/spanien/barcelona/forum/13540.aspx/spanien/barcelona/forum/13540.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Siempre Barça
2010-12-19 23:19
jag fattar inte inte inte varför real madrid har så jävla tur mot alla stora lag i la liga ?? kan nån förklara plzzzz
Canaletes
2010-12-19 23:18
Men lås forumet bara istället för att spärra nån....
Barcelona el Flaco
2010-12-19 23:18
Visst, det är imponerande från Madrids sida att aldrig ge upp, kriga in på slutet och göra ett mål i slutskedet av matchen, som de oftast brukar göra, men är inte ni maränger ändå något oroade över bristen på spel och fotboll som laget visar upp? Känns som att Madrid just nu lever på lånad tid då man inte har en tydlig spelidé.
Barcelona C.Andrés
2010-12-19 23:17
Kan det inte finnas någon regel för att man måste vara 18+...
Real Madrid Giallorossi Roma
2010-12-19 23:17
BlaugranaBarcelona:
Vem tycker du borde vara tränare ist för Mourinho då?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2010-12-19 23:16
Där ser man nivån på deras inlägg, måste vara 10 år gamla hela högen
Barcelona älskabarcelona
2010-12-19 23:15
Kan någon BLOCKA Pedro León | Spain: 504,030 km2 - no less, no more tack!!!!! Jag tycker att han är bara ett problem här inne .
Real Madrid Di_Maria
2010-12-19 23:15
Spärrad. /Red
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-12-19 23:14
blancosforlife

Ni har ju sålt er själ? Mourinho är erat sista hopp för framgång.
Det är pinsamt att ni Real fans ens vågar visa er här inne efter slakten på Camp Nou
Barcelona älskabarcelona
Madrid ska vara stolta över 3 poäng idag . Men dom ska fan skämmas över deras spel . Totalt värdelöst mot ett värdelös lag som hade 4 raka försluter inför matchen . Innan Carvalho blev utvisad så var det Sevilla som hotade mer .
Real Madrid blancosforlife!
2010-12-19 23:13
Hahaha snälla gud hur kan ni säga att madrid är riktigt dåliga och att madrid har sålt sin själ för och vinna titlar?? Va ärliga för en enda gång snälla asså jävla skam. Förstår inte hur man kan vara värdelösa och riktigt dåliga när man vinner med en match mindre och kämpar till döds, okej di maria filmade idag men vad gjorde han resten av matchen? filma? Det bästa är att vi är ärliga mot varandra, Real spelar riktigt bra men Barca spelar mycket bättre just nu och riktigt starkt gjort av Barca att vinna med hela 5-1 mot Espanyol på bortaplan. Ärlighet är bäst !! HALA MADRID !!
Pedro León | Spain: 504,030 km2 - no less, no more
addeh, kom in i matchen. Nog kan du svara på mina frågor och undvika vaga begrepp såsom "pinsamt". Frågorna finns längre ner, besvara dem så jag vet hur mycket ditt förslag är värt... (noll som det ser ut just nu).

"Löjligaste jag har hört på länge. Jag skulle skämmas som Madrid-supporter att uttala mig på det sättet när ni blev så utspelade på Camp Nou. Såg du överhuvudtaget matchen?". Selektiv citering och förvränging av mina ord kan du bespara mig. Återigen: är det MÅLEN som bestämmer hur pass utklassat man är? Eller är det något annat? Och vem är det som ska ta det beslutet? Du och herr/fru Rambla? Rosell?

Ride_The_Big_One(6), vet du ens vad en spelide är? Om så, börja med att skriva upp flera olika lags spelide så jag ser om du är inne på rätt spår. Tack...
Barcelonistas
Di_Maria

5-0,2-6 1-0,2-0 0-2 behöver inte säga mer :)
Real Madrid Mackann
"Namn: ¡Barca! - Crèma Catalana
Sänt: 2010-12-19 23:09 Ändra
Japp, man hatar antifotboll. Något konstigt med det? "

Så för att du inte gillar Reals sätt att spela fotboll så är det helt okej att säga att en spelare borde få ett nackskott?

Du hade passat perfekt som SS-soldat eller vakt på något koncentrationsläger.
Barcelona Heywood Jablome - Barça si, Rosell no
2010-12-19 23:12
Di_Maria.

Du menar samma tränare som vann med 5-0?

Du har nog rätt. Jag tror att han bara sade till spelarna att gå ut och passa bollen till varandra.
Barcelona westinho
2 poäng* menade jag.

Jag tror inte ens den gudabenådade Mourinho som får 11 av 10 poäng av sig själv lyckas få detta Madrid att spela som ett lag. Inter hade spelare som offrade sig för laget. Eto'o spelade väldigt defensivt trots att han är CF. Mourinho kan ju drömma om att Ronaldo ska jobba för laget.
Barcelona Barcadinho.
Den här matchen var på en sandlåda nivå - skäms åt alla dessa miljardärer som ska få pengar för en sådan skit. Drag bort jäkla 10 000 euro direkt imorgon från samtliga. Bara tjafs, bråk, gnäll, filmningar med ingen fotboll.
Kan någon spärra Di_Maria, kommer in här och smutskastar vår klubb och tränare
Atlético addeh
2010-12-19 23:11
Pedro

"Återigen, vem är det som bestämmer hur mycket mer utspelade Real är? Går du efter antal mål eller finns det fler saker du kollar på?"

Löjligaste jag har hört på länge. Jag skulle skämmas som Madrid-supporter att uttala mig på det sättet när ni blev så utspelade på Camp Nou. Såg du överhuvudtaget matchen?
Real Madrid I ♥ Real Madrid
2010-12-19 23:10
Jag syftar på att du säger att Barca förtjänar ligasegern pga 5-0 matchen på camp nou. Real har ej fått chansen att möta Barca på Santiago, sen ni vann den matchen överlägset betyder inte ni vunnit varje match med 5-0 om Real - Barca hade ställts mot varandra vecka ut och in i ligan.
Canaletes
2010-12-19 23:10
Sluta ge cred till di Marias filmningar och skriva att han är bättre än Ronaldo. Det sårar honom djupt och han blir ledsen

Ni ser ju hur det själv har slutat mellan Casillas och Ronaldo när Casillas så att Messi är bäst i världen....

:p
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2010-12-19 23:09
Så länge Barca leder med två poäng och vi har ALLT i våra händer, bryr jag mig inte om vad skådespelarna gör.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Pedro

Jo visst ta mest poäng och man vinner ligan, att förlita sig någon form av spel ide är ganska viktigt tycker du inte?

Jag har inte riktigt hajat vad Reals spelide går ut på?
Flera stycken springer runt som vilsna höns så fort det vankas motstånd.
Säsongen är långt ifrån färdigspelat, er tränare har händerna fulla med att få laget att spela ihop, få bort all rost som just nu fått maskineriet att gå i rekord slowmotion
Real Madrid Giallorossi Roma
Westinho:
Ni leder med 2p. Om ni vinner Madrid borta också men ändå inte vinner ligan så kanske det inte är välförjänt men det är väl mest antal poäng som gäller i slutändan?
Barcelona comprende
Real madrid kan inte vinna ligan det är bara Barcelona som kan förlora den. Madrid har inget att komma med det enda dom kan göra är att be om skador i barca lägret. Bara vi som kan stoppa oss själva ingen annan !
Atlético addeh
Pedro

Jag personligen skulle tycka det vore pinsamt om man vann ligan trots en 5-0 förlust mot den största konkurrenten. Det finns inget pinsammare för Madrid-klubben. Om Real gör om samma bedrift i vår, vilket inte kommer hända, skulle de vara värdiga vinnare. Men nu, inte en chans.
Japp, man hatar antifotboll. Något konstigt med det?
Barcelona Rambla~
I ? Real Madrid

Det har du rätt i. Min intention var heller inte att dela ut någon ligapokal redan nu. Utan det hade bara kännts lite konstig om ett lag vunnit ligan samtidigt som de varit chanslösa mot Barcelona ett bra tag nu.

Jo jag vet, Bernabeu väntar först. Det lät lika possitivt i våras. :)
Real Madrid Mackann
2010-12-19 23:08
Herregud vad många hatiska barcafans. Nackskott hit och nackskott dit.
Annons: