/spanien/barcelona/forum/13439.aspx/spanien/barcelona/forum/13439.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2011-01-06 23:00
FcB - I Motgång Och Framgång!

Utan åsnan men en flygande gris ändå. P
Barcelona Gaucho!
2011-01-06 22:53
En liten fråga angående matchen Juvetus - Parma tidigare idag. Varför spelar Felipe Melo fortfarande fotboll?

Skönt att Giovinco fick göra 2 mål iaf, unnar den killen all framgång :)
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2011-01-06 22:52
kev

Inget att kolla på haha, Levante måste gör 9 mål för att vinna och inte släppa in 1. Lika troligt som att man ser en gris flyga utanför fönstret med en åsna på ryggen.
AndreD
2011-01-06 22:19
Delarocha

Sitta och fika med Raiola på ett mentalsjukhus. Och spela kort.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-06 22:17
Haha såg ni Zanetti?! Snubben är 37 år och sprang förbi 3-4 spelare :P

Fantastiskt!
Delarocha
2011-01-06 22:16
Benitez drar från Inter och Inter kör över Napoli direkt därpå. Vad ska Benitez göra nu då?
Barcelona kev
2011-01-06 22:09
Levante vs Real med Engelska kommentatorer
Delarocha
2011-01-06 22:08
På tal om Barcelona lite halvt, någon som lirar FM11 och vet om Muniesa eller Thiago blir något att ha en bit fram?

1.70-ligan

Thiago Motta har väl skaffat tatueringar och grejer. Han är en i gänget i Inter nu.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-01-06 22:08
Inter verkar vara tillbaka i gammalt slag. Nästan i alla fall. Tror de kommer gå betydligt bättre i vår.

Thiago Motta hade för övrigt varit en bra backup i Barca om han hade stannat kvar. Men han är nog lyckligare där han är nu.
2011-01-06 22:06
Delarocha

Inte Pep i alla fall, han får Chuck Norris att framstå som Jabba the Hut ;)
Delarocha
2011-01-06 22:04
Varför plockar Napoli in Yebda? En defensiv mittfältare när man ligger under med 1-3?

Mazzarri vad gör du?

Hetfield

Ganska många tränare som är överviktiga :P
2011-01-06 22:03
Wow, det är så stor skillnad mellan Benitez upplaga av Inter och Leonardos upplaga av Inter. Även om det är hans första match så springer Inter spelarna med eld i baken, de verkar gilla att spela fotboll.

Nu ogillar jag Benitez och tycker att han är Europas mest överskattade tränare, men även om jag är subjektiv så är han en överviktig klumpeduns.
Barcelona ElTriplete
2011-01-06 22:02
Delarocha

Hoppas Zlatan och Milan håller igång maskineriet, eller att Juventus kommer igång på riktigt.
Delarocha
2011-01-06 22:01
Äckel-Inter verkar tillbaka. Har typ inga målchanser men vinner ändå alla matcher.

Levante får se upp idag. Gago är på plan.
2011-01-06 21:56
Delarocha

Kan domarna i Spanien varna Real Madrid spelare? Jag har fått intrycket av att de är immuna, och i sällsynta fall när de väl får det så är Perez snabb med att upphäva korten.

Jag kan ha fel dock, det är bara vad jag har observerat...
Barcelona el Flaco
2011-01-06 21:55
Hetfield/

Hehe, Atletico kommer behöva låna minst 6-7 spelare från Alcorcón för att ha en chans att gå vidare. :P
Delarocha
2011-01-06 21:54
Hetfield

Har vi tur kan ju iallafall någon Real spelare dra på sig kort eller bli skadad.
2011-01-06 21:52
Behöver de verkligen spela Real Madrid- Atletico de Madrid? Både vet att Atletico spelarna kommer att stirra på bollen i 90 minuter och göra några halvdana försök att försvara och anfalla så att Real kan gå vidare.

Hoppa över matchen säger jag.
Barcelona el Flaco
2011-01-06 21:50
Det jämnaste drabbningen i den kvarteten måste vara Villarreal-Sevilla. U-båtens uppryktning idag var imponerande och det som talar till Sevillas fördel är att returmötet spelas på den fruktade Sánchez Pizjuán. Almería-Depor kan oskcå sluta hur som helst.

Madrid-Atletico kan bara sluta på ett sätt....
Barcelona ElTriplete
2011-01-06 21:44
Villareal - Sevilla
Real Madrid - Atletico Madrid
Barcelona - Betis
Almeria - Deportivo

är kvartsfinalerna i årets upplaga av Copa del Rey.
Barcelona Heywood Jablome - Barça si, Rosell no
2011-01-06 21:36
Jag tror att vår vän har hört uttrycket: "Om alla skulle hoppa från ett berg skulle du ocks göra det?" lite för många gånger.

På forumet tycker alla om den. Den var bra skriven och intressant skriven. Rysningar när Xavis mamma säger att hon tänker skilja sig från fadern för att han uppenbarligen sätter press på sin son.

Vår vän får ha en annan åsikt, men isåfall gärna komma med sakliga argument. Inte klaga på en rubrik. Men hur hade du skrivit rubriken annorlunda?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-01-06 21:33
Hmm, jag har för mig att rubriker är till för att sälja och intressera.
Verkar som att flacos rubrik gjort just detta, så då kan man väl också konstatera att den gjort precis vad den skulle.

Den är till och med så bra att även personer som INTE gillar den väljer att klicka på densamma! Fantastiskt bra el Flaco!

Det är i mina ögon alltid intressant med artiklar som gräver i historien och samtidigt kopplar ihop densamma med nutiden. Kudos!
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 21:31
@ el Flaco

Tack.

Dina föregående stycken har varit hur bra som helst därför valde jag att kommentera den här.

Väl Mött
Barcelona _RichiePuyol_
2011-01-06 21:28
Lägg ner tjafset, genast!/Red
Barcelona Basuuka
2011-01-06 21:27
Vädigt undehållande match Inter - Napoli.

Inter verkar som ett nytt lag efter att Benitez stuckit.
Delarocha
Tycker faktiskt matchen är relativt tråkig om jag ska vara ärlig. Napoli känns rätt uddlösa framåt.
Barcelona el Flaco
_RichiePuyol_ /

Din kritik och ogillande mot rubriken och texten är noterat och jag respekterar alla åsikter. It is what it is. Naturligtvis är forumet till att få yttra sina åsikter och jag har inga problem med någon/några som inte är nöjda med det jag skriver, eller hur jag skriver det.

Till alla er andra vill jag tacka för era komplimanger och be er att släppa "diskussionen" då den inte är nödvändigt att spinna vidare på. Som tidsfördrift kan ni alltid kolla in på El Día Despues från förra omgången. Alltid lika underhållande.
2011-01-06 21:26
Makalös match mellan Inter-Napoli, det är Serie A när det är som bäst.

Stream om ni saknar tv eller kanalen.
Delarocha
2011-01-06 21:25
Intressant att se Maicon spela. Hans inlägg är bra, Dani Alves är usla. Tydligt vem som är bäst av dem två.
Redaktionen
2011-01-06 21:24
Dags att höja nivån, framför allt för RichiePuyol. Vi har förstått att du upprördes över en rubrik som inte föll dig i samekn och att du är en väldigt stor supporter. Låt oss lämna det där och gå vidare.
Annons: