/spanien/barcelona/forum/1345.aspx/spanien/barcelona/forum/1345.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nemesis 10
2016-01-20 22:06
Den där jävla Aduriz ska ha kort, så jävla ful han är som skrapar sina dobbar mot en liggande Neymar
Mod.
Nu släpper vi vad skribenter i Puertan skriver.//Mod.
Barcelona Rambla~
Domaren tittar åt ett annat håll. Det där är rött kort!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2016-01-20 22:05
Jävla smuts Aduriz!
Barcelona Rambla~
För helvete dåååå Aduriz skum
Barcelona neymar JR
Så jävla ful han är
Barcelona neymar JR
2016-01-20 22:04
Iniesta jisses så underbar
Barcelona Rambla~
2016-01-20 22:03
Håll i nu första 10m.
Barcelona Vampíro
2016-01-20 22:03
Finns dock ett antal härinne som är minst lika dåliga och enögda som skribenterna på andra sidan. Let's be real.
Barcelona Liunil Masse
2016-01-20 22:02
Måste berömma Bilbao. Spelar fantastisk fotboll o pressar nästintill felfritt hela tiden.
Barcelona neymar JR
2016-01-20 22:01
Kaxigt av munir, härlig självförtroende Rätt att försöka
Barcelona Liunil Masse
2016-01-20 22:01
Munir visar confidence. chippar där, wow haha.
Barcelona Santiago Cazorla
2016-01-20 22:00
På tal om El Pasillo gillar han verkligen orden 'förnedrade' och 'mediokra', nästan så att det är de enda orden han kan använda för att förklara någonting.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2016-01-20 21:59
Det är bara att applådera att vi har ett så fantastiskt och intelligent lag. Skillnaden mellan våra spelare och Madrids spelare är att våra är intelligentare än deras.

Busquets närvaro erbjuder Iniesta att ta större risker, Busquets närvaro erbjuder Arda Turan och Rakitic att känna frihet i offensiven.

Madrid utan BBCs mål är ett lag som inte vet hur man ska spela.

Possession-fotboll är död säger de varje år, men varje år så fortsätter vi spela possession-fotboll och visa att vi fortfarande kan vinna med det.

Enda rädslan är att om vi har peakat fysiskt redan nu. Och inte i april-maj.

Det får framtiden utvisa. Tills dess njut av det här. För den halvleken av våra mittfältare var fantastisk.
Barcelona Suarez9
2016-01-20 21:58
Till alla som snackat skit om Lucho. Var är ni?
Barcelona Gabriel
Vill ha el pasillos autograf, på riktigt. Måste visa den signaturen för mina barn en vacker dag och berätta om mannen, legenden, myten. Han är ett fenomen och jag känner mig hedrad över att få leva under hans livstid och bevittna hans storhet. No jokes!
Barcelona neymar JR
Mer*
Barcelona neymar JR
2016-01-20 21:57
Crset Badboys är bra underhållning det där är med dum och dummare edition
Barcelona CRset
2016-01-20 21:56
El Pasillo och San Iker i RM-forumet är som Martin Lawrence och Will Smith = underhållning på hög nivå.
Barcelona LegendenN10
2016-01-20 21:55
Bilbao ska vara stolta att de klarat sig med bara 2 mål mot sig, gör vi mindre än 4 ska de ändå vara glada. Annars kan de fråga real, som har världens finaste flickor men ändå blev förnedrade av oss #0-4 #Cadiz #Cherchev
Barcelona Gabriel
2016-01-20 21:54
Haha jag älskar han här El Pasillo, han är verkligen ett fenomen, one of a kind. Han är förvånad över att Barcelona leder med 2-0 och att Bilbao "är så dåliga idag" (för inte fan är det Barcelona som är bra inte). Det är ju liksom enligt honom bara att gå ut och köra över oss som dom gjorde i supercupsmötet. Och precis som många andra mittenlag i ligan gjort. Haha, shit vilken kille. Han är underbar. Det här var laget vi mönstrade under den matchen: Ter Stegen, Alves, Bartra, Vermaelen, Adriano, Rafinha, Mascherano, Sergi Roberto, Pedro, Suarez och Messi. Vi spelade alltså med två soppor som Bartra och Adriano i försvaret och en Vermaelen som verkligen inte haft många riktiga matcher på benen i Barcelona tröjan. Vi saknade HELA vårat ordinarie mittfält med Rakitic, Busi och Iniesta plus att Neymar saknades. Men nej, skitsamma det där spelar ju ingen roll. Det är bara att gå ut och köra över oss, allt som krävs är en intensiv spelstil där man pressar högt och springer mycket för varandra, haha lol. Jag älskar den killen han är fan speciell. Hade älskar att träffa honom på riktigt för att höra hans genialiska analyser och hans enastående fotbollsförmåga. Tror jag hade stått med munnen öppen och bara blivit helt jävla förbluffad över att den sortens av stupidity ens existerar i detta universum.
Barcelona Barcadinho.
2016-01-20 21:54
Riktigt bra första halvlek mer än förväntat. Första målet var ett monster anfall o Munir avslut visar på en självförtroende.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-01-20 21:53
[QUOTE=100% AntiMadridista]Haha El Pasillo! Alltid lika kul o läsa hans inlägg om hur dåliga vi är :) [/QUOTE] Haha jag slutar aldrig förundras över människor. Hur det kan finnas så enögda, envisa personer är bortom mitt förstånd iallafall men det är ingen snack om att det är roligt att läsa det han har att säga. Får sig ett gott skratt varje gång.
Barcelona Rambla~
2016-01-20 21:51
Aja, 2-0 på San Mames är över förväntan. Trodde vi skulle få det svårt, eller ja vi fick det svårt men laget löste det över förväntan måste jag säga. Lucho har gjort det här laget till en maskin när spelarna uppnår full fysisk status. Det är en helt annan sak än under försäsongen.
Barcelona oocbgb
[QUOTE=MessiyoyO 10]Man borde använda Neymar och Iniesta mycket mer. Väldigt mycket av spelet har varit på högerkanten, använd vänsterkanten där vi har spelare som kan lugna ned spelet men samtidigt skapa farliga chanser. Bilbao gick ut riktigt tufft nu när man visste att Suarez och Messi saknades. Men deras presspel dog lite när Munir gjorde 1-0. Grymt med två bortamål! [/QUOTE] Jag är jävligt imponerad ändå av Bilbaos spel, och deras publik! Framförallt till Munirs mål, som dom ångade på!
Flavía
I länktipset hittar ni Neymars 0-2 måll mot Bilbao.
Flavía
2016-01-20 21:49
I länktipset hittar ni Munirs 0-1 mål mot Bilbao.
Barcelona MessiyoyO 10
2016-01-20 21:48
Man borde använda Neymar och Iniesta mycket mer. Väldigt mycket av spelet har varit på högerkanten, använd vänsterkanten där vi har spelare som kan lugna ned spelet men samtidigt skapa farliga chanser. Bilbao gick ut riktigt tufft nu när man visste att Suarez och Messi saknades. Men deras presspel dog lite när Munir gjorde 1-0. Grymt med två bortamål!
Barcelona LegendenN10
2016-01-20 21:47
Vi spelar fantastiskt bra och utklassar Bilbao utan historiens bästa spelare och världens bästa striker. LE har gjort det här laget till en ostoppbar maskin. Visca!!!
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-01-20 21:47
Haha El Pasillo! Alltid lika kul o läsa hans inlägg om hur dåliga vi är :)
Annons: