut något lag i cl-slutspelet men jag tror att Milan åker ut i åttondelen oavsett vilka de möter. Detta baserar jag på det spel de presterat hittills. Det finns alldeles för många hål att täppa till och spelidéen är väldigt oklar. Men som sagt, vad som helst kan hända över två matcher i CL och man bör inte underskatta någon.

Enligt mig är Real och Chelsea de största hoten i CL.
Barcelonistas
2010-12-16 23:08
Milans spel hör hemma i serie a där allt går segt i cl måste du ha ett snabbare spel.

Real - Milan tydligt exp på att milan inte hänger med deras mittfält blev våldtagna av reals. haha och snubben sitter och snackar om att milan hade käkat barcas mittfält shit vilken värld vi lever i....

och som jag sa tidigare har jag inget emot milan. Ja vill ju att milan vinner serie a och att de går hyfsad bra i cl för dom men de jag säger är sanningen.
Barcelona Sentuary
2010-12-16 23:04
AC Milan™ ¦ Robinho & Ibrahimovic

Kastar skit? Vem är det som kastar skit när du säger att Milan har chans mot Barcelona, Messi mot Nesta är som att jämföra en ferrari med en traktor. Visst är det din åsikt, men jag tror knappast att de flesta här inne vill höra det.
adil,
2010-12-16 23:04

De Barcafans som högmodigt hoppas på AC Milan har tagit sig vatten över huvudet. Lottas vi mot er blir jag inte den gladaste i alla fall. Det kanske kan tyckas lite "anti-fotboll" att sitta och hoppas på att slippa ett sådant prestigefyllt möte, men det står jag för. Att slita för att komma etta i gruppen som vi gjort gör att vi har förtjänat en belöning och det i form av att ställas mot en 'lättviktare' i åttondelen. Tja ställs vi mot Milan så är det ju ett mycket charmigt möte i sig men med tanke på utgångsläget så är ju Milan tveklöst den tungaste motståndaren vi kan lottas emot. Jag vill segla i medvind och vinna den där jävla Champions den här gången. Därför vore en bekväm åttondel att föredra, typ mot Roma. Milan kan bli besvärligt då de är som du säger, ett väldigt fysiskt gäng. Vi blir alltid så mänskliga när vi möter fysiska lag. Vi hade till och med problem mot Köpenhamn. Däremot skulle vi inte ha några problem med att spela ut er, vi spelar ut precis allihopa. Men sett över två möten hade det blivit en tuff uppgift att slå ut er. Har full respekt.
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 23:02
Eh okej då kan vi väl lägga ner diskussionen och avsluta med att önska att vi möts?
Barcelona FC-Barcelona
2010-12-16 23:02

jag vet inte om jag ska skratt eller rent ut skratta vilket föredar du?.
Om du anser att Reals mittfällt inte innehåller något fysiskt då har du verkligen inte följt lag förutom ditt kärra Milan med Zlatko näsan som sticker ut överallt.
Barcelonistas
2010-12-16 22:59
Ac Milan

riktig sten e du mannen, dom må vara små spelare dom är överlägsna när det häller teknik och passningspel.

hade vi inget piss mot chelsea? vi hade 2 frilägen och flera andra bra lägen. Det som du tar fram är inte fakta de är BS

ta inte ila upp men du får skylla dig själv när du skriver sån smörja här. Vilken stabilitet i milan snackar du om? jag är sten säker på att ni tar hem serie a där passar erat spel men i cl så är det något helt annat. har inget emot milan men det du säger är BS
2010-12-16 22:56
Jag vill absolut inte se er torska, har inget emot barca, ni är underhållande, jag bara skriver här enbart för skitet ni kastar mot Milan och jag lägger upp faktan när Barca skulle möta Milan. Skriver det jag har sett när barca möter fysiska lag. Säger inte heller Milan spelar bäst och är bäst, men i 2 matcher skulle barca ha svårt ATT SPELA UT Milan.
Barcelonistas
2010-12-16 22:54
Ac Milan

Milan är absolut inget lag som kan stoppa Barca genom att låsa deras spel. erat mittfält samt backlinje är för dåligt. Messi o company hade joggat förbi er. ta inte ila upp!
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 22:53

Rulla runt, runt och sedan igenom och poof så har vi målet. Så är det och så förblir det. Överdriv inte Milans lilla form nu.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2010-12-16 22:52

Kom ihåg detta om vi får er i lottningen..

San Siro 0-5
Camp Nou 5-0

Brist på ödmjukhet f.t jag vet ..
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-12-16 22:52

Amen du måste skämta allvarligt talat. Ni vinner mot Bologna och ett otroligt skade drabbat inter som inte alls har hittat sig själva grattis!. Som sagt är man bäst så skaffar man sig många fiender. Alla vill se Barca förlora till och med du!
2010-12-16 22:50
Barcelonistas: Ni har små spelare, vad ska dem göra mot den starka fysiska mittfältet vi har? rulla runt? sen dem resultaterna du tar upp är gammla, det har inget med idag att göra. Är jag en fjolla för att jag skriver fakta? Milan har också vunnit bayern, Man U, vad har det med dagens Milan att göra? tänker du med arslet?
Ni hade inte ett piss i Camp Nou mot Chelsea, alla bollar kom på backarna eller gick utanför ni kunde aldrig gå eller spela er igenom deras försvar exakt som mot Inter.

2010-12-16 22:47
Andreas - V.V [Barney S]: Syftar på ett annat sätt, inte att vi ska spela ut er i Nou Camp, med käka menar jag att vi skulle äga er genom att inte låta er spela ert spel och vi skulle va kompakta exakt som Chelsea gör och Inter gjorde.

Barca4eva: Ja det ska bli ett test, men jag vet att Milan är inte samma lag som förra året och i början av detta säsong, Milan kommer höja sig mot Barca, och Barca är INTE så överlägsna som ni/alla vill få det att se ut som, ni har bara mött ett "storlag" och det var Real madrid, och alla vet vilken förvirring det är i den där klubben, att dem vann oss behöver jag ej säga, skrev det i min första inlägg.

.Sami.: Det blir svårt men det går att stoppa Barca, jag fruktar ingen, ge mig Barca nu.
Barcelonistas
2010-12-16 22:46
Ac Milan

hahaha årets skämt haha!

har ni hittat stabilitet på mittfältet? :S Iniesta,xavi,Messi hade krossat den sega backlinjen ni har och mittfältet är europas sämsta.

Det verkar som du har sovit under en sten senaste åren.

Vi har krossat många fysiska lag.

att topplagen parkerar buss samt flyget framför målet säger en hel del hur underlägsna dom är, sen att du säger att vi hade blivit krossade av fysiskt motstånd visar bara vilken fjolla du är.

Barcelona 2-0 Man United detta var kattens lek med råttan.

Barcelona 4-0 Bayern inga komentarer

Barcelona 2-0 Inter,

Mot chelsea på camp nou spelade vi ut dom vi kunde gjort 3.4-0 om vi hade varit effektiva.

Barca hade kört över ditt milan, ni har knappast någon stabilitet motstånden i serie a håller allsvensklass. möter ni lag med passningspel av världsklass åker ni ut.
Real Madrid Real Madrid CF=Mesta Mästarna
2010-12-16 22:41
Barcelonistas. Jag vet ja har gjort succe:D haha skämtar bara med dig man
2010-12-16 22:40

Jag låter alla ha sina åsikter men att Barca skulle bli uppkäkad av Milan, dessutom på Camp Nou som du säger är ungefär lika troligt som att jag skulle bli ihop med Shakira.
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 22:39

Allvarligt, vad fan har du gjort Milan till. Och en gång till, så fort Milan möter ett bra lag kommer de faila totalt. Precis som alla hade höjt Real till skyarna och sagt, har du sett deras spel bla bla. Åttondelen kan bli ett test för att se om Milan håller eller ej, för jag tror knappast de håller.
Barcelona .Sami.
2010-12-16 22:38
Vad skulle du tycka om att möta Barca?
2010-12-16 22:30
Tja. Ville bara säga att Real Madrid vann 2-0 i Bernabeu ock "kunde" som ni säger vinna 5-0 enbart för att vi hade B-försvar, Thiago var inte med inte heller Abate, sen spelade Milan med Pirlo,seedorf,Ronaldinho,Pato och Gattuso samtidigt, det fanns ingen balans.

Idag har vi hittat balansen och spelar således med köttmittfältet Gattuso,Flamini,Ambrosini och Boateng. Ett helt annat lagt är det sen Real matchen, nu är vi stabila,kompakta och otrligt stabila där bak. Ni kommer inte pulvrisera ett skit för att alla vet att lag som Milan och Inter samt Chelsea krossar Barca i mitten med sådana starka fysiska spelare, Milan är ett fysiskt starkt lag. Jag tror ni skulle åka ut mot oss. Att ha Real matchen i minnet där vi hade ingen balans och spelade offensivt är fel, dagens Milan är inte samma lag. Xavi, Iniesta skulle bli uppkäkade totalt av Milan i Nou Camp, som Chelsea gjorde, ni skulle bara rulla runt bollen och komma ingenvart som mot Inter. Det funkar mot svaga lag och lag som Real som är ett hönsgård med bara "världsspelare" på pappret.
2010-12-16 22:29
Ola Toivonen in för PSV :)

Hoppas han nätar.
Barcelona 99Vontassen99
2010-12-16 22:23
Sanningen är att vi som är fans likt vår tränare vill ha det bästa laget vi kan få för då är de sämre lagen kvar. Naturligtvis föredrar vi Arserna vilka inte verkar som bäst just nu och som vi skojade med senast vi mötte dem.

Visserligen skulle många av oss njuta att att besegra Milan. Men varför lägga energi på sopor när vi kan lägga energi på att slå ut de bästa lagen och möta de som vill spela fotboll. För det är det de handlar om fotboll och fest. Inte stilla lunk i serie a.

Ju bättre lag du slår ut ju mer sopor är det kvar.
Barcelona .Sami.
2010-12-16 22:21
Okej nu vet jag svaret! Jag själv skulle vilja möta Milan. Men ett lag jag inte vill möta är Inter. Dom har 2 bra anfallare Etoo och Milito. Som kan skapa problem. Och deras försvar är väldigt bra. De kommer väl köra bussen framför mål. Och då blir det svårt för Barca de vet vi senast vi mötte dom.

Men ska man vinna Cl ska man vinna över de svåraste lagen
Barcelona IlTriplete
2010-12-16 22:11
Hur fan kan ni förvänta er en massaker eller storseger i Camp Nou? Det finns inga lätta lag i Champions League, oavsett lottning kommer vi att få ett jobbigt lag i åttondelen. Längtar så oerhört mycket till lottningarna imorgon, både CL och EL.
Barcelona kev
2010-12-16 22:09
Själv vill jag helst hålla mig borta från Milan för jag har sett bågra av deras matcher och därmed tror att de är heta just den här säsongen. Dock VET jag att vi skulle krossa dem men without them putting up a good fight.

Jag vill ha Inter, precis som de flesta skrev, revansch, revansch. Tänk 5-0 till Barca på San siro!. % är den magiska siffran nu förtiden;)
Sedan vill jag har Arsenal. OOOh Arsenal. Villbara få tyst på deras fans för de krossar vi utan tvek.
Barcelona Sempre Culé
2010-12-16 22:08
@Namn: Forca_Blaugranas - Islam_Bosna Sänt: 2010-12-16 20:59;
Givetvis hade det varit helt OK att sponsra Pol Pot eller en Nordkoreansk stiftelse också. Eller? Och f.ö. hur går Qatars värderingar ihop med UNICEFs? Det är en fråga om vårt rykte. Vad vi står för. Vi kan väl inte bara låta sälja oss för pengar? Lite moral och etik måste vi väl ha?
Och hu rhade det låtit om Real MAdrid hade haft någon Fundación J.O.N.S.? Jag ser inte att vår ärorika klubb skall buga sig till den milda grad att alla våra fina värderingar skall ställas ppå spel!

@Hetfield- Megan Fox is a dude Sänt: 2010-12-16 21:19:
Varför kan inte jag säga min åsikt om detta? Och vad får dig att tro att jag är homofob? Är det OK att sälja sig till vad som helst? Varför inte till bin Laden iså fall? Han skulle säkert också kunna bidra med massor av pengar, men är vi inte värda något bättre?
Annons: