/spanien/barcelona/forum/13461.aspx/spanien/barcelona/forum/13461.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2011-04-13 12:51
Vill bara säga det att Valdes har varit nr1 i världen den här säsongen helt klart. Den räddningen han gjorde igår var inget annat än världsklass!!
Barcelona 100% AntiMadridista
2011-04-13 12:34
Etoo var den perfekta spelaren för Barca. Jag tycker skit mycket om Villa, men Etoo var bättre.
Fidizzle
2011-04-13 12:29
malique

Vill ba notera till dig att eto'o hade sin bästa säsong i barca då ronaldinho redan gått till milan.
I ärlighetens namn var eto'o vår bäste nr 9 sen gamle ronaldo spelade.
Barcelona Cataloniaboy- Anims Abidal!
2011-04-13 12:20
Hetfield
Tevez är ju samma spelartyp som Pedro, en riktig grovjobbare. Det är en tekniskt spelare som Neymar, Sanchez vi behöver.
Barcelona malique
2011-04-13 12:15
jag måste bara lägga mig i etoo villa snacket, jag tycker dem är rätt lika, båda är dödliga och båda springer mycket för laget men etoo hade ronaldinho som passade hälvten av hans mål medan villa får inte såna bollar samt att han måste spela centralt inte kanter,,,, villa - etoo 9-9 av 10-10
Barcelona Hetfield
2011-04-13 12:02
Oj oj, det pratas en hel del om att Zlatan kan gå till Man C. Om det stämmer, kan vi inte byta Zlatan mot Tevez rakt av? Tevez är tillräckligt "gammal" för att inte rubba Bojans framtid, men å andra sidan så vore det skönt att få pengar så att vi kan spendera på andra saker. Det ska bli oerhört spännande att få se hur det blir under sommaren.

Det stod i nyheterna att Real ska lägga bud på Sahin, om det stämmer så blir man ju hyfsat orolig då Sahin är precis vad Real behöver föratt ta sig till nästa nivå. De har saknat en ordentlig playmaker sen Zidane lämnade de.

Bat

Seriously dude, varje gång du skriver här så är du bitter. Är det kanske inte dags att släppa Villa affären? Vi är bättre av med honom, ni är bättre av utan honom.
,Sami
2011-04-13 11:54
Pique hyllar Mascherano. Så jävla synd att Mascherano är avstängd!
Barcelona Cataloniaboy- Anims Abidal!
2011-04-13 11:45
1.70-ligan
Puyol är Puyol, det går inte att ersätta hans hjärta, vilja och vinnarskalle. Vi har dock klarat oss bra under dessa månaderna han har varit skadad.

Feliz cumpleaños Puyi!
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-04-13 11:29
Puyol kanske kan spela CdR finalen!

Men ska han verkligen sättas in i hetluften direkt? Kanske är dumt att skynda fram, nu när vi har Mascherano som kan spela där också.
Barcelona Joan Gamper 1899
2011-04-13 10:50
Valdes är stora matchernas man. Han har räddat oss mot Chelsea, Arsenal, Real, Villarreal med flera....

Grattis kapten!
AndreD - Anims Abidal!
2011-04-13 10:45
Visca Barca-Messi#10

Jag skulle nog säga att Valdés varit riktigt bra sedan 2009. Det var då han slutade med de oförklarliga tavlorna. Men jag tycker fortfarande att Casillas är den bättre av de båda om man räknar till högstanivå.

Del Bosque är känd för att vara väldigt konservativ då han väldigt sällan roterar i landslaget. Tror att Casillas kommer vara förstemålvakt i minst 3 år till.
Barcelona Visca Barca-Messi#10
2011-04-13 10:36
AndreD - Anims Abidal!

Dem flesta andra supportrar borde inse att Valdes har varit världens bästa målvakt under dem senaste säsongerna. Efter 2006 så har katalanen tagit över Buffons titel som världens bästa enligt mig.

Någon som håller med om att Valdes borde ta över målvaktsposten i Spanien istället för Casillas? Jag tycker inte iker har varit så bra den senaste tiden. Lite för många tabbar för att vara målvakt i världens bästa landslag.

Edit: Vill bara påpeka att Casillas är en bra målvakt. Top 10 i världen lätt. Men för att vara en riktig stjärnmålvakt så behöver han bli lite mer stabil. Han borde titta lite på Van der Sar och Valdes. Då kan han nog lära sig en hel del.
Barcelona Criff
2011-04-13 10:34
Grymt Sonesson!
JonasPonas
2011-04-13 10:26
Hej! Jag ska till Barca nästa vecka och försöker få tag i biljetter till hemmamatchen mot Osasuna. Är det någon som kan rekommendera bästa sättet? Via officiella hemsidan hittar jag bara singelbiljetter. Jag hittar några sajter som säljer andrahandsbiljetter med ganska fet markup (2000kr per skalle), men tänkte försöka få ner priset lite. Tack på förhand för svar!
AndreD - Anims Abidal!
2011-04-13 10:23
Sano97

Till och med en huvudlös kyckling vet att Valdés är världens bästa målvakt just nu. Skit i vad trollen säger.
Barcelona Figeta - Anims Abidal
2011-04-13 10:17
Fan vad besviken man blir på Pep när han inte vilar fler spelare. Detta var ett perfekt tillfälle för spelare som precis kommit från skada (pedro) och som behöver rutin (thiago). Xavi,Pique,Villa,Alves,Messi borde inte alla fått starta. Nu klarade vi iallafall oss utan skador och bara blicka framåt inför El Classico.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-04-13 10:16
Lucescu: "I wish Barcelona success in future games. I would be very happy if they won the Champions League."
Lukescu och Pep verkade komma bra överens igår!

Idag fyller El Corazon år! Grattis Puyol!
Barcelona Sano97
2011-04-13 10:15
Det där med att valdes inte är världsmålvakt är bara skitsnack. De senaste åren har han vart bättre än cassilas och han har räddat barca flera gånger om. Gratis på födelsedagen kung puyol.
AndreD - Anims Abidal!
2011-04-13 10:12
Kung Carles Puyol fyller år idag!
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-04-13 09:11
Mascherano var bra i går. Lite ovan position, men jag tror att han kommer att växa i den och kommer nog att spela mittback under den här vitala månaden.

Han bröt bollen flest gånger av alla spelare.
2011-04-13 09:06
Jag missade matchen igår. Men spelade Masken som mittback? Spelade han bra eller dålig?
2011-04-13 08:52
BAT

Bitter för att ni ligger 30p efter Barca? :)
Barcelona C.A.K (Lyon)
2011-04-13 08:27
Bat//

Får man fråga vad grunder ditt påstående om Valdes som medelmåtta på?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-04-13 02:30
Bat

Som Valencia fan ska du verklligen uttala dig om spelares utseende?
Hernandez får Inzaghi att framstå som en modell.

Valdes tabbar sig inte längre och räddar oss i viktiga matcher, har du bott i grottan senaste cl finaler eller?

Pajjas
Valencia Bat
2011-04-13 02:13
Barcamannen//

Haha, nä det där va INTE taskigt!

Är det någon som liknar en råtta i ansiktet så är det Victor Valdes med sina bävertänder :D varför dampa han i förra el clasicot förresten när Pep fick en knuff eller vad det var: "Rör inte han som fortsätter ställa en medelmåtta som mig i målet när det finns så många klassmålvakter där ute" :P men han var bra mot Villarreal men han har ju fått 8 år på sig med, det skulle göra vilken sopmålvakt som helst till klass
Barcelona Derrobarca_MADRID CABRON, SALUD AL CAMPEON!
2011-04-13 01:20
Grabbar och tjejer, vi är med om en viktig tid inom historien, det är inte alltid det är fyra el clasicon på 18 dagar!
Barcelona Milario
2011-04-13 01:06
Hej!
Har letat överallt för att hitta om nån nyhet om Puyols skada. Vet någon nånting om detta?

Tack på förhand =)!!!
Barcelona Barca4eva
2011-04-13 00:39
Coach pep -

Det önskar de nog att de kunde göra.
Barcelona Barcamannen
2011-04-13 00:38
Inte för att vara taskig mot pep, men han liknar faktiskt en råtta i ansiktet.
Coach pep -
2011-04-13 00:34
Shalke kan imorn välja att skita i att spela matchen, förlora med 3-0 på Walkover, och gå vidare ändå!

Grande Inter!
Annons: