/spanien/barcelona/forum/1356.aspx/spanien/barcelona/forum/1356.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Himne del Barcelona
2016-01-19 23:03
@Liunil Masse:

Det måste vara sjukt frustrerande att möta Busquets. Det måste vara mängder med motståndare som springer runt och tänker att de minsann är starkare och snabbare - ändå är de chanslösa för att Busquets helt enkelt är smartare och hela tiden ligger steget för dem rent tankemässigt.

När man ser honom live blir det ännu mer uppenbart att det är en egen konstform inom fotbollen han besitter.
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-01-19 22:51
@Flavía:

Jepp, hehe
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-01-19 22:46
LEs Presskonferens från idag om inte den skickats tidigare
Flavía
2016-01-19 22:44
@Barca3# BIGPUN:

Dock hade Fredy Espitia iallafall rätt med att Premier League skulle gå ner sig och som man har gjort under de senaste 7 åren.
Barcelona Kröjff
2016-01-19 22:24
@Liunil Masse:
Luinel Masse Jag låtsas som om det inte är en retorisk fråga du ställer, för att än gång ge mig själv chansen att svara vad jag nära nog dagligdags vid fikat försöker övertyga mina fotbollsintresserade arbetskamrater om, nämligen att "snubben" är och förblir bäst ("på sin position"). Världens utan någon som helst konkurrens mest underskattade spelare. alla kategorier. I morgon blir det ny videogenomgång med dom, utifrån ditt länktips.
Barcelona Gabriel
2016-01-19 22:17
"Tänk Sergio Ramos, tänk Fernando Hierro, tänk Raúl Spanska män med hår på bröstet (bildligt talat) - det är el Madridismo."

- Tänk Sergio Ramos, spanska män med hår på bröstet - det är el Madridismo!

Vad ska man säga, det är ju bara helt jävla underbart, haha!
Barcelona Liunil Masse
2016-01-19 21:52
Sergio Busquets - Master of positioning Hur jävla bra är inte den här snubben?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2016-01-19 21:44
Denna appen...
Barcelona Liunil Masse
2016-01-19 21:41
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-01-19 21:34
@Barcelonistas:

Ingen glömmer, för alltid en klassiker3
Barcelona Barcelonistas
2016-01-19 21:19
Les Rambles! Brace yourself den vita vålnaden har vaknat efter stor vinsterna mot världslagen i ligan. haha glömmer aldrig den " pool och Barca akta er"
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-01-19 21:15
[QUOTE=El Tridente]Eller att Bale är bättre än Neymar har man hört men det vågar dom inte säga längre. [/QUOTE] Snart kommer dom börja säga det igen efter Bales ''storshower'' mot dessa helt fantastiska titelutmanande lag. Tydligen spelar det inge roll om man varit skit 90% av säsongen. 3 matcher räcker för att vara bäst i världen på sin position. Madrid and Logic = Non-existent
Barcelona Barcelonistas
2016-01-19 21:14
COPE: Bale is out for 3 weeks with his soleus muscle injury. Nej lord skadad munkar man spela med James istället.
Barcelona Mido
2016-01-19 20:37
Läst en nyhet på Facebook att Suárez har en chans att spela imorgon,, eftersom förbundet har ett akut möte imorgon bitti, för att de har fått mera bevis att det var inte Suárez som började bråka efter matchen...
Barcelona papillon
2016-01-19 20:05
Ikväll kl 21:35
Barcelona enkos
2016-01-19 19:38
När tar LE truppen till morgondagens match ?
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2016-01-19 17:12
Jag hade velat LE mönstrat: MATS Dani-pique-masken-sergi Rakitic-busq-iniesta Arda-munir-neymar Vi MÅSTE starta med det starkaste elvan vi kan för att sedan i andra halvlek göra fina byten. Även om jag gillar sandro mer än munir så ska munir ändå starta just pga hans senaste match mot espanyol, som jag tror har gett han bra med självförtroende. Han leder ju skytteligan i cupen trots allt. Adriano har ingenting att hämta från vänster positionen. Förutom att klappa händerna. Från bänken.
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2016-01-19 17:11
Jag hade velat LE mönstrat: MATS Dani-pique-masken-sergi Rakitic-busq-iniesta Arda-munir-neymar Vi MÅSTE starta med det starkaste elvan vi kan för att sedan i andra halvlek göra fina byten. Även om jag gillar sandro mer än munir så ska munir ändå starta just pga hans senaste match mot espanyol, som jag tror har gett han bra med självförtroende. Han leder ju skytteligan i cupen trots allt. Adriano har ingenting att hämta från vänster positionen. Förutom att klappa händerna. Från bänken.
Barcelona Erik Satie
2016-01-19 15:00
Januari är nog den roligaste månaden på året. Matcher var och varannan dag :).
Barcelona Deulofeu
2016-01-19 14:45
Tello behöver man knappast buyback på då vi har både Deulofeu,Adama samt Halilovic som alla kan spela yttrar! Sälj!

Tydligen har pool kommit in sent i leken med ett bud hoppas han väljer det istället för allas skull de har dessutom pengar och där skulle han få spela.

De saknar dessutom yttrar och i PL skulle Tello passa perfekt och tom verka teknisk nya Henry ; )
Barcelona Stright outa Barca
2016-01-19 14:40
Neymar's entourage has denied his father met Real Madrid president, who'd have promised to solve all legal problems if he joins them. [rac1] muta åklagarna som har själv skickat eller
Barcelona B-Guden
2016-01-19 14:33
Barcelona neymar JR
2016-01-19 14:29
Nej nu när Alba har skadat sig så får han 4-6 extra matcher. Hoppas han hamnar i frysboxen är så trött på honom nu Han har absolut inget alls att göra i Barcelonas a-lag
Barcelona Liunil Masse
2016-01-19 14:25
Adriano's agent: “He will not move from Barcelona in January, we will talk again in June” (Di Marzio)
Barcelona Liunil Masse
2016-01-19 13:59
Cristian Tello (24), now on loan at Porto, will join Fiorentina on loan, with 8M buy option. Barcelona will have 16M buy-back option. [sky] Varför inte sälja? Fattar inte!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-01-19 13:07
Luis Enrique: "Gonzalez Gonzalez appointed? I was surprised, like everyone. Looking at the recent events, not good for ref and game."

Se, ni som undrar varför det jämt skrikas korruption, korruption i La liga.

Hoppas Barca spelarna är mer förbereda den här gången.
Barcelona Deulofeu
2016-01-19 12:53
Kolla just tvtablån de väljer att visa Celta istället för Barca jävla fucking Guidetti rent ut sagt!

Hur kan man inte visa Bilbao - Barca?

Skandal!

Sorry blir så trött bara att kolla dålig stream...
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2016-01-19 12:40

Hur ska vi ställa upp laget imorgon?, Jag hade personligen velat se Sandro på Suarez position men han har fått dåligt med speltid så är nog inte rätt läge att kasta in han från start. (Han kanske tom är på väg bort).

Min startelva blir följande:

------------------------TerStegen----------------------
----Alves-----Piqué--------Mascherano---Adriano
------------------------Sergio--------------------------
---------------Rakitic----------Sergi.R---------------
------Arda------------Neymar---------------Iniesta--

Mycket löpningar och positionsbyten, framför allt mellan Neymar och Iniesta.
Spelar Adriano bedrövligt får man göra en ändring i halvtid där tex Munir kommer in för honom och Sergi Roberto går ner på vänsterbacken samtidigt som Iniesta flyttar ner till mittfältet.
Barcelona Katalano
2016-01-19 11:38
Dubbel
Barcelona Katalano
2016-01-19 11:38
@saje:

Förra säsongen hade vi Pedro som inhoppare. Du blandar ihop förra säsongen och denna hösten. Munir och Sandra minns jag inte ens om de fick spela i våras. Men jag tror jag läste någonstans att någon av dem målade i någon match i våras.
Annons: