/spanien/barcelona/forum/13337.aspx/spanien/barcelona/forum/13337.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD
2011-01-14 23:03
Fy fan, får mardrömmar av Baptista. Brrrrr. Hoppas han inte har kommit igång än.
Delarocha
2011-01-14 23:00
1.70-ligan

Skönt att möta Malaga nu då. Inte en chans att de har hunnit spela ihop sig. Hade varit desto oroligare om man skulle möta dem senare i vår typ.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-01-14 22:49
Är lite småorolig inför söndagens match. Känns som Malaga bara kommer att bli bättre för varje match som går och nu debuterar ju även Baptista...men bara Barca spelar som de kan bör det inte vara några problem.

Nästa helg åker jag för övrigt ner och ser Barcelona-Racing Santander :)
Barcelonistas
2011-01-14 22:21
Pique: Jag kan alla Ronaldos tricks

Klockrent!

Cl finalen i rom, pique döda ronaldo i den matchen, sen har vi 3 el clasicos som pique raderat bort Ronaldo. Hans insats i 1-0 vinsten i el clasicot där han matchade ronaldos speed inte världens enklaste grej direkt.
AndreD
2011-01-14 22:12
Sarda: "It was extraordinarily passionate. She was clearly taking the initiative. Her tongue went into his mouth and came out of his ear."

En journalist om Pique och Shakira. Sorry för OT, det lät bara så roligt :P
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-01-14 22:02
RobertHansson16
Ja det är klart att han är. Han har vunnit guldbollen och sen ger han den till klubben. Det visar ju bra han är. Det är det största man kan vinna som spelare , det är inte många som gör det.
Barcelona Barcadinho.
2011-01-14 21:55
Dortmund gör tre mål på 6 minuter - vilket betyder 8 raka vinster på borta plan. Imponerade a la Barca klass.
Delarocha
2011-01-14 21:52
Dortmund spöar Leverkusen med 3-0. De har vunnit Bundesliga :P
Barcelona Gabriel
2011-01-14 21:52
Hetfield- Megan Fox is a dude

Hahaha *applåderar*
Barcelona comprende
2011-01-14 21:51
Hetfield- Megan Fox is a dude;

Säger detsamma
Barcelona comprende
2011-01-14 21:50
Seriöst vem bryr sig om vem som vann guldbollen mellan Messi,Xavi och Iniesta.
För mig kvittar det då det är 3 barca spelare och den hade kunnat gå till vem som helst utav dom. Jag ser det mer som en vinst för FC Barcelona, än som ett individuellt pris som Messi fick
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-14 21:48
Pele är som den galna uteliggaren som folk undviker trots att han gapar och skriker. Han är den sista som ska prata om girighet och pengar då snubben gör reklam för allt och alla för lite pengar.

Jag tror att den mannen skulle göra reklam för slavhandel om han fick pengar för det.
AndreD
2011-01-14 21:46
Det är sammanlagt 19 tränare/spelare/journalister som har "röstat" på Xabi Alonso. Jag är 99% säker på att de röstade på Xavi. FIFA har återigen skämt ut sig. Jävla idioter.

comprende

Glöm inte hans sejour i New York Cosmos. Pengamjölkning om något.
Barcelona comprende
2011-01-14 21:40
Pelé har gått ut och kritiserat Ronaldinho pga hans val mellan Flammingo/Gremio.
Han tycker att Ronaldinho borde ha visat sin kärlek till klubben som han uppfostrades av(Gremio) genom att spela gratis.

Samma Pelé som la av med fotbollen för några år och började sedan spela fotboll för att han behövde pengar. Hycklare när han försökte mjöka hur mycket som helst från Santos
Barcelona Rambla~
2011-01-14 21:34
Sidney Sam, haha vilket coolt namn på en spelare. :D
AndreD
2011-01-14 21:29
Detta är ju helt sjukt med FIFA. Det är som att ge en rösterna till ett litet barn och få det att räkna ihop dem.

Finns det någon chans att FIFA gör en omräkning och ändrar placeringar?
Barcelona Cataloniaboy
2011-01-14 20:57
addeh
Man undrar om det ens var någon i FIFA som fick G i matte i skolan. Verkar inte så. Vem vet. Xavi kanske skulle tagit hem guldbollen annars...KANSKE
Delarocha
2011-01-14 20:51
Schmelzer.

Mycket bra. Och ung. Som alla Dortmunds spelare.
Barcelona Rambla~
2011-01-14 20:49
Jag har läst någonstans att Barca har lite koll på Dortmunds vänsterback. Minns bara inte vad han heter. Fast den kollen är nog i längre perspektiv, en spelare för framtiden om några säsonger.
Delarocha
2011-01-14 20:47
Hittade en bättre stream med engelska kommentatorer. Sky sports.
Delarocha
2011-01-14 20:44
Hetfield

Det är Dortmund som gjorde det så då ska ej vara något :)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-14 20:44
Haha, snubben kapade nästan bort hans lår och domaren gav honom en puss på kinden (jaja, överdrev). Tänk om de hade gjort så i La liga....
Delarocha
2011-01-14 20:43
RobertHansson16

Du tror att den här frågan kommer leda till något bra eller?

Rambla

Bender fick inget kort där va?
Real Madrid RobertHansson16
2011-01-14 20:39
Diar Iniesta Shekha

hristo stoitskov en en jävligt bra person? HAHA
Delarocha
2011-01-14 20:39
Fan Dortmund ser vassa ut. Håller hårt på dem, stolpe efter Lewandowskis nick.

Spelare att hålla koll på för de oinvigna är Nuri Sahin, playermaker, mittlåset Hummels och Subotic och Götze för att nämna några.

Götze är 18 år och riktigt duktig ytter.

Stream i länktips
Barcelona Rambla~
2011-01-14 20:34
Delarocha

Jag har precis bänkat mig. Härligt med äkta tysk fotboll en fredagskväll.

Ni som har Eurosport 2 kan se matchen.
Atlético addeh
2011-01-14 20:14
Counting everyone, 8 NT coaches or captains have now already said they voted for Xavi instead of for Xabi Alonso.

Detta är otroligt pinsamt av FIFA. Som någon här inne sade i måndags, vem kan vara så dum i huvudet att man röstar på Xabi Alonso före Xavi? Det finns inte på världskartan. Det borde till och med FIFA förstå. Kontrollräknade de aldrig?
Delarocha
2011-01-14 20:07
Toppmöte i Tyska ligan snart. Leverkusen tar emot Dortmund.

Dortmund har ett otroligt intressant lag och ska bli kul att se om dem kan följa upp våren efter en så fin höst.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-01-14 19:38
Just nu läser jag Erik Nivas första bok (Den nya världsfotbollen) och jag hittade världens bästa citat i den.

" Jag kommer alltid hata Real Madrid. Hellre skulle marken få öppna sig och svälja mig än att jag skulle jobba för dem. Jag gillar verkligen inte att prata om dem, för det får mig att vilja kräkas" HRISTO STOITJKOV

Haha fan vad skön han är, sen är han jävligt bra som person också. Jag var i Barcelona förra året och kollade i museumet och såg hans guldboll där. Han har vunnit guldbollen och så ger han den till klubben , det är hur stort som helst.
Barcelona Sempre Culé
2011-01-14 19:37
Varför måste vi ha en bwin.com reklam här där man tvingas se en bild på de värsta laget? Man får ju sura uppstötningar...
Annons: