/spanien/barcelona/forum/13570.aspx/spanien/barcelona/forum/13570.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Pierre El Rey - Mejor Club de Europa del siglo XX
2010-12-16 01:40
Frodo//

"Kan ni inte fortsätta snacka om att Casillas flickvän varit elak mot Ronaldo i puertan? Och kritisera er legend Casillas baserat på spekulationer? Jag menar, Ronaldo går före Casillas nu va? Fortsätt med såna korkade diskussioner på puertan istället för att moralpredika härinne."

"Det borde gå att separera sig från madridsvinen från puertan. Jag är för oliktänkande men det är värt att stänga forumet från idiotin som de sprider runt sig. För närvarande hävdar vissa att Guti skulle bli bäst i världen om han spelat i Barcelona. Fy fan för att man ska behöva höra sånt, stäng forumet så att såna korkade diskussioner inte sprider sig hit."

Du sitter alltså och läser igenom sådant som du inte vill läsa, låter ganska osmart om jag ska vara ärlig.=)

"Fy fan för att man ska behöva höra sånt"

Läs inte då, du väljer ju själv=)
Barcelona Frodo
2010-12-16 00:55
Det borde gå att separera sig från madridsvinen från puertan. Jag är för oliktänkande men det är värt att stänga forumet från idiotin som de sprider runt sig. För närvarande hävdar vissa att Guti skulle bli bäst i världen om han spelat i Barcelona. Fy fan för att man ska behöva höra sånt, stäng forumet så att såna korkade diskussioner inte sprider sig hit.
Barcelona Mrfaariis
2010-12-16 00:54
Pedro León

Haha du har nog inte heller läst vad jag skriver. Jag menade att Xavi skulle ha gjort samma sak mot Cristina som Ramos gjorde mot Messi. Då skulle han också ha blivit lika mycket kritiserad. Då är det inte Hyckleriii som du påstår.
När ramos gjorde det mot Messi så blev Xavi sur och han gick fram till Ramos för att snacka sen försöker han lavetta Xavi. Då blir man självklart sur och det var det som hände när Diarra försökte stoppa det genom att Xavi puttade iväg honom. Jag orkar inte slösa mer tiD på ditt skitsnack.
Det xavi gjorde var rätt sen skiter man i om median väljer kritisera honom eller ej! Och visst kan du ha dina synpunkter men Real har också eget forum. DÄR KAN DU SKRIVA DINA SYNPUNKTER FÖR VI SKITER FULLSTÄNDIGT I DINA SYNPUNKTER !!
Barcelonistas
2010-12-16 00:47
tråkig disskusion... seriöst Barcelona 5-0 Real madrid punkt slut finns inget mer att säga ni blev fukade!.
Pedro León | Spain: 504,030 km2 - no less, no more
2010-12-16 00:47
Frodo, "Kan ni inte fortsätta snacka... Fortsätt med såna korkade diskussioner...", jag har inte uttalat mig i frågan - så sluta tillskriva mig saker, tack!

"När man trodde att ni inte kunde bli dummare..."... mmhhm.. kom från rätt användare.

Härligt det där angående moral, jag antar du inte heller tänker snacka om Ramos handlingar i så fall.

I alla fall, slut på inlägg i den här "diskussionen" för min del. Jag har blivit tillräckligt felciterad idag och blivit tillskriven en massa ord...
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 00:46
Frodo

The five is echoing
Barcelona Frodo
2010-12-16 00:43
Hombre, Pedro Leon

Kan ni inte fortsätta snacka om att Casillas flickvän varit elak mot Ronaldo i puertan? Och kritisera er legend Casillas baserat på spekulationer? Jag menar, Ronaldo går före Casillas nu va? Fortsätt med såna korkade diskussioner på puertan istället för att moralpredika härinne. När man trodde att ni inte kunde bli dummare...
2010-12-16 00:42
Mrfaariis, "men så som du påstår.. det Xavi gjorde var mycket värre och dem borde kritisera Xavi inte Sergio Ramos" - kan du sluta lägga ord i munnen på mig? Det är en mycket dålig debatteknik, som jag absolut inte uppskattar. ÅTERIGEN, jag har inte - till skillnad från vad du påstod - påstått att det Xavi gjorde är ingenting jämfört med det Real-spelarna gjorde.

"Plus att nyheten kom fram idag. Det är ganskla sent", jag kom hit och talade om Mahamadou Diarra-händelsen, snälla: läs vad jag skriver.

"Han skulle ha gått fram till Cristina eller Ramos och slagit till dem istället", 1) det obligatoriska att skriva "Cristina, givetvis har vi det; 2) du förespråkar inte bara våld utan har även mage att kritisera Ramos och andra spelare när de gör det.. hyckleri!

"ramos eller cristina borde inte äns jämnföras med honom för då blir hans namn smutsigt", det är du som dragit jämförelser. Jag har bara konstaterat att det Xavi gjorde var fult och han undkom även kritiken. Och jo, jag kan givetvis ha min synpunkter på dina åsikter.

Castefa, det finns olika siffror (det är svårt att mäta landstorlek) men jag ska kolla upp det, absolut. Intressant att du bara påpekar den ev. faktamässiga felet och säger den är "patetiskt", annars så ser du inga problem i den - perfekt.

Och som sagt, vad sägs om att bidra till diskussionen istället för att kommentera namn? Jag har en PM-låda...
Barcelona Castefa
2010-12-16 00:42
Pedro är det inte dags att gå och lägga sig. Ska du vara lustig och leka kunnig kan du väl åtminstone slå upp rätt siffror, hur svårt är det?

Du har missat ungefår 600 km2, det räcker inte till hela Katalonien, men det blir en ganska stor circel runt Barcelona med omnejd.

Jo ditt namn är patetiskt.
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 00:40
Åh vad man ogillar såna här diskussioner där man inte kan komma fram till något.
Barcelona Mrfaariis
2010-12-16 00:37
Pedro León

Dem har inte kritiserat någon från Real efter El Clasico förutom Sergio ramos. Han borde blivit avstängd i minst 10 matcher men så som du påstår.. det Xavi gjorde var mycket värre och dem borde kritisera Xavi inte Sergio Ramos.
Plus att nyheten kom fram idag. Det är ganskla sent.

Men jag tycker också att det Xavi gjorde var fel.. Han skulle ha gått fram till Cristina eller Ramos och slagit till dem istället.
Jag skiter i om median väljer kritisera honom eller ej för enligt mig så är han gud och såna som ramos eller cristina borde inte äns jämnföras med honom för då blir hans namn smutsigt.
Det är MIN åsikt och du kan inte säga något om det !!
2010-12-16 00:35
Sentuary, du gör din tolkning - kan inte hjälpa.

"so what om Xavi sa några ord till Diarra"... fin försköning av det hela, han puttade på Mahmadou Diarra (du kanske blandar ihop det med Lass-händelsen, som även det var dåligt gjort).

Mitt namn är inte patetiskt. Jag står bakom den spanska centralregeringen och är för ett ENAT Spanien. Där alla folkslag och andra minoriteter kan bo tillsammans, precis som det är nu. Det existerar inte längre något utbrett förtryck...
Barcelona Sentuary
2010-12-16 00:32
Pedro Leon

Du framstår ju som en dagislärare som skriker på allt ett litet barn gör, so what om Xavi sa några ord till Diarra? Får man inte öppna munnen, det är trots allt en klassiker, och ditt namn är patetisk.
2010-12-16 00:27
Mrfaariis, vad Xavi har gjort för fel har jag ju redan berättat - han puttade på M. Diarra och undkom även kritiken från media, spelare osv.

Nej, Xavi "kan" inte "göra vafan han vill och" - var har du fått det ifrån?

Och hur blir det, ska du styrka ditt påstående att "Sen kommer du hit och påstår att det Real spelarana gjorde är ingenting jämnfört med Xavi"?
Barcelona Mrfaariis
2010-12-16 00:24
Pedro León
Ja hela laget försökte bråka med Barcas spelare. Men som alltid .. det minsta lilla Barca gör är värre än de Real gör.. Som ni själva påstår. Inse saningen bara.

Plus Vafan har du Xavi gjort för fel kan du säga mig. Han kan göra vafan han vill och du ska inte bry dig om vi väljer kritisera honom eller ej. Bara för att han säger sanningen så kommer du hit och snackar skit om honom. Ni har juu forum.. där kan ni skriva vafan ni vill.. de skiter väll för fan vi i.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-12-16 00:22
hombre

Vad var din mission här egentligen förutom att skapa kalabalik?

Vi är culés ni är maränger, såklart vi inte kommer säga att Xavi är divig, äcklig osv. Samma som ni aldrig kritiserar Cristiano. Sen hade Cristiano sagt så så är det mer en regel att vi kommer snacka skit om honom då. Det är så vi supportrar fungerar, tro inget annat.

Vad hade du sagt om Messi hade sagt innan el clasico; "Vi satte 8 på Almeria, vi ska göra desamma på Real"?
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 00:17
Pedro León

Tänkte inte ens kommentera det.Undrade bara när Xavi puttade Diarra, denne satt väl på bänken denna match. Då är det väl ett annat möte eller så har jag missat något.
Pedro León
2010-12-16 00:13
Mrfaariis, "För de Real spelarna gjorde under El Clasico var juu ändå skämmigt." - vet inte exakt vem du syftar på men Ramos kritiserade jag väldigt mycket. Bara att bläddra i mitt forums arkiv...

"Sen kommer du hit och påstår att det Real spelarana gjorde är ingenting jämnfört med Xavi.", jaså - gjorde jag det? Var då? :O

Och två fel blir inte ett rätt.

Barca4eva, så nu när du visat att du inte vet vad vi talar om är det bra om du inte heller kommer med några åsikter i framtiden om den här händelsen.
Barcelona Barca4eva
2010-12-16 00:12
Vilken putt på Diarra? Han satt ju på bänken..
Barcelona Mrfaariis
2010-12-16 00:10
Jag dömer ingen. Haha Xavis puttande ?? Snälla säg att du skojar med mig ?? För de Real spelarna gjorde under El Clasico var juu ändå skämmigt. Sen kommer du hit och påstår att det Real spelarana gjorde är ingenting jämnfört med Xavi. Efter allt Ramos gjorde så borde Xavi ha slagit till honom eller något. Då hade jag mått mycket bättre !!
Pedro León
2010-12-16 00:04
Mrfaariis, kan du utöka din argumentation? Det är ett diskussionsforum, vad menar du när du säger "dålig förlorare"? (Du sa samma sak till Hombre nedan, det enda du kan skriva av att döma, dessutom är det inget svar på våra inlägg) Specificera!

Vad har "talet 5" med Xavis puttande att göra? Var får du allt ifrån...
Atlético addeh
2010-12-16 00:03
Antonio Lopez

I Katalonien kallas det "El derbi Barceloní", därav rubriken. =)
Barcelona Mrfaariis
2010-12-16 00:01
Pedro León

Haha dåliga förlorare kom inte med sånt skit. jag säger bara talet 5 för det känner ni igen ;)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-12-15 23:57
Här har du bollen, du kan ha den lite nu eftersom du inte rört den under hela matchen... hahahahaaha... Legendarisk kommentar...
Pedro León
2010-12-15 23:54
Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre), lägg till att Xavi helt obemärkt undkom kritiken efter att han puttade iväg den omtyckte M. Diarra. Fick ett gult kort, men knappt någon kritik...
Barcelona Napao
2010-12-15 23:53
Vart skrev jag att Barcelona spelarna vart helt tysta eller var duvungar ?.. Nej.
Men jag skrev det var kul och synd ingen har det på film.
Barcelona Barca Barca
2010-12-15 23:47
Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)//
Varför disskuterar du vem som sparka ner vem och vad som sa vad under el clasico? Kan inte vi disskutera spelet på plan? Målen? försvarsspelet ? anfallsspelet ? Va tycker du ? Eller ni real fans har kanske inte mycket att säga till om då ? med tanke på att dom ända gångerna ni vad med i "matchen" var när ni höjde handen på tränaren och spelarna.
Real Madrid Gonzalo Higuain - Más que un Jugador(Hombre)
2010-12-15 23:45
Hetfield- Megan Fox is a dude

Borde vara tydligare, mer oförtjänt skit. Nej Ronaldo är långt ifrån den spelaren som han målas upp i media. När Raul och Casillas även SAF pratat gott om honom så borde man väl fatta att allt om honom är överdrivet förstorat.

Mourinho snackade en del, men vad jag kommer ihåg så snackade han gott om Pep Guardiola inför matchen. Tyckte mig inte se han provocera mycket inför matchen.

Mrfaariis

Lugn pojken..

Dåliga förlorare? Ingen gillar att förlora med 5-0 kan jag säga till dig nu.

Nej Ramos gjorde agerande försvarar jag ej, men han har bett Xavi och Puyol om ursäkt och det var bara ett kort hjärnsläpp ala Pepe.

-Napao-

Pique sa ju själv att Real Madrid får fördelar av domarna, är inte det att snacka. Bojan, Messi och Busquets sa att Barcelona kommer att vinna. Så Barca spelarna var inte helt knäpp tysta.

Jag är bara ärlig av mig, kanske ni skulle försöka vara det också..

OUT!
Atlético Antonio Lopez
2010-12-15 23:44
Heter ert derby "El derbi Barceloní" eller är det redaktionen som varit fyndiga? Bara undrar, aldrig hört/sett det innan.
AndreD
2010-12-15 23:41
Gonzalo Higuain bla bla hombre

Ge exempel på några "fula knep" Xavi gör under matcherna.

Lol co-sign på Hetfield

Dessutom är det han själv som har gjort så att han har dåligt rykte, ingen annan.
Annons: