/spanien/barcelona/forum/13501.aspx/spanien/barcelona/forum/13501.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-02-15 21:39
CuléAK (F.d Robin.)

Tror du Zlatanho*an skriver nåt om Tottenham eller? Hahahaha..:D
Canaletes
2011-02-15 21:38
Andreas - V.V [Barney S]

Florentino vill inte ha spelare från Calderons tid. Därför vägrar man acceptera Pepes krav på 1milj euro mer och därför underskattar dem Higuain så mycket

En teori bara, trolig teori
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-02-15 21:37
Hetfield

De kom fyra i serie A förra året och kvalade i årets cl, dock misslyckades dom.
Länktips:
2011-02-15 21:36
Hetfield //

Sampdoria spelade champions league kval, gick som bekant inte vidare dock.

Åkte mot Werder Bremen.
Hunting Bears
2011-02-15 21:36
Hetfield

Ja dom kvalade så vitt jag vet.
elbraco
2011-02-15 21:35
Milan behöver en Sneijder som kan hålla igång ett snabbt spel.

Alltså Aftonbladet är såna rubrikhoror, "zlatan blåst på solklar frispark" herregud...
Tottenham blåsta på 2 straffar kanske vore more like it.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-15 21:34
Nä, jag håller inte Real Madrid som en potentiell vinnare. Det är inte föratt jag ogillar de, det är mer föratt de har för många svin i laget med förlorarmentalitet. C.Ronaldo slutar typ spela fotboll om han inte får bollen.

PedroRodriguez

Med tanke på deras form och bästa startelva så såg jag de som en potentiell CL vinnare, men det håller inte med Seedorf som en form av playmaker.

DM1982

Spelade Sampdoria i CL?

Hunting Bears
2011-02-15 21:33
Det är inte GAIS ni möter Milan.
Barcelona Barca-nist
Väck mig när nån har gjort mål !
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
Aftonbladet: Zlatan blåst på solklar frispark.

Hah men inget om straffen :)
2011-02-15 21:32
Lite snålt med 2 minuters tillägg? Tog väl nån minut mer än så?
Barcelona DM1982 [Runtime Error]
2011-02-15 21:32
Hetfield- Megan Fox is a dude

Cassano är väl cup-tied?

Det ser väl ut ungefär som jag trodde, Milan hänger inte med för fem öre. Det ser nästan lite pinsamt ut och då lägger väl Tottenham inte in högsta växeln i en bortamatch får man anta. Kan bli läskigt med när Bale är tillbaka nästa match, finns inte en chans att de hänger med när han kör igång.

Nej, Milan kommer absolut inte vinna CL det finns inte en chans.
elbraco
2011-02-15 21:31
Kan iofs hålla med om Real men jag kan inte se dom som vinnare i en final mot t.ex. oss eller United. Har Ronaldo en grym dag så kanske men det ska nog mycket till..
Barcelona el diablo
2011-02-15 21:30
Sommarens Copa America kommer bli hyperintressant för Messis del. Själv tror jag Brasilien försvarar förra guldet som Argentina inte vunnit sedan 1993. Men se upp för Uruguay som ingen trodde på i sommarens vm och som borde fått en medalj. Det är sorgligt att Uruguay inte fått sitt internationella erkännande ännu..de har trots allt 14 Copa America titlar lika som Argentina. Och Uruguay slår fortfarande Spanien med hästlängder i fotboll! Spanien kommer ramla snart ur toppen. Det blir en jäkla spännande turnering som slår EM tycker jag. Fotbollens hemkontinent när det gäller teknisk fotboll slår inget annan världsdel. Där spelas den mest sevärda fotbollen. Förövrigt så borde gamla Fifa World Player of the year komma tillbaka, nya Ballon D`or är inget uselt..
PedroRodriguez
2011-02-15 21:30
Hetfield

Hade du Milan som en potentiell vinnare? Nä inte jag, försvaret håller absolut inte mot lag i CL. Zlatan har inte lyckats uträtta något, inte heller Robinho och Seedorf i anfallet.

Man U är alltid farliga och de kommer långt i detta CL.
Hunting Bears
2011-02-15 21:29
Real skulle jag nog ha kvar som en potentiell vinnare. Men Milan har jag aldrig ens haft på min lista.
2011-02-15 21:29
Det måste vara nåt allvarligt fel på Madrid alltså..
Hur kunde man släppa en spelare som V.D.V? och ROBBEN? .. I dont get it..
elbraco
2011-02-15 21:28
Ärligt talat så handlar det nog bara om United och Barca. Inter är så beroende av Sneijder och Maicon (och delvis Eto'o), Chelsea är i svacka, Real saknar erfarenhet och vinnarmentalitet, Arsenal är för svaga.
Om man generaliserar lite ;)
2011-02-15 21:25
Nä, jag har tagit bort Milan som en potentiell CL vinnare i hjärnan, detta håller inte. En Robinho som är mer intresserad av att trixa, en Pato utan form, en isolerad Zlatan, en Cassano som har precis börjat komma igång. Deras mittfält och försvar hör till allsvenskan.

För mig handlar det bara om Man U, Inter, Barcelona och möjligen Chelsea, även om jag tror att de förstörde sina chanser att vinna CL i och med köpet av Torres.
PedroRodriguez
2011-02-15 21:24
Det är tur att Bale inte spelar. Han hade ju sprungit åttor runt Milans försvar.
Hunting Bears
2011-02-15 21:22
Det skumma är ju att jag är inte direkt imponerad av Spurs startelva med Pienaar, Sandro och Crouch men ändå lyckas de spela ut Milan totalt.
elbraco
2011-02-15 21:21
Haha, det är bara att inse att Milan kanske inte är ett så namnstarkt lag MED* dessa skador. Att sätta Seedorf som offensiv mittfältare/spelfördelare....usch, jag ryser på tanken. Bra skott har han dock. Själv hade jag nog satt Ibra som CF och sen kvicka och tekniska Pato och Robinho framför.
2011-02-15 21:20
Hunting Bears

Knappast, men Nesta är fortfarande Nesta. Den här matchen visar verkligen Milan som sårbara, Zlatan står ju där uppe utan understöd.

Den här matchen påminner mig om Inter i CL med Zlatan där han får stångas ensam, sen så slänger Mancini in Figo (lol) föratt hjälpa Zlatan.
Hunting Bears
2011-02-15 21:19
Hetfield

Du tycker backlinjen håller högre klass eller? Antonini, Yepes, vad har dom mer? En invalidiserad Nesta och typ Merkel?
2011-02-15 21:18
Jisses, det är korpenklass på Milans mittfältare...Gattuso, Seedorf, Flamini osv...
2011-02-15 21:17
elbraco //

Måste nästan varit så, enligt reprisen så tittade jag domaren rakt in i "incidenten" ..

Hunting Bears
2011-02-15 21:17
Hur kan man lyckas nämna Zlatan när Milan inte ens rör bollen och får försvara sig en hel halvlek typ?
elbraco
2011-02-15 21:16
Fin armbåge på Ibra. Kompensation för Tottenham att han inte blåser där?

Tottenham har nog de tre bästa kroatiska spelarna, Modric, Kranjcar och Corluka. gillar dessa herrar! (vet att modric inte spelar).
PedroRodriguez
2011-02-15 21:15
Hunting Bears

Sant. Mannen är skön och skjuter som en häst sparkar men är ingen löpare.
2011-02-15 21:15
Jag börjar snart tro att Viasat snubbarna har en bonus på 100 :- varje gång dom säger Zlatan.
Annons: