/spanien/barcelona/forum/13312.aspx/spanien/barcelona/forum/13312.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-01-20 00:03
Barcelonistas

Snyggt sätt att kritisera...Sälj Bojan....

Rambla~

Sett till hur laget spelade tycker jag Afellay gjorde det "bra", know what im sayin?
Barcelonistas
Grejen är den att bojan måste förstå att detta är inte vilken klubb som helst utan det är Barcelona världens bästa klubblag. här gäller det att prestera, och inte skämma ut sig själv.

och detta är enligt mig otroligt orättvist att jeffren blir bänkad av en korpspelare. att jeffren gör mer på 5 min än va bojan gjort på hela säsongen säger en hel del.
Delarocha
Larsson1333

Ett pappersflygplan eller en tom stol är konkreta förslag.
Barcelona Rambla~
2011-01-20 00:01
Lustigt att Afellay får så myckert beröm. Ja även jag tyckte att han gjorde en habil insats, men många luras nog av att han var den som verkade kämpa mest och hade bra inställning. När han väl gjorde något så drog han iväg i världens fart men dessvärre nästan alltid långt bort från sina medspelare. Det blir lite svårt att sampspela och göra kombinationer då. Han har nog en del att lära hur Barcas spel fungerar.

Annars har jag inget att klaga över Afellays insats. Fast jag minns hur det var någon som sa att han alls inte var den som pressade eller jobbade hem när han var i PSV. Det är viss skillnad nu i början i Barca när han vill visa upp sig från sin bästa sida. Lite missvisande kan jag tycka.
Barcelona .Sami.
Ge Jeffren chansen istället för Bojan.
Barcelona Larsson1333
Till alla er som vill sälja pinto, Bojan, milito, keita, adriano(vissa av er?), vad tycker ni vi ska ersätta med då?

Jag är också för försäljning av milito och keita då vi har ersättare i fontas och även bartra och thiago, milito ser jag gärna försvinna i januari.

Skriv gärna vad vi ska ersätta bojan t.e.x med, en svindyr stjärna?
Barcelona Heywood Jablome - Barça si, Rosell no
Hetfield.

Det är en känsla fråga. Jag tror att vi alla vill att Bojan ska vara Barcelonas nästa nummer 9:a, men när man är realistiskt så är den drömmen väldigt långt borta...
AndreD
Relaaax alla, det är inte Alcorcón vi förlorar mot med 4-0. Vi är vidare, det är huvudsaken.
Barcelonistas
2011-01-20 00:00
Vilka var det vi mötte i första omgången i cdr?

Bojan var även osynlig där...
Barcelona Heywood Jablome - Barça si, Rosell no
2011-01-20 00:00
Det handlar inte om resultatet. Vi hade gått vidare vilket fall som helst.

Det handlar om hur "reserverna" agerade. God klass på samtliga spelare och de spelade i dag ointresserat, tröttkört och skamligt.

Nåväl, jag gissar på att det var sista gången någon av de fick spela i Copa del Rey (förutom Pinto). Och de har sig själva att skylla.
Delarocha
2011-01-19 23:59
Bojans utveckling sedan sin första säsong i A-truppen har gått spikrakt nedåt. Vet inte vad man ska ta sig till med honom. Gillade honom sjukt mycket när han kom upp som 16-åring men nu visar han inte upp några kvaliteter jag gillar alls.

Han påminner mig om My My Hey Hey av Neil Young typ. It's better to burn out then to fade away.
Barcelona Pep the King
2011-01-19 23:59
Bojan sprang och sprang men kom ingenstans. Det är såna här matcher han måsite visa fram fötterna. När ska han annars ta dom?
Barcelona comprende
2011-01-19 23:58
Det är inte okej för spelare som är reserver att ta denna matchen som en träningsmatch, Utan dom ska vara mer taggade än någonsin och visa upp det dom kan. Pique, Xavi och Messi kan förstå att dom tar det lugnt
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2011-01-19 23:57
elbraco

Keita, Pinto och Milito måste bort och det säger jag med hjärtat. Bojan kan få stanna, men han måste acceptera att han kommer att bli en truppspelare, inte lagets nästa 9:a så att säga.

Jag gillar när personer visar cojones, oavsett hur dåligt de spelar så förlåter jag om de vågar. Afellay och Jeffren vågar ständigt, de tar för sig även om matchen är död, det respekterar jag. Det som oroar mig med Bojan är att han är helt osynlig, äh jag vet inte längre.
Barcelona Port Olímpic.
På tal om ingenting. Jag drömmer mig tillbaks till tiden då Marquez var en av världens bästa mittbackar. Det är så synd att han gick ner sig så snabbt på så kort tid. Hans brytningar var av en annan värld.
Barcelonistas
Barca4eva

du skojar jag har knappt vart inne på sf dom senaste dagarna mina studier dödar mig.

får man inte ens kritisera en spelares insats? herregud...
Barcelona .Sami.
Fan vad jag är imponerad av Afellay. Så som killen sliter och kämpar. Han visade mest vilja. Så som han krigade! Men jag tycker han spelade på fel position. Han borde spelat på vänster sida.
Barcelona DM1982
Ja, det här var en riktigt sorglig historia. Visst var vi vidare i cupen redan efter första matchen men de flesta som spelade idag är bänkvärmare, de får chansen att visa upp sig och verkar strunta i det helt.

Inte många rätt idag av Barcelona.

Nåväl, vi är vidare i cupen. Afelley visar framfötterna och det gjorde även Jeffren de få minuter han fick spela.

Milito har tappat allt vad bollkänsla heter och Adriano verkade allmänt snurrig. Messi gjorde ingen glad heller för den delen. Usel straff.

Nej, heller hungriga b-lagsspelare än ointresserade a-lagsspelare.
Barcelona Abbe.
2011-01-19 23:55
Port Olímpic.

Ett tag var det nästan så att det var Puyol som stod utanför laget på grund av Milito. Dessvärre visar han inte dem takterna längre. Jag säger så här, behåll Gabi till sommaren, sälj honom och bli av med hans lön. Flytta upp Fontás. Det är hans tid då.
elbraco
Och återigen ska Bojan, Keita, Pinto och Milito säljas. Det är Barcelona ni håller på, inte Real Madrid.
Alldeles för många som sönderanalyserar en helt onödig match där som sagt hela laget gick på 30%.
Barcelona Barca4eva
Barcelonistas

För varje jävla inlägg du skriver tvivlar jag mer och mer på din ålder..

Annars var matchen dålig...dock fick jag äntligen se Afellay lira ordentligt samt är vi klara för semin.
Delarocha
Vad fan har MIlito att hämta i Barcelona nu förutom sin lönecheck? Varför ska han ta speltid från Fontas eller Bartra? En stol gör ett bättre jobb än Milito.
Barcelona 1.70-ligan.
2011-01-19 23:54
Inget emot Bojan, men jag börjar fan tvivla.. man ser potentialen ibland, visst. Men ärligt talat vill jag hellre se Jeffren kvar om truppen rensas i sommar. Fast hur troligt är det?
Barcelona barcafan86
Fast man förstår att såna här matcher ses mer som en träningsmatch från coach och spelare så måste jag säga att som fan blir man ändå på riktigt dåligt humör av att se så mycket talang prestera så illa.

Vad jag aldrig kunnat förstå är hur spelare som Bojan, Maxwell, Milito och Adriano inte tar chansen i matcher som denna att verkligen visa att dom är värda att slåss om en plats i startelvan
Barcelona Port Olímpic.
Android.
Skärp dig. Pinto kan jag till viss del hålla med om men Milito har gjort en del bra grejer i Barca, speciellt när han fått bilda mittlås med Puyol när Marquez hade sin down-period. Keita har även han många gånger varit en fullgod ersättare till firma Xavi-Iniesta. Glöm matchen.
Barcelona Unicef
2011-01-19 23:53
Pep kan ju stå på linjen och motivera spelarna,
men han ska fan inte ta ut truppen! Pique 90min Messi 90min Jeffren 5min?
Vad e det för fel på honom!?! Bartra fick inte en enda minut, varför?
Barcelona Piquénbauer
Visca El Catalunya: Skrev väldigt klokt, känns väldigt p12 att skylla enskild spelare när laget går på 30%.

Sen att Bojan hatarna dyker fram en sånhär match kanske jag borde förväntat mig efter några år men men..

Godnatt punkt
Barcelonistas
sälj bojan han är fullständigt värdelös, ge jeffren chansen tycker han visar på sin korta tid han va inne att han har mycket att ge.

Bojan har fått 1859697 chanser och det har varit fail varje gång.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Som Hetfield skrev, lustigt att Jeffrén gjorde mer på 5 minuter än vad Bojan gjorde på 85 min, och jag dömer inte ut Bojan utan menar bara att Jeffrén borde få mer minuter
Barcelona Android
2011-01-19 23:52
Finns många spelare som var skit ikväll. Min Gago-lista:

Pinto, han borde nog åka till Mexico och röka på istället som någon skrev. Varför den killen fortfarande är på Barcelonas bänk begriper jag inte. Vad är han bra på egentligen? En klubb som Barcelona ska ha en mycket bättre backup-målvakt än Pinto.

Milito, sälj honom så fort det bara går.Tycker inte han har övertygat något i Barcelona. Även innan skadan mot United i semin. Minns även att han bjöd United på en straff på Camp Nou som Cristina missade. Sälj honom typ till Inter så han får spela med sin brorsa. Han är även skadad hela tiden och spelar nonchalant och springer runt på fotbollsplanen som en huvudlös kyckling precis som Gago.

Keita, jag var skeptisk när han värvades och nu vill man verkligen ha bort honom. Tycker inte han gör något speciellt så att han förtjänar representera FC Barcelona.

Bojan, den killen har jag alltid försvarat tidigare men varje gång han får speltid spelar han så jävla kasst. Han fyller 21 år och lyckas inte göra något rätt och faller som en fura när någon nuddar honom.

Rensa please.
Annons: