/spanien/barcelona/forum/13335.aspx/spanien/barcelona/forum/13335.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-01-16 20:17
OJOJOJOJOJ Almeria, är det sant?
Barcelona DM1982
2011-01-16 20:17
Även om vi vill se Thiago (jag vill i alla fall) så är killen väldigt ung. Han kommer sannolikt få speltid längre fram, vi behöver inte oroa oss över det.

Men det var väl nu i januari som han måste kliva upp i a-laget, annars får han gå om han vill? Eller har jag snurrat ihop det?
Barcelonistas
2011-01-16 20:16
Märkligt att thiago inte är mer, för han är lätt bättre än ozil så fattar inte va pep tänker med. Thiago behöver matcher för att komma igång på alvar.
Barcelona Barca-nist
2011-01-16 20:14
Cristiano har inte rakat sig kanske påverkar hans spel !
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-16 20:13
Suck...ingen Thiago igen va..
AndreD
Keita fyller år idag, 31 år blir vår maliska mittfältare. Grattis till honom!
Atlético addeh
Hetfield

"Hur kan man betta på Real Madrid? Jag vill inte börja med en moralpredikan, men jag skulle aldrig kunna betta för Real Madrid, även om jag hade chans på 10 000 kr. Jag tippar aldrig för Real Madrid och Lazio, det går bara inte."

Epic Co-sign. Jag skulle aldrig någonsin sätta pengar på Real Madrid eller Lazio. Jag har egentligen inte lika genuint hat mot Lazio som mot Madrid-klubben, men har man Roma varmast om hjärtat av de italienska klubbarna är det en plikt att aldrig betta på Lazio.
Canaletes
2011-01-16 20:12
Hetfield

Jag brukar i stortsett aldrig betta på Madrid men oddset var bara för bra och dem kommer vända...
Barcelonistas
MourInter

ok, trodde dom skrev nått om barca.
Barcelona DM1982
Bänken; Pinto, Adriano, Milito, Mascherano, Keita, Afellay, Bojan
Barcelona Visca El Catalunya
2011-01-16 20:11
Absolut bästa elvan vi kan ha!
Barcelona Abbe.
2011-01-16 20:10
Valdes - Alves Pique Puyol Abidal - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Messi Villa
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-16 20:09
MourInter

Må så vara, tycker fortfarande illa om klubben och deras fans.

Hur kan man betta på Real Madrid? Jag vill inte börja med en moralpredikan, men jag skulle aldrig kunna betta för Real Madrid, även om jag hade chans på 10 000 kr. Jag tippar aldrig för Real Madrid och Lazio, det går bara inte.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-01-16 20:08
Till er som inte har läst Erik Nivas böcker så jag rekommenderar jag de till er. Han är Sveriges bästa expert. Jag har bara sett en expert som kan mer än honom och det är han som är engelsmän, tror att han heter Roy eller något...
Canaletes
2011-01-16 20:05
La nyss en bet på 500kr på hcp-1 till Madrid... så win win sitation... hoppas bara inte det blir 0-1 XD
Cigge
2011-01-16 20:03
Jag har inte sagt att första halvlek var underhållande fotboll, utan en fruktansvärt dålig halvlek från vår sida. Troligtvis för att vi inte spelar med någon anfallare. Kaka har inte varit någon höjdare direkt, förståeligt nog. Jag har sett att ni också kan göra dåliga halvlekar, sådant händer emellanåt.
MourInter
2011-01-16 20:02
Hetfield- Megan Fox is a dude

Ville bara svara på ditt inlägg...

Jag tror att kilen som skrev den artikeln tänkte mer på Benitez, eftersom han är spanjor..

Mvh
Real Madrid placeboefecto
2011-01-16 20:01
JonasH:

Inte bra och tippa på Real och Barca. För låga odds på dessa lag, onödigt och riskera. Espanyol och Napoli där har du två lag som har oftast skapligt bra odds dessutom så är dom i riktig bra form.
Barcelonistas
2011-01-16 19:59
Cigge

Hur ni kan kalla det där för underhållande fotboll är en gåta för mig. sätt dig på en trästol och glo på en vitvägg och du ser ingen skillnad trust me.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-01-16 19:58
Barcelonistas

Ta det med den personen som skrev det, skriver du det här i Ramblan lockar du sura madridistas in hit för att försvara sig själva, och det vill vi, en timme innan matchstart,helst undvika.
Barcelonistas
2011-01-16 19:57
Vet inte om jag ska skrata elr gråta i puertan klagar dom över att domaren missa 35 sec av stopptiden. Men om matchen mot atletico säger dom inget där domaren serverade segern på ett silverfat.
Cigge
2011-01-16 19:57
Fruktansvärt dålig halvlek av oss. Dock tror jag att vi vinner med 2-0 till slut.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-01-16 19:56
JonasH

Oroa dig inte, Madrid kör över Almeria i den andra halvleken.

----

Gonzalez_Barca

Det rätta är att hålla forumet uppe för andra, sedan tycker jag inte att man ska dra en kam över alla madridistas då det finns madridistas som håller en god nivå. För de som inte gör det, who gives a fuck? Låt bli att svara på deras inlägg så försvinner de snabbare än Real Madrids tränarstab. Trust me.

Barcelona JonasH
2011-01-16 19:52
Fan ta Real om dom inte vinner idag... Har tippat på dom -.-
Dani Alves.
2011-01-16 19:50
Tro mig Ronaldo gör säkert två mål i andra och dom vinner 2-0, ska bli kul att se dom spela i CL och real fansen får fötterna på jorden
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-01-16 19:49
Till redaktionen:

Jag vet att detta är emot vår "filosofi" eller policy, men vore det inte smartast att stänga ner forumet för madridistas nu? Iaf tills imorgon vid 12 tiden. Varje helg har nivån varit otroligt låg efter att Barca/Real spelat då de kommer in hit och provocerar/känner sig provocerade= barnsliga diskussioner.

För att bevara en bra nivå tycker jag att ni borde stänga ner den.. tyvärr är jag inte mod, men jag hoppas ni gör det rätta.
Barcelonistas
2011-01-16 19:44
Efter att ha sett första halvlek förväntar jag mig att almeria ska få kryss.

Di Maria lik jajar binks någon?
Barcelona Frodo
2011-01-16 19:44
Hetfield

Jag skulle inte betala 40 miljoner euro för varken Cesc eller Torres. Svaret på din fråga är naturligtvis Cesc. Egentligen är jag inte för ett köp av Torres utan jag spekulerade bara i att vi lättare skulle kunna få hit honom med tanke på hans och Liverpools situation samt att Rosell verkar gilla honom. Skulle vi kunna blåsa Liverpool genom att få honom billigt så skulle han kunna vara ett bra alternativ som bänknötare. Men med tanke på hur vi agerar vid förhandlingsbordet är risken större att vi blir blåsta så det är nog bäst att låta bli att leka med elden. Dessutom tror jag inte att han kommer att finna sig i att vara bänknötare men vill han bli räddad från sin misär får han göra prioriteringar.

Dessutom har vi en Torres look a like i Deulofeu som förhoppningsvis slår igenom om några år.:P

Håller med dig om att Interfansen är patetiska. Vad ska man annars förvänta sig av några som får smutsiga ligatitlar?

Jag struntar i att kolla på Almeria-Real. Blir det jämnt så kommer domaren göra sitt och vi kommer bara att bli besvikna som vanligt.
AndreD
2011-01-16 19:41
Hehe, det går inte ens att jämföra Messis och fake-Ronaldos spelförståelse. Mr. Fake har hittat Osynlige Orvar några gånger nu.
Barcelonistas
2011-01-16 19:36
Barca4eva

bussresan och bleekere samt benquerenca.

Imponerande försvarspel av almeria hittils måste jag säga. Kanske får man hoppas på kryss.
Annons: