/spanien/barcelona/forum/13404.aspx/spanien/barcelona/forum/13404.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LaSagradaFamília
2011-02-12 16:22
Nolito fri med målvakten men målvakten räddar.
2011-02-12 16:20
Jonathan Soriano. 1-0. Assist: Nolito.
PedroRodriguez
2011-02-12 16:20
Meessii10

Ronaldo har egentligen 24 mål. Ronaldo noterades felaktigt för ett mål av Marca när Madrid mötte Sociedad på bortaplan. C.R skjuter en frispark på Pepe som går in i mål. Hade inte Pepe varit när den hade bollbanan aldrig sett ut sådär.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-02-12 16:14
haeger

Man har ju blivit bortskämd med Ronaldinho och Messi :P
Nej men skämtåsido, jag såg aldrig matchen så läste kommentarerna här inne, trodde att Rooney hade botat cancer eller något.
2011-02-12 16:14
Marca, som delar ut pichichin ger Ronaldo 25, men jag tror att lfp inte gett Ronaldo det målet, men jag är inte säker
elbraco
2011-02-12 16:13
Ronnies mål är ju mer tekniskt men det är något med Rooneys brittiska striker PANG bom rakt på klockrenhet som gör att jag tycker det är snyggare.
Ett äkta striker-mål helt enkelt, vet inte riktigt hur jag ska förklara det.

Dessutom är jag inte en av dem som tycker att ett mål blir snyggare desto fler spelare som dribblas bort innan. Rooneys mål var så jävla "pure", en bicykleta i perfektion helt enkelt. Det är bara så det ska se ut när man gör mål.
Barcelona Barca4eva
Meessii10

De har gjort lika många mål, lita inte på Marca.
Barcelona Blaugrana91
Stream ifall någon vill se Arsenal, kan ju vara intressant att se deras form inför matchen.
Barcelona Meessii10
2011-02-12 16:12
Enligt Marca leder Cristiano skytteligan med ett mål, men enligt de flesta svenska sidorna har Cristiano och Messi gjort 24 mål vardera. Vilken/vilka ska man titta på? Vem leder skytteligan, är det Cristiano elr delar de båda första platsen?
Barcelona haeger
2011-02-12 16:09
Hetfield- Megan Fox is a dude

"Så snyggt var inte målet"? Du måste vara rätt kräsen om du tycker det. :P
2011-02-12 16:08
Barca B dominerar, tror det var Oriol som kom helt fri med målvakten men missade grovt
Barcelona Trippeln
2011-02-12 16:08
Är jag inne i puertan eller?
Barcelona Blaugrana91
2011-02-12 16:07
B-Guden

Varför ska Pedro ta Alves plats? :P
Barcelona Messidinho_10
Lägg ner diskussionen Rooney kommer aldrig komma till Barca inse det! OCh föresten vem var det som drog upp detta så onödigt alltså..
Barcelona Barca4eva
PedroRodriguez

Det är ingen idé...lost cases.
Så snyggt var inte målet, jag trodde att han hade dribblat förbi 10 spelare eller så. Ronaldinhos cykelspark mot Villarreal går före den 100 gånger om.
Barcelona haeger
Rätt så skönt mittfält Barca B startar med.
PedroRodriguez
2011-02-12 16:05
Dani Alves=The King

Men ingen av Villa eller Rooney hade varit nöjda med att nöta bänk. Kommer han måste Villa bänkas, vilket han inte förtjänar eller hade accepterat. Pedro är opetbar. Eller så bänkar bara Rooney vilket han absolut inte hade accepterat. Du ser, det funkar inte.
Barcelona Trippeln
2011-02-12 16:05
En massa p12 och medgångsfans som ska tråla efter allt och alla så fort de är bra,skärp er för i helvete.

Vårt lag är fantastisk och bra som det är. Har ni problem med Barcas värvningstrategi så kan ni vända er till puertan där de värvar världstjärnor på löpande band men fortsätter vara nr 2 !
Barcelona tikitaka
2011-02-12 16:04
elbraco

Jag tycker att ronnies mot villarreal är finare :)
Barcelona Barca4eva
Det är nu alla nötskal dyker upp.
Barcelona B-Guden
Jag ser hellre Pedro än nån annan spelare i Barcas anfall. Bara messi som jag hellre har än Pedro.
Finns ingen lojalare spelare grinar inte när han bli utbytt, Springer på allt (likt Samuel Eto).
Han gör mål assist och han gör löpningar och allt, Tänkte nu en galen tanke som inte kommer bli verklighet med tänkte ändå berätta och se era reaktioner.

Pedro är den spelare som kan ta Alves plats med tanke på teknik och löpningar båda springer som fan utan att bli segare. Nu vill jag inte det då Pedro är bäst där han är nu. Men jag tror han skulle kunna bli en bra högerback också som Alves..
Barcelona tikitaka
Det är inte fel o rotera på anfallarna du behöver inte har någon (bänkvärmare) Kolla tex på Masken o busi. Anfallarna slits mindre o du får kvalite hela tiden. Mot lag med större spelare hade tex rooney kunnat spela i och med att han är 10 gånger mer fysisk än våra andra anfallare. Och han kom bara på tal i och med hans mål, de inte så att vi vill ha honom just på grund av hans mål idag. Det finns många anfallare som jag skulle vilja se i barca och han är en av dem, och kom att tänka på honom nu pga hans mål idag.
elbraco
2011-02-12 16:02
Orka ens diskutera Rooney-Barca. Jag tror jag behöver något stärkande efter det målet, rent spontant känns det som det snyggaste bica-målet jag någonsin sett och då räknar jag ändå med Rivaldos strut. Herrej*vlar alltså!
2011-02-12 16:02
Barca B - Cartagena

Startelva: Miño, Dalmau, Bartra, Fontàs, Planas, Dos Santos, Thiago, Rafa, Edu Oriol, Nolito och J.Soriano

Barca gjorde nästan mål direkt

2011-02-12 16:01
Rooney är en typisk britt, fish'n chips och öl. Tror ni att han skulle gilla Spanien?

Sen om han är perfekt för Barcelona är en helt annan femma.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-02-12 15:59
Så menar ni då att Rooney ska ta en bänkplats i Barcelona, även om han skulle kosta 500 miljoner? Om det är ja, tycker ni inte det är onödigt att köpa en sådan världsstjärna och sen låta han värma bänk? Om det är nej, så är det fel svar. För han bänkar aldrig någon av våra nuvarande anfallare.
Barcelona Blaugrana91
2011-02-12 15:59
Dani Alves=The King

Så du tror Rooney hade accepterat bänken? För han hade inte petat någon i vårt anfall.

Sen vadå behöver någon med attityd?
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
2011-02-12 15:57
Va löjligt det här är. Varje gång någon stor anfallare gör mål så ska man köpa in han till Barcelona?
Barcelona Dani Alves=The King
2011-02-12 15:55
Blaugrana91 //

Joo men de är inte helt fel att haa en till världforward. Tycker också att vi behöver någon med attityd när andra lag börjar sparka. Vi hade Zlatan men han passa inte in i vårat spel. Ärt hjärnan Ramos hade inte våga vart så kaxig om Ibra, eller Rooney hade vart på plan de kan jag garantera.

Edit: Har alltid digga Rooney sen många år tillbaks målet påminner mig bara hur mycket jag diggar den snubben.Hans arbetskapacitet är enorm skulle passa in utmärkt i Barca..
Annons: