/spanien/barcelona/forum/13455.aspx/spanien/barcelona/forum/13455.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid KISS.
2011-01-04 00:51
Jag själv tycker att Reals matcher är väldigt underhållande. Speciellt de som slutar med 1-0 för de kommer man minnas för alltid! Sen, vad har tråkigt spel med bra fotboll att göra? Bara för att man spelar tråkigt så betyder det inte att man spelar dåligt.
Barcelona älskabarcelona
2011-01-04 00:48
Ronaldo - Gör allt för uppmärksamheten . En riktig respektlös spelare full av ego . 5 av 5 i betyg när det gäller skådespel
Pepe - Rent psykopat som sparkar på folk
Di Maria - 6 av 5 i betyg som skådespelare . i en värld försig
Ramos - Ingen glömmer vad han gjorde mot sina landsmän vid slutet av el classico matchen . Psykopat han med
Özil - Ena dagen Barca fans nästa dag så kysser han Madrids klubbmärke - SÅ FALSK!!
Madrid består av flera äckliga spelare .

Barcelonistas
2011-01-04 00:44
di maria borde lägga ner verksamheten och dra till hollywod

kiss

för att va ärlig med pelleegrini spelade ni en rätt så rolig fotboll. Men med mou som förövrigt leker jesus på bänken, så spelar ni en fotboll som är rena sömnpillret. eran fotboll är lika underhållande som att sitta s och glo på en vit vägg i 90 min...

getafe hade fan runt 60% boll idag mot er
Real Madrid KISS.
2011-01-04 00:44
westinho//

Jag vet inte hur många mål vi har gjort, men jag vet att det är många. Jag vet också att vi har släppt in otroligt lite mål. Vi gjorde ca 20 mål på 4 matcher en period. Bara för att vi spelar "fult" och "tråkigt" en eller två matcher betyder det inte att vi har gjort det hela säsongen.
Barcelona westinho
2011-01-04 00:41
KISS.

Du har nog delvis rätt faktiskt. Många av oss är arga eftersom Real Madrid endast är 2 poäng bakom oss, trots att vi är ljusår bättre. Att ni vinner genom att spela tråkigt, fult och osportsligt förbättrar inte situationen.
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2011-01-04 00:39
¡Barca! - Crèma Catalana

Varför ska jag skämmas? straffen var nog ingen straff! di marias filmningar i slutet köper jag lite då han hade sprungit som en häst precis innan och ville "vila" lite och samla kraft! men att han bara lägger sig ner ser lite pinsamt ut, han kunde ha gjort det snyggare ! men domaren köpte det som tur var för oss..
Sevilla Biri Biri
2011-01-04 00:37
Synd att Di Maria bara förstör det för sig själv. Duktig spelare men väldigt, väldigt smutsig spelare.

Real Madrid KISS.
2011-01-04 00:36
De är arga för att de alltid har förhoppningar om att Real ska förlora. Och när de inte gör det, så skyller de på domaren och Ronaldo.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-01-04 00:35
Skäms inte du efter en match som idag? Klart att man som Barca fan äcklas av Di Marias filmningar, straffen var patetisk och hans maskningar och filmningar mot slutet var ännu värre. Att DU orkar och har mage att komma in hit och kommentera.
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2011-01-04 00:32
ni måste ju hata Real mer än ni älskar barca? iaf dem flesta. att ni orkar...
skyddar inte di maria eller ronaldos filmningar ,men finns andra som filmar kanske inte lika mycket men vill bara säga: glöm inte bort alla grejjor som endel av era spelare har gjort under dem senaste åren!
Barcelona >The Reporter<
2011-01-04 00:30
En kompis om Ronaldo,

Kompisen ; Ronaldo är en Luther-anhängare

Jag; Haha, va menar du?

Kompisen; Ja han protesterar mot domsluten hela tiden när han itne får frispark. Han är en protestant
Barcelona Ronaldinho Jr.
2011-01-04 00:26
Förstår inte vart du vill komma. Klart som fan man är avundssjuk på varenda proffesionell spelare, jag menar det är ju trots allt världens i särklass roligaste jobb. MEN jag är absolut inte avundssjuk på att cristina spelar i real och inte i barca om det är det du menar? Har aldrig gillat henne och kommer aldrig att göra det heller. Kommer dessutom kalla henne för cristina till den dagen hon slutar filma och gråta som en flicka...
Barcelona westinho
2011-01-04 00:24
Skönt att se vissa på Puertan skälla ut Di María. Han är numera officiellt den största fjollan i la liga. Trodde aldrig jag skulle tycka en spelare är mer fjollig än Ronaldo, men Di María är bara ren och skär smuts. Usch.

Det var en gång man respekterade vissa spelare i Real Madrid. Nu är det bara sorgligt att titta på det laget, fullt med äckliga spelare. Tror även Casillas skäms för sitt lag.
Real Madrid KISS.
2011-01-04 00:24
Hetfield//

Jag har hört det typ 5 000 000 gånger. Och om du försöker du göra mig arg så failade du. Jag är stolt Rral Madrid och KISS-fan.

Hejdå!
Barcelona Ronaldinho Jr.
2011-01-04 00:23
Haha den bilden hade jag inte sett innan :)

Nämen seriöst, man tycker ju faktiskt att om man "gör 2000 situps varje dag" så bör man kunna stå på benen när en spelare springer BREDVID en..
Barcelona älskabarcelona
Detta går så bra ihop . Madrid som lag är skam , spelarna är skam och så klart då att fansen är SKAM med! .
Real Madrid KISS.
Allvarligt talat, jag vill inte provocera, men jag stör mig bara på att folk ska kalla Ronaldo för tjej eller bög bara för avundsjuka, ja avundsjuka, inte avsky
Barcelonistas
2011-01-04 00:20
Di Maria har lärt sig en hel del av cristina kolla han slänger sig maskar hela tiden. och ronaldo inte nog med att han filmar varje match så gnäller han som en liten fjolla varje gång på domaren.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-04 00:19
KISS.

Du har två fail just nu. 1. Du hejar på ett äckligt lag. 2. Du gillar ett band med vuxna män som klär ut sig till fjollor och sminkar sig.

Enough said. Och sist men inte minst, Di Maria är en medioker nolla.
Barcelona Pep the King
2011-01-04 00:19
Cristinas nya Sport.
Real Madrid KISS.
2011-01-04 00:16
Ni skämmer ju ut er mer och mer, man tycker ju nästan synd om er.
Barcelona älskabarcelona
2011-01-04 00:15
Mina landsmän har den perfekta bilden på Ronaldo .
Barcelona Ronaldinho Jr.
2011-01-04 00:15
Och nej ingen avundsjuka, snarare avsky..
Barcelona Ronaldinho Jr.
2011-01-04 00:14
Vad menar du? Heter hon Crista eller..?
Real Madrid KISS.
2011-01-04 00:13
Är det en tröst för dig att kalla honom Cristina? Försöker du dölja din avundsjuka? Jag förstår dig...
Barcelona .Sami.
2011-01-04 00:12
addeh
Visst Villarreal är ett bra lag men att de ska vinna över Real tror jag inte. Men vi får hoppas. Men jag tror att Villarreal kan sno åt sig en poäng. Har hört att Senna och Nilmar missar matchen. Väldigt synd!
Barcelona Ronaldinho Jr.
2011-01-04 00:12
Alla utom möjligen marängerna själva vet att Cristina har filmat till sig fler straffar och frisparkar än vad hela Barca gjort. Att hon nu fått en kompis i form av Maria visar väl bara att småflickor inte bör spela herrfotboll..
Real Madrid Shac81
2011-01-04 00:06
Jag skäms absolut inte över o vara en Real Madrid supporter. Men jag håller
Med många över att Getafe var värda 1p. Inget snack om den saken. Getafe var bättre och jag är orolig över hur sjukt beroende vi är av Ronaldo. Ingen bra match av oss ikväll enligt mig och vi har en svår tid framför oss. Vi möter Villarreal nu på söndag och jag blir inte förvånad om vi tappar poäng där. Har respekt för Villareal. Så ni har en god chans på att dryga er ledning nu i helgen. Peace
Real Madrid Sou_Ronaldo
2011-01-04 00:06
Ähh kolla bara på Dani Alves så har ni låten Higher mer Erik Grönwall.
Busquets liknar en fiskpinne med ett mjölpaket huvud och om det är någon som tar det till en annan nivå så är det han!!
Real Madrid Sou_Ronaldo
2011-01-04 00:05
Ähh kolla bara på Dani Alves så har ni låten Higher mer Erik Grönwall.
Busquets liknar en fiskpinne med ett mjölpaket huvud och om det är någon som tar det till en annan nivå så är det han!!
Annons: