/spanien/barcelona/forum/13469.aspx/spanien/barcelona/forum/13469.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco
2010-12-29 00:25
Tack för länk Abbe. Bojan såg ju grym ut! Hoppas verkligen han får lira mot bottenlagen nu i början av Januari tillsammans med typ Thiago.
De djupledslöpningarna hade passat utmärkt framför Xavi, Messi eller Iniesta.

Han som spelar fram Bojans första mål är lite lik Puyol :P
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2010-12-29 00:15
Grymt snygga tröjor!

*Måste ha :)

Någon som vet var dom finns?

Edit: hitta
Barcelona Abbe.
2010-12-28 23:26
Höjdpunkter från matchen till dem som sökt.
The Special Five
2010-12-28 23:12
Hade Iniesta varit katalan så tror jag nog Katalonien hade vunnit VM och lekt ut Spanien utan tvekan, nu när han inte är de så hade de nog varit mycket jämnare. Vi hade utan tvekan gått till kvartsfinal
Canaletes
2010-12-28 23:03
Hur långt tror ni Catalunya skulle komma i ett VM med alla stjärnspelare?

Tror lätt att vi skulle komma till kvats iaf
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2010-12-28 22:49
comprende

Ledsen att behöva göra dig besviken men Zlatan är redan gift, jobbigt med olycklig kärlek men fortsätt du att älska på avstånd.

Man måste få jämföra spelare och deras mentaliteter, tagga ner.
Barcelona comprende
2010-12-28 22:46
Herregud vad har ni emot Zlatan, shit en halvsäsong som gick åt helvete inget mer med det.( det va fan ingen här som klagade när han gjorde mål varje match under hösten). Han är Milan spelare släpp det gå vidare. Och Zlatan/Balotelli/ Ronaldo/Etoó är dom starkaste mentalt. Hur jävla lätt är det vara ödmjuk när man är hatad i varje bortamatch. Alla dessa kommer från slummen(ghettoställen) tro fan att dom har attityd då. Att bli bänkad av en b-lirare till att gå att dominera i Italien 6 månader senare det är fan starkt. Han hade inget emot staden, inget emot klubben, inget emot spelarna i Barcelona utan bara problem med tränaren. Och det har varenda en som har spelat fotboll haft. Visst dåligt att gå ut i media och försöka sänka Pep, men det är bara hans sätt att försvara sig.
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 22:02
LOTG - Cruijff #9 & Gabriel

Ett videoklipp med highlights kommer antagligen att komma upp på YouTube lite senare ikväll.
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 22:00
addeh

På det viset, då förstår jag. Jag tänkte lite mer på hur Zlatan och Ballotellis egon är, men jag förstår vad du menar.
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 21:56
addeh

Bra, då är vi båda nöjda. :-)

Cataloniaboy

Matchen slutade 4-0 till Katalonien. Bojan gjorde 2 mål och 2 asister. Du kan läsa mer om matchen i den senaste artikeln som heter "Bojan tvåmålsskytt när Katalonien krossade Honduras".
elbraco
2010-12-28 21:54
Bojan är, trots hans ålder, en av spelarna som det skriker Barcelona mest om.
Riktigt nice statistik idag, tyvärr missade jag matchen. Hoppas han får lira till våren.
Barcelona Gabriel
2010-12-28 21:53
Hörde att Bojan stod för en grym insats mot Honduras. Härligt att höra. Någon som vet vart man kan få tag på higlights från matchen?
LOTG - Cruijff #9
2010-12-28 21:52
Missade matchen, kan man se målen någonstans nu i efterhand?
Atlético addeh
2010-12-28 21:50
CarlesPuyolSaforcada

Han ska inte vara lika dum i huvudet som Zlatan & Ballotelli, bara ha samma psyke. Det skulle inte skada om Bojan gick ut på planen och tänkte "det här kan jag göra, jag är bäst" typ.
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 21:49
addeh

"Nej du har inte fel, det är korrekt uppfattat. Två mål och två assist är ett alldeles strålande facit!"

Bra, då är vi båda nöjda. :-)
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 21:48
addeh

Jag skulle inte vilja att Bojan började tänka mer som Ballotelli. Ballotelli har blivit en Zlatankopia, tyvärr.
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 21:47
Födel

Jag kan svara. :-)

Det kan inte ha varit David Villa som satt vid Cruyff, eftersom att Villa inte var uttagen. David Villa är inte katalan. Du kan läsa om vilka Barçaspelare som var utagna och spelade i artikeln som finns på länktips.
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 21:45
Cataloniaboy

Matchen slutade 4-0 till Katalonien. Bojan gjorde 2 mål och 2 asister, du kan läsa mer på artikeln på länktips.
Barcelona Födel
2010-12-28 21:44
Någon som kan svara om det var D.Villa i slutet av matchen som stod bredvid Cryuff? Var sjukt lik honom.
Atlético addeh
2010-12-28 21:42
Hetfield

Ja, till viss del handlar det naturligtvis om självförtroende och psyke. Jag tror det är en blandning av vad du och jag menar, men visst, lite Ballotelli-psyke hos Bojan skulle inte skada. Såg att City-spelaren gjorde hattrick idag för övrigt.

Cataloniaboy

Katalonien vann med 4-0, målskyttar Corominas, Sergio Garcia & Bojan x2.
Barcelona Cataloniaboy
2010-12-28 21:31
Hur slutade matchen? Målskyttar?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-12-28 21:26
addeh

Bojan måste tro på sig själv, det är vad som är problemet. Han har ju tydligen potential, det är psyket som inte klickar helt rätt.
Nu har inte t.ex: Balotelli världens bästa psyke, men skillnaden är att när han går ut på planen så tänker han "Jag kan göra detta, jag är bäst".

Bojan måste lära sig att tro på sig och våga, hellre att man satsar och misslyckas än att aldrig försöka. Om han kan ändra det så kommer vi se en helt ny Bojan.
Barcelona Barca4eva
2010-12-28 21:18
Härligt för Bojans del...jag är en av de som fortfarande ser en vilsen pojke i Bojans ögon men det här hjälper bara mig att sudda bort det.
Atlético addeh
2010-12-28 21:08
CarlesPuyolSaforcada

Nej du har inte fel, det är korrekt uppfattat. Två mål och två assist är ett alldeles strålande facit!
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 21:01
Bojan gjorde 2 mål och 2 assister, eller har jag fel?
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 21:00
1.70-ligan.

Ja, han är en stor fotbollspelare som kommer att utvecklas mer när han får speltid, det är ganska självklart tycker jag. Frågan är när han kommer att få sitt stora genombrott.

Grande Bojan.
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 20:59
addeh

Jag förstår, Bojan har på senaste tiden haft svårt med att prestera med tanke på att han har fått ganska lite speltid. Men efter regn kommer solsken, inte sant?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-12-28 20:58
Addeh,

Co-sign. Idag fick vi än en gång bevisat hur mycket fotboll det finns i lille Bojan. Bara han får mer speltid är jag övertygad om att man får ut mer av honom även i Barca. Tur att han fortfarande bara är 20 år och har framtiden för sig. Hans speltid kommer att komma och då kommer säkerligen också det stora genombrottet.
CarlesPuyolSaforcada
2010-12-28 20:57
Underhållande match, Bojans insats var suverän. :-)
Barcelona Födel
2010-12-28 20:56
Var det David Villa på bänken med Cryuff?
Annons: