/spanien/barcelona/forum/13403.aspx/spanien/barcelona/forum/13403.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-01-09 21:22
Mourinh05
Barcelona Cataloniaboy
2011-01-09 21:21
Men för helvete! Lägg ner allt ihop! Ni ska vara jävligt glada över att ni inte är spärrade ÄN! Barcelonasupportrar som hugger på varandra. Kom igen. Väx upp!
elbraco
Andreas

Det heter afrikan, inte Afrikan. Är du från Afrika eller?

Sorry, var tvungen.
Barcelona Dani Alves=The King
Delarocha //

Men seriööst är de inte onödigt att ens dra upp en sådan sak, de är ju fan synd om de barnen. Då får man skylla sig själv om man bli kallad Rasist. Man skämtar liksom inte om såna saker..

Sen är de ju löjligt för killen han skrev till var ju uppenbarligen en kille som bor i sverige alltså får han gå i skola..

En annan sak så spelar de ingen roll om de är vita eller inte lika synd om de. Om jag säger svennebanan till en person. Så är de inte upp till mig att bedömma om de är rasistiskt eller inte. Utan personen som jag sa de till är den som bedömmer..

Då är de upp till mig att förklara och be om ursäkt, istället för att försvara som Andreas gör..
Barcelonistas
2011-01-09 21:20
Guardiola < mourinho = fail på ditt nick

Guardiola är en bättre tränare än mourinho. mourinho är ett kräk en skurk som inte visar respekt till något/någon.

Guardiola mosade mourinho på camp nou 5-0.
Delarocha
2011-01-09 21:20
AndreD

Man är rasist för allt i Sverige. Tyvärr.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-01-09 21:19
Ett sista inlägg innan jag går och sover.

"Vissa säger att jag använde Afrikanska barn i nedsättande ton" ?
We agree?

Kan ha uppfattats så men så här tänkte jag:

Killen, i detta fall "Hamza King" kommer in och skriver 2 bedrövliga meningar varav den första jag knappt förstår vad han försöker få fram, ingen punkt, inga kommatecken, inga stora bokstäver. Ingenting.

Eftersom då barnen (mestadels var ordet jag använde) i Afrika inte har möjligheten att gå i skolan i Afrika kan dom alltså inte stava, det är ju logiskt eller hur? Jag hade ju inte heller kunnat stava om jag inte gått i skolan? Eller hur?

Eftersom Hamza var så kass så jämförde jag hans stavning med ett Afrikanskt barn, dvs som inte gått i skolan.

Jag kunde tagit vilket jäkla land som helst men kunde ju inte säga Sverige eller hur? Eftersom de flesta går i skolan här? Då tänkte jag på en fattig världsdel och vad kommer då upp först? Jo AFRIKA.

Innan jag hinner ens förklara så spelar 75% här inne rasistkortet, helt fantastiskt, vissa av er bara för att ni tycker det är kul att hoppa på "lynch" tåg.

Att jag valde Afrika var alltså bara en slump, hade väl blivit kallad Rasist vad jag än sagt..

Men men, jag låter väl några på ett anonymt internetforum tro att jag är Rasist, inte direkt så att jag gråter mig till sömns för det men att bli anklagad för nåt jag verkligen tar avstånd ifrån är inte direkt kul.

Sen vill jag bara säga att du "Boixos Nois 81" är en hycklare.
Du skriver ut med "rasisterna" och sen heter du Boixos Nois, du förtjänar 10 facepalms min vän.

Tack o godnatt!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-09 21:19
Sou_Ronaldo

Varför skulle Pep kallas för "canser"?
AndreD | Spain: 32,114 km2
2011-01-09 21:18
Helt sjukt att man kan bli kallad rasist av en sådan sak. Rasist är när man hatar ett folkslag. Man vill ta död på dem. Andreas gjorde en jämförelse med en person och barnen(?) i Afrika för att de inte har chansen att gå i skola. Kanske inte så smart sagt, men rasist??? No f*cking way.
Real Madrid Club de Fútbol
2011-01-09 21:18
1.70

Jag tycker Real Madrid förtjänar att ligga 2 poäng efter.
Det var väll mer det jag inte förstår av ditt inlägg....
Real Madrid Mourinho > Guardiola
2011-01-09 21:17
Barcelonistas

Klart det är failat när du ändrar på det.
Real Madrid Sou_Ronaldo
LaSagradaFamília - Det beror på.. Många små "gangsters" med en addidas tröja är det problem med inte bara för mig men för allmänheten också!
Delarocha
LaSagradaFamilia

Börja inte med detta igen. Kan folk typ sluta hugga på varje ord de kan ta som kanske är en förolämpning?

Eller vad sysslar folk med?
Barcelona LaSagradaFamília
Det heter "cancer" inte "canser"
Barcelonistas
Mourinho < Guardiola

Man får ha vilket nick man vill men de kan inte bli mer fail på ditt nick!
Barcelonistas
Mourinho < Guardiola

Man får ha vilket nick man vill men de kan inte bli mer fail på ditt nick!
elbraco
Som jag sa, stordåd av Cavani :P
Lite synd om Juve är det allt, domaren var ju ute och cyklade när han blåste av deras mål om inte jag missade något, men eftersom jag inte har mycket till övers för Juventus så är det skitsamma. Forza Cavani!

EDIT: Robocop? Canser? Antar att du menar cancer men jag fattar fortfarande inte logiken? Är det pga rakade skallen?
Anyways, kul skämt du hade att komma med. Keep it up!
Real Madrid Sou_Ronaldo
2011-01-09 21:16
Lady Gago
Christina Aguliera sköna namn :)

Vad tycker ni om pantburken Sergio "Robocop" Busquets?

eller Pep "Canser" Guardiola ??
Barcelona LaSagradaFamília
2011-01-09 21:16
Något fel med folk från Rinkeby, Ronaldo?
2011-01-09 21:15
Zubi, titta åt hans håll :D

Cavani är kung! End of the story.
Barcelonistas
2011-01-09 21:15
MangeZZ

självklart har vi det de måste ju finnas nån som spärrar clownerna från råtthålan. annars vore detta ett forum i kaos.

Man ser klart och tydligt vilken enorm skillnad de är på barca och real. Barcelona är så mycket bättre. Real har absolut ingen chans att slå oss på egen maskin deras enda chans är att vi måste vara i nån skit usel form elr något.
The Special Five
2011-01-09 21:14
Hahaha Cavani 2:a nickmålet, snyggt
Delarocha
2011-01-09 21:14
Cavani!!!! 2-0!!!!
Real Madrid Sou_Ronaldo
2011-01-09 21:13
Sluta peppa upp varandra varje gång Real spelar.
Ni är värre en Rinkeby barnen tio mot en alla hetsar upp varandra att börja bråka.

The Special Five
2011-01-09 21:13
Har en lösning på ekvationen om hur en Real Madrid fan kommer till, rätt så enkel faktiskt. Inavel+Utanförskap(detta gäller då de inne på Puertan, då ett par stycken inte har varken vänner eller ett jobb)=Real Madrid Supporter
2011-01-09 21:12
Kan ni sluta prata om "du är rasist" snacket? Ta det via PM så kan ni sluta smutsa ner forumet.
Andreas är ingen rasist, han var bara klumpig med hur han formulerade hela grejen, sluta upp med att kalla varandra för saker.

Njut av Napoli-Juventus istället, grym match.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
Dani Alves = The King

Jag menade barnen i AFRIKA, inte i Sverige.
Dom går ju i skolan?
Herregud.

"BARN I AFRIKA"
Sluta läsa mellan radera.

2nd facepalm.
Barcelona feder
Andreas - V.V [Barney S]

Jag citerar heagar:

"Eftersom du använde Afrika som en nedsättande sak i din mening mot en person som du försökte dissa så tycker folk att du är rasist. Är det så förvånande? "

Är det verkligen så förvånande mr Andreas?
Real Madrid Mourinho > Guardiola
Dags att agera, moderator? Om ni ens har någon?
Barcelona Boixos Nois 81
2011-01-09 21:11
Andreas: Jag nämnde inte några namn...men du tog det personligt. Det betyder att du ÄR rasist!!!!
Annons: