/spanien/barcelona/forum/13523.aspx/spanien/barcelona/forum/13523.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-12-21 22:04
Barcelona gör en halvdan match och det blir genast kaos här. Vad fan är det med er? De har faktiskt tillåtelse att få vara mänskliga någon gång de också.
The Special Five
Vi tar nästa match, fattar inte all denna uppståndelse för en match som vi kryssar, herregud det är ju inte så att vi fick stryk av Alcorcon eller Real Union. Kom igen!
Atlético addeh
Abbe

Iniesta slog i alla fall inte bort alla passningar som hans kamrat på mittfältet.
Barcelona NoGo™
..
Barcelona NoGo™
Hehe det låtar som vi förlorade matchen av det man läser. Sådana här matcher kommer för eller senare och tur att det kom i CdR och inte i ligan eller CL. Det löser sig nog sk ni se var inte så arga nu.

Levante kommer att få det tufft det kan jag lova.
Barcelona Abbe.
2010-12-21 22:02
När man får kritik av folk för att man, med ett visst b-betonat lag, spelar lika mot ligaåttan i en cupmatch så kan man nog titulera sig som världens bästa lag :-).
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-12-21 22:01
Våran tid är slut! :(

Nej driver bara, aja hellre kryssa mot Athletic i cupen, än att förlora mot Alcorcon i samma turnering :)
Delarocha
addeh

Han är dock lika färglös när Xavi o Messi etc spelar.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Abbe.

Men kom igen nu, även om man har låga förväntningar på Bojan så var han dålig enligt den standaren också. Han kan ju inte göra något på egen hand, och när han väl får lägen så snubblar han bort de. Det svider, men när är det han ska utvecklas?

Barcelona .Sami.
2010-12-21 22:00
Vi är alla arga för vi är vana vid att Barca vinner hela tiden och gr väl 1000 mål. Vi alla Barca Fans är bortskämda.
Barcelona Abbe.
"De enda spelarna som enligt mig får klart godkänt är Iniesta, Pedro, Mascherano samt hela försvarslinjen. Alves gjorde trots allt en helt okej match, frånsett inläggen."

Håller inte riktigt med dig om Iniesta. Visst, han stod för ett par läckra och effektiva saker, men jag tycker att han som helhet gjorde en av hans sämre insatser på länge. Tyvärr.
Barcelona 1.70-ligan.
Den goda känslan man hade inför uppehållet är nu som borta. Och det är fan inte bara Bojans fel!
Barcelona haeger
Äh en dålig dag för Barcelona spelarna, varför ska ni hålla på att tjura som om vi förlorat titeln? Katastrof? Knappast.

I slutet av förra säsongen när Bojan var fantastisk så hyllade alla honom, nu när han väl får starta en match och inte spelar bra (vem gjorde det?) så sågar ni honom fullständigt. Det vänder fort i era åsikter, det har man märkt många många gånger.
Spanien Bajselona
Barcelona världens bästa lag? My ass att ni är. HAHHA fan va patetiska ni är. Vinner 5-0 mot Real och kan inte slå A.Bilbao er k^kar!.

Va fan var det för spel vi fick se. Likna mer hanboll än fotboll det här jag svär. Rulla runt från denna sidan till den andra i 90 min. HAHAHAHAH Bajs är ni!
Real Madrid RealMadridArmy
Ni har ju ändå en faktiskt än riktigt bra stats när ni möter bilbao på bortaplan så jag tycker ni ska vara lugna för jag förväntar mig att ni tar er vidare !
Barcelona Pep the King
2010-12-21 21:59
Andreas-
Och Barca skriver nytt kontrakt med Bojan. Ohhh
Atlético addeh
Andreas-

Jag hoppas du driver med mig. Det var knappast Bojans fel att vi inte gjorde mål. Så länge varken Xavi kan slå en passning rätt eller Alves ett inlägg till rätt adress är det jävligt svårt att göra mål för Bojan, inte sant?

Jag fullkomligt hatar folks patetiska smutskastning mot Bojan när han tillsammans med Pedro ofta är de som sliter mest under matcherna.
Barcelona Rambla~
Den här matchen påminde en hel del om den mot Inter i CL. Samma idiotiska rullande i sidled istället för att gå framåt. Trots att det knappt fanns tid kvar, envisas man med att spela bollen bakåt och lämnar över ansvaret till någon annan. Lite förvånande över det spelet med tanke på vilket djupledspel vi sett de senaste matcherna.
Dani Alves.
2010-12-21 21:58
Herregud vad är det ingen i Barca som lärt sig ta ett riktigt inlägg? Fan 20 inlägg och två kanske kom fram. Fan det är pinsamt och vart fan är motivationen?
Barcelona NoGo™
2010-12-21 21:58
Spelarna verkade ha tagit ledigt lite i förväg kan man ju säga. Katastrof är det inte och Bilboa kan ju knappast spela anti fotboll på deras hemma plan och dom nu vill vinna så våra chanser är fortfarande bra.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2010-12-21 21:57
The Special Five

Tycker vi är lika bra på att smutsa ner vårat forum för tillfället.
The Special Five
Jag är inte orolig för denna match, vi kan inte vinna varje match med 5-0 (läs Real Madrid) och spela bländande spel(återigen, läs Real). Vi som fans har blivit för kräsna när vi väntar oss en överkörning a la 5-0 varje match, självklart så har man sina dåliga dagar, ingenting är över än och vi har stor chans att vinna över de i Baskien
Andreas-
Pep the King:

Bojan ska från och med nu inte ens starta en cupmatch..
Barcelona Abbe.
Tyckte Bojan gjorde en helt okej insats. Han inledde positivt och tog för sig. Vad vill ni han ska göra när laget i sig inte ens kommer igång? Bojan är inte redo att lyfta Barça på sina axlar, givetvis.
Barcelona koon
2010-12-21 21:56
Lugna er lite. Vi är kvar i cupen. Underprestation helt klart men sådant händer. Var glada att det händer första matchen i cupen istället för i en viktig match.
Atlético addeh
Pep får ta på sig den här misslyckade matchen precis lika mycket som förlusten mot Hércules. Oerhört nonchalant och knepig startelva. Pep kanske vill slita ut sina spelare? Nu tvingas vi ställa upp med absolut bästa laget på San Mamés och det hade jag helst sluppit. Tacka den gode Guardiola för det.

Ska vi gå in med den inställningen att inte vinna matchen kan väl lika gärna Thiago & Adriano spela från start också, eller? Han sänder väldigt konstiga signaler med den här startelvan.

Villa var helt värdelös.
Messi lyckades inte med någonting.
Adriano var ännu mer värdelös.
Och Thiago satt snällt kvar på bänken.

Jag trodde Alves hade övat på inlägg, jag hade fel. Adriano verkar vara minst lika dålig, om inte sämre när det gäller att slå in bollen i straffområdet. Xavi, vad händer med honom? Maskinen även kallad, slår väl bort minst tjugo passningar idag.

De enda spelarna som enligt mig får klart godkänt är Iniesta, Pedro, Mascherano samt hela försvarslinjen. Alves gjorde trots allt en helt okej match, frånsett inläggen.

Nej, nu glömmer jag helst den här matchen snarast möjligt.
Barcelona 1.70-ligan.
Det finns visst ett sätt att stoppa dagens Barca också. Visst, spelarna var inte taggade och vi spelade med ett B-betonat lag, men faktum kvarstår: Vi avslutar en i övrigt strålande höstsäsong med ett riktigt bottennapp och en hälsning till alla andra lag att man kan rå på Barca.
Barcelona Rambla~
2010-12-21 21:55
Hussein Y

Nej precis, Athletic är ett bra lag, till skillnad mot pisslaget du supportrar. Mot er gör vi vad vi vill, oavsett om det är hemma eller borta.
Barcelona Pep the King
Andreas-
Bojan kommer alltid vara en avbytare som hoppar in då och då. Han kommer aldrig vara en startspelare.
Delarocha
Ingen idé att ge Bojan chanser. Han tar aldrig tillvara på dem ändå.
Annons: