/spanien/barcelona/forum/13295.aspx/spanien/barcelona/forum/13295.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kim ★
2011-01-20 22:54
Nej, Ramos är ingen överskattad diva. Han är gräsligt bra. Synd bara att han beter sig som han gör så ofta. Attitydproblem. Jag gillar inte vad jag ser. Dock en fantastisk spelare, framför allt på fasta situationer.
Delarocha
Finns inga lag som kan slå varken Barca eller Real över två möten i Spanien. Atletico kan inte ens slå Real i ett enstaka fall nånsin.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
el Flaco

Seriöst, det är större chans att Walt Disneys frusna lik börjar breakdansa än att Atletico vinner mot Real Madrid.
Barcelona Rambla~
2011-01-20 22:53
Finns det någon i Atlético som överhuvudtaget har någon grinta? Det skulle väl vara Perea och Ujfalusi då som alltid verkar förbannade när de spelar. Alla andra lufsar bara omkring utan någon som helst inställning verkar det som.
Barcelonistas
2011-01-20 22:52
shac81

nej tack ramos är överskattad diva, alves är 5 gr bättre.
Delarocha
2011-01-20 22:52
Shac81

Vad ska vi ha Ramos till? Hade hellre hoppat framför ett tåg än önskat Ramos i Barcelona. En kille med värdelös attityd och som är överskattad som få. Spyr bara jag ser honom.
Barcelona el Flaco
2011-01-20 22:51
I fotbollen kan vad som helst hända. Förutom i ett Madridderby, där vinnaren har varit den samma i mer än tio år. Och det ska krävas mycket för att den traditionen ska brytas ikväll.
Barcelona DM1982
2011-01-20 22:49
Några tanker som slår en när man ser matchen.

* Går någon på Ronaldos överstegsfinter numera?

* Är den här upplagan av Real det lag som filmar mest? Spelare efter spelare filmar, det ser inte bra ut.

* Försöker Atletico någonsin vinna en match mot Real?

Hur som helst, skulle vara kul med ett extra Clasico som cupfinal. Det kommer nog vara en tokigt bra match.
Real Madrid Shac81
Hetfield- Megan Fox is a dude

hahaha, strippa framför Camp Nou, hur kommer du på alla sjuka påståenden. Den är faktiskt rolig.

Ps Tror ni att Alves drar? Vi skulle behöva en högerback av Alves klass. Vad sägs om ett rakt av byte mellan Ramos och Alves, win win situation.
Real Madrid Ronaldo #9
Hahaha det roliga är att det inte finns så många som är mogna i Barca forumet, Varje gång jag kollar in så klagar ni alltid på Real spelaren. Ta och väx upp boyzz
Barcelona petersays
Forlan har varit riktigt, riktigt dålig den här säsongen. Agüero har jag alltid tyckt varit rejält överskattad. Reyes har jag heller aldrig gillat, han filmar på tok för mycket.

Enligt mig tycker jag man borde passa på att sälja Forlan eller Aguero medan någon av dom ger pengar. Aguero har ju en klausul på 40M - och för dom pengarna skulle man kunna värva två klasspelare. Man behöver absolut en till mittback och så en till anfallare.

Jag gillar nyförvärven. Diego Costa är lite klumpig, kan springa offside och vinka efter bollen och liknande saker. Men överlag ser jag mycket hellre honom än en spelare som Reyes. Costa är otroligt mycket mer fysisk, och bara att se honom brösta upp sig mot äckel-Arbeloa känns bra. Även Elias verkar vara en smart värvning.

Annars så är nog Assuncao Atleticos bästa spelare i första halvlek.
Barcelona Kim ★
2011-01-20 22:47
Med risk för att vara pucktvåa. Eller trea. Eller fyra. Men checka länktipset. Fantastiskt klipp!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-01-20 22:46
.Sami.

Precis, om det var någon eller några som skulle hjälpa Forlan och Aguero där framme så var det Simao och Jurado då dessa var briljanta på sina kanter förra säsongen då Atletico bland annat vann Europa League.

Matcher som denna är redan färdigspelad innan den ens har börjat, Patetico Madrid har idag ingen chans mot Madrid men ett gyllene läge att vinna över oss alla dagar i veckan.

-----

Äh, ska ni sitta och snacka om hur mycket Madrid spelarna slänger sig varje gång Los Blancos spelar? Lägg ner istället.
2011-01-20 22:45
Fyfan, man går från Zidane, Hierro, Raul osv. till C.Ronaldo, Di Maria och Marcelo, de skulle antagligen tvinga Raul att strippa framför Camp Nou om det skulle resultera i titlar för äckellaget.

Fyfan.
Barcelona petersays
2011-01-20 22:44
Alonso behöver visst också stödhjul då han verkar stå lite ostadigt..
Barcelonistas
2011-01-20 22:42
Marcelo jävla fuskare, man ser att pajasen har lärt sig en hel del från kungen av fusk.
Barcelona Pep the King
Marcelo längre kan du väl hoppa?
Barcelona petersays
Även Marcelo har gått i scenskola hos pojkarna längst fram i laget..billigt..
Delarocha
Tragiskt att man hoppas att ett lag som Atletico ska kunna slå Real. Atletico är ett skämt.
2011-01-20 22:40
Men jävla skitlag, varför kan de inte bara sära på stjärten och ge matchen till Real Madrid. Fan, det här laget ska alltid sälja sig för Real Madrid...

Argh.
Barcelona .Sami.
2011-01-20 22:37
Stort jävla fail av Atletico att sälja Jurado och Simao. Blir så jävla arg!
Atlético addeh
2011-01-20 22:36
I pojklagen brukar det alltid finnas en eller ett par som hellre förlorade än att spela fram en medspelare till en målchans. Stora egoister helt enkelt. Ungefär så fungerar C.Ronaldo än idag. Som Fjällström sade: Det är nästan en olycka när Cristiano slår en assist".

Vi såg ännu ett exempel på detta nyss när han slog bollen mot Di María precis ögonblicket efter att denne gick omkull. Varför? Jo, då var han säker på att sin argentinske medspelare inte skulle kunna göra mål.

Jag vill inte ha 40 PM bara för det här inlägget, detta är bara min uppfattning om portugisen, och bevisligen även andras också. Jag påstår inte att portugisen är en dålig fotbollsspelare, bara en stor egoist.
Barcelonistas
2011-01-20 22:34
att arbeloa lyckas ta sig förbi med sina finter säger en hel del om hur dåligt försvar patetico har.

domaren bra där blåser offside när det är solklar onside. hade blivit friläge för patetico där...

petersays

jag syftar på patetico självklart viker inte alla lag ner sig mot just real. men atletico verkar alltid spela dåligt mot just real av någon anledning...
Barcelona petersays
2011-01-20 22:32
"alla lag som real möter viker ner sig hela tiden"

Äh..bullshit. Men visst, med Atletico undrar man ibland. Men idag ser man helt enkelt att laget saknar spets.
Barcelonistas
2011-01-20 22:26
alla lag som real möter viker ner sig hela tiden. Medans mot oss spelar atletico som om det vore en cl final, men mot real är det träningsmatch...
Barcelona Pep the King
2011-01-20 22:25
AndreD
Hahaha
Barcelona petersays
2011-01-20 22:25
Arbeloa skadar Reyes, får gult, Madrid gör mål med en man mer på planen...
Barcelona Capitán - El tiburón
2011-01-20 22:24
Där var det slut ja! Alla ni som vill fortsätta titta, bespara er mödan. Inte en chans att Patetico vänder det här..
Barcelona .Sami.
Game over
Barcelona el Flaco
Lol åt att Agueros unge hade ett ansiktsuttryck som att "spelar min farsa för det rödvita? Fan va pinsamt..."
Annons: