/spanien/barcelona/forum/13573.aspx/spanien/barcelona/forum/13573.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
3/8/2011 18:18
Det finns inget att klaga på Arsenal om vi inte går vidare. Det har hänt förut att engelska lag drog oss ur turneringen. Så länge domaren inte bort ger matchen så är det ok. Må bästa lag gå vidare. Fansen från båda sidor har all rätt att fira och bli glada vid vinst. Det är bara att "packa och åka hem" om det går dåligt.

Glöm inte att vi har kvar ligan och cupen. Det vill jag inte skänka bort till marängerna.
Barcelona Pep the King
3/8/2011 18:14
Gonzalez_Barca
Wow! Tänk och vara i samma hotell som dom. Hade knackat på Messis dörr och tagit kort med han:P En dröm!
elbraco
3/8/2011 18:11
Niva skriver om Cesc och Barcelona!
Känner att jag gör mycket "reklam" för hans blogg men sen är han Sveriges bästa journalist med :P
Barcelona Barcadinho.
3/8/2011 18:11
Några ord från Pedro till Uefa.com.

""I know that the first match was a great one for neutral fans to enjoy, but it drives us mad to lose games like that","

"You don't come away thinking the match was good with an intense rhythm and loads of chances. You just think 'we lost' and you feel a burning desire to take the next opportunity, to get a better result and to reach the next round."

Efter två rundor ligger vi under med 1-2.
Ikväll är det fortsättning med två ytterliggare halvor..
Lias08
3/8/2011 18:06
Vid en eventuell förlust tänker jag ta förlusten som man, gratta Arsenal för deras instas här i Les Rambles, logga ut härifrån och logga in på xbox för att ta ut mina aggression mot alla på Black Ops. :)

Vi kan inte vinna alla matcher, spelarna och Pep är också människor precis som du och jag. Vi alla har bra och dåliga dagar.

Men jag tror på mitt lag och hoppas att vi har en bra dag på jobbet då inget lag i världen kan stoppa oss, det har vi bevisat många gånger.
Barcelona Manita
3/8/2011 18:05
Snart är det dags för slakt på mardrömsarenan Camp Nou. Detta är Camp Nou och inte Ullevi.
Barcelona Gonzalez_Barca
3/8/2011 18:04
Pep the King

Just nu befinner sig spelarna i Gran Hotel La Florida och laddar upp.
Barcelona Trippeln
3/8/2011 18:03
Länktips för stämningen.

Stäng forumet,kommer propagera det tills matchen börjar.
Barcelona >The Reporter<
3/8/2011 18:01
Peppa igång nu med Swedish house maffia !

Vi spelar på Camp nou, vi har de absoluta bästa spelarna i världen , Vamoooooos !!!
Barcelona Siempre Barça
3/8/2011 17:59
säger bara njut av låten och tänk inte på nåttannat,
Barcelona Pep the King
3/8/2011 17:58
Undra vad spelarna gör nu? Är de i hotellet. Eller är dom i Camp Nou.
Barcelona .Sami.
3/8/2011 17:55
Idag är det fucking vinst som gäller! Ingen jävla förlust! Kom igen Barca!!!
Barcelona Rambla~
3/8/2011 17:52
Engelsk press: Enligt Guardiola så hade Wilshare spelat i Barcelonas B-lag.

Heh, jo för det sa han ju verkligen. Media vill enbart en sak, de vill skapa ett ordkrig och inget annat. Fjortisar på forumen köper skiten och börjar trolla.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
Vet inte om denna länk varit uppe redan men den är ju totalt priceless! Piqué skriker "Oooohhh!" in pressrummet när Wenger och Cesc håller presskonferans. Cesc garvar och Wenger fattar ingenting =)
Barcelona Remuntada
Rambla

Skriv inte ens om en tänkande förlust, ikv är det enbart VINNST som gäller

skål
Barcelona Rambla~
3/8/2011 17:49
Gonzalez_Barca

"Vid en eventuell förlust tänker jag bara gå tacka Arsenal för matchen samt önska dom lycka till, skriva någon sorgetext på Facebook och till sist gå lägga mig, tänker inte ens besöka denna forum då jag vet hur det kommer se ut. :P"

Haha, co-sign. Jag tänker göra det samma. Jar är så jävla trött på allt tjafsande, gnäll och individer som kommer in hit enbart för att trolla och med ett intellekt som gör att man bara vill slå sin egen panna rakt in i en vägg.
AndreD
3/8/2011 17:48
Blaugrana91

Det är standard att "hata" världens bästa lag. När United var bäst för några år sen var det samma sak, nu är det vår tur. De två största anledningarna är rädslan av att möta oss och avundsjuka. Hoppas världens bästa lag visar att de är bäst idag och tystar alla. Fy fan vad skönt det hade varit.
Barcelona Frodo
3/8/2011 17:47
Blaugrana91

Haters gonna hate. Inget man kan göra något åt.
Barcelona ferreira19
3/8/2011 17:47
Varför ska vi stänga forumet, Tänk på vad ni säger till motståndarna istället. Visa respekt så får ni respekt tillbaka.. visca barca..

kan vi börja prata om matchen nu..
Barcelona Kenty FTW
3/8/2011 17:46
Enligt en säker källa drömde Wenger en mardröm inatt. Såhär var helvetesdrömmen för fransmannen: http://blogg.expressen.se/rundqvist/entry.jsp?messid=651157
Barcelona Frodo
3/8/2011 17:45
Jag är så sjukt taggad just nu! Jag blir helt galen av att tiden går så långsamt. Man kan bara undra vad som försiggår i spelarnas huvuden just nu.
Barcelona true_barca_fan
3/8/2011 17:44
Håller med stäng forumet
Barcelona Blaugrana91
Ganska komiskt att i stort sett ALLA andra lags fans håller på Arsenal, men men avundsjukan som finns mot Barcelona är tydligen väldigt stor.

Jag menar t.o.m Man Unitedfans som sitter och håller på Arsenal....

Snacka om att alla ser oss som ett hot om vi går vidare ikväll!
Barcelona Khazal
Andreas - V.V [Barney S]

95.5 € är rätt okej för en match som denna. Vilka biljettplatser?
Barcelona Trippeln
3/8/2011 17:43
(Oooo to be aGooner)

Ok.
Barcelona Trippeln
3/8/2011 17:43
Problemet med den här jävla matchen är att så mycket heder står på spel för Barcas del.
Barcelona (Oooo to be aGooner)
3/8/2011 17:42
Inte för att det är sådär jätteviktigt, men i er införrapport står det att Walcott givit gästerna ledningen. Theo gjorde inte själv ledningsmålet förra året utan spelade fram Bendtner som tryckte in bollen.

Väl mött ikväll.
Barcelona Trippeln
3/8/2011 17:42
STÄNG FORUMET
PedroRodriguez
3/8/2011 17:41
Ifall Dani Alves agerar lika nonchalant ikväll, som han gjorde på Arsenals andra mål på Emirates förtjänar han all skit i världen. Världens bästa högerback måste ge allt ikväll.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
3/8/2011 17:40
Kan bara tänka mig hur det är i Barcelona om ett par timmar. Tomt på gatorna, fullt på Ramblas barer, Boxois Nois värmer som vanligt upp i deras bar, omringade av 6-7 polisbilar 100 meter från Camp Nou, folk står på kullen mitt emot de första ingångarna och röker på för fullt för att minska nervositeten... Men jag är säker på att fansen kommer bära fram laget ikväll.
Annons: