/spanien/barcelona/forum/13411.aspx/spanien/barcelona/forum/13411.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-12 15:59
Så menar ni då att Rooney ska ta en bänkplats i Barcelona, även om han skulle kosta 500 miljoner? Om det är ja, tycker ni inte det är onödigt att köpa en sådan världsstjärna och sen låta han värma bänk? Om det är nej, så är det fel svar. För han bänkar aldrig någon av våra nuvarande anfallare.
Barcelona Blaugrana91
2011-02-12 15:59
Dani Alves=The King

Så du tror Rooney hade accepterat bänken? För han hade inte petat någon i vårt anfall.

Sen vadå behöver någon med attityd?
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
2011-02-12 15:57
Va löjligt det här är. Varje gång någon stor anfallare gör mål så ska man köpa in han till Barcelona?
Barcelona Dani Alves=The King
2011-02-12 15:55
Blaugrana91 //

Joo men de är inte helt fel att haa en till världforward. Tycker också att vi behöver någon med attityd när andra lag börjar sparka. Vi hade Zlatan men han passa inte in i vårat spel. Ärt hjärnan Ramos hade inte våga vart så kaxig om Ibra, eller Rooney hade vart på plan de kan jag garantera.

Edit: Har alltid digga Rooney sen många år tillbaks målet påminner mig bara hur mycket jag diggar den snubben.Hans arbetskapacitet är enorm skulle passa in utmärkt i Barca..
Barcelona DM1982 [Runtime Error]
2011-02-12 15:51
Det var ett sjukt snyggt mål av Rooney men i övrigt var det en högst medioker match. Inte alls någon derbykaraktär och inte speciellt tufft spel, snarare tråkigt.
Barcelona Messidinho_10
2011-02-12 15:48
Från ingenstans tryckte han den, jag håller med Rooney var inte alls bra under matchen men ta mej fan han gjorde snyggaste målet nånsin.
Barcelona westinho
2011-02-12 15:44
Och genast vill folk värva Rooney till Barcelona. Sjukt mål, ja visst var det det. Men i övrigt var Rooney fan inte bra. Aldrig att han ska komma hit.
PedroRodriguez
2011-02-12 15:42
Wow. Världsmål av Rooney. Annars en otroligt tråkig match faktiskt, lägen då och då men verkligen ingen jättematch. Jag hoppades på att Tevez skulle blixtra till i detta derby men han spelade inte bra.

Härligt med match ikväll igen !
Barcelona tikitaka
2011-02-12 15:37
Blaugrana91

Skulle vatt nice Med 3 grymma anfallare (pedro,villa,rooney) o rotera friskt mellan dem. Sen messi under! :)
Barcelona Frodo
2011-02-12 15:35
Nu har Rooney gjort lika många spelmål som Bojan den här säsongen. Det är bara en tidsfråga innan PL-wankers ska börja jämföra honom med Messi igen.:P
Barcelona Blaugrana91
2011-02-12 15:33
Dani Alves=The King

Haha knappast vi har Pedro, Villa och Messi!

Men väldigt snyggt mål av Rooney!!
elbraco
2011-02-12 15:32
Canaletes
Jo för det är ju samma sak :P

Sa till en kompis innan matchen att nu har Rooney chans att återupprätta sin heder, snacka om att han tog den chansen! Helt galet mål!
Canaletes
2011-02-12 15:25
Alltså snyggt mål av Rooney men jag tycker dem är så normala för jag brukar göra såna på PES... haha
Barcelona Dani Alves=The King
2011-02-12 15:24
Rooney i Barca vilken drööööm!!
elbraco
2011-02-12 15:24
Herrejävlar...säsongens PL-mål utan tvekan. Rooney's back.
Atlético addeh
2011-02-12 15:23
Vilket jävla mål av Rooney!
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2011-02-12 15:23
Såg ni målet? O Guud!
Barcelona Manita
2011-02-12 15:22
Oh jävlar vilket mål av Rooney. Jäkla läckert mål det där!
Barcelona DM1982 [Runtime Error]
2011-02-12 15:22
Rooney årets snyggaste mål? En väldigt het kandidat. Jäklar vad snyggt det var!
Barcelona Blaugrana91
2011-02-12 15:08
Sedär City kvitterar!!
Barcelona .Sami.
2011-02-12 15:03
Bra stream till United Vs City
Barcelona .Sami.
2011-02-12 15:02
elbraco
Haha Tackar!
Barcelona Tritranquilo
2011-02-12 14:57
Tänk vad messi & co skulle kunna göra i den ligan. Alla spelare i pl som är något tekniska är hur grymma som helt i pl. För många träben i den ligan

Någon som vet varför athdnet(stavning) inte funkar?
elbraco
2011-02-12 14:54
Let me google that for you.

Eller vänta, gör det själv :)
Nämen den heter väl typ atdhe.net eller nåt?
Barcelona .Sami.
2011-02-12 14:51
Vad heter den stream sidan. Adhnet. com?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-12 14:47
Abidal är just nu helt otrolig. Han är till skillnad från Puyol väldigt lugn och säker i uppspelsfasen och har ett fint passningsspel. Lägg till att det är nästan omöjligt att ta sig förbi fransmannen när han är i en sådan här form. Han verkar ha fått ett grymt självförtroende i och med det där målet han gjorde, för efter det har han utstrålat ett sjärlvförtroende som aldrig förr. Han är just nu kung, om han spelar som mittback eller vänsterback spelar mindre roll.
Atlético addeh
2011-02-12 14:45
Hyder

Co-signar ditt senaste inlägg angående Abidal. Med ett färskt minne från VM-slutspelet i somras där Abidal spelade allt annat än bra som mittback var jag likt dig väldigt oroad över hur han skulle klara av uppgiften under säsongen. Jag fick mardrömstankar när det presenterades att fransmannen skulle agera mittlås med Piqué i första ligaomgången, men ändå sedan dess har han bara vuxit i rollen.

Sett över hela säsongen rankar jag bara Messi, Iniesta och möjligen Pedro som bättre än Abidal. Under 2011 har han varit outstanding, vart han än har spelat. I samtliga stormatcher, framför allt mot Madrid, har han varit säkerheten själv.

Om klubben värvar en vänsterback i sommar, säg Coentrão eller Taiwo, för att börja använda Abidal mer som mittback så är jag inte helt säker på att Piqué får behålla sin startplats om han inte rycker upp sig. Tycker han har lirat lite väl nonchalant på sistone, och argumentet att han spelat med inflammerad tå räcker inte som ursäkt. Menar inte att jag vill peta Piqué eller möjligen Puyol ur startelvan, men lite rejäl konkurrens om platserna vore bra. Just nu vet båda om att det inte är någon som petar de ur startelvan. Ber om ursäkt för en något kladdig förklaring, men jag hoppas ni förstår någorlunda vad jag försöker få fram.
DavMessi
2011-02-12 14:43
David Silva dominerar matchen. Jag skrattar åt dem som sa att han är för svag för Premier League. Som Niva sa alldeles nyss: Klass övervinner styrka (vet inte riktigt vad han sa, någonting sådant). Det är inte bara den här matchen, han har dominerat all motstånd hittills i Premier League.
Coach pep
2011-02-12 14:35
Hyder

Det är en ren fröjd att se på Abidal. När han har bollen utstrålar han självförtrende och säkerhet. Han är till och med så pass skicklig att han kan sköta uppspel. Han är säkrare än Puyol med bollen, men.. utan den då? Puyol vet alltid vart han ska stå. Abidal har varit ute och cyklat förut. På Emirates kommer vi få utstå ett enormt tryck.

Men ja, Pique-Abidal känns verkligen förtroendeingivande på förhand, helt klart.
Barcelona 100% AntiMadridista
2011-02-12 14:18
C Ronaldo får blåmärken för att han vaxar sina ben..
Annons: