/spanien/barcelona/forum/13506.aspx/spanien/barcelona/forum/13506.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho
2010-12-27 14:11
Barca4eva

Håller med. Liksom vad är vitsen med att intervjua honom om han inte svarar på frågorna? Det är inga personliga frågor heller, så jag förstår inte varför han vägrar att svara på dom. Dåligt.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-27 13:34
Barcelona Sporting Director Andoni Zubizarreta: "Our Transfer Dealing For January Is Over"

Vi kan nog sluta spekulera om nya köp under vinteruppehållet, det verkar som att Afellay var sista pusselbiten i lagbygget. Jag hade hoppats på en mittback då Milito är så skadebenägen och Abidal är bättre som vänsterback. Lite bonus hade varit en centertank (helst gammal), men man får väl nöja sig.
Barcelona Barca4eva
2010-12-27 12:44
Lite synd att Armin, som jag inte sett mycket av po sistone, skippade monga fragor.

Förövrigt längtar jag som tusan till nästa match..graarghhh
AndreD
2010-12-27 12:12
Haha Stoichkov har gjort det igen:

Stoichkov (ex-Barcelona): "Why have Madrid still no commemorative stamp? Because people do not know which side to spit on." [sportal.bg]
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-12-27 06:49
Nolito kanske har Saviola som rådgivare!

Saviola bytte bänk mot en annan och Nolito vill byta b-lag mot ett annat. Härlig kombination av hög ambition, begränsad talang och stort ego.

Är man 24 år och vet att man aldrig någonsin kommer att få chansen i ett storlag så bör man söka sig till Xerex, Almeria, Gijon, Hercules osv.

Eller vad fick Saviola utav flytten till Madrid? 0 speltid men 4 m. euro per år ifs. :)
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2010-12-27 04:50
"– Jag är realistisk och vill över allt annat bara spela. Om Florentino (Perez, Reals president) skulle ge mig ett erbjudande och Barcelona inte vill förlänga skulle jag gå eftersom jag är professionell. Om Madrid bjuder på mig, varför inte, säger Nolito enligt spanska Sport."
Barcelona Ordem e Progresso
2010-12-27 02:47
Alltså, för några år sedan hade Barcelona en av de absolut bästa redaktionerna på SF, men nu på sistone verkar kvantitet gå före kvalitet när det gäller intagning av vissa personer...

Ska ju egentligen inte kritisera vad folk ställer upp och gör på sin egna fritid, ideellt. Det är ju roligt att intresset är stort, men det är roligare att läsa en välskriven text, än 4 sämre.
Barcelona Basuuka
2010-12-27 01:47
Oj sorry. Läste att han skrivit miljoner.
2010-12-27 01:46
Miljoner ska det vara såklart.
Barcelona Basuuka
2010-12-27 01:45
Ordem e Progresso.

Ja det låter som sjukt mycket, men siffran stämmer.
Barcelona Ordem e Progresso
2010-12-27 00:07
"Vi GAV Unicef €1,5 Miljarder per år för att de ska sätta DERAS LOGO på vår tröja, och nu är det så att självaste Unicef-loggan skall placeras på ryggen."

1,5 miljarder euro per år? Eh, nej.
elbraco
2010-12-26 23:56
PedroRodriguez

ja, menade City :p måste ha skrivit fel...
Barcelona Abbe.
2010-12-26 23:35
Tittade precis på Informe Robinson - Campeones del mundo. Den är helt magisk. Så många underbara situationer och detaljer som kommer tillbaka till en. Pedros fantastiska insats mot Tyskland, Iniestas höfttackling på Van Bommel, till exempel.

Ack så bra.
Canaletes
2010-12-26 20:24
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Barcelonitis :P
2010-12-26 20:18
Känns konstigt att dagens 4 första nyheter i Marca handlar om Barca och Barcaspelare.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-26 20:13
... och Blackburn vill ha Oriol Romeu. Jag ber till gudarna att han stannar kvar i klubben. Hur ofta får Barca fram ett fysiskt kraftpaket som honom?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-26 20:11
Chelsea ser ut att brottas med större betydligt värre ekonomiska bekymmer än vad vi gör..
SoN_Un
2010-12-26 20:06
vill bara säga en grej, ang sneijder. alla pratar om att han förtjänar priset. men jag har aldrig tyckt att han var speciellt bra förra säsongen, duktig ja men inte världens bästa. jag tycker att millito gjorde mest i inter förra året, vann dessutom CL bästa spelare. forlan VM bästa spelare. plus, det är nu sneijder ska kliva fram i inter, men inget händer. sorry vet att ämnet är utjatad. VISCA BARCA!
Canaletes
2010-12-26 19:45
Dokumentär på spanska om Pep Guardiola om ni har tråkigt. 30 min lång.
:)
PedroRodriguez
2010-12-26 19:38
elbraco

Haha, du antog att Newcastle skulle vara titelutmanare i PL men du menade nog City väl?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2010-12-26 19:37
elnraco

Jaha då fattar jag hur du menade, det är corny ja det håller jag med om.
elbraco
2010-12-26 19:31
Det var inte meningen att beskriva Newcastle som ett toppenlag, men från att ha kommit ifrån The Championship till att ha 70% bollinnehav och lite press på City är ändå imponerande. Själv tyckte jag Tiote var rätt duktig om man bortser från misstaget, han låg alltid nedanför Citys anfall och störde o.s.v.
Till exempel har dom redan besegrat Liverpool med 3-1.

PedroRodriguez
Nej verkligen inte!

iBarca!
Inte sliskig som i "backslick ala brat" sliskig utan mer lite för gulligull-överdrivet. Som om Villa tycker det är skitkul att sitta och hålla en boll i famnen på en unge.
Dock är det ju för ett bra syfte så thumbs up.
The Special Five
2010-12-26 19:21
Haha Real Madrid hade ju varit ligans bottenlag isåfall, får slåss med Valencia och Arsenal om att klara "kontraktet"
Valencia david
2010-12-26 19:19
"Den goe och glae göteborgaren har en speciell plats för Barça i sitt hjärta och skriver alltid passionerat kring sitt favoritlag."
Va?
Vem är ens denna kille? Har inte läst något av honom alls vad jag kan minnas och hans svar här? Seriöst? Diskussionerna på ert forum är bättre och betydligt mer nyanserade. Nog måste man kunna skriva bättre än såhär?

"Att Rosell har begränsat rätten för culés att bli medlemmar (socios) i klubben?
- Inget svar.
Sandro Rosell som person och president generellt. Ordet är fritt.
- Ingen kommentar."
Wow så dåligt.

"Vi tackar även honom för hans insatser här på SvenskaFans anno 2010 och hoppas på lika trevligt material året som kommer."
Haha, "Ingen kommentar"!
2010-12-26 19:17
Haha fyfan va dumt, ingen kommer ju kolla på de andra ligorna utan endast "europaligan", och man kommer förlora pengar på det. Vilket geni kom på den idén undrar man.
The Special Five
2010-12-26 19:17
Arsenal, City,Tottenham är mycket större titelutmanare än Newcastle, lyckas dom i slutet av säsongen med bedriften att ta en Europa League plats borde dom vara väldigt nöjda
Spanien maggan82
2010-12-26 19:15
sitter nu och läser en spansk tidning, där det står att alla lag vill att barcelona och real madrid borde starta en egen liga för att det är för stor skillnad mellan lagen. det handlar såklart om vad det som händer på plan och särskilt om tv-pengarna. men det är inte bara i spanien det gnäll utan. även i de andra stora ligorna.

Exempel som står i tidningarna: barcelona, rea lmadrid,chelsea.united, bayern munchen, inter, milan, arsenal. lyon.valensia. alltså en europaliga, men samtidigt så blir ju inte Champions leugue inte så intresant längre.
PedroRodriguez
2010-12-26 19:14
elbraco

Ska Newcastle kunna utmana United & Chelsea?
Don't think so mate:)
2010-12-26 19:06
elbraco

Hur kan en bild på ett barn med downs syndrom vara sliskig?
The Special Five
2010-12-26 18:40
Förstår inte hur du kan tycka Tiote är duktig, i min mening var han sämst på plan efter den holländske målvakten. Ansvarig för ett av baklängesmålen och en allmänt usel insats. Routledge är flera nivåer ifrån både Walcott och Lennon, en fattigmans Jermaine Pennant helt enkelt. Hur kul är det föresten att se Newcastle tjonga upp långboll efter långboll mot Nolan och Carrols pannor? Dock tyckte jag Nile Ranger(den unge avbytaren)imponerade, har en väldigt märkvärdig bakgrund, då han ska ha spenderat 11 månader på en ungdomsanstalt efter ett rån
Annons: