/spanien/barcelona/forum/13568.aspx/spanien/barcelona/forum/13568.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Real Madrid CF=Mesta Mästarna
2010-12-16 21:22
Ni kommer kryssa mot Espanyol 1-1:D
2010-12-16 21:21
Delarocha

ni prata ju att sevilla har ett skadehelevete och real kmr vinna med tur o sånt. Jag svara ju:D
Barcelonistas
2010-12-16 21:20
mannen ni möter ett sevilla i kris och ett skadehelvete. ni ska va glada för det för sevilla har alltid ställt till det för er!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-16 21:19
Sempre Culé

Lägg ner, de flesta i Barcelona är nöjda med avtalet, varför ska du sitta och brusa upp dig över det? Andas ut.

Pep el rei!

Är du också homofob?
Delarocha
2010-12-16 21:16
Vad har vår match med er att göra?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-12-16 21:16
Forca_Blaugranas - Islam_Bosna

Håller med dig angående homofob delen. Men de värderingar som Qatar foundation står för är bara en fasad. Det är inte så svårt att se igenom, bara gå in lite djupare på vad de gör. De är rika, giriga människor, och det spelar ingen roll om de ogillar homosexualitet eller inte. Jag ser i alla fall inte att bidrar till något positivt i den här världen. Mig lurar de inte i alla fall.
2010-12-16 21:14
Hade inte sevilla lika många skador som nu mot er?. Snälla skyll inte på skador fall Real vinner och deras andra målvakt stod mot er. Nu står palop mot oss så de lika många skador som förut
2010-12-16 21:10
Barcelona Pep the King
2010-12-16 21:08
Vilken jävla ful tackling det var på Afellay. IDIOT!
Delarocha
2010-12-16 21:05
Ja! Islam Bosna är tillbaka. Underbart.
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2010-12-16 20:59
Sempre Culé

Jag är också i så fall homofob i dina ögon. Låt oss inse att inte alla människor har samma åsikter som dagens västerländska samhälle har. Bara för att man ogillar homosexualitet och har lagar som förbjuder det så innebär det inte att man är homofob. Homofob innebär att man är rädd för homosexuella, och det är man inte i Qatar. Utan man bara har andra lagar, lagar som förbjuder homosexualitet och som gör homosexualitet till en kriminell handling som är straffbart. Ungefär som stöld är i Sverige, (och i resten av världen).

Det är deras lagar som vi måste respektera. Själv stödjer jag dem fullt, jag anser homosexualitet ska vara olagligt och straffbart, andra kanske inte stödjer det.

Men det är deras lagar som man måste respektera.
Barcelona .Sami.
2010-12-16 20:56
Psv nu på tv4sport. Ska bli kul att följa Afellay. Riktigt bra spelare!
Barcelona Sempre Culé
2010-12-16 20:50
Dags flr massdemonstrationer mot tröjorna! Köp INGA TRÖJOR med det jävla trädet på! De är homofober och antidemokrater som absolut inte kan sitta på samma tröja som UNICEF loggan!
Tänlk om vi hade haft lite mer grekiskt upprorstemperament ibland fansen på plats. De satte upp banderoller runt stadion när "fel" ägare skulle ta över. De hade tagit över hela jäkla klubben om det varit där! Jag sa det redan när det var presidentsval att Rosell kommer inte att förbättra ett skit! Jag är riktigt bestört över beslutet. Arabisk text eller ej, det spelar mindre roll, men att smeta ner tröjan med olja är min själ så lågt det kan bli. Vem som än stöttade Rosell här borde nog betänka det stödet idag...
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2010-12-16 20:50
Kan någon säga vad det är för fel med att ha arabisk text på tröjorna? Ser att många klagar på just detta här på forumet.
Barcelona FC-Barcelona
2010-12-16 20:39
Delarocha
2010-12-16 20:23
Real kommer leda med 2-0 efter 20 minuter. Kan typ slå vad om det.
AndreD
2010-12-16 20:09
Hetfield

Haha, var inte så säker på det ;) I sina bästa stunder kan Sevilla verkligen hota Real. Vilket vi såg förra året på Ramón Sánchez Pizjuán. Tveksamt dock, då denna matchen är på bortaplan, lägg till Sevillas usla form på det. Man kan ju alltid hoppas på en vändning iallafall.

Blir inte förvånad om det du säger kommer hända. Det är ju så Real vinner nuförtiden.
PedroRodriguez
2010-12-16 19:44
xabialonso

Haha, tydligen är du här för att provocera och ingen här inne kommer ta sig tid att svara dig.
Delarocha
2010-12-16 19:34
xabialonso

Givande inlägg.
2010-12-16 19:04
AndreD

Jag säger väl hur matchen kommer att sluta så sparar jag tid för dig:

72:a minuten: C.Ronaldo faller och får frispark. Han gör mål.
Real maskar resten av matchen.

Slut.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2010-12-16 18:52
AndreD

Real har fler skador. Men det spelar endå ingen roll , de kommer som vanligt få sina billiga straffar och frisparkar.
AndreD
2010-12-16 18:25
1.70-ligan

Riktigt surt att Perotti och Kanouté skadade sig igår. Två nyckelspelare. Förhoppningsvis gör Navas comeback. Hoppas vändningen kom för laget igår.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-16 17:59
Herrejävlar vad många skador Sevilla har inför matchen mot Madrid. Där rök väl deras lill chans.. satan också.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2010-12-16 17:46
Gabriel

Samma här, ska köpa mig en årets matchtröja med mitt eget namn på.
Vill inte ha något träd och Qatar tryckt på matchtröjan så det blir till att fixa innan säsongen är slut.

Fast å andra sidan kan man köpa matchtröjor från 07/08, 08/09 och 9/10 i Barca botigan, fanns inte så många just från 07/08 men det var ju rea på alla så det borde ju gå att köpa dessa för lägre pris nästa år, frågan är om man vågar chansa :)

Kanske blir ett stort drag och alla tänker som du och jag, vill ha en tröja utan med ett fett träd på.
Barcelona Pep the King
2010-12-16 17:37
Casillas and Cristiano don’t speak to each other since Sara Carbonero criticized the Portuguese.

Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-16 17:27
Jag kommer åtminstine fortsätta köpa tröjor. Inte för att de är snygga, utan för att det är Barcas tröja.
Barcelona .Sami.
2010-12-16 17:27
tikitaka

Äh kan Ramos trycka ner Puyol med ansiktet och slå Xavi på ansiktet när han ska lämna planen. Så kan Xavi det med. Jag önska Xavi kunde gjort så till Mourinho istället:)
Barcelona tikitaka
2010-12-16 17:25
Tja cules, blev chockad när jag läste om vad vår xavi hade sagt till lassana diarra. Hur reagera ni på det? Tycker ni inte att han förstör själva symbolen för klubben, ödmjukheten?
Barcelona Abbe.
2010-12-16 17:23
Med tanke på allt som Rosell sagt angående de utländska spelarna i ungdomsakademin, samt omstruktureringen angående klubbens medlemmar, som kan anses vara aningen främlingsfientligt, så vore det väldigt konstigt om man accepterade att ha en arabisk text mitt på matchtröjan.
Barcelona Gabriel
2010-12-16 17:20
NoGo™

Jag hade redan lovat mig själv att nu, med sponsorer på tröjan, kommer jag inte att köpa någon mer tröja förens den sponsorn är borta igen. Inte för att jag hade tänkt att ändra mig angående det här, men att dom nu verkar sätta ett träd och en arabisk text på tröjan gör knappast så att jag får second thoughts.

Jag funderar faktiskt på att storhandla in tröjor nu medans tröjan fortfarande är fin, utan någon sponsor. Jag har en jävla massa tröjor med olika namn men har faktiskt ingen tröja med mitt egna namn, så det är prio just nu.
Annons: