/spanien/barcelona/forum/13383.aspx/spanien/barcelona/forum/13383.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2011-01-12 18:36
Hetfield

Agree. Keita borde inte ens bli uttagen i matchtruppen då han fått så mycket speltid och verkligen inte behövs ikväll. Skulle bli riktigt förbannad om Keita fick plats på bänken till förmån för exempelvis Thiago eller Jeffren. Det vore bara absurt.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-12 18:30
Om Keita får starta idag så kommer jag på allvar att åka ner till Barcelona och göra kalsongrycket på Pep.
Nu får det väl vara dags för Thiago, inget illa om Real Betis men de saknar Emana och de spelar i Segundan..kom igen nu.

Jag håller tummarna för Bojan, jag har tappat tron på att han kommer att bli en gigantisk stjärna men jag hoppas att han kan bli en värdefull spelare för oss.
Atlético addeh
2011-01-12 18:10
Keita är en av dem som fått mest speltid under 2011 så att han startar eller ens får spela ikväll känns inte särskilt troligt. I alla fall hoppas jag att maliern får vila och att Pep ger Thiago speltid. Varför inte från start? Vi är bättre på samtliga positioner så detta vore ett perfekt tillfälle att låta ynglingen få chansen med de stora grabbarna när det verkligen gäller något.

Delarocha

Fontás har inte tränat med A-laget i veckan och är inte uttagen i matchtruppen. Thiago är däremot uttagen, även Jeffren. Blir intressant att se om dessa får plats på bänken idag eller om de åter får sitta på läktaren.
Barcelona Cataloniaboy
2011-01-12 18:03
För några månader sedan hade han en skitsnygg blondin. Han är lyckligt lottad, den gode Messi!
PedroRodriguez
Tyvärr har dagens fotbollsspelare så mycket pengar, att dom faktiskt skulle ha råd att torka arslet med pengar ;)
Delarocha
2011-01-12 17:49
Varför inte låta Thiago och typ Fontas få speltid idag. Betis spelar fan i Segundan och vårt B-lag har spelat jämt mot dem. Om han inte kan hålla måttet mot Betis är han ju bara att slänga bort typ.
Barcelona Barca4eva
2011-01-12 17:11
PedroRodriguez

Sant...men förhoppningsvis går han inte efter det.
PedroRodriguez
2011-01-12 17:09
Äh, Messi har så mycket pengar att han kan torka arslet med stålar. Nog skaffar han sig en het brud när som helst.
Barcelona Barca-nist
2011-01-12 16:59
AndreD

Jag vet inte ens hur man tänker när man publicerar en sån artikel.
Jag vill inte ens nämna Zlatan i samma mening med Maradona fotbollsmässigt.
Det är nog ett hån mot fotbollen.
Barcelona Barca-nist
2011-01-12 16:56
el Flaco

Retsam bild men så sant! Hamnar nog också på min facebook där Realiserna blir lacka på mig :)
Barcelona Barca-nist
2011-01-12 16:54
Diar Iniesta Shekha

Jag tror inte på sånt i för sig men Jag tror inte Messi behöver anstränga sig på nåt sätt för att få damer i kö.

Om en viss person med de mest feminina drag kan få super stjärnor i säng så kan Messi också!
AndreD | Spain: 32,114 km2
2011-01-12 16:53
DIar Iniesta

Igår (eller idag kanske) stod det på twitter.com/barcastuff att hans farfar hade sagt att de inte var tillsammans längre. Kan vara påhittat, vet ej. Synd om det är sanning. Den bruden var inte att leka med ;)

Barca-nist

Aftonbladet "förvränger" sanningen mer än the Sun. Egentligen sa Baresi att "Zlatan är lika viktig för Milan som Maradona var för Napoli".

Tycker det där är långt ifrån sant. Maradona lyfte Napoli nästan helt på egen hand. I Milan finns det många världsspelare.
Barcelona Barca-nist
2011-01-12 16:51

Ibland kan man undra om Barca ledningen samarbetar med butiken TIAN, ständigt rea!

Glömde nämna att Aftonbladet har nämnt att Zlatan är bättre än Maradona så vi sålde honom ganska billigt. Men fan va skönt o blir av med honom.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-01-12 16:40
AndreD

Håller med dig, det är konstigt att vi skänker spelare så som vi gör. Särskilt om klubben har ekonomisk kris som det snackas om... vi får hoppas att man får en slant för Milito om han nu säljs.

Tycker för övrigt att det är lite kontigt att tidningarna inte har spekulerat mer i en ev. ersättare till Gabi. Det brukar ju alltid spekuleras i värvningar hit och dit, men nu när det verkligen skulle kunna finnas möjlighet att en värvning blir av så skriver det minsann inget :P Men det kommer säkert en drös med rykten så fort Milito har lämnat, var så säkra.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-01-12 16:31
Skulle inte Messi gifta sig iår? Här står det att han har gjort slut med Antonella.. Någon som vet om det här stämmer?
PedroRodriguez
2011-01-12 16:25
Real Madrid = Mesta Mästarna

Haha, Jag tänker inte ta åt mig att du skriver så där eftersom din grammatik avslöjar din ålder(12 - 14 år). Sen är Pedro både snabbare på långa & korta sträckor, och kvickare än Özil. Det ser du ifall du kollar på när de spelar. Özil är kvick, det fattar alla, men absolut inte kvickare än Pedro. No way José.

-------

Juste jag glömde......5 - 0!
2011-01-12 16:23
Varför ska de alltid släppa spelare gratis, eller till lågt pris?

Henry - Gratis
Marquez - Gratis
Zlatan - Underpris
Chigrinskiy - Fail på både köp och sälj

Och nu Milito gratis. (Finns säkert ännu fler exempel)
Barcelona B.men
2011-01-12 16:16
Många tror nog Özil är snabbare än Pedro pga fifa där pedro är den sämsta spelaren och segare än dom i allsvenskan.
Ja brukar köra med Bojan jeffren eller adrino på pedros plats PGA att dom som gjorde fifat missat att pedro är snabb och gjort honom riktigt seg på spelet.

Rätt säker på att pedro vinner en 100 m lopp mot Özil med förlorar 200 m lopp.
Barcelona IlTriplete
2011-01-12 16:08
Med tanke på att Alves, Xavi och Busquets vilade mot Deportivo senast tycker jag att de ska starta ikväll. Det är en kvartsfinal i spanska cupen, oavsett vad så ska vi inte underskatta Betis. De har slagit Getafe 3-1 på bortaplan, Zaragoza 2-1 på bortaplan.

Pinto är garanterad en startplats.

Alves vill jag se i backlinjen, som nämnt ovan då han vilades. Pique och Abidal kan forma mittbackslås, det funkade rätt så hyfsat mot baskerna. Maxwell, som inte fått så mycket speltid på sistone, har ställts åt sidan till förmån för Adriano som reserv till Abidal. Han förtjänar en startplats ikväll.

Xavi och Busquets vilade mot Deportivo, startplats för dessa herrar. Den tredje positionen blir intressant, blir det Afellay eller Thiago? Jag tror jag hellre ser Thiago i startelvan än Affelay som än kanske får vänta på sin Camp Nou-debut.

Jeffren borde faktiskt få lite speltid, tycker synd om den killen. Centralt har vi världens bästa spelare, behöver jag ens skriva vad han heter? På vänstern har vi Bojan som får förtroendet.

Pinto
Alves-Pique-Abidal-Maxwell
Xavi-Busquets-Thiago
Jeffren-Messi-Bojan

Byte:
Afellay in - ? ut
Mascherano in - Busquets ut
Iniesta in - Xavi ut
DavMessi
2011-01-12 16:07
Real Madrid CF=Mesta Mästarna

Moget att skriva sådant till honom, att du dessutom skriver det fel gör det hela pinsamt för din del. Om man ska besvara ditt svar så är det kanske tvärtom. Pedro är kvickare än Özil, det ser man. Han är mer explosiv och springer snabbare på korta sträckor. På längre sträckor vågar jag inte säga något, Özil visade i VM när han praktiskt taget joggade förbi Barry att han är snabb. En sak är säker, båda är snabba.
Barcelona Okter
2011-01-12 16:05
Real Madrid CF=Mesta Mästarna

Använd hjärnan är du snäll. Pedro är mycket kvickare. Du kanske ska lära dig stava till handikapp.
Real Madrid Real Madrid CF=Mesta Mästarna
2011-01-12 15:56
PedroRodriuez

Ursäkta till mig:).Pedro e kanske Snabbare fast inte kvickare din handicapp
Barcelona Rambla~
2011-01-12 15:47
Det verkar som om Barca kommer att släppa Milito på free transfer. Gör man det till Malaga är det fan katastrof då han har 18 mån kvar på kontraktet. Samtidigt som klubben har stora problem att få tummen ur och göra klart med kontraktsförlängningar med Alves och Busquets, man vill inte möta spelarnas lönekrav, skickar man iväg spelare gratis till en klubb som har en snorrik oljeshejk som ny ägare. Bra jobbat fåntrattar.
Barcelona Barca4eva
2011-01-12 15:36
sabit

Mitt förra inlägg raderades men jag skriver det igen. Själv tycker jag att Pedro är snabbare.

Angående matchen idag, hoppas på mycket speltid för Affe...är verkligen nyfiken på vad han kan
Barcelona .Sami.
2011-01-12 15:04
Enligt RAC1 så kommer vi att få se följande elva: Pinto; Alves, Piqué, Abidal, Maxwell; Mascherano, Xavi, Iniesta; Bojan, Messi, Afellay.

Barcelona sabit
2011-01-12 14:48
Anledningen till att ja frågar är för att jag o mina kompisar har diskuterat detta i flera veckor så därför ville ja ha andra åsikter o se vad andra tycker.
PedroRodriguez
2011-01-12 14:45
sabit

Vem är bäst Barca eller Real?........Pedro är tio gånger snabbare än Özil. Är du hyfsat fotbollskunnig så borde du förstå att Pedro är mycket snabbare och kvickare.
Barcelona sabit
2011-01-12 14:39
Svara på frågan tack...

Vem är snabbast av Özil och Pedro svara med hjärnan inte hjärtat
Barcelona .Sami.
2011-01-12 14:35
The Special Club
Jag skulle gärna vilja se Coentrao i Barca. Men nu har vi massa vänsterbackar. Abidal Maxwell Adriano.
Barcelona el Flaco
2011-01-12 14:28
Hehe, kul skämtbild på skillnaden mellan Barças ungdomsakademi och Madrids.

*länktips.
Barcelona sabit
2011-01-12 14:23
Vem e snabbare pedro eller özil ???
Annons: