/spanien/barcelona/forum/13391.aspx/spanien/barcelona/forum/13391.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho
2011-01-09 21:28
LaSagradaFamilia

Snälla, varför skriver du inte det i PM till honom? Varför smutsa ner forumet? Kom igen nu, använd PM funktionen om ni ska prata om annat än fotboll.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2011-01-09 21:26
Boixos Nois 81

Inte för att skydda några eller någon. Vet du ens vilka Boixos Nois är?
Barcelona LaSagradaFamília
Ser inte Rinkeby som ett problem för samhället, finns mycket värre problem i stockholm.. Om det är något problem är det att arbetslösheten tvingar folk till kriminalitet och att det inte finns så mycket att göra, men alla invandrartäta områden klassas alltid som "problemområden". Klart de känner sig utstötta då.

@Delarocha: Okej. Men det är inte okej när folk går in och hånar genom att syfta på dödliga sjukdomar.. Jag skulle inte kalla Realspelare för Malaria...
Delarocha
Dani Alves

Bara för att det är synd om dem barnen så är det inte rasistisk att prata om dem. Du får nog lära dig skillnaden. Men diskussionen bör dö.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-01-09 21:25
Läs 21.19 om ni vill svar på varför jag skrev som jag skrev.

God natt!

Gio Style //

Jag vet inte hur det är där du bor men ALLA pizzerior i denna stad drivs av "invandrare" och pizzorna bakas av "invandrare"
därför skulle jag inte längre bli förvånad att bli kallad rasist om jag råkar säga att pizzan var en besvikelse.
Man är (som en tidigare nämnt) rasist för allt i Sverige nuförtiden, tyvärr.
Barcelona Gio Style
2011-01-09 21:25
"Skulle inte förvåna mig om man råkar säga på pizzerian lite för högt till sin kompis : "Denna Pizza var inte så god" - Så hör man ett vrål bakom disken, RASIST!!!! Ut härifrån."

Fast nu får du ju det att framstå som att invandrarna drar upp rasistkortet direkt... varför skulle en svensk säga "RASIST!" om du tycker att pizzan är dålig?

Bästa är bara att låta det här vara och tänka på formuleringen nästa gång

Barcelonistas
2011-01-09 21:23
snälla lägg ner disskusionen om rasist ta det via pm! sånt snack hör inte hemma här på ett fotbollsforum!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-01-09 21:23
Amen vafan, det här är ett fotbollsforum..

Vem som är rasist eller ej, all snack om Afrika etc kan ni ta på länktips istället.
Barcelona westinho
2011-01-09 21:22
Ganska sorgligt att detta forumet nuförtiden nästan ligger på samma nivå som Puertan.

Detta är ett forum om FC Barcelona, ändå handlar hälften av inläggen här om rasism och dylikt.
Real Madrid Casillas #1
The special five

Tyckte du att du var rolig nu? Inavel? Helt seriöst vad är detta för forum, vart är mod? Er humor är den skumaste jag sett. Sluta förolämpa folk hela jävla tiden!
Barcelona Ronaldo11
Hej! Jag ska nu starta en fotbollshemsida där det kommer finnas runt 6 bloggar på.
Bloggarna: Arsenal, United, Barca, Real, Milan, Inter.

Jag söker nu en duktig person som skulle vilja blogga på den sidan, helst ska personen vara bra på att skriva, blogga. Det är ju alltid roligt för läsarna att få läsa ett blogg inlägg med hög kvalité som jag vill ha på sajten, nu undrar jag om någon är intresserad att blogga om Barca här, kontakta mig här i PM så kan jag förklara mer.
Barcelona Rambla~
Mourinh05
Barcelona Cataloniaboy
2011-01-09 21:21
Men för helvete! Lägg ner allt ihop! Ni ska vara jävligt glada över att ni inte är spärrade ÄN! Barcelonasupportrar som hugger på varandra. Kom igen. Väx upp!
elbraco
Andreas

Det heter afrikan, inte Afrikan. Är du från Afrika eller?

Sorry, var tvungen.
Barcelona Dani Alves=The King
Delarocha //

Men seriööst är de inte onödigt att ens dra upp en sådan sak, de är ju fan synd om de barnen. Då får man skylla sig själv om man bli kallad Rasist. Man skämtar liksom inte om såna saker..

Sen är de ju löjligt för killen han skrev till var ju uppenbarligen en kille som bor i sverige alltså får han gå i skola..

En annan sak så spelar de ingen roll om de är vita eller inte lika synd om de. Om jag säger svennebanan till en person. Så är de inte upp till mig att bedömma om de är rasistiskt eller inte. Utan personen som jag sa de till är den som bedömmer..

Då är de upp till mig att förklara och be om ursäkt, istället för att försvara som Andreas gör..
Barcelonistas
2011-01-09 21:20
Guardiola < mourinho = fail på ditt nick

Guardiola är en bättre tränare än mourinho. mourinho är ett kräk en skurk som inte visar respekt till något/någon.

Guardiola mosade mourinho på camp nou 5-0.
Delarocha
2011-01-09 21:20
AndreD

Man är rasist för allt i Sverige. Tyvärr.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-01-09 21:19
Ett sista inlägg innan jag går och sover.

"Vissa säger att jag använde Afrikanska barn i nedsättande ton" ?
We agree?

Kan ha uppfattats så men så här tänkte jag:

Killen, i detta fall "Hamza King" kommer in och skriver 2 bedrövliga meningar varav den första jag knappt förstår vad han försöker få fram, ingen punkt, inga kommatecken, inga stora bokstäver. Ingenting.

Eftersom då barnen (mestadels var ordet jag använde) i Afrika inte har möjligheten att gå i skolan i Afrika kan dom alltså inte stava, det är ju logiskt eller hur? Jag hade ju inte heller kunnat stava om jag inte gått i skolan? Eller hur?

Eftersom Hamza var så kass så jämförde jag hans stavning med ett Afrikanskt barn, dvs som inte gått i skolan.

Jag kunde tagit vilket jäkla land som helst men kunde ju inte säga Sverige eller hur? Eftersom de flesta går i skolan här? Då tänkte jag på en fattig världsdel och vad kommer då upp först? Jo AFRIKA.

Innan jag hinner ens förklara så spelar 75% här inne rasistkortet, helt fantastiskt, vissa av er bara för att ni tycker det är kul att hoppa på "lynch" tåg.

Att jag valde Afrika var alltså bara en slump, hade väl blivit kallad Rasist vad jag än sagt..

Men men, jag låter väl några på ett anonymt internetforum tro att jag är Rasist, inte direkt så att jag gråter mig till sömns för det men att bli anklagad för nåt jag verkligen tar avstånd ifrån är inte direkt kul.

Sen vill jag bara säga att du "Boixos Nois 81" är en hycklare.
Du skriver ut med "rasisterna" och sen heter du Boixos Nois, du förtjänar 10 facepalms min vän.

Tack o godnatt!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-09 21:19
Sou_Ronaldo

Varför skulle Pep kallas för "canser"?
AndreD | Spain: 32,114 km2
2011-01-09 21:18
Helt sjukt att man kan bli kallad rasist av en sådan sak. Rasist är när man hatar ett folkslag. Man vill ta död på dem. Andreas gjorde en jämförelse med en person och barnen(?) i Afrika för att de inte har chansen att gå i skola. Kanske inte så smart sagt, men rasist??? No f*cking way.
Real Madrid Club de Fútbol
2011-01-09 21:18
1.70

Jag tycker Real Madrid förtjänar att ligga 2 poäng efter.
Det var väll mer det jag inte förstår av ditt inlägg....
Real Madrid Mourinho > Guardiola
2011-01-09 21:17
Barcelonistas

Klart det är failat när du ändrar på det.
Real Madrid Sou_Ronaldo
LaSagradaFamília - Det beror på.. Många små "gangsters" med en addidas tröja är det problem med inte bara för mig men för allmänheten också!
Delarocha
LaSagradaFamilia

Börja inte med detta igen. Kan folk typ sluta hugga på varje ord de kan ta som kanske är en förolämpning?

Eller vad sysslar folk med?
Det heter "cancer" inte "canser"
Barcelonistas
Mourinho < Guardiola

Man får ha vilket nick man vill men de kan inte bli mer fail på ditt nick!
Barcelonistas
Mourinho < Guardiola

Man får ha vilket nick man vill men de kan inte bli mer fail på ditt nick!
elbraco
Som jag sa, stordåd av Cavani :P
Lite synd om Juve är det allt, domaren var ju ute och cyklade när han blåste av deras mål om inte jag missade något, men eftersom jag inte har mycket till övers för Juventus så är det skitsamma. Forza Cavani!

EDIT: Robocop? Canser? Antar att du menar cancer men jag fattar fortfarande inte logiken? Är det pga rakade skallen?
Anyways, kul skämt du hade att komma med. Keep it up!
Real Madrid Sou_Ronaldo
2011-01-09 21:16
Lady Gago
Christina Aguliera sköna namn :)

Vad tycker ni om pantburken Sergio "Robocop" Busquets?

eller Pep "Canser" Guardiola ??
2011-01-09 21:16
Något fel med folk från Rinkeby, Ronaldo?
Annons: